Extérieur

Avis sur Hampton Inn & Suites Buffalo Downtown

2.5 out of 5
Hampton Inn & Suites Buffalo Downtown
220 Delaware Ave, Buffalo, NY

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 589 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 263 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 73 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 36 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 39 avis sur 1000." "

9,0/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Kathleen, Sainte-clotilde

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place close to everything
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

THIERRY

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
PERFECT
Séjour de 2 nuits en août 2022

10/10 Excellent

Gilles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Impeccable
L'accueil, le pdj, la propriété, la chambre, la situation tout est parfait. On ne peut que recommander. Petit conseil il est mieux de réserver ici, surtout l'hiver que de réserver une nuit à Niagara falls, moins d'une demi-heure et buffalo est une ville très intéressante.. alors que pas grand chose à Niagara falls...
Séjour de 2 nuits en décembre 2021

8/10 Bien

Leonie

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ok
Peu mieux faire au niveau de l'acceuil, la chambre est confortable mais un peu petite. Hotel bien situe, le petit dej est copieux.
Séjour de 2 nuits en juillet 2021

10/10 Excellent

Pierre

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2019

10/10 Excellent

Marc

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2019

8/10 Bien

Serge

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2019

8/10 Bien

Yannic

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mauvaise chambre
J’ai réservé une chambre pour 4 adultes et nous avons eu une chambre avec un seul lit. Comme l’hôtel était complet, on n’a rien pu faire pour nous accommoder. Nous avons donc dû acheter un matelas gonflable.
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Wkw le 29 sept. 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 Satisfaisant

MONICA

Les points faibles : Personnel et service
Mon pier Hôtel
Accueil très froid, seul question: carte pour payer s'il vous plaît. Petit-déjeuner "Horrible" tout en plastique, café terrible et le rest aussi, mon pier petit déjeuner dans un hôtel. Pour le prix !!! ça ne le veut pas !!
Séjour de 3 nuits en juin 2019

8/10 Bien

Jean-Luc

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour en famille
Etablissement bien tenu, propre et lits confortables. Petit déjeuner compris correct.
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de wkw le 15 mars 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.

10/10 Excellent

Yannic

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2018

10/10 Excellent

Yannic

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2017

10/10 Excellent

Gilles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A1
Employés chaleureux.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

Ellen

Voyage en groupe
Arrived late, put us in room 423. Probably the worst room in the entire hotel. Right next to the elevator. 6am elevator doors start opening. Rusty Sign outside the window kept cranking from the wind. Shower head was busted. Went out the next day and came back around 4pm. The room smelt of weed. Very strange. No room service. Requested a new room and they politely accepted. New room was much better
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Kendall

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to downtown and within walking distance of many restaurants.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Vladan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024

2/10 Horrible

Joseph

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Our room had a bad odor which triggered our daughter’s asthma both our nights with terrible attacks. At midnight night 2 I went to the desk and they upgraded our room and that one was much better. But our first room had empty shampoo and conditioner and the trash piled up a lot with them not coming around other than every other day. Also paying to park 16 dollars at day at the hotel you don’t know until you get there which kinda stinks. I’ll stay outside the city if we go back next time.
Séjour de 2 nuits en avril 2024

2/10 Horrible

Jackie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Personnel et service
Arrive at 3:00 check in room was not ready till 530 was going to a hockey game i had injured my leg and need to rest it and did not have the chance due to not getting into my room so missed the game. Poor management. New they were sold out for the night before and the night i was staying but did not book and more staff. The cleaning people went without breaks not fair or legal. Need to do better
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de sarah le 8 avr. 2024
Thank you for your response. I am very sorry for the delay in your check in. We did have a proper staff set up for the day, however we had several call offs for illness, and a death in the family of a staff member mid shift. It became an issue that we could only maintain the best we could and try to get everyone in as quickly as we could. I can assure you that we strictly follow guidelines for breaks, and all housekeepers are required to take a break according to the laws of NYS. Thank you for your input, we use all guest comments and feedback to better ourselves. While this was a situation out of our control, we will have better back up plans for future!

10/10 Excellent

Martinque

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Tiziano

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Room was very nice..good size..clean. Breafast waa geeat. Unfortunately..the room smelled like smoke which was very unsatisfactory. We alerted management who advised they could not switch rooms due to being fully booked. They offered to remedy the situation by putting in an ionizer but it did not remove the smell.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sarah le 1 avr. 2024
Thank you for taking the time to send in your feedback. I am happy to hear that your room was clean, and breakfast was to your liking. I am so sorry that your stay was affected by a smoke smell you say you experienced in your room, and I am sorry we were unable to remedy this fully due to being sold out. I will speak to my housekeeping department to see what more we can do prior to a guest checking in to avoid this in the future. Thank you again!

