Avis sur Radisson Collection Grand Place Brussels
Radisson Collection Grand Place Brussels
47 Rue Du Fosse Aux Loups, Brussels
Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
26 déc. 2023
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
matthieu
Voyage en famille
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
matthieu
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels le 6 nov. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels.
10/10 Excellent
Michael
14 juil. 2023
Michael
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de martina le 18 juil. 2023
Cher Michael, Merci pour ce retour positif.Nous sommes enchantés de prendre connaissance de votre excellente appréciation et espérons que vous avez apprécié l'emplacement idéal de notre établissement, situé à proximité de la Grand-Place, à Bruxelles. Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir chez nous pour une nouvelle expérience positive. Cordialement,MartinaRadisson Collection Hotel, Grand Place Brussels
8/10 Bien
Léo
24 avr. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Léo
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Martina le 27 avr. 2023
Cher Leo, Merci infiniment pour votre gentille appréciation de notre établissement.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous. Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau.Bien cordialement,Martina ChesiRadisson Collection Hotel, Grand Place Brussels
6/10 Satisfaisant
Eric
Voyage en famille
29 déc. 2022
Les points faibles : Personnel et service
vaut un 4 etoile et encore …
Eric
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Guest Relations Desk le 16 janv. 2023
Merci pour votre commentaire , votre commentaire nous aidera afin d'améliorer le service . Au plaisir de vous revoir au Radisson Collection Brussels Grand place !
8/10 Bien
Pak
22 août 2022
Pak
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Radisson Collection Team le 24 août 2022
Dear Pak, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.
10/10 Excellent
Luc
6 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luc
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Radisson Collection Grand Place Brussels le 7 juil. 2022
Merci pour votre commentaire concernant votre séjour au Radisson Collection Grand Place Brussels. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et nous espérons vous revoir prochainement dans notre hôtel.
8/10 Bien
Louis
8 mai 2022
Louis
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Guest Relation Desk le 10 mai 2022
Thank you for your great comment, we remain at your disposal for further information and look forward to welcoming you on your next visit to the Radisson Collection Grand Place Brussels
10/10 Excellent
isabelle
Voyage d’affaires
7 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
isabelle
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Martina le 7 avr. 2022
Dear Isabelle,
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future. Best regards, Martina, on behalf of the Radisson Collection Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
14 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Martina le 7 avr. 2022
Cher Anonymous,
Merci pour votre commentaire concernant votre séjour au Radisson Collection Grand Place Brussels. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et nous espérons vous revoir prochainement dans notre hôtel. Cordialement, Martina, Radisson Collection Grand Place Brussels
8/10 Bien
Christophe
Voyage en famille
3 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sejour à Bruxelles
Christophe
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
10/10 Excellent
Magalie
9 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magalie
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Martina le 21 sept. 2021
Chère Magalie,
Merci pour votre commentaire concernant votre séjour au Radisson Collection Grand Place Brussels. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et nous espérons vous revoir prochainement dans notre hôtel. Cordialement, Martina, au nom du Radisson Collection Grand Place Brussels
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
9 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Martina le 21 sept. 2021
Cher anonymous,
Merci pour votre commentaire concernant votre séjour au Radisson Collection Grand Place Brussels. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et nous espérons vous revoir prochainement dans notre hôtel. Cordialement, Martina, au nom du Radisson Collection Grand Place Brussels
10/10 Excellent
Thérèse
13 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thérèse
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de MM le 13 juin 2021
Merci beaucoup
10/10 Excellent
Karim
13 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Karim
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de MM le 13 juin 2021
Merci beaucoup
10/10 Excellent
Midiam Conrado
Voyage d’affaires, Voyage en couple
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Midiam Conrado
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de martina le 26 mars 2024
Dear Midiam Thank you for your feedback.We're thrilled to hear that you found our hotel to be excellent and that the conditions of your stay were perfect.We look forward to the pleasure of welcoming you back.Our kindest regards,Martina Front Office Manager
10/10 Excellent
TAKASHI
25 févr. 2024
TAKASHI
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Arran, London
Voyage en famille avec de jeunes enfants
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Arran
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Tomas
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tomas
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Jennifer
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jennifer
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Meteb, Dammam
Voyage en famille
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Meteb
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de martina le 15 janv. 2024
Cher Meteb, Merci d'avoir partagé votre expérience chez nous.Nous sommes heureux que notre hôtel ait répondu à toutes vos attentes. Votre satisfaction fait notre plus grand bonheur.Au plaisir de vous revoir parmi nous,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels
