Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
16 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Claudiu Rotaru Front Office Manager le 21 oct. 2021
Dear Guest,
Thank you for your feedback and even more for your stay with us at the Europa Royale Bucharest !
We are happy to see that you enjoyed the location of the hotel.
Looking forward to welcoming you again on your next visit to Bucharest!
8/10 Bien
Olivier
Voyage d’affaires
15 oct. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Bizarre, vous avez dit ...
Olivier
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Claudiu Rotaru Front Office Manager le 15 oct. 2021
Dear Olivier,
Thank you for taking the time to share your feedback for your recent stay at Europa Royale Bucharest Hotel !
We are glad we were able to offer you a memorable experience and we hope to have you as our valued guest again in the near future.
10/10 Excellent
Marina
Voyage d’affaires
25 août 2021
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marina
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Claudiu Rotaru Front Office Manager le 26 août 2021
Dear Marina, Thank you for taking the time to complete this review and for sharing your experience with us. We are happy to hear that you had a nice experience at our hotel and we are looking forward to welcoming you back to Europa Royale Bucharest Hotel !
10/10 Excellent
Bertrand
16 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel parfait pour une visite touristique
Bertrand
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
Réponse de Claudiu Rotaru Front Office Manager le 19 oct. 2020
Dear Bertrand, First of all, thank you for taking the time and share your experience with us. We are happy to see that you enjoyed a pleasant stay at our hotel and you appreciated the quality of the services offered by our staff. We look forward to the opportunity to welcome you back to our hotel on your next trip to Bucharest!
8/10 Bien
David
11 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Claudiu Rotaru Front Office Manager le 19 oct. 2020
Dear David, Thank you for your stay with us at the Europa Royale Bucharest !
10/10 Excellent
Sorin
14 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A true European hotel in the heart of Bucharest
Sorin
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Claudiu Rotaru Front Office Manager le 18 nov. 2019
Dear Sorin,
It's truly wonderful to read your comments of your recent stay and to know that you were well cared for! Thank you for sharing your experience with us and for staying with us at Europa Royale Bucharest. It gives me great pride in knowing that you enjoyed your time with us and to know our staff exceeded your expectations.
Thank you for choosing to stay with us during your travels and we look forward to welcoming you back very soon.
10/10 Excellent
Mohamed
11 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mohamed
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Claudiu Rotaru Front Office Manager le 11 oct. 2019
Dear Guest, Thank you for booking the Europa Royale Bucharest Hotel for your recent trip to Bucharest and for your feedback. We are looking forward to welcome you again in the future.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
27 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Claudiu Rotaru Front Office Manager le 27 sept. 2019
Dear Guest,
Your kind words about your stay at the Europa Royale Bucharest Hotel and your experience with our services are very much appreciated. It makes us thoroughly happy that you have left Europa Royale Bucharest with such a positive feeling.
We really appreciate your feedback and this will motivate us to continue our efforts to maintain the services at the highest level .
I hope to welcome you again as our esteemed guest !
10/10 Excellent
Jean, Montréal
27 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Claudiu Rotaru Front Office Manager le 27 août 2019
Dear Guest,
Your kind words about your stay at the Europa Royale Bucharest Hotel and your experience with our services are very much appreciated. It makes us thoroughly happy that you have left Europa Royale Bucharest with such a positive feeling.
I hope to welcome you again as our esteemed guest !
8/10 Bien
Pauline
23 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ok
Pauline
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Claudiu Rotaru Front Office Manager le 23 août 2019
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Europa Royale Bucharest Hotel ! We are happy to see that you really appreciated the excellent location of the hotel. Thank you for recommending our hotel and we are looking forward to welcoming you back to Bucharest!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 août 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Claudiu Rotaru Front Office Manager le 22 août 2019
Dear Guest,
Thank you so much for your kind words! It gave me great pleasure to know you enjoyed your stay. Indeed, we are well known for the hospitality of our staff and for the location.
We look forward to welcome you back !
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
9 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Claudiu Rotaru Front Office Manager le 28 août 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback and even more for your stay with us at the Europa Royale Bucharest ! We are happy to see that you really appreciated the excellent location of the hotel, the confort of your room and the quality of the services offered by our staff. Thank you once again for recommending our hotel and we are looking forward to welcoming you back to Bucharest!
10/10 Excellent
Jean-François
10 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super bien placé, moderne et très bon resto'
Jean-François
Séjour de 4 nuits en juin 2019
Réponse de Claudiu Rotaru Front Office Manager le 11 juin 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing Europa Royale Bucharest ! We are happy that you enjoyed the room and facilities.
