Salle de réunion

Avis sur Radisson Collection Grand Place Brussels

5 out of 5
Radisson Collection Grand Place Brussels
47 Rue Du Fosse Aux Loups, Brussels

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 90 avis sur 169." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 48 avis sur 169." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 18 avis sur 169." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 8 avis sur 169." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 5 avis sur 169." "

9,0/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

gilles

Séjour de 3 nuits en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

matthieu

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels le 6 nov. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels.

10/10 Excellent

Michael

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de martina le 18 juil. 2023
Cher Michael, Merci pour ce retour positif.Nous sommes enchantés de prendre connaissance de votre excellente appréciation et espérons que vous avez apprécié l'emplacement idéal de notre établissement, situé à proximité de la Grand-Place, à Bruxelles. Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir chez nous pour une nouvelle expérience positive. Cordialement,MartinaRadisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

8/10 Bien

Léo

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Martina le 27 avr. 2023
Cher Leo, Merci infiniment pour votre gentille appréciation de notre établissement.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous. Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau.Bien cordialement,Martina ChesiRadisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

6/10 Satisfaisant

Eric

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service
vaut un 4 etoile et encore …
très décevant pour un 5 étoile, check in très lent, pas en français alors qu’on est à Bruxelles ville qui parle français, bruits de clim dans la chambre, couloir salle avec plein de bouteilles ramassées une fois par jour, couloir moche, buffet petit dej très limité bref un 4 etoile tout au plus à part l’emplacement idéal je ne le recommanderai pas
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Guest Relations Desk le 16 janv. 2023
Merci pour votre commentaire , votre commentaire nous aidera afin d'améliorer le service . Au plaisir de vous revoir au Radisson Collection Brussels Grand place !

8/10 Bien

Pak

Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Radisson Collection Team le 24 août 2022
Dear Pak, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.

10/10 Excellent

Luc

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La réception a fait des efforts louables pour me donner accès à une chambre avant l'heure prévue. Je n'ai rien détesté de l'hôtel ou de mon séjour.
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Radisson Collection Grand Place Brussels le 7 juil. 2022
Merci pour votre commentaire concernant votre séjour au Radisson Collection Grand Place Brussels. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et nous espérons vous revoir prochainement dans notre hôtel.

8/10 Bien

Louis

Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Guest Relation Desk le 10 mai 2022
Thank you for your great comment, we remain at your disposal for further information and look forward to welcoming you on your next visit to the Radisson Collection Grand Place Brussels

10/10 Excellent

isabelle

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je recommande
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Martina le 7 avr. 2022
Dear Isabelle, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future. Best regards, Martina, on behalf of the Radisson Collection Team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe séjour ! Hôtel très bien placé, très élégant ; magnifique petit déjeuner. Restaurant basque cher mais excellent pour le soir
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Martina le 7 avr. 2022
Cher Anonymous, Merci pour votre commentaire concernant votre séjour au Radisson Collection Grand Place Brussels. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et nous espérons vous revoir prochainement dans notre hôtel. Cordialement, Martina, Radisson Collection Grand Place Brussels

8/10 Bien

Christophe

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sejour à Bruxelles
L'hotel est idéalement situé pour visiter Bruxelles. Le decor est original, le service efficace et les chambres confortables.
Séjour de 4 nuits en octobre 2021

10/10 Excellent

Magalie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Martina le 21 sept. 2021
Chère Magalie, Merci pour votre commentaire concernant votre séjour au Radisson Collection Grand Place Brussels. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et nous espérons vous revoir prochainement dans notre hôtel. Cordialement, Martina, au nom du Radisson Collection Grand Place Brussels

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien.
Établissement parfait. Environs un peu moins idylliques. Mais ce n’est qu’un détail.
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Martina le 21 sept. 2021
Cher anonymous, Merci pour votre commentaire concernant votre séjour au Radisson Collection Grand Place Brussels. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et nous espérons vous revoir prochainement dans notre hôtel. Cordialement, Martina, au nom du Radisson Collection Grand Place Brussels

10/10 Excellent

Thérèse

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de MM le 13 juin 2021
Merci beaucoup

10/10 Excellent

Karim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de MM le 13 juin 2021
Merci beaucoup

10/10 Excellent

Midiam Conrado

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is excellent and offered perfect saty conditions.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de martina le 26 mars 2024
Dear Midiam Thank you for your feedback.We're thrilled to hear that you found our hotel to be excellent and that the conditions of your stay were perfect.We look forward to the pleasure of welcoming you back.Our kindest regards,Martina Front Office Manager

10/10 Excellent

TAKASHI

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Arran, London

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location and recommend this hotel. Rooms are large and very enjoyable stay.
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Tomas

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Jennifer

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Meteb, Dammam

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de martina le 15 janv. 2024
Cher Meteb, Merci d'avoir partagé votre expérience chez nous.Nous sommes heureux que notre hôtel ait répondu à toutes vos attentes. Votre satisfaction fait notre plus grand bonheur.Au plaisir de vous revoir parmi nous,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

6/10 Satisfaisant

Adel

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
An ordinary room Nothing vip or gold about it I would prefer a shower room It’s called club but it’s ordinary Very small storage space Wardrobe is tiny. And no promised upgrade. Poor breakfast buffet
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de martina le 12 janv. 2024
Dear Adel, Thank you for taking the time to share your feedback with us.We regret to hear that some aspects of your stay did not meet your expectations. While our rooms are thoughtfully designed to provide comfort and convenience, we understand that preferences in room features, such as storage space, can vary. Our hotel offers different room categories, and we strive to accommodate our guests' needs within the design constraints. As for your experience with the breakfast buffet, we aim to offer a variety of quality options and are continually reviewing our offerings to ensure guest satisfaction. We also note your expectation of a VIP experience and would like to mention that our hotel provides executive lounge access to guests staying in certain room categories, which may enhance the feeling of exclusivity during your stay.We look forward to the opportunity to welcome you back and provide you with a stay that exceeds your expectations.Best wishes,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

4/10 Médiocre

Malkia

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté et personnel et service
The property is definitely over priced for what is offered. The towels are old and the bed is not the most comfortable. Breakfast was a disaster, they ran out of food. Thankfully the stay was only one night.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Gordon

Séjour de 3 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Jozsef

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Naif

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel in a good location close to shopping and dining area.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

4/10 Médiocre

khalid

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
When i reached the hotel i asked the receptionist to send someone to help me with my luggage from the taxi. I was shocked when they told me that i have to wait 45 minutes for that ! Nevertheless, during check in the receptionist was very rude with me. I booked a premium room. I was shocked to found how bad conditions the room is! There is a lot of marks on the wall plus the furniture looks not very clean ! The mixer in the toilet rusted!! Shame to call this place a 5 star hotel ! Definitely not coming to this hotel again & strongly not advising anyone to stay here !

10/10 Excellent

Paul

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Location was great
A great location close all public transport and city sites. Friendly and helpful staff.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

4/10 Médiocre

Steven

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Radisson Collection Team le 18 nov. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.

6/10 Satisfaisant

Yokoyama

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
ジュニアスイートのソファーがエキストラベッドになっていたので、しまってくれる様にフロントに頼んでもダメ、夜に帰ってきてもまだそのまま。 コンシェルジュに電話してハウスキーピングに来てもらい、やっと片付いたのが夜9時でした。せっかくのソファースペースを使えなくて残念!チェックインの時間と人数も予め伝えておいたのに。 ホテル入り口に中国語でホテル名が書いてあり、中国人のお客さんが多いのだなーと思いました。 VIP access なのだからアップグレードして欲しい旨をフロントで言いましたが、スパークリングワイン1本と言われアップグレードして貰えませんでした。予約時空室ある場合はアップグレードとの記載があったのに齟齬がありました。
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Radisson Collection Team le 1 nov. 2023
Dear Yokoyama, First of all, we would like to thank you for your feedback. We would also like to sincerely apologize for your dissatisfaction regarding the sofa bed being open. The necessary measures have been taken with our members.Concerning the upgrade, they are subjected to availability and therefore not confirm.Thank you for taking the time to share your thoughts and dissatisfaction. This allows us to constantly improve in order to be able to excel in our field. If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.

10/10 Excellent

Friedrich

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Radisson Collection Team le 1 nov. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.

6/10 Satisfaisant

PABLO FERNANDEZ

Voyage en famille
Normal
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels le 6 nov. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us.

8/10 Bien

Nicolás

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good option when in Brussels
Very well located. It is comfortable but the rooms are a bit small. We stayed 3 nights and they forgot to clean our room on our second day.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Radisson Collection Team le 1 nov. 2023
Dear Nicolás,Thank you for taking the time to rate our property after having stayed with us. Sorry to hear about the issue during your second day with us. We hope to receive the opportunity to welcome you again as soon as travel brings you back to Brussels.

10/10 Excellent

Jeronimo

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente ubicación y la cama matrimonial muy cómoda. El internet funcionaba bien
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de martina le 18 oct. 2023
Estimado Jerónimo, Muchas gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia en nuestro hotel.Nos alegra saber que disfrutó de nuestra excelente ubicación y que encontró la cama matrimonial muy cómoda. También nos complace que el internet haya funcionado bien durante su estancia.Esperamos tener el placer de recibirlo nuevamente en su próxima visita a Bruselas. Atentamente,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

8/10 Bien

Yolchi

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
コロナ以前も良く利用いていたが変わらず良かった
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de martina le 18 oct. 2023
Yolchi 様。 この度もRadisson Collection Grand Place Brusselsにご宿泊いただき、またご感想をお寄せいただき、誠にありがとうございましたコロナ以前と変わらずご利用いただけたことに、大変嬉しく思っております。今後も変わらずご滞在いただけますよう、より良いサービスの向上に努めてまいります。またのお越しを心よりお待ちしております。Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