6/10 Satisfaisant
Adel
Voyage en couple
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Adel
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de martina le 12 janv. 2024
Dear Adel, Thank you for taking the time to share your feedback with us.We regret to hear that some aspects of your stay did not meet your expectations. While our rooms are thoughtfully designed to provide comfort and convenience, we understand that preferences in room features, such as storage space, can vary. Our hotel offers different room categories, and we strive to accommodate our guests' needs within the design constraints. As for your experience with the breakfast buffet, we aim to offer a variety of quality options and are continually reviewing our offerings to ensure guest satisfaction. We also note your expectation of a VIP experience and would like to mention that our hotel provides executive lounge access to guests staying in certain room categories, which may enhance the feeling of exclusivity during your stay.We look forward to the opportunity to welcome you back and provide you with a stay that exceeds your expectations.Best wishes,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels
4/10 Médiocre
Malkia
Voyage en groupe
30 déc. 2023
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Malkia
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Gordon
15 déc. 2023
Gordon
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Jozsef
Voyage d’affaires
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jozsef
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Naif
Voyage d’affaires
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Naif
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
4/10 Médiocre
khalid
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
25 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
khalid
10/10 Excellent
Paul
Voyage en groupe
22 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Location was great
Paul
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
4/10 Médiocre
Steven
24 oct. 2023
Steven
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Radisson Collection Team le 18 nov. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.
6/10 Satisfaisant
Yokoyama
Voyage en famille
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yokoyama
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Radisson Collection Team le 1 nov. 2023
Dear Yokoyama, First of all, we would like to thank you for your feedback. We would also like to sincerely apologize for your dissatisfaction regarding the sofa bed being open. The necessary measures have been taken with our members.Concerning the upgrade, they are subjected to availability and therefore not confirm.Thank you for taking the time to share your thoughts and dissatisfaction. This allows us to constantly improve in order to be able to excel in our field. If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.
10/10 Excellent
Friedrich
Voyage d’affaires
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Friedrich
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Radisson Collection Team le 1 nov. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.
6/10 Satisfaisant
PABLO FERNANDEZ
Voyage en famille
19 oct. 2023
PABLO FERNANDEZ
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels le 6 nov. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us.
8/10 Bien
Nicolás
19 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good option when in Brussels
Nicolás
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Radisson Collection Team le 1 nov. 2023
Dear Nicolás,Thank you for taking the time to rate our property after having stayed with us. Sorry to hear about the issue during your second day with us. We hope to receive the opportunity to welcome you again as soon as travel brings you back to Brussels.
10/10 Excellent
Jeronimo
Voyage en famille
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeronimo
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de martina le 18 oct. 2023
Estimado Jerónimo, Muchas gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia en nuestro hotel.Nos alegra saber que disfrutó de nuestra excelente ubicación y que encontró la cama matrimonial muy cómoda. También nos complace que el internet haya funcionado bien durante su estancia.Esperamos tener el placer de recibirlo nuevamente en su próxima visita a Bruselas. Atentamente,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels
8/10 Bien
Yolchi
Voyage d’affaires, Voyage en couple
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yolchi
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de martina le 18 oct. 2023
Yolchi 様。 この度もRadisson Collection Grand Place Brusselsにご宿泊いただき、またご感想をお寄せいただき、誠にありがとうございましたコロナ以前と変わらずご利用いただけたことに、大変嬉しく思っております。今後も変わらずご滞在いただけますよう、より良いサービスの向上に努めてまいります。またのお越しを心よりお待ちしております。Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels
8/10 Bien
Wendy
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wendy
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de martina le 17 oct. 2023
Dear Wendy, Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels
8/10 Bien
Cristina
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cristina
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de martina le 16 oct. 2023
Estimada Cristina, Muchas gracias por su reseña acerca de su experiencia en nuestro hotel. Nos complace saber que disfrutó de nuestras instalaciones y la limpieza de nuestras habitaciones. Lamentamos que haya tenido inconvenientes con el ruido y el servicio de nuestro personal. Agradecemos sus comentarios y tomaremos medidas para mejorar en estos aspectos. Para futuras ocasiones, le recomendamos utilizar nuestra biblioteca, que cuenta con una mesa de trabajo y un ambiente tranquilo para trabajar. Esperamos tener la oportunidad de volver a hospedarla en futuras visitas a Bruselas. Un cordial saludo,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
13 oct. 2023
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels le 6 nov. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels.