We have taken note of your comment about the noise from the office and please do accept our most sincere apologies for any inconvenience this fact might of caused.
We look forward to welcome you back soon on your next trip to Bucharest!
6/10 Satisfaisant
VINCENT
10 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Salle de bain à revoir
VINCENT
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Claudiu Rotaru Front Office Manager le 11 juin 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing to stay at Europa Royale Bucharest Hotel ! I do appreciate your observations and will definitely pass your feedback on to the entire team for future actions to be taken.
We hope to have the opportunity to be again your choice for your next travel to Bucharest.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
8 avr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Claudiu Rotaru Front Office Manager le 26 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us. We have taken note of your comment about the noise and please do accept our most sincere apologies for any inconvenience this fact might of caused.
We look forward to welcome you back soon on your next trip to Bucharest!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Valentin Bertaru Front Office Manager le 9 janv. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
ANNE
8 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ANNE
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de Valentin Bertaru Front Office Manager le 12 déc. 2018
Good morning,
Thank you for staying with us, your feedback is very important to us.
Best Regards
10/10 Excellent
JPP, Nancy
28 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JPP
Séjour de 5 nuits en octobre 2018
Réponse de Valentin Bertaru Front Office Manager le 7 nov. 2018
Good morning,
Thank you for taking time to write us this review.
We appreciate your feedback.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 oct. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en octobre 2018
Réponse de Valentin Bertaru Front Office Manager le 7 nov. 2018
Good morning,
Thank you for taking time to write this review your opinions are very important to us, we are sorry that the services offered did not rise to the level of your expectations. We will discuss the issues you have raised. We hope you give us the chance to show you that we can improve our services.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
17 sept. 2018
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
impossible to sleep
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Florentina Feraru, Deputy Manager le 19 sept. 2018
Dear Guest,
It was a pleasure to have you as a guest at Europa Royale Bucharest. I am sorry to find out about the experience you are describing during your stay I would like to apologize for any inconveniences you have encountered.
I look forward to the next visit to be of service to you, if you decide to return to Bucharest in the near future.
Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
20 août 2018
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Valentin Bertaru le 22 août 2018
Dear Guest,
We are sorry for the inconveniences encountered during your stay in our hotel. I completely understand your dissatisfaction . The central location of the hotel provides easy access to numerous bars and restaurants. This is definitely the place to party in Bucharest. With old streets winding down from one bar to another opening at lunch and closing at wee hours of the morning. Be assured that all observations are considered for further actions in order to prevent similar issues from reoccurring. One of our main purposes is to ensure that all of our guests have the best possible stay, therefore please accept our apologies for all the inconvenience that this matter might have caused. We truly hope that despite these situations, we would still have the opportunity of hosting you again. Sincerely, Valentin Bertaru, Front Office Manager
10/10 Excellent
francesca
12 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour à Bucarest
francesca
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Valentin Bertaru le 18 août 2018
Good evening,
Thank you for choosing Europa Royale Bucharest Hotel.
Thank you for taking time to give us an review, we appreciate every review left because it gives us the chance to constantly improve our services.
Respectfully yours
Valentin Bertaru
Front Office Manager
6/10 Satisfaisant
eugenia
8 août 2018
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Dessue, mauvais rapport qualité prix
eugenia
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Valentin Bertaru Front Office Manager le 18 août 2018
Good evening,
Thank you for choosing Europa Royale Bucharest Hotel.
Thank you for taking time to give us an review, we appreciate every review left because it gives us the chance to constantly improve our services.
We will be very grateful if you can describe more about our shared kitchen with a 2 stars hotel has we do not have any other hotel near, in order to have the chance to improve the service offered.
Thank you in advance
Respectfully yours,
Valentin Bertaru
Front Office Manager
8/10 Bien
Romano
25 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien isolé
Romano
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de Mihaela Barbu, Deputy Manager le 5 juin 2018
Dear Mr. Roman,
Thank you very much for your appreciation and for taking the time to rate our hotel. It was a pleasure to accommodate you and we hope you had an enjoyable stay.
We are looking forward to welcoming you back soon!
Kind Regards,
Mihaela Barbu
Deputy Manager
10/10 Excellent
Pierre, Bormes
28 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
À l’entrée de la vieille ville et rues branchées
Pierre
Séjour de 2 nuits en avril 2018
Réponse de Mihaela Barbu, Deputy Manager le 24 mai 2018
Dear Mr. Pierre,
Thank you for choosing Europa Royale Bucharest Hotel and for sharing this feedback with the other fellow travelers.