2/10 Horrible

shane

Voyage en groupe
Les points faibles : Équipements
Check in was absolute disaster. Had 3 rooms booked for a large group. 1 room was ready on time (3pm check in). 2nd room wasn’t ready until 4:30 and 3rd room 5:30.. had to wait in a large line every time to inquire about the status because only 1 person was working the desk. Which is ridiculous for a Saturday and when everyone’s check in is 3pm. Rooms were only supplied with 1 towel (I checked off 4 people staying in the room upon booking). We called 3 times to bring us more and they never brought them. I will say however, the lady working the desk was very nice and professional. She was taking lots of flack from everyone because many more were in this situation. Upper management is clearly an issue with this place if this is the standard they set for their employees and customers.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sarah le 1 avr. 2024
Thank you for your feedback. Saturday was a series of unfortunate events for us here. The staff did try their best to accommodate our guests. Between a death in one of our staff members close family members mid-shift, as well as several call offs for illness, it was a bad day. However, I am confident in saying this is not a common issue at this property. Unforeseen circumstances can & will occur, but we always do our best to pull together. Emily who is the girl you spoke of and was at the front desk is actually a member of upper management and was one of the people that helped hold it down. Thank you again for taking the time to send in your concerns. I do hope if you will be in the area again, you will give us another shot!

10/10 Excellent

sahara

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cool ,kid friendly and definitely clean
Séjour de 1 nuit en mars 2024

2/10 Horrible

Debbie

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points faibles : Propreté et personnel et service
I booked a two day trip, but due to weather conditions when I checked and asked to only stay one night and cancel the second. They told me to reach out to Expedia, which I did immediately and Expedia was going to take care of this. The reason I didn’t cancel any sooner is I wanted to make sure they didn’t cancel both of my nights. now I’m being informed that I cannot get a refund for the night that I didn’t stay? This is unacceptable. I did as much as I could to give advance notice I was a Hilton member and I expected more out of this company. I believed I had a guarantee to at least up to 24 hours , first of all, I won’t recommend anyone going through Expedia and second of all. I don’t know that I would stay at another Hampton Hilton Inn in that area again the service was horrible.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

JAMES J

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
nice stay ,will return
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Anne

Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaice was wonderful at check in. So kind and helpful, great positive energy. Too bad the pet charge is so high ($75); that’s my only negative.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Lakin

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice 😊
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Bunthoeun

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Russell

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly staff and close to restaurants
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Robert

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location, friendly staff. Large, clean room. Gym was good size with great equipment too. Would recommend
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Dean

Voyage en famille
Excellent location and a place that I would definitely come back to. Lots of choices for restaurants.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Suzanne

Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

James

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Stefania

Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 Satisfaisant

Joseph

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Upon checking in,room was not available until 4:15. Claimed that cleaning was behind because of being sold out the previous night.Room we received had peanut m&m’s on floor. Apparently missed because of rush job cleaning?
Séjour de 1 nuit en février 2024

4/10 Médiocre

Justin

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Kira

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wonderful place to stay. I always have a great experience whenever I stay there
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Anthony

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Room was spacious, clean and beds were comfortable.
Séjour de 3 nuits en février 2024

6/10 Satisfaisant

Charles

Voyage en famille
Tough question. The facility is very nice and the service was excellent. However, check in was supposed to be 3:00 pm. We arrived at 4:45 to find out our room wasn’t ready. Not happy about that. I’m guessing there is a lack of personnel to operate the hotel.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Patricia, ALBANY

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We were staying for one night to attend a wedding, Staff was wonderful accommodating an early check in so we could get ready. Excellent staff. Thank you
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Leslie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient for what we needed overnight stay.
Séjour de 1 nuit en février 2024

4/10 Médiocre

Sherry, Falls of Rough

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Laurie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

NATALIE, CHICAGO

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great property and staff. Clean and friendly entrance. Breakfast has protein and great OJ and coffee!
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Alexis

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Check in person is super nice, was very clean, easy and quick.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Zuelkis

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Matt

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
I was not impressed that they failed to mention the pool is under construction and therefore not available for use! Also, the breakfast was the worst I've ever seen. They advertise several restaurants on site, we didn't see one. I will say when I asked the assistant at the desk about recommendations for food her coworker came from another office and gave us several options!
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

2/10 Horrible

David

Séjour de 2 nuits en janvier 2024

2/10 Horrible

Toby

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
During our stay, a winter storm hit the area and a travel ban was put in place by the state of New York. When we asked the hotel staff if we could stay extend our stay based on not being able to travel, we were told they could extend our stay for one night for the price of $700! When we asked them how they can price gouge like that based on the winter storm and the travel ban they blamed it on the bills game! Absolute disregard for their customers and their safety! Done with Hilton
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Sarah le 15 janv. 2024
The rates that we had available for the night of the 14th were right in line with the rest of the city. I do not see anywhere that we were charging 700 rates though. It also can be based on if you are in a suite versus a standard room. We were actually very careful not to price gouge based on the circumstances. This is not something that Hilton, or our management company would allow to happen. I am not sure who you spoke with that quoted that rate, but if you recall, please let me know.