Réception

Avis sur Lykke Hôtel Chamonix – ex Mercure

4 out of 5
Lykke Hôtel Chamonix – ex Mercure
39 Rue Des Allobroges, Chamonix-Mont-Blanc

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 81 avis sur 162." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 51 avis sur 162." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 18 avis sur 162." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 10 avis sur 162." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 2 avis sur 162." "

8,8/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Fabrice

Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de General Manager le 6 juil. 2023
Dear Fabrice, we thank you for taking your time to share your experience with us. It was a pleasure to welcome you and we hope to see you again on your next visit to Chamonix. Have a great day! Best regards, General Manager

6/10 Satisfaisant

DIDIER

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Bof...
Rien de spéciale mais hotel vieillot. Check in tres long.
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de La Direction le 21 mai 2023
Cher Monsieur Didier, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour à Hôtel Mercure Chamonix Centre.Nous sommes navrés que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses.Les hôtels Mercure sont désireux de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, votre avis est très précieux.Dans l’attente de vous accueillir prochainement, nous vous prions de croire, Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel bien situé proche centre-ville et activités. Personnel accueillant. Chambre spacieuse, bien équipée mais manque chaises et tables de chevet ! Bémol concernant les articles de toilettes non renouvelés au cours du sejour et aucun miroir de beauté alors que noté comme équipement et aucune patère dans salle de bains.
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de La Direction le 10 avr. 2023
Madame/Monsieur,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Hôtel Mercure Chamonix Centre.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Nous vous remercions pour votre commentaire et prenons en compte toutes vos remarques pour améliorer notre établissement et ainsi améliorer votre satisfaction. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame/ Monsieur, en l’expression de nos sentiments lesmeilleursLa direction

10/10 Excellent

Alexandre

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de The Direction le 30 nov. 2022
Dear Alexandre,The whole team of Mercure Chamonix Centre would like to thank you for taking the time to share your experience following your stay. We are deligted to learn that you have been satisfied by our establishment and our services. We hope that you had a pleasant stay in Chamonix Mont-Blanc and that we will be able to welcoming you again soon. Best regards, The Direction

10/10 Excellent

Grigore

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de La Direction le 17 nov. 2022
Dear Grigore,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hôtel Mercure Chamonix Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,

10/10 Excellent

mariel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Au paradis du Mont blanc
Tres bel hotel calme et cosy. Service de massages et spa payant. parking payant un peu cher mais tres pratique. Petit dej qui merite son tarif (21 €). Resto excellent. Personnels pro et sympa. Note d'excellence a Noel pour ses conseils et sa bonne humeur.
Vu depuis la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de La Direction le 10 oct. 2022
Chère Madame L Hopital,L'ensemble de l'équipe du Mercure Chamonix Centre vous remercie d'avoir rédiger un commentaire à son sujet. Nous sommes ravis d'entendre que l'ensemble des Nous sommes heureux d'entendre que l'emplacement de notre établissement fut satisfaisant pour vous, mais également que vous ayez été satisfait par notre petit-déjeuner continental sous forme de buffet que nous travaillons chaque jour.Nous espérons vous accueillir pour un prochain séjour à Chamonix-Mont-Blanc! Meilleures salutations, La Direction

4/10 Médiocre

PHILIPPE

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Ça aurait pu être mieux
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de La Direction le 9 oct. 2022
Cher Philippe, Toute l’équipe du Mercure Chamonix Centre vous remercie d’avoir pris le temps de partager votre expérience avec les autres voyageurs. Nous sommes ravis d’apprendre que vous ayez été satisfaite par la situation géographique proche du centre-ville de notre établissement.Nous sommes navrés d'apprendre que vous n'ayez pas été totalement satisfaite, sachez que notre réception est ouverte 24 heures sur 24 afin de résoudre tout incident au cours de votre séjour. Nous espérons tout de même que vous ayez passé un agréable séjour à Chamonix Mont-Blanc, et que nous pourrons vous accueillir une nouvelle fois parmi nous très bientôt. Meilleures salutations, La Direction

10/10 Excellent

Suzanne

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous avons occupé une chambre dans le chalet face à l’hôtel, vue sur le Mont Blanc. Endroit tranquille, propre, personnel sympathique. Je recommande cet hôtel. Très bien situé.
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de La Direction. le 5 sept. 2022
Chère Suzanne,Toute l'équipe du Mercure Chamonix Centre est ravie de vous avoir accueilli et vous remercie d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec les autres voyageurs. Nous sommes heureux d'entendre que l'emplacement de notre établissement fut satisfaisant pour vous, mais également que vous ayez été satisfait par notre petit-déjeuner continental sous forme de buffet que nous travaillons chaque jour. Sachez que votre satisfaction est notre prioroté.Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir de nouveau à Chamonix-Mont-Blanc!Meilleures salutations, La Direction.