It was a pleasure to welcoming you as our guest and to reed such a wonderful review. We are very happy to see you had an enjoyable stay and we are all looking forward to welcoming you back in the near future.
Kind Regards,
Mihaela Barbu
Deputy Manager
10/10 Excellent
Valérie
20 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien et bon service
Valérie
Réponse de Mihaela Barbu, Deputy Manager le 24 mai 2018
Dear Mrs. Valerie,
Thank you for your feedback and rating!
It is a pleasure to read such a wonderful review and we are looking forward to welcoming you back in the near future.
Kind Regards,
Mihaela Barbu
Deputy Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 févr. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en janvier 2018
Réponse de Mihaela Barbu, Deputy Manager le 13 févr. 2018
Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to rate or property and share this review. We are happy to see that you had an enjoyable stay and we are looking forward to welcoming you back in the ear future.
Kind Regards,
Mihaela Barbu
Deputy Manager
4/10 Médiocre
Dorina, Paris
17 janv. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un pourboire pour vous ouvrir la porte de l'hôtel
Dorina
Séjour de 3 nuits en janvier 2018
Réponse de Mihaela Barbu, Deputy Manager le 22 janv. 2018
Dear Mrs. Dorina, Thank you very much for taking the time to rate our property. I am very sorry to see that we failed to offer you an enjoyable stay and that you felt that our staff us was unwelcoming. I would like to ensure you that we are working hard on constantly improving our services and you feedback is highly appreciated. I hope you will offer us the chance to welcoming you back in the near future and restore you faith in our hotel. Kind Regards, Mihaela Barbu, Deputy Manager
4/10 Médiocre
Patricia
29 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Déçue
Patricia
Séjour de 3 nuits en octobre 2017
Dear Guest,
Thank you for choosing our hotel for you stay in Bucharest.
I am sorry to see that the room did not completely met your expectations and for the way my colleagues handled your feedback during the moment of check out. I will share you feedback with the other team members as we are constantly working on improving ourselves.
We hope you will choose our location for you next visit to Bucharest and we will be happy to provide further assistance if needed in choosing the best room type that meets your needs. We are looking forward to welcoming you back.
Kind Regards,
Mihaela Barbu
Deputy Manager
8/10 Bien
Raymond, Trois-Rivières, Qc
19 oct. 2017
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Hôtel bien situé mais problème de climatisation
Raymond
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Réponse de Mihaela Barbu, Deputy Manager le 25 oct. 2017
Dear Guest,
Thank you very much for rating our property. We appreciate your feedback and we are sorry for the heating situation encountered during your stay. We hope we will have the chance to welcoming you back in the nearest future. Kind Regards, Mihaela Barbu, Deputy Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
18 sept. 2017
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Avis mitigé
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2017
8/10 Bien
guy
17 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très central et fonctionnel
guy
Séjour de 4 nuits en juillet 2017
4/10 Médiocre
Chantal, Paris
23 juil. 2017
Les points faibles : Personnel et service
Hotel très bien situé mais anonyme!!
Chantal
Séjour de 3 nuits en juillet 2017
4/10 Médiocre
PHILIPPE
1 mai 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
PHILIPPE
10/10 Excellent
Cédric, Grenoble
19 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je reviendrais
Cédric
8/10 Bien
Pauline
20 févr. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
tout à fait bien
Pauline
10/10 Excellent
Corinne
28 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Impécable
Corinne
8/10 Bien
Bruno, Bucarest
11 janv. 2017
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bucarest centre
Bruno
6/10 Satisfaisant
Romain
9 avr. 2016
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bel hôtel mais trop bruyant
Romain
10/10 Excellent
Clement
22 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clement
8/10 Bien
Céline
21 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Céline
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent !
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Laurent, Orléans
7 oct. 2015
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Hotel bien situé mais très mal insonorisé
Laurent
10/10 Excellent
Jean-michel, le mans
24 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel accueillant, idéal pour visiter la ville
Jean-michel
6/10 Satisfaisant
Pierre, Bruxelles
19 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très bien située proche de tout
Pierre
8/10 Bien
Josy Anne, Nice
14 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel très bien situé dans le centre historique
Josy Anne
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 juil. 2015
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
8 juin 2015
Europa Royale bien situé
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Christophe, Roquefort les Pins
28 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre