Avis sur Americas Best Value Inn Canton, NC
Americas Best Value Inn Canton, NC
1963 Champion Dr, Canton, NC
Avis
6,4
7,0/10
Propreté
6,6/10
Personnel et service
5,2/10
Équipements
6,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
9 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
Elizabeth, morristown
29 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en mai 2022
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 mai 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Could not swim in the pool. No breakfast on site.
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Sharon
Voyage en couple
9 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharon
Séjour de 1 nuit en avril 2022
4/10 Médiocre
Jennifer
Voyage en famille
19 janv. 2022
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Dissatisfaction
Jennifer
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de Guest Relations le 25 janv. 2022
Dear Jennifer,
Thank you for your feedback. At this time, we are working with limited services and amenities in order to maintain a safe environment, and we apologize for any inconvenience caused. Additionally, we regret the incident you've detailed and assure you that we care deeply about the safety of our guests. Your input is much appreciated as we work to elevate our accommodations and service, and we wish you nothing but the best in your travels ahead.
10/10 Excellent
Rob
Voyage d’affaires
17 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rob
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
10/10 Excellent
david
Voyage en famille
28 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
david
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
10/10 Excellent
Donald
18 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Donald
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
6/10 Satisfaisant
Christina
15 nov. 2021
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christina
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
6/10 Satisfaisant
Chelsey
Voyage en couple
15 nov. 2021
Les points faibles : Équipements
Chelsey
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
2/10 Horrible
Kunj
Voyage d’affaires
14 nov. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kunj
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
2/10 Horrible
Tim
Voyage en couple
31 oct. 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tim
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de General Manager le 4 nov. 2021
Dear Tim,
Your feedback regarding your recent visit is much appreciated, and it's unfortunate to hear that our accommodations failed to meet your expectations. Please know that our team is always available to help address any issues you might have with your room during your stay. That being said, we'll be sure to inform our housekeeping staff so that they can give your room the attention it deserves. Please consider visiting us again in the future.
10/10 Excellent
Somie
Voyage en couple
29 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Somie
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
4/10 Médiocre
Susan
19 oct. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
8/10 Bien
Jonathan L
4 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good place
Jonathan L
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
2/10 Horrible
Crystal
1 oct. 2021
Crystal
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
6/10 Satisfaisant
Edward D
29 sept. 2021
Les points faibles : Équipements
Edward D
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
2/10 Horrible
Mariana
Voyage en couple
24 août 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mariana
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Guest Relations le 28 août 2021
Dear Mariana,
We appreciate you booking our hotel; however, we apologize that we were not able to host you. We're sorry for any unpleasant odor and disappointment regarding our breakfast options. Additionally, please understand that when booking through a third-party platform, requests are not guaranteed but are instead subject to availability upon arrival. We sincerely apologize for any inconvenience caused. Should you be in the area again, we would be grateful for another chance to welcome you and demonstrate our true value.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
15 août 2021
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2021
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
7 août 2021
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de General Manager le 11 août 2021
Thank you for sharing your feedback. We apologize for any inconvenience you endured during your recent stay with us. This is not the quality of service we abide by and would like another chance to change your perception of us in the future.
