Les notes se basent sur un nombre total de 1 044 avis vérifiés

Ils ont payé. Ils ont séjourné. Nous avons vérifié.
3,4 sur 5
Recommandé par 74 % des clients
3,6 Propreté de la chambre
3,5 Services et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 Conditions de l'hôtel
Avis Expedia vérifiés
Ils ont payé. Ils ont séjourné. Nous avons vérifié.
3 sur 5
par un voyageur vérifié de S

Buena experiencia

Publié le 27 août 2016
El personal del hotel te ayuda en lo que pueda, especialmente la chica de la tarde. El desayuno es variado. El hotel está cerca de la estación del sur lo que es bueno si tienes que coger el bus a Charleroi en la madrugada. Tiene internet y una sala de juegos gratis. No es un 5 estrellas pero se ciñe a por lo que pagas. Buena relación calidad-precio. Lo negativo: en mi experiencia un vecino o un chic@ de la limpieza me despertó con el ruido varias noches.
4 sur 5
par un voyageur vérifié

nice, clean

Publié le 22 août 2016
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
25 août 2016 par Guest Relations, Direction de l'hôtel
Dear Sir / Madam, Thank you for choosing Floris Hotel Ustel Midi for your recent stay. We are glad to know that you had an enjoyable stay. Guest satisfaction is very important to us and we constantly strive to improve the quality of our services. We would love to welcome you again as our guest on your future visit to Brussels. Warm Regards, Guest Relations
3 sur 5
par un voyageur vérifié de London

Close to Zuid-midi station

Publié le 12 août 2016
Very close to zuid-midi station. Grand place is on just 10 mins walking distance. checked in @ 12pm. Not too bad for this price.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
25 août 2016 par Guest Relations, Direction de l'hôtel
Dear Syed, We would like to thank you for taking the time to share your review with us. We are happy to know that you enjoyed your stay at our hotel and in particular our location. Looking forward to welcome you again as our guest in the near future. Warm Regards, Guest Relations
5 sur 5
par un voyageur vérifié de london

Nice Hotel near gare du Midi international play

Publié le 11 août 2016
Les + : all services in generals
Les - : wife
Situation : This hotel is most the time is cheap
This is my second time with my family to book in this hotel we like a bout the rooms is clean, space, and peace easy to go at any direction because the hotel situated in central Brussels.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
25 août 2016 par Guest Relations, Direction de l'hôtel
Dear Blaise Yalala, What a wonderful review! Thank you for choosing Floris Hotel Ustel Midi for your recent stay. We are glad to know that you enjoyed our location and room comfort. Guest satisfaction is very important to us and we constantly strive to improve the quality of our services. It would be our pleasure to welcome you again as our guest on your next visit to Brussels. Warm Regards, Guest Relations
3 sur 5
par un voyageur vérifié de England

Close to train station and short

Publié le 8 août 2016
Les + : The rooms
Les - : Better breakfast, warning people about fun fairs before
Situation : Location was good only short walk to most attractions.
Although breakfast was nice, it's nothing like the pictures.No fresh fruit and no meat cuts as it states either. Staff just stood chatting and weren't refilling food. You had to ask then just got a huff as they walked off. Rooms were very nice and clean we had a big room for three people, beds were comfy, had a table and chairs, can't fault room really apart from a fun fair outside the building which went on to early hours of morning, windows are not double glazed. Would of been nice to have been informed about this. People on reception were ok but didn't go out of their way to help you.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
25 août 2016 par Guest Relations, Direction de l'hôtel
Dear Deb, We would like to thank you for choosing Floris Hotel Ustel Midi for your recent stay and for sharing your review with us. We are happy to know that enjoyed our room comfort and would like to assure you that we have taken into consideration your remarks regarding our breakfast and services. Guest satisfaction is very important to us and we constantly strive to improve the quality of our services. We would love to welcome you again as our guest in the near future to show you our improvements. Warm Regards, Guest Relations
3 sur 5
par un voyageur vérifié de Palermo

Posizione

Publié le 8 août 2016
Les + : la posizione e la colazione
Les - : Non parlano italiano,quindi la lingua
Situation : La posizione eccelente per chi deve visitare la città,come la grand place e i monumenti,a due passi dalla metro lemonier
Ottima posizione ,vicino al centro,alla stazione dei treni,con molti negozi e ristoranti lo consiglio alle famiglie con bambini,colazione continentale abbondante e personale gentile,ma non parlano italiano.
3 sur 5
par un voyageur vérifié de España

Hotel en mal estado de conservación, cerca estació

Publié le 30 juil. 2016
Les + : La situación respecto a la estación Midi. El desayuno estaba bien, variado y con productos recién hechos.
Les - : Necesita que le "laven la cara" a nivel general.
Situation : La ubicación un poco complicada desde el hotel al centro.
El hotel necesita una renovación. Hay mucha diferencia entre habitaciones. Mi habitación era amplia y cómoda, sin embargo vi otras en muchísimo peor estado. El baño, con ducha, amplio y cómodo, pero nos caía el agua a chorro cada vez que el vecino del piso de arriba utilizaba su baño. Es necesario que quiten lo que queda de moqueta, esta sucia y es desagradable. La zona del hotel es un poco complicada.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
par Guest Relations, Direction de l'hôtel
Estimada Marta, Queremos confirmarle la recepción de su comentario y tenga la seguridad que en este momento estamos trabajando sobre en la solución del problema que nos indica. La opinion de nuestros clientes es muy importante para nosotros lo que significa que cada comentario es analizado y seguido con un cuidado particular. Un cordial saludo, Departamento de Atencion al Cliente
3 sur 5
par un voyageur vérifié

Discreto albergo

Publié le 22 juil. 2016
Comodo alla metro ed alla stazione gare di midi ma si trova in pieno centro multietnico sporco e puzza da per tutto e gente poco raccomandabile. L'hotel nn é male per dormire va bene ma nn c'era l'aria condizionata un caldo difficile da gestire. Vi faranno pagare a parte la tassa di soggiorno 2.50 euro al giorno cosa che nn sapevo..
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
par Guest Relations, Direction de l'hôtel
Caro Davide, Vorremmo ringraziarla per i sui commenti riguardo il suo soggiorno e la assicuriamo che prenderemo in considerazione le sue osservazioni. Saremo lieti di darle il benvenuto di nuovo in un prossimo futuro. Cordiali saluti, Dipartimento Relazioni Ospite
5 sur 5
par un voyageur vérifié de Bruxelles

C'est bien je beaucoup aimé

Publié le 17 juil. 2016
Je fait une surprise à mon mari et les personnes étaient vraiment super avec moi surtout la gouvernente
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
22 juil. 2016 par Guest Relations, Direction de l'hôtel
Chère Jovana, Quel avis formidable! Nous appréçions sincèrement votre opinion et votre confiance en nous. Je suis très heureuse d'apprendre que notre équipe et nos services ont répondus à vos attentes et besoins. Au plaisir de vous accueillir à l'hôtel dans un futur proche. Sincères salutations, Responsable Relations clients
4 sur 5
par un voyageur vérifié de Js

Very nice hotel

Publié le 29 juin 2016
I really liked this one it was near enough to the center, it was a good size room, it was very clean, quiet and the personal very professional. It included a buffet breakfast, they offer a good variety of things and it was very good.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
1 juil. 2016 par Guest Relations, Direction de l'hôtel
Dear Joan, Thank you for sharing your comment with us. We are glad to know that you enjoyed your stay at our hotel and in particular our breakfast and services. It would be our pleasure to welcome you again as our guest in the near future. Warm Regards, Guest Relations