8/10 Bien

Wendy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de martina le 17 oct. 2023
Dear Wendy, Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

8/10 Bien

Cristina

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Muy buen hotel sin embargo el staff podria ser mas amable.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de martina le 16 oct. 2023
Estimada Cristina, Muchas gracias por su reseña acerca de su experiencia en nuestro hotel. Nos complace saber que disfrutó de nuestras instalaciones y la limpieza de nuestras habitaciones. Lamentamos que haya tenido inconvenientes con el ruido y el servicio de nuestro personal. Agradecemos sus comentarios y tomaremos medidas para mejorar en estos aspectos. Para futuras ocasiones, le recomendamos utilizar nuestra biblioteca, que cuenta con una mesa de trabajo y un ambiente tranquilo para trabajar. Esperamos tener la oportunidad de volver a hospedarla en futuras visitas a Bruselas. Un cordial saludo,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels le 6 nov. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels.

8/10 Bien

Kevin, Lewes

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a handicap accessible room - the bathroom was not convenient for us - the toilet was too low and there weren’t any hooks to hang toilet bags and towels.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Alejandro

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Radisson Collection Team le 1 nov. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mediocrity at its finest
Hotel is decent. The service received from front desk was fantastic but maid entered the room to do turn down service when do not disturb was on. Bed was extremely hard and overall just had mediocre vibe.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de martina le 5 oct. 2023
Dear Guest, Thank you so much for your kind review. We are delighted to hear that you found our front desk service to be fantastic. Our team always strives to provide exceptional service to our guests. However, we apologize for the inconvenience caused by the maid entering your room during the 'do not disturb' period. We will address this issue with our housekeeping team to ensure better communication in the future. We also understand that you found the bed to be hard and the overall vibe of the hotel to be mediocre. We take all feedback seriously and will use your comments to improve our guest experience. Our rooms have been designed with comfort and serenity in mind, and we are sorry that we did not meet your expectations in this regard. We hope to see you again in the future. Best wishes,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

10/10 Excellent

Hilla

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Radisson Collection Team le 1 nov. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future. Best regards, Radisson Collection Team

10/10 Excellent

Edward

Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Radisson Collection Team le 1 nov. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future. Best regards, Radisson Collection Team

6/10 Satisfaisant

M

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels le 6 nov. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels.

10/10 Excellent

Estibaliz

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Muy conveniente para 1-2 dias perfecto todo
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Radisson Collection Team le 1 nov. 2023
Gracias por su comentario sobre su estancia en el Radisson Collection Grand Place Brussels. Nos complace saber que disfrutó de su estancia con nosotros y esperamos volver a darle la bienvenida a nuestro hotel en un futuro próximo.

8/10 Bien

Araceli

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Buenisima opción por la ubicación
En general bien, buena ubicación, buen desayuno con variedad, habitaciones comodas y excelente servicio del personal.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Radisson Collection Team le 23 sept. 2023
Dear Araceli, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Collection Grand Place Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.

6/10 Satisfaisant

Ebert

Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de martina le 25 sept. 2023
Caro Ebert, agradecemos o tempo dispensado na sua avaliação.Entendemos que nem tudo foi ao encontro das suas expetativas, mas teríamos de saber com maior detalhe aquilo que não foi ao encontro das suas preferências.Esperamos que tenha a oportunidade de regressar para uma experiência renovada.Atenciosamente,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

2/10 Horrible

Moad

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Worst staff attitude they let you feel like you are on there own home. I didn’t get my benefit as i am a platinum member. Even for late check out they charged me. Worst experience among all the hotels I’ve been in around the world
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de martina le 25 sept. 2023
Dear Moad, Thank you for taking the time to review your stay.We are glad to hear that you appreciated the cleanliness of our hotel and the condition of our recently renovated property. However, we regret to learn about your dissatisfaction with our staff's attitude and not receiving your Platinum member benefits. We strive to provide exceptional service to all our guests, and we apologize if we fell short during your stay. Regarding the late check-out fee, as a VIP member via Expedia, late check-out and room upgrades are subject to availability. Unfortunately, during your stay, our occupancy was high, and we were unable to offer these benefits. We understand your frustration and apologize for any inconvenience this may have caused.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with a more satisfying experience in the future. Kind regards,Radisson Collection Hotel, Grand Place Brussels

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Radisson Collection Team le 23 sept. 2023
Thank you for taking the time to rate our property after having stayed with us. We really appreciate your nice notes, this motivates us to continue and to even exceed in providing excellent service. We hope to get the chance to welcome you again as soon as travel brings you back to Brussels.

6/10 Satisfaisant

Hong

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
In General the hotel is clean, staff is friendly. The the shower was awful, the shower water went all over the floor, made the whole washroom floor wet and not safe to walk on!!! We had to mopped out the floor ourselves after every shower!!!
Séjour de 2 nuits en septembre 2023