8/10 Bien
Michelle
31 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michelle
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
8/10 Bien
Bennie
Voyage en famille
27 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice stay in Canton
Bennie
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
8/10 Bien
Debbie
25 juil. 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Debbie
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
2/10 Horrible
rachel
Voyage d’affaires
24 juil. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
rachel
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Guest Relations le 28 juil. 2021
Dear Rachel,
Thank you for choosing to stay here. It saddens us to read about your recent experience. The concern your raise regarding pests is a serious one, and we will be conducting a thorough investigation of our accommodations to ensure there are no unwanted visitors anywhere on the property. We appreciate your feedback, and we hope that your next trip goes more smoothly.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
24 juil. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
6/10 Satisfaisant
Stephan
21 juil. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Stephan
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
19 juil. 2021
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Guest Relations le 23 juil. 2021
Guest feedback is our primary catalyst for effective change, so thank you for sharing your thoughts. Our team will reflect upon your comments and use them to address your concerns, and return our accommodations to our usual high standards. We know we can do much better than this, and we'd love to prove it when your travels bring you back to Canton.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
16 juil. 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
10/10 Excellent
Randy
Voyage en famille
12 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Highly recommend
Randy
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
4/10 Médiocre
Catherine
8 juil. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Overpriced and not kept up
Catherine
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Guest Relations le 14 juil. 2021
Dear Catherine,
We appreciate you taking the time to make your voice heard. It is unfortunate that your time with us did not meet your expectations; however, we thank you for letting us know just where we fell short so that we can improve in those areas. If your travels ever bring you back our way, please consider giving us another chance to impress you.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
1 juil. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Guest Relations le 8 juil. 2021
We are disheartened that we failed to earn your recommendation. Please accept our apology for any way in which we failed to meet your expectations. Guest comfort is what we strive for, and we would love to know how we can earn your five-star approval in the future. Our lines are open, and we're ready to learn! Thank you, and we wish you well as your adventures continue.
6/10 Satisfaisant
Terri
Voyage d’affaires
14 juin 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Terri
Séjour de 2 nuits en juin 2021
2/10 Horrible
Jason
Voyage en famille
8 juin 2021
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Jason
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Guest Relations le 15 juin 2021
Dear Jason,
We are saddened to read that your visit with us did not truly reflect the quality and comfort that we are known for. In order to constantly improve, we would love to hear specifically what we could have done better. Please let us know, and we wish you the best.
10/10 Excellent
Josef
Voyage en famille
4 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
We Will Be back
Josef
Séjour de 2 nuits en mai 2021
8/10 Bien
Rose
17 mai 2021
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
just use caution....
Rose
Séjour de 2 nuits en mai 2021
10/10 Excellent
George
Voyage en famille
26 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
George
Séjour de 3 nuits en avril 2021
6/10 Satisfaisant
Sarah
10 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Would stay again-Dog friendly
Sarah
Séjour de 1 nuit en avril 2021
10/10 Excellent
Ana M.
13 mars 2021
Les points forts : Propreté
Very good
Ana M.
Séjour de 1 nuit en février 2021
10/10 Excellent
Johnathon
8 mars 2021
Johnathon
Séjour de 1 nuit en mars 2021
10/10 Excellent
Marilda A.
1 mars 2021
Les points forts : Propreté
Clean
Marilda A.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
25 févr. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2021
2/10 Horrible
Kevin, Kentucky
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
29 déc. 2020
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
Réponse de Guest Relations le 4 janv. 2021
Dear Kevin -
We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience you experienced as a result of the room substitution and pet deposit. We will certainly work with our partner sites to investigate the miscommunication and ensure that all of our information is correct. We will also share your feedback with our housekeeping team. Thank you again for your feedback and we wish you a happy New Year!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
29 déc. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Guest Relations le 4 janv. 2021
We would like to start by apologizing for the conditions and interruptions you experienced during your recent travels. We also regret that we did not provide the comfort and cleanliness you were seeking as you took a break from the road. Our goal is to deliver quality accommodations and service to all of our guests and we will take your feedback into consideration as we work to improve. We hope that the rest of your trip was positive and wish you a happy and healthy New Year!
10/10 Excellent
Timothy
Voyage d’affaires
22 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
America's Best is the Best!
Timothy
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
4/10 Médiocre
Traveler, Asheville, NC
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage d’affaires
24 oct. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Traveler
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de General Manager le 29 oct. 2020
We appreciate the constructive feedback. However, we are sorry you were not impressed with your visit. We will take care of any issues in cleaning, and we hope that we can have you back in the future and provide a stay that aligns with our value.
4/10 Médiocre
Kim, Vanceboro
Voyage en famille
24 oct. 2020
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kim
Séjour de 4 nuits en octobre 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 oct. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
6/10 Satisfaisant
K, Kansas
16 oct. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
K
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
1 oct. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie
9 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2020