Extérieur

Avis sur Corinthia Budapest

5 out of 5
Corinthia Budapest
Erzsebet krt 43-49, Budapest

Avis

9,4

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 763 avis sur 1009." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 167 avis sur 1009." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 40 avis sur 1009." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 21 avis sur 1009." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 18 avis sur 1009." "

9,6/10

Propreté

9,4/10

Personnel et service

9,4/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

MICHEL

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good welcome at the reception, excellent food especially breakfast. The swimming pool is very nice Good location of the hotel in relation to the points of interest of Budapest
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Lars Sammelius le 8 mars 2024
Dear Guest,Thank you for the 5 star rating!I am glad to read that you have enjoyed your overall time at our hotel. Your kind comments about our hotel's location, breakfast, Royal Spa and our colleagues especially our Front Desk team are greatly appreciated.I hope that we will see you again at Corinthia Budapest soon!Best Regards,Lars SammeliusHotel Manager

8/10 Bien

Catherine, Tremblay en france

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Par contre l accès à la piscine payante ce n était pas précisé
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Lars Sammelius le 29 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for the 4 star rating!With regards to your comment about the additional fee of the Royal Spa, I sincerely apologize if this was not communicated with you whilst making your reservation.I hope that we will see you again at Corinthia Budapest soon!Best Regards,Lars SammeliusHotel Manager

10/10 Excellent

Stephan

Les points forts : Propreté et équipements
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Lars Sammelius le 22 janv. 2024
Dear Guest,Thank you for the 5 star rating!I hope that we will see you again at Corinthia Budapest soon!Best Regards,Lars SammeliusHotel Manager

8/10 Bien

Eric

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très beau bâtiment, très bien entretenu. Le spa est un vrai plus, d’autant qu’il n’est pas pris d’assault (les 4 ou 5 fois où on y est allé on étais quasiment seuls). Personnel pro et attentif, le petit déjeuner buffet est de très bonne qualité (il y a même du champagne local pour ceux qui le désirent) La propreté est irréprochable et les chambres très confortables. Seul petit bémol (mais j’avoue que ma femme et moi sommes très compliqués sur ce sujet) c’est la température de la chambre, beaucoup trop chaude pour nous (mais ça pourrait convenir à beaucoup de monde) la plage de réglage de la température est très limitée et ouvrir les fenêtres sur cour intérieur n’a aucun intérêt. Je recommande fortement ce bel hôtel
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Lars Sammelius le 17 déc. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to review Corinthia Budapest after your recent stay at our hotel.I am glad to read that you have enjoyed your overall time at our hotel. Your kind comments about our hotel, room, breakfast and our colleagues are greatly appreciated.I have also noted your comments about temperature control, I sincerely apologize for any inconvenience caused. I will ensure that our relevant department is aware of such comments. On behalf of everyone at Corinthia Budapest, I look forward to the opportunity in welcoming you back to the hotel in the future.Best Regards,Lars SammeliusHotel Manager

8/10 Bien

David

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Superbe hôtel qui contraste avec le personnel peu accueillant limite désagréable
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Lars Sammelius le 8 déc. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to review Corinthia Budapest after your recent stay at our hotel.I am glad to read that you have enjoyed your overall time at our hotel.It is regrettable to note that we had some challenges in providing our usual level of services, and we sincerely apologize for this. I would appreciate if you reach out to me directly on your next stay, so I can meet you in person and personally ensure you are satisfied.I hope that we will have the opportunity restore your faith in Corinthia Budapest and to welcome you back to the Hotel in the future where we can demonstrate the standards of service Corinthia is known for.Best Regards,Lars SammeliusHotel Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon choix pour vos futurs vacances
Très beau 5 étoiles qui dispose d'un magnifique spa, je suis juste ronchon sur le room service où on a du attendre une heure (avec un rappel de ma part au bout de 30 minutes) pour avoir un burger (beaucoup trop salé - ça sentait l'accident de salière, seule la moitié de la viande était trop salée) , une soupe et un cheesecake sans excuse pour l'attente. Hormis ce détail tout était bien.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Lars Sammelius le 5 déc. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to review Corinthia Budapest after your recent stay at our hotel.I am glad to read that you have enjoyed your overall time at our hotel. Your kind comments about our property and Royal Spa are greatly appreciated.I have also noted your comments about the unfortunate room service experience, I sincerely apologize for the inconvenience caused. I will ensure that our restaurant is aware of your comments and will make sure it does not happen again. On behalf of everyone at Corinthia Budapest, I look forward to the opportunity in welcoming you back to the hotel in the future.Best Regards,Lars SammeliusHotel Manager