8/10 Bien

Anna

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de The management le 24 août 2022
Dear Anna, The whole team of Mercure Chamonix Centre would like to thank you for taking the time to share your experience following your stay. We are deligted to learn that you have been satisfied by our establishment and our services. We hope that you had a pleasant stay in Chamonix Mont-Blanc and that we will be able to welcoming you again soon. Best regards, The management

6/10 Satisfaisant

Laurence

Voyage en couple
Moyen
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de La Direction le 14 août 2022
Chère cliente, Nous vous remercions pour votre séjour parmi nous à Chamonix, nous sommes au regret d'apprendre que votre séjour n'a pas su vous satisfaire complétement. N'hésitez pas à nous faire parvenir un retour plus précis sur les raisons de votre insatisfaction afin que nous les prenions en considération et puissions vous accueillir vous mais aussi nos futurs clients dans de meilleures conditions. Meilleures salutations.

6/10 Satisfaisant

Jean-Daniel

Voyage en couple
Les points faibles : Équipements
Manque de frigo et une chaise serait pas mal du tout
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de La Direction le 15 juil. 2022
Cher Jean-Daniel, Toute l'équipe de notre Mercure Chamonix Centre vous remercie d'avoir choisi son établissement pour votre dernier séjour, ainsi que d'avoir pris le temps de rédiger un commentaire à son sujet. Nous sommes ravis d'entendre que votre séjour fût à la hauteur de vos attentes, notamment grâce aux services proposés par notre établissement mais également grâce à l'ensemble de nos équipes qui font de leur mieux afin de rendre votre séjour agréable. Sachez que votre satisfaction est notre priorité. Nous prenons bonne note de votre remarque concernant l'aménagement des chambres. Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir de nouveau à Chamonix-Mont-Blanc! Meilleures salutations, La Direction.

10/10 Excellent

Paulo

Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de La Direction le 5 juil. 2022
Cher Paulo, L'ensemble de l'équipe du Mercure Chamonix Centre vous remercie d'avoir rédiger un commentaire à son sujet. Nous sommes ravis d'entendre que l'ensemble des prestations de notre établissement vous ai satisfait, notamment votre chambre et sa vue sur nos chaînes montagneuses mais aussi l'accueil de notre personnel. Sachez que notre priorité est votre satisfaction. Nous espérons vous accueillir pour un prochain séjour à Chamonix-Mont-Blanc! Meilleures salutations, La Direction

10/10 Excellent

Robert

Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de La Direction le 8 juin 2022
Cher Robert, Toutes les équipes du Mercure Chamonix Centre vous remercie d'avoir partager votre expérience avec nous. Nous sommes ravis de lire que l'ensemble des services de l'hôtel vous ont permis de passer un excellent séjour. Nous espérons pouvoir vous accueillir de nouveau à Chamonix Mont-Blanc! Meilleures salutations, La Direction

10/10 Excellent

Marthe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très satisfaits
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de La Direction le 11 juin 2022
Chère Marthe, L'ensemble de l'équipe du Mercure Chamonix Centre vous remercie de nous avoir choisi lors de votre dernier séjour. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez été satisfaits par l'ensemble des services proposés par notre établissement. Dans l'espoir de vous revoir à Chamonix-Mont-Blanc. Meilleures salutations. La Direction.

10/10 Excellent

Thomas

Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de La Direction le 8 juin 2022
Cher Thomas, Toutes les équipes du Mercure Chamonix Centre vous remercie d'avoir partager votre expérience avec nous. Nous sommes ravis de lire que l'ensemble des services de l'hôtel vous ont permis de passer un excellent séjour. Nous espérons pouvoir vous accueillir de nouveau à Chamonix Mont-Blanc! Meilleures salutations, La Direction

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent séjour
Sejour tres agréable. Hotel bien situé à proximité des activités et du centre ville. Personnel accueillant et disponible. Chambre spacieuse (chambre privilège) bien équipée avec vue montagne manque juste fauteuil et table et....un cendrier ! Petit parking sous terrain où il est difficile de manœuvrer !
Séjour de 5 nuits en avril 2022
Réponse de La Direction le 18 avr. 2022
Cher Monsieur, Madame, L'ensemble de l'équipe du Mercure Chamonix Centre vous remercie d'avoir rédiger un commentaire à son sujet. Nous sommes ravis d'entendre que l'ensemble des prestations de notre établissement vous aient satisfait, notamment votre chambre, la localisation de notre établissement mais aussi l'accueil de notre personnel. Sachez que notre priorité est votre satisfaction. Nous prenons bonne note quant à votre remarque concernant le manque de mobilier dans votre chambre. Nous espérons vous accueillir pour un prochain séjour à Chamonix-Mont-Blanc! Meilleures salutations,

8/10 Bien

BERNINI

Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de La Direction le 16 avr. 2022
Cher Monsieur, Madame Bernini, L'ensemble de l'équipe du Mercure Chamonix Centre vous remercie d'avoir rédiger un commentaire à son sujet. Nous sommes ravis d'entendre que l'ensemble des prestations de notre établissement vous aient satisfait. Sachez que notre priorité est votre satisfaction. Nous espérons vous accueillir pour un prochain séjour à Chamonix-Mont-Blanc! Meilleures salutations,

10/10 Excellent

FABRICE

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très bien tenu.
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de Emma le 3 mars 2022
Cher Fabrice, L'ensemble de l'équipe du Mercure Chamonix Centre vous remercie d'avoir rédiger un commentaire à son sujet. Nous sommes ravis d'entendre que l'ensemble des prestations de notre établissement vous eûtes satisfait, notamment votre chambre et sa vue sur nos chaînes montagneuses mais aussi l'accueil de notre personnel. Sachez que notre priorité est votre satisfaction. Nous espérons vous accueillir pour un prochain séjour à Chamonix-Mont-Blanc! Meilleures salutations,

8/10 Bien

STEPHANE

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en février 2022

8/10 Bien

christophe

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en août 2021

6/10 Satisfaisant

YANNIS

Séjour de 1 nuit en août 2021

10/10 Excellent

Gerard

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de La Direction le 11 sept. 2021
Cher Gérard, Quel plaisir de lire votre note. Nous serons heureux de vous accueillir une prochaine fois au Mercure Chamonix Centre ! A bientôt,

10/10 Excellent

Julie

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de La Direction le 11 sept. 2021
Chère Julie, Il semble que vous ayez passé un super séjour, nous en sommes ravis ! A bientôt au Mercure Chamonix Centre.

10/10 Excellent

Romain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
chambre petite, expatrié sur l’autre côté du site
Séjour de 2 nuits en mars 2021
Réponse de Karim El Khoulali, Directeur Général le 27 mars 2021
Cher client, Nous vous remercions de votre très bonne note et espérons que vous avez pu profiter de Chamonix. N'hésitez pas la prochaine fois à demander notre chambre supérieure, qui moyennant un petit supplément vous assurera une chambre de 32m² face aux montagnes. A bientôt au Mercure Chamonix Centre

8/10 Bien

Mikael

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Enzo le 26 mars 2024
HelloThank you for your positive feedback. We hope you enjoy your stay and that you will give us the opportunity to welcome you again.The Front Office

8/10 Bien

alexandra

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nice hotel and helpful staff. Good ski room. Not ideal for getting to ski lifts though
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de La reception le 18 mars 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 Bien

giacomo

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Personale accogliente - poca pulizia nelle camere addirittura l operatore puliva il bagno con gli asciugamani non puliti lenzuola non cambiate nonostante non fossero pulite dopo tre giorni!!i!!! Peccato perché veramente una struttura carina !!!
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de The reception le 14 mars 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,The reception

8/10 Bien

Dean

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de the reception le 14 mars 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,the reception

8/10 Bien

stephen

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
We liked proximity to town and the modern feel of the hotel. Staff were very helpful. We were disturbed on a couple of nights with partying in the street despite having windows and doors firmly closed).
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de the reception le 14 mars 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,the reception

6/10 Satisfaisant

Jing Wan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Booked this hotel last year under Accor group, Mercure. However, they were aquired by Lykke during our stay.The half board option that we booked was really disappointing! We stayed 2 nights at the hotel & the food served was the same, despite having different menu. After staying in so many hotels that provide meal options, this is the first time i've experience this. 1st night, we had daily vegetable soup, the catch of the day (fish) & chicken breast pasta with mushroom sauce. 2nd night, daily vegetable soup was the same and the main course was supposed to be duck confit but we were told it was not available & we were given chicken breast with vegetable in the same mushroom sauce that was used for the pasta previous night! The reason given was that we did not reserve for the duck confit earlier. Regardless, the hotel should have allocated enough ingredients for the people who has booked half board. Also it doesnt seem to be full at the restaurant, so i wonder how many portions of duck confit did they prepare. The other option of catch of the day(fish is not fresh) was exactly the same as pervious night as well! We did feedback to the staff that night. I don't recommend to add on the half board option. There're better restaurants around the corner. The hotel rooms was clean nicely renovated. Drinking water provided. WC & shower is separated. No camera at room corridor.Coincidently, a cup of yellow liquid was placed right at our doorstep, not sure if it's a prank.
Réponse de the reception le 14 mars 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,the reception

8/10 Bien

Ian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location and very comfortable
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de the reception le 14 mars 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,the reception

10/10 Excellent

Michael

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Location was amazing, the staff was great. Loved the morning breakfast. High quality European breakfast. Easy walk to busses for skiing. Bars, shopping, and restaurants all within a block to a few minutes walk. Would definitely stay again.
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Mathilde le 23 févr. 2024
Dear Michael,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,The Reception Team.

10/10 Excellent

Billy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location, steps from shopping, eating, right beside the train station. Totally walkable. Bus pick up for skiing is right across the pedestrian bridge by train station. Would stay again!
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Mathilde le 23 févr. 2024
Dear Billy,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,The Reception Team.

4/10 Médiocre

Bernard

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Spa and swimming pool not even finished!!! Your site was advertising and showing pictures of spa facilities, which is very very misleading. Gym is just for show, there was nothing there that can be of any use to average gym goer.
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Lykke Team le 24 févr. 2024
Dear Mr Bernard,Thank you for taking the time to share your feedback. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short.Please note that our Spa will be open during the 2nd quarter of the year as it is written everywhere in our website and in our partners websites as well.We will be happy to welcome you again once the Spa is ready and offer you a complete wellness experience!Sincerely,Hotel Lykke Team

8/10 Bien

Vladyslav, Brooklyn

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Conveniently located in the center, next to the train station (very quite though). A bit of a waliking distance to the Ski bus stops, which might be a challenge with the skis. Half-board is available, but the menue doesn't change through the week. Ratger snall bathroom even by the European standards. Everything else and the stuff were excellent!
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de The reception le 12 mars 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,The reception

8/10 Bien

Jesús

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ok
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Enzo le 13 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,The Front Office

8/10 Bien

Ernst, Stuttgart

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Reichhaltiges Frühstückbuffet. Zimmer mit Balkon, leider etwas dunkel auf der Nordseite.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Flavie le 13 févr. 2024
Dear Mrs XXX, Dear Mr XXX,Thank you for choosing the Lykke Slow Hôtel in Chamonix**** for your next stay!We are delighted to welcome you and offer you an unforgettable experience.Best regards,Front Office Team.

4/10 Médiocre

Irene

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel is old with some rooms refurbished to a shabby, cheap decor, green carpet and cheap fixtures of a hostel. Standard rooms are small and not cozy. Lobby which supposedly has been upgraded, features plastic tree decor that belongs in a kindergarten. Awkward layout for breakfast, you’re either running into people or the plastic trees. Employees have no clue about directions. Stay away!!
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 15 févr. 2024
Dear valued guest,Thank you for sharing your feedback with us, although we are deeply disappointed to hear about your experience. We sincerely apologize that your stay did not meet your expectations.We take your comments regarding the condition and decor of our rooms, as well as the layout of our lobby and breakfast area, very seriously. Your feedback will be carefully reviewed by our management team as we continuously strive to improve the overall experience for our guests.Furthermore, we apologize for any inconvenience caused by the lack of direction provided by our employees. We will ensure that our staff receives additional training to better assist our guests with directions and other inquiries.Please know that guest satisfaction is our utmost priority, and we regret that we were unable to provide you with a positive experience during your stay. We hope for the opportunity to regain your trust in the future.Warm regards,

10/10 Excellent

Azmin, Petaling Jaya

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was perfect about the Hotel. From the friendly and informative staff (all of the front desk crew especially Matil, and 3 others, the fantastic breakfast buffet spread (halal sausages was a plus point for Muslims), the location is fantastic just 5 mins walking to the train station and 10 mins walking to town. We are thinking of coming back soon and hope to get the same room (room 104) again for that stay!
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Flavie le 13 févr. 2024
Dear Azmin,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 Excellent

Viktoria Amble

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good service and great breakfast! Looking forward to the next trip when the spa opens.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Front Office le 23 janv. 2024
Dear Viktoria, we thank you for taking your time to share your experience with us. We really appreciate for the positive feedback you gave to us. It was a pleasure to welcome you and we hope to see you again on your next visit to Chamonix. Have a great day! Best regards