8/10 Bien
Kevin, Lewes
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Alejandro
Voyage d’affaires
10 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alejandro
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Radisson Collection Team le 1 nov. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
4 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mediocrity at its finest
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de martina le 5 oct. 2023
Dear Guest, Thank you so much for your kind review. We are delighted to hear that you found our front desk service to be fantastic. Our team always strives to provide exceptional service to our guests. However, we apologize for the inconvenience caused by the maid entering your room during the 'do not disturb' period. We will address this issue with our housekeeping team to ensure better communication in the future. We also understand that you found the bed to be hard and the overall vibe of the hotel to be mediocre. We take all feedback seriously and will use your comments to improve our guest experience. Our rooms have been designed with comfort and serenity in mind, and we are sorry that we did not meet your expectations in this regard. We hope to see you again in the future. Best wishes,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels
10/10 Excellent
Hilla
3 oct. 2023
Hilla
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Radisson Collection Team le 1 nov. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future. Best regards, Radisson Collection Team
10/10 Excellent
Edward
2 oct. 2023
Edward
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Radisson Collection Team le 1 nov. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future. Best regards, Radisson Collection Team
6/10 Satisfaisant
M
27 sept. 2023
Les points forts : Propreté
M
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels le 6 nov. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels.
10/10 Excellent
Estibaliz
Voyage en famille
24 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Estibaliz
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Radisson Collection Team le 1 nov. 2023
Gracias por su comentario sobre su estancia en el Radisson Collection Grand Place Brussels. Nos complace saber que disfrutó de su estancia con nosotros y esperamos volver a darle la bienvenida a nuestro hotel en un futuro próximo.
8/10 Bien
Araceli
Voyage en famille
21 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Buenisima opción por la ubicación
Araceli
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Radisson Collection Team le 23 sept. 2023
Dear Araceli, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.
6/10 Satisfaisant
Ebert
16 sept. 2023
Ebert
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de martina le 25 sept. 2023
Caro Ebert, agradecemos o tempo dispensado na sua avaliação.Entendemos que nem tudo foi ao encontro das suas expetativas, mas teríamos de saber com maior detalhe aquilo que não foi ao encontro das suas preferências.Esperamos que tenha a oportunidade de regressar para uma experiência renovada.Atenciosamente,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels
2/10 Horrible
Moad
Voyage d’affaires
16 sept. 2023
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Moad
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de martina le 25 sept. 2023
Dear Moad, Thank you for taking the time to review your stay.We are glad to hear that you appreciated the cleanliness of our hotel and the condition of our recently renovated property. However, we regret to learn about your dissatisfaction with our staff's attitude and not receiving your Platinum member benefits. We strive to provide exceptional service to all our guests, and we apologize if we fell short during your stay. Regarding the late check-out fee, as a VIP member via Expedia, late check-out and room upgrades are subject to availability. Unfortunately, during your stay, our occupancy was high, and we were unable to offer these benefits. We understand your frustration and apologize for any inconvenience this may have caused.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with a more satisfying experience in the future. Kind regards,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Radisson Collection Team le 23 sept. 2023
Thank you for taking the time to rate our property after having stayed with us. We really appreciate your nice notes, this motivates us to continue and to even exceed in providing excellent service. We hope to get the chance to welcome you again as soon as travel brings you back to Brussels.
6/10 Satisfaisant
Hong
Voyage en famille
12 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Hong
Séjour de 2 nuits en septembre 2023