8/10 Bien

Chantale

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Merci pour ce beau séjour à Budapest, pour votre accueil, le service, et cette belle ville!
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Lars Sammelius le 15 nov. 2023
Dear Guest,Thank you for the 4 star rating and for your kind comments!I am glad to read that you have enjoyed your overall time at our hotel.I hope that we will see you again at Corinthia Budapest soon!Best Regards,Lars SammeliusHotel Manager

10/10 Excellent

José Luis

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel de luxe- excellent spa- personnel de réception courtois et attentionné- buffet breakfast magnifique
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Lars Sammelius le 12 oct. 2023
Dear Guest, Thank you for having taken the time to review Corinthia Budapest after your most recent stay. I am glad to read that you have enjoyed your overall time at our hotel. Your great comments about our property, Royal Spa, Breakfast and our colleagues are greatly appreciated. On behalf of everyone at Corinthia Budapest, I look forward to the opportunity in welcoming you back to the hotel in the future. Kind Regards,Lars SammeliusHotel Manager

10/10 Excellent

Christophe

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sejour Budapest
Ce fut un sejour tres agreable avec une grande qualité de confort et un personnel tres attentif au Setvice.
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Lars Sammelius le 26 sept. 2023
Dear Guest, Thank you for having taken the time to review Corinthia Budapest after your recent stay. I am glad to read that you have enjoyed your overall time at our hotel. Your kind comments about our colleagues and service provided are greatly appreciated.On behalf of everyone at Corinthia Budapest, I look forward to the opportunity in welcoming you back to the hotel in the future. Kind Regards, Lars Sammelius Hotel Manager

10/10 Excellent

VALERIE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour extraordinaire
HOTEL, absolument parfait, rien à dire
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Lars Sammelius le 7 sept. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to review Corinthia Budapest after your recent stay at our hotel.I am glad that you have enjoyed your overall time at Corinthia Budapest. Your kind comments about our property are greatly appreciated.On behalf of everyone at Corinthia Budapest, I look forward to the opportunity in welcoming you back to the hotel in the future.Best Regards,Lars SammeliusHotel Manager

10/10 Excellent

Marie-Claude

Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Lars Sammelius le 1 sept. 2023
Dear Guest,Thank you for the 5 star rating!I hope that we will see you again at Corinthia Budapest soon!Best Regards,Lars SammeliusHotel Manager

10/10 Excellent

sylvain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Lars Sammelius le 13 juil. 2023
Dear Guest,Thank you for the perfect rating!I hope that we will see you again at Corinthia Budapest soon!Best Regards,Lars SammeliusHotel Manager

10/10 Excellent

benjamin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Lars Sammelius le 1 juin 2023
Dear Guest,Thank you for the perfect rating! I hope that we will see you again at Corinthia Budapest soon!Best Regards,Lars SammeliusHotel Manager

8/10 Bien

Michel

Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Lars Sammelius le 13 avr. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to review Corinthia Budapest after your recent stay with us. I am glad to note that you have enjoyed your overall time at our hotel. On behalf of everyone at Corinthia Budapest, I look forward to the opportunity in welcoming you back to the hotel in the future. Kind Regards,Lars SammeliusHotel Manager

10/10 Excellent

MICHEL

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Lars Sammelius le 24 mars 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to review Corinthia Budapest after your recent stay with us. I am glad to read that you have enjoyed your overall stay with us. On behalf of everyone at Corinthia Budapest, I look forward to the opportunity in welcoming you back to the hotel in the future.Kind Regards,Lars SammeliusHotel Manager