10/10 Excellent

Daniel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Liked the refurbed room great staff thanks
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de GM le 12 janv. 2024
Dear Daniel,Thank you so much for your positive feedback! We're delighted to hear that you enjoyed the refurbished room and that our staff made a positive impression.Your kind words are truly appreciated, and we'll be sure to pass on your compliments to our team. We're committed to providing exceptional service, and it's rewarding to know that we've succeeded in making your stay enjoyable.If there's anything else you'd like to share or if there are specific aspects you loved about the room that we should know about, please feel free to inform us.We look forward to hosting you again in the future. Thanks for choosing us!Warm regards,General Manager

10/10 Excellent

Gabrielle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
This is a great location as it is just a short walk to town and the lift. There was a bit of noise from people outside late at night but everything else was excellent. Staff was very accommodating and food was great.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 12 janv. 2024
Dear Gabrielle,Thank you so much for taking the time to share your feedback, and we're thrilled to hear that you found our location to be great, with convenient access to the town and the lift.We appreciate your understanding regarding the noise outside late at night, and we'll certainly take note of this to see how we can further enhance the overall experience for our guests.It's wonderful to know that our staff was accommodating, and we're delighted that you enjoyed the food during your stay. Your positive comments are truly appreciated and serve as a great encouragement for our team.We look forward to the opportunity to welcome you back in the future. If there's anything specific you'd like us to address for your next visit, please feel free to let us know.Thank you once again for choosing us, and we appreciate your valuable feedback.Best regards,

10/10 Excellent

ABDULLA

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is clean and the staff are very friendly and location is nearby the shopping are and restaurant
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 12 janv. 2024
Dear Abdulla,Thank you so much for taking the time to share your positive feedback! We're thrilled to hear that you had a fantastic experience at our hotel and that you found our facilities clean. It's also wonderful to know that our staff left a positive impression with their friendliness.We're pleased to be conveniently located near shopping areas and restaurants, making your stay even more enjoyable. Your satisfaction is our top priority, and we're delighted that we could meet your expectations.If there's anything else we can do to enhance your future visits or if you have any specific suggestions, please feel free to let us know. We look forward to hosting you again in the near future.Warm regards,

10/10 Excellent

Nicholas

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 12 janv. 2024
Dear Nicholas,Thank you so much for taking the time to leave a positive review for our hotel. Your 10/10 rating is truly appreciated by our entire team.We are delighted to hear that your experience with us was satisfactory. Your satisfaction is our utmost priority, and it's always rewarding to know that we met your expectations.We look forward to the opportunity to welcome you back on your next visit. If you have any specific suggestions or feedback you'd like to share, please feel free to reach out. We are always open to hearing from our guests to continuously improve our services.Once again, thank you for choosing our hotel, and we can't wait to host you again.Best Regards,

10/10 Excellent

Ilona

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM le 12 janv. 2024
Dear Ilona,Thank you so much for taking the time to leave a positive review for our hotel. Your 10/10 rating is truly appreciated by our entire team.We are delighted to hear that your experience with us was satisfactory. Your satisfaction is our utmost priority, and it's always rewarding to know that we met your expectations.We look forward to the opportunity to welcome you back on your next visit. If you have any specific suggestions or feedback you'd like to share, please feel free to reach out. We are always open to hearing from our guests to continuously improve our services.Once again, thank you for choosing our hotel, and we can't wait to host you again.Best Regards,General Manager

10/10 Excellent

Karyn

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
After our long ride to Chamonix, the bus stopped right in front of this hotel! Friendly staff, comfortable roon.
Séjour de 1 nuit en août 2023

6/10 Satisfaisant

Diane

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
The hotel was nice but fell short of amenities advertisezed on the web site. The spa was in part of another hotel - the restaurant was closed. It was overpriced for what it is.
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Front Office le 3 sept. 2023
Thanks you diane for your coment we will take in account your feels.

10/10 Excellent

Christine

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was extremely helpful and as accommodating. Providing drinking water stations at every floor is an amazing commodity. We stored luggage here for 10 days which was simple and inexpensive. Close to everything but not on the main strip. Exceptional breakfast buffet. Highly recommend.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Front Office le 3 sept. 2023
Thanks you Christine for your coment we will take in account your feels.

10/10 Excellent

Hidehiro

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Front Office le 3 sept. 2023
Thanks you Hidehiro for your coment .

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de La Direction le 2 août 2023
Dear client, we thank you for taking the time to share your experience with us. We really appreciate the positive feedback that you gave to us. It was a pleasure to welcome you and we hope to see you again on your next visit to Chamonix. Have a nice day! Best regards, General Manager