Extérieur

Avis sur Mercure Bristol Holland House

4 out of 5
Mercure Bristol Holland House
Redcliffe Hill, Bristol, England

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 341 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 321 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 157 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 105 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 76 avis sur 1000." "

7,8/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

7,4/10

Équipements

7,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,4/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 Horrible

Bernard

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

4/10 Médiocre

Laurent

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Chris le 26 août 2022
Dear LaurentThank you for taking the time to leave your feedback. RegardsChris

10/10 Excellent

Pascale

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rend tout facile d'accès à pieds Proximité de nombreux bars/restaurants Très bon petit déjeuner Personnel efficace
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Chris le 7 juil. 2022
Dear Pascale Thank you for taking the time to share your review. We are pleased our location was good for you and the team were efficient. We hope to welcome you back to our hotel very soon. Kind Regards, Chris Falcus

10/10 Excellent

Emmanuel

Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Chris le 7 juil. 2022
Dear Emmanuel Thank you for taking the time to share your review. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Kind Regards, Chris Falcus

10/10 Excellent

Pierre

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel au calme
Magnifique hotel, très belles prestation de chambres. Qualité de la nourriture proposée très bonne.
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Chris le 3 mai 2022
Dear Pierre Thank you for taking the time to share your feedback. We are pleased you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back in the future. regards Chris

2/10 Horrible

Robin

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Un peu plus d'intérêt pour les clients ?
Service très compliqué, j'ai été déclassé alors que j'avais demandé une chambre plus confortable et surtout payé plus cher pour ... Oubli de mon room service, attente de 90 mn, mise en doute de ma parole ... Pas une super réussite pour etre honnete .
Séjour de 2 nuits en août 2021

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 9 nuits en juillet 2020
Réponse de Alice le 7 août 2020
Dear Guest, Thank you for your rating - I hope we have the opportunity to welcome you back again soon. Kind regards, Alice - Guest Experience Assistant

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hotel
Très bien mais restaurant moyen
Séjour de 1 nuit en février 2020

10/10 Excellent

James

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
very happy with my stay.
The staff are fantastic. Very helpful and polite.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Emily le 4 déc. 2019
Thank you for taking your time to review the hotel. We are glad to see you enjoyed your stay with us.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Emily le 4 déc. 2019
Thank you for taking your time to review the hotel.

10/10 Excellent

Alexandre

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour affaires centre Bristol
Bon séjour affaires centre Bristol Hotel confortable, facilement accessible
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Emily le 29 nov. 2019
Thank You for taking the time to review your stay. We are so glad to hear you enjoyed your time with us.

2/10 Horrible

Jane

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Shambolic
They cancelled our booking. And 2 other couples we were meeting there. And then you reminded me in the run up to the weekend that we had a booking adding insult to injury. Now you want a review. Shambolic is all i can say.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Dean

Séjour de 2 nuits en octobre 2023

2/10 Horrible

Charlotte

Séjour de 1 nuit en août 2023

4/10 Médiocre

Michael

Voyage en famille
Reservation cancelled a week before our stay - very disappointing & frustrating, as booked so we were within walking distance of family wedding. However, Hotel.com were able to book us alternative hotel, just a slightly longer walk. At such short notice there was not much availability.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

2/10 Horrible

Deborah

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2023

6/10 Satisfaisant

Aditi

Séjour de 1 nuit en août 2023

6/10 Satisfaisant

Kirran

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Booked this for a weekend break as it was my 1st time visiting Bristol. Central location to the main city and a 10 minute walk to the bars and restaurants. Service at the hotel was terrible. The hotel operates on WhatsApp so you aren't actually able to call the reception for any room service. The privilege room was spacious which comes with a stock mini fridge by stocked it meant 3 cans of coke no refills no water in the room you had to walk down to the other side of the lobby area to refill a glass jug. The shower in the room kept blocking because clearly the drains hadn't been cleaned. Messages were sent on WhatsApp to the hotel for refils on the mini fridge with a reply sent back to us advising that we use the water fountain if we needed any drinks. The check in was a joke with the staff member asking us for an additional £160 stating we had only reserved a room. We showed her the email which confirmed we had already paid for the room in full. Breakfast is basic 2 days in a row basic items such as beans and crossiants had run out. The exterior of the property is also basic situation infront of a subway which some local shops nearby with a lot of weirdos hanging around. The cleaning staff aren't the best either the room was cleaned however no additional stocks of basic items such as toilet paper shower gel or shampoo were restocked. Wouldn't book again no interest in customers more concerned with how to fob them off.
Séjour de 3 nuits en août 2023

2/10 Horrible

Karen

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2023

4/10 Médiocre

Daniel

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Okay 3 stjernehotel, og ikke 4 stjernehotel
De kunne godt have gjort bedre rent og tjekke værelse efter det skal bruges igen. Jeg fandt mad raster i køleskabet som ikke var mig, sikkerhedsboksen virkede ikke, der var ikke gjort helt rent og så fik jeg brugte kaffekop og underkop :( Men efter jeg fik sådan en omgang, så gjord de alt for at kunne gøre det bedre. Så jeg fik 1 gratis morgen, 2 drinks billetter og en opgraderet værelse. Så det er jeg godt tilfreds med :) Men jeg må sige at det følelse ikke som et 4 stjernehotel, mere 3 stjernehotel
Séjour de 6 nuits en août 2023