10/10 Excellent

Simon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel glamour dans le centre de Budapest
Très bel hôtel, glamour et grandiose, chargé d'histoire. Les parties communes sont magnifiques, les chambres également, et le service efficace.
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Lars Sammelius le 7 mars 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to review Corinthia Budapest after your recent stay with us. I am glad to read that you have enjoyed your overall stay at our hotel. Thank you for your great comments about the history, the common areas, the rooms and service provided by our colleagues. On behalf of everyone at Corinthia Budapest, I look forward to the opportunity in welcoming you back to the hotel in the future. Kind Regards,Lars SammeliusHotel Manager

10/10 Excellent

guy

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
excellent
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Lars Sammelius le 28 févr. 2023
Dear Guest,Thank you for the 5 star rating!I hope that we will see you again at Corinthia Budapest soon!Best regards,Lars SammeliusHotel Manager

10/10 Excellent

Peter

Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Lars Sammelius, Hotel Manager le 13 févr. 2023
Dear GuestThank you for the perfect rating! I am delighted that you have enjoyed your stay with us and I hope that we will see you again at Corinthia Budapest soon!Best regards,Lars SammeliusHotel Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de Lars Sammelius le 31 janv. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to review Corinthia Budapest after your recent stay with us. I am glad to note that you have enjoyed your overall stay at our hotel. On behalf of everyone at Corinthia Budapest, I look forward to the opportunity in welcoming you back to the hotel in the future.Kind Regards,Lars SammeliusHotel Manager

2/10 Horrible

Anne Sophie

Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Lars Sammelius le 26 déc. 2022
Dear Guest, I am sorry your stay did not match your expectations. I would really appreciate if we could be in touch directly so we I can learn more about your experience and be able to extend our apologies directly. Thank you for your time in advance. Best Regards,Lars SammeliusHotel Manager

8/10 Bien

YVES

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Bel hôtel , bien placé mais le service proposé n’est pas du niveau d’un 5 étoiles ….
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Lars Sammelius le 17 nov. 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to review Corinthia Budapest after your recent stay with us. We are glad that you have enjoyed your overall time at our hotel. We would love if you could contact us directly so we could understand what we could improve in our service offering. Until then, we apologise sincerely for any inconvenience. On behalf of everyone at Corinthia Budapest, I look forward to the opportunity in welcoming you back to the hotel in the future. Kind Regards,Lars SammeliusHotel Manager

10/10 Excellent

Divers

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Jonathan Pace le 26 août 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to review Corinthia Budapest after your recent stay with us. We are glad that you have rated us very highly and that you enjoyed your stay at our hotel. On behalf of everyone at Corinthia Budapest, I look forward to the opportunity of welcoming you back to the hotel in the very near future. Kind Regards,Jonathan Pace

10/10 Excellent

Thierry

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Exceptionnel
Excellent hôtel et restaurant d’exception La piscine et le spa sont magnifiques
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Jonathan Pace General Manager le 8 août 2022
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to review our property, and giving us a feedback after your stay. I am very happy to hear that you enjoyed your stay, and visiting Budapest. On behalf of everyone at Corinthia Budapest, I look forward to the opportunity of welcoming you back to the hotel in the very near future. Kind regards, Jonathan Pace General Manager

8/10 Bien

ARNAUD

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel+spa, bien placé
Etablissement très (trop) grand, en très bel état avec excellent spa. Petit dej impeccable pour un 5étoiles. Le service de chambre est moyen.
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Jonathan Pace General Manager le 26 juil. 2022
Dear Guest, Thank you for sharing this excellent review of your stay at Corinthia Hotel Budapest. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. Your comment on the housekeeping services have been duly noted. We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Kind regards, Jonathan Pace General Manager

10/10 Excellent

Xavier

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La grande classe et le prestige pour un séjour premium, toutefois accessible, dans ce grand hotel qui a marqué l'histoire de Budapest. A ne surtout pas manquer : le spa, digne des mille et une nuits. Sans compter le personnel aux petits soins et les petits déjeuners faits pour toutes les faims.
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Réponse de Jonathan Pace le 15 juil. 2022
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to review Corinthia Budapest after your stay with us. We are glad to hear that you have enjoyed and rated us very highly overall. We do appreciate that you had the time to enjoy and relax at the Royal Spa. Thank you also for your lovely comments about the breakfast at the Brasserie and Atrium and our caring staff. On behalf of everyone at Corinthia Budapest, I look forward to the opportunity of welcoming you back to the hotel in the very near future. Kind Regards, Jonathan Pace

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Jonathan Pace General Manager le 28 juin 2022
Dear Guest, Thank you for the perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. It fills me with great joy to know that you had a great experience whilst you were staying with us and the team and I look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards. Jonathan Pace General Manager

10/10 Excellent

sylvie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Jonathan Pace General Manager le 30 mai 2022
Dear Guest, Thank you so much for the perfect. It fills me with great joy to know that you had a great experience whilst you were staying with us and the team and I look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards. Jonathan Pace General Manager

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Mauvais choix
Très, mais très déçu avec l'Exécutive Club. Pour ainsi dire inexistant. Le salon qui était en mezzanine très agréable se trouvait maintenant dans un coin d'une cour intérieure..! Service presque inexistant. Pendant deux jours aucune boisson en self service et de petits amuse gueules chauds. Mais malheureusement le vin pétillant était chaud également)... Il a fallu aller au bar pour essayer de trouver un serveur dépassé par le manque évidant de personnel. Enfin hôtel transformé en « Speed dating » géant pour vendeur de cacahouètes...! Autre remarque le restaurant "Rickshaw" fermé pour manque de personnel. Ce manque se fait ressentir aussi avec un personnel non compétant et très peu familier avec l'anglais et le métier de l'hôtellerie ...! Service de conciergerie inexistant et service de téléphone aux abonnés absents...!
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de Jonathan Pace General Manager le 6 mai 2022
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share your views with us. I am sorry your stay did not match your expectations and I really appreciate that you have reached out to us directly so we could learn more about your experience and were able to extend our apologies directly. By way of information, the temporary closure of our Rickshaw restaurant and the information about the temporary relocation of the Executive Lounge has been advertised on our website and third party websites as well. Unfortunately, without informing us, Expedia.com and Hotels.com removed this information from their pages. We have now contacted them to ensure the information is accurate to ensure transparity and to avoid similar situations of experiences. Please accept our apologies once again for any inconvenience caused, and we hope we will have the chance to welcome you back to the hotel in the future. Kind regards, Jonathan Pace General Manager

10/10 Excellent

olivera

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Jonathan Pace General Manager le 16 avr. 2022
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to review Corinthia Budapest and for giving us a perfect rating. We very much hope to have the opportunity of welcoming you back in the near future. Kind regards, Jonathan Pace General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de Jonathan Pace General Manager le 12 avr. 2022
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to review Corinthia Budapest and for giving us a perfect rating.. I am delighted to read you had an enjoyable stay and very much hope to have the opportunity of welcoming you back in the near future. Kind regards, Jonathan Pace General Manager

10/10 Excellent

Thibauld

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel un peu rétro
Nous n'y sommes restés malheureusement qu'une nuit mais avons beaucoup apprécié cet hôtel. Très bien centré, grandes chambres et très grand lit, très confortable. Le personnel également très agréable. Hôtel à recommander
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Jonathan Pace General Manager le 22 mars 2022
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to review Corinthia Budapest after your stay, and giving us a perfect rating. I am very happy to read your positive note, and that you had an enjoyable stay, and very much hope to have the opportunity of welcoming you back in the near future. Thank you for choosing to stay with us, and for showing your appreciation in your review. Kind regards, Jonathan Pace General Manager

10/10 Excellent

Olivier

Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Jonathan Pace General Manager le 28 févr. 2022
Dear Guest, Thank you very much for reviewing our hotel and giving us a perfect rating. I hope we may have the pleasure of welcoming you back to the Corinthia Budapest hotel in the near future. Best regards, Jonathan Pace General Manager

8/10 Bien

Benjamin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel de haut standing, bien situé
Très belle hôtel, nous avons pu bénéficier d'un surclassement de la chambre executive vers la suite junior, service au top. L'accès au spa est un plus non négligeable même si l'on peut regretter un hammam et un sauna. La piscine est fraîche mais agréable, les deux jacuzzi sont vraiment agréables et à bonne température. Le salon executive est un plus mais pas forcément nécessaire, le menu disponible des snacks n'est pas très fourni et il faut courir après les serveurs pour passer commande. Les boissons disponibles sont plutôt de bonne qualité (bière, vin blanc, vin pétillant et softs). Le petit déjeuner est de bonne qualité et varié, le chef italien est sympathique et à l'écoute des attentes du client. Avec une machine à jus d'orange frais, ça serait parfait. L'hôtel est bien situé et les transports en communs sont facile d'accès à Budapest. Il y a de nombreux restaurants dans le quartier.
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de General Manager le 2 nov. 2021
DearGuest, Thank you very much for spending your time to give us your feedback after your stay. I am delighted that you enjoyed so many aspects of your stay, and thank you very much for highlighting these in your review. On behalf of everyone at Corinthia Budapest, I look forward to the opportunity of welcoming you back to the hotel in the future. Kind regards, Jonathan Pace General Manager

6/10 Satisfaisant

Peter

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Séjours dans l ensemnle bien, salles de bains ménage tres mal fait, suite côté rue tres brouillent.
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de General Manager le 25 oct. 2021
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to send us your feedback after your stay. I really hope that you enjoyed your stay in general, and thank you very much for your remark. We certainly took note of those to ensure that an efficient and reliable service is provided. On behalf of everyone at Corinthia Budapest, I look forward to the opportunity of welcoming you back to the hotel in the future. Kind regards, Jonathan Pace General Manager

2/10 Horrible

Vincent

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
INAMISSIBLE
Alors que nous étions en pleine crise du Coronavirus cet hotel n'a pas voulu que je decale mon séjour pour une période plus lointaine en septembre, je trouve cela scandaleux pour un hotel 5* Surtout durant cette période, j'y je m'étais rendu à Budapest, je n'aurais jamais pu en revenir JE DEMANDE LE REPORT DE CES 3 NUITS SVP, MERCI
Séjour de 3 nuits en mars 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de JonathanPace le 5 mars 2020
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to write this review following your recent stay at Corinthia Hotel Budapest. On behalf of everyone at Corinthia Hotel Budapest, I look forward to the opportunity of welcoming you back to the hotel in the very near future. Kind regards, Jonathan Pace General Manager

10/10 Excellent

ERIC

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très belle prestation
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de JonathanPace le 2 mars 2020
Dear ERIC, I was so pleased to learn of your fantastic review of Corinthia Hotel Budapest. It fills me with great joy to know that you had a great experience whilst you were staying with us and the team and I look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards. Jonathan Pace General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bel établissement. Chambre très calme et un excellent petit déjeuner ( très copieux ) . En revanche sur 3 nuits, les tasses dans la chambre pour thé,café, n'ont jamais été changées et le prix de la piscine : payante .... on nous annonce 25 euros / pers à l'accueil et on paye 27 euros / personne ..... en sortant . Un peu décevant que la piscine soit payante et aussi chère pour y séjourner plusieurs jours .
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de JonathanPace le 26 févr. 2020
Dear Thank you very much for your recent review. Thank you also for highlighting our rooms and excellent breakfast facilities. I am so sorry that you were not entirely happy with your experience. I have passed your comments to our relevant department heads to review, these are some comments we never have had before but now we will certainly take note of. We do hope we will be able to welcome you back in the near future. Kindest regards Jonathan Pace General Manager

8/10 Bien

Isabelle, Bapaume

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Chambre spacieuse et literie confortable. Personnel ne parle pas français.
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de JonathanPace le 24 févr. 2020
Dear Isabelle, Thank you so much for taking the time to review Corinthia Hotel Budapest on Expedia. I am pleased to see that you have enjoyed your stay and your spacious room. Thank you for your comments on our colleagues, I'm happy to inform you that we have French speaking colleagues, I'm really sorry that they had no chance to meet you during your stay. We do hope we will be able to welcome you back in the near future. Kindest regards, Jonathan Pace General Manager

10/10 Excellent

NATHALIE, bethune

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
superbe hotel ,personnel disponible et à l'ecoute, espace SPA agréable
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de JonathanPace le 17 févr. 2020
Dear NATHALIE, Thank you very much for taking the time to advise on your recent stay at Corinthia Budapest. I am happy to note that you thoroughly enjoyed your stay and I hope we may have the pleasure of welcoming you back in the future. Best regards, Jonathan Pace General Manager

10/10 Excellent

Nathalie, Franconville

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Magnifique hôtel plein centre ville, chambre confortable, service impeccable, très belles prestations.
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de JonathanPace le 10 févr. 2020
Dear Nathalie, Thank you very much for taking the time to advise on your recent stay at Corinthia Budapest. I hope we may have the pleasure of welcoming you back in the future. Best regards, Jonathan Pace General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Corinthia hotel sejour
Parfait du début a la fin. Le personnelle a l'acceuil est trés sympa.
Séjour de 5 nuits en octobre 2019
Réponse de JonathanPace le 10 févr. 2020
Dear Guest, Thank you very much for giving us a perfect rating. I hope we may have the pleasure of welcoming you back in the future. Best regards, Jonathan Pace General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Superbe établissement... Choisir l option executive c est géniale
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de JonathanPace le 10 févr. 2020
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to advise on your recent stay at Corinthia Budapest. I hope we may have the pleasure of welcoming you back in the future. Best regards, Jonathan Pace General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de JonathanPace le 10 févr. 2020
Dear Guest, Thank you very much for giving us a perfect rating. I hope we may have the pleasure of welcoming you back in the future. Best regards, Jonathan Pace General Manager

10/10 Excellent

Thomas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour parfait. Bien situé avec transports en commun a proximité. Petit déjeuner et service signe du standing de l'établissement .
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de JonathanPace le 14 févr. 2020
Dear Thomas, Thank you very much for taking the time to advise us on your recent stay at Corinthia Budapest. I am more than happy to note that you very much enjoyed your stay with us. I hope we may have the pleasure of welcoming you back in the future. Best regards, Jonathan Pace General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de JonathanPace le 10 févr. 2020
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to advise on your recent stay at Corinthia Budapest. I hope we may have the pleasure of welcoming you back in the future. Best regards, Jonathan Pace General Manager

10/10 Excellent

Serge

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de JonathanPace le 6 janv. 2020
Dear Serge, Thank you very much for giving us a perfect rating. I hope we may have the pleasure of welcoming you back in the future. Best regards, Jonathan Pace General Manager

10/10 Excellent

Daniel, Clermont Ferrand

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Qualité des services*personnel très accueillant,propreté,emplacement.
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de JonathanPace le 18 déc. 2019
Dear Daniel, Thank you for taking the time to advise us on your recent stay at Corinthia Budapest. I hope we may have the pleasure of welcoming you back in the future. Best regards, Jonathan Pace, General Manager

10/10 Excellent

Raphael

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rayonnant
Parfait séjour au sein de ce magnifique hôtel. Les services proposés sont de qualités tout comme le personnel. Rien à redire, les lieux sont à conseiller sans aucun problème. Petit bémol: la lumière de la terrasse restant allumée toute la nuit.
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de JonathanPace le 14 déc. 2019
Dear Raphael, Thank you very much for taking the time to review Corinthia Budapest. It is pleasure to read that you thoroughly enjoyed your stay with us. I hope we may have the pleasure of welcoming you back in the future. Best regards, Jonathan Pace General Manager

10/10 Excellent

BERTRAND, Gorbio

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Remarquable sur tous les plans Moquettes aspirée tous les jours
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de JonathanPace le 9 déc. 2019
Dear Bertrand, Thank you for taking the time to review us. I hope we may have the pleasure of welcoming you back in the future. Best regards, Jonathan Pace General Manager