8/10 Bien

Anna

Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 Excellent

Karen

Séjour de 1 nuit en août 2023

6/10 Satisfaisant

Alison

Séjour de 1 nuit en août 2023

8/10 Bien

Andrew

Séjour de 2 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Joe

Séjour de 4 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Ian

Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 Excellent

Katie

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023

6/10 Satisfaisant

Mabyn

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
staff were lovely and accommodating. the room however was dusty, smelt slightly damp and didn’t look like the pictures
Séjour de 1 nuit en août 2023

4/10 Médiocre

Harry

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room we checked into had a really bad smell and was not as expected. We didn’t complain as we checked in late and had to be up early. Wasn’t ideal, but the rest of the hotel and staff was ok.
Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 Excellent

Hayat

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et équipements
We had very pleasant stay .
Séjour de 1 nuit en août 2023

8/10 Bien

Andy

Séjour de 3 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Selina

Séjour de 1 nuit en août 2023

8/10 Bien

Demi-lee

Séjour de 1 nuit en août 2023

8/10 Bien

Selina

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Lovely stay. The pants find not so...
We had a lovely room however, there were a pair of unsightly and heavily stained men's underwear in the room. Aside from that, all was well.
Séjour de 1 nuit en août 2023

10/10 Excellent

Ramone

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Definitely would recommend
Séjour de 1 nuit en août 2023

6/10 Satisfaisant

Mark, New Canaan

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en août 2023

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Always Stay at this hotel when visiting Bristol over last 20 years, But i will no longer be. Terrible aircon, we were given Cheap free standing fans in the rooms obviously they know theres a problem Hence them being in the rooms ( too hot to Sleep) Had to change room at 11.30pm due to electrics tripping out in room and couldn't be put back on so given another room which was an accessibility room shower head only 4ft high, Sink on the floor pretty much, Had to Kneel down to brush teeth Then went for breakfast & was greeted by a very sweaty stressed out member of staff who couldn't seem to handle people. Complained when checking out but might as well not have, Didn't seem to care. Been a great place to stay over the years but now on the hunt for somewhere New!!
Séjour de 1 nuit en août 2023

8/10 Bien

Joanne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Tracey

Séjour de 3 nuits en août 2023

2/10 Horrible

howard

Séjour de 1 nuit en août 2023

6/10 Satisfaisant

Kwok Kin

Séjour de 1 nuit en août 2023

4/10 Médiocre

Tim

I was very disappointed with room as the a/c wasn’t working and as I couldn’t open a window the room was to warm and uncomfortable.
Séjour de 1 nuit en août 2023

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
There was no form of fresh air in the room. The air cooling unit was blowing stale air. Room was stuffy. Called reception, they referred me to someone else, spoke to the person and they referred me back to the reception.
Séjour de 1 nuit en août 2023

4/10 Médiocre

David

Les points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en août 2023

8/10 Bien

Carol

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The fire alarm going off 3 times in the morning at 4.15am, false alarm fortunately but not impressed! Apart from that good location and parking ok but id suggest getting there early if you can.
Séjour de 1 nuit en août 2023

6/10 Satisfaisant

George

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2023

8/10 Bien

Michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice easy walkable location. Room upgrade was nice. BreKfast was quit good for the price.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Chris le 11 août 2023
Dear Michael,Thank you for taking the time to share your review. We are pleased you liked the upgrade and hope to welcome you back to our hotel very soon!Kind Regards,Chris Falcus

8/10 Bien

Ian, SUTTON COLDFIELD

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Hotel was exactly what we needed - decent accommodation with ample parking that is well placed to explore the city with the family on foot. The breakfast was great with a good selection and regularly replenished buffet. The midday checkout meant we didn’t feel rushed, which can be a problem with earlier check outs when you have a young family. While the public spaces were well cleaned and the rooms a good size, the interior decor and exterior signage is feeling a little dated - especially if you enter from the car park which is a very different experience (first impressions wise) than if you enter from the front which opens onto a busy road. Overall, good value for money, but could do with a bit of TLC in places.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Chris le 11 août 2023
Dear Ian,Thank you for taking the time to share your review. We are pleased the hotel met your needs and was value for money. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Kind Regards,Chris Falcus

6/10 Satisfaisant

Lorne

Séjour de 4 nuits en août 2023

8/10 Bien

Daniel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Had a complimentary upgrade and was one of the nicest rooms I’ve ever stayed in if not the best. Always had staff on hand cleaning and available if we needed anything - cracking deal for the price last minute
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Chris le 11 août 2023
Dear Daniel,Thank you for taking the time to share your review. We are pleased you liked the upgrade and hope to welcome you back to our hotel very soon!Kind Regards,Chris Falcus