Avis
7,6
Bien
8,2/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
22 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de SOW le 23 août 2021
Dear Thierry, Thank you for being with us and the evaluation of our services. Kind regards and stay safe Sven-Olaf Weber General Manager
8/10 Bien
Didier
Voyage d’affaires
18 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Didier
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de SOW le 21 juin 2021
Dear guest Thank you for your stay and the time taken to evaluate our services. Kind regards and stay safe Sven-Olaf Weber General Manager
10/10 Excellent
Louise
Voyage d’affaires
16 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Louise
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de SOW le 17 mai 2021
Dear Louise, Thank you for your stay and the time taken to evaluate our services. Kind regards and stay save Sven-Olaf Weber General Manager
8/10 Bien
Louise
Voyage d’affaires
20 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Louise
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de SOW le 4 janv. 2021
Sehr geehrte Lousie, für Ihren AUfenthalt und das damit einhergehende Feedback möchte ich Ihnen danken. Herzliche Grüsse und bleiben SIe gesund Sven-Olaf Weber Direktor
8/10 Bien
Louise
9 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Louise
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de SOW le 10 août 2020
Dear Louise, Thank you for your stay and the time taken to evaluate our services. Kind regards and stay healthy Sven-Olaf Weber General Manager
8/10 Bien
Jacques
15 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Jacques
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de SOW le 17 juin 2019
Dear Jaques, Thank you very much for your stay and the time taken to evaluate our services. Kind regards Sven-Olaf Weber General Manager
8/10 Bien
didier
22 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
didier
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de SOW le 23 janv. 2019
Dear guest, Thank you for being our guest and the time taken to evaluate our services which i really appreciate. Kind regards Sven-Olaf Weber General Manager
8/10 Bien
eric
18 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tres bien
eric
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de Manager le 27 févr. 2018
Dear eric on,
thank you very much for taking the time to evaluate our hotel.
We are very happy that you enjoyed your stay with us.
It is our goal to make each of our guests feel special, we will work hard to achieve this goal.
We hopefully see you back soon.
With BEST regards
Sven Maracke
Resident Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
Réponse de Frank le 28 août 2017
Dear Guest,
thank you very much for taking the time to evaluate our hotel.
We are very happy that you enjoyed your stay again with us.
It makes the team and myself very proud, that you are so loyal to us.
It is our goal to make each of our guests feel special, We will work hard to achieve this goal.
We hopefully soo you back soon. Latest when travel again though Germany.
With BEST regards
Sven Maracke
Resident Manager
8/10 Bien
Ramuntxo
29 oct. 2016
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pratique et correct
Ramuntxo
Réponse de General Manager le 31 oct. 2016
Dear Guest,
thank you very much for your feedback.
We are very glad that you enjoyed your stay and thank you that you praised our cleanliness.
We hope to see you back soon.
With best regards
Sven Maracke
Resident Manager
8/10 Bien
René, tourville la rivière
18 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
passage à Brême
René
Réponse de General Manager le 12 sept. 2016
cher invité
Nous vous remercions de remplir le questionnaire concernant votre récent séjour dans notre propriété.
Votre entreprise est très important pour nous et nous apprécions vos commentaires. En nous disant ce que vous aimez à propos de votre séjour et comment nous pouvons améliorer, vous nous aidez à offrir une expérience de qualité supérieure pour vous et d'autres clients dans le futur. Nous espérons que vous reviendrez nous voir bientôt.
Cordialement,
Sven Maracke
Resident Manager
8/10 Bien
dominique
31 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Halte à Brême
dominique
Réponse de General Manager le 4 août 2016
Dear Guest,,
thank you for your review here on hotels.com.
We appreciate your comment about the value for money.
Hopfully we see you back soon.
BEST regards
Sven Maracke
Resident Manager
10/10 Excellent
philippe
14 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
philippe
Réponse de Frank le 27 juil. 2016
Dear Philippe,
thank you for your feedback.
We are very happy that you were fully satisfied with your stay.
Hopfully we see you back soon again.
BEST Regards
Sven Maracke
Resident Manager
8/10 Bien
philippe
13 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
philippe
Réponse de Frank le 27 juil. 2016
Dear Philippe,
thank you for your feedback.
We are very happy for 4 star voting.
Hopfully we see you back soon again.
BEST Regards
Sven Maracke
Resident Manager
10/10 Excellent
REGIS
12 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
REGIS
Réponse de Frank le 27 juil. 2016
Dear REGIS,
thank you very much super feedback here at hotels.com.
Hopefully we see you back soon.
Best regards
Sven Maracke
Resident Manager
10/10 Excellent
Alain, Paris
29 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour confortable proche de Brême.
Alain
Dear Guest,
thank you very much for your voting.
We are very happy that you enjoyed your recent stay and also that you recommend our house.
We hope to see you back soon.
With BEST regards
Sven Maracke
Resident Manager
10/10 Excellent
Bernard
17 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bernard
Réponse de General Manager le 10 nov. 2016
Dear Bernard,
thank you very much for taking the time to evaluate our hotel.
I am very happy that you praised our house.
Your thoughts are very helpful so that we can improve our service in the future.
We are glad to welcome you again to our hotel.
With BEST regards
Sven Maracke
Resident Manager
8/10 Bien
francesco m.
8 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
tres bonne nuitee
francesco m.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Frank le 7 nov. 2015
Dear Guest,
thank you for your feedback regarding your recent stay at our property.
Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
Thank you again for taking the time to create this feedback.
Sincerely,
Frank Rehfeldt
Resident Manager
BEST WESTERN Grand City Hotel Achim Bremen
6/10 Satisfaisant
Roger, Kungsbacka
30 juil. 2015
Väldigt bra stopover.
Roger
Réponse de Frank le 3 oct. 2015
Dear Guest,
thank you for your feedback regarding your recent stay at our property.
Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
Thank you again for taking the time to create this feedback.
Sincerely,
Frank Rehfeldt
Resident Manager
BEST WESTERN Grand City Hotel Achim Bremen
8/10 Bien
Stefan
27 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stefan
Réponse de Frank le 12 déc. 2015
Dear Guest,
thank you for your feedback regarding your recent stay at our property.
Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
Thank you again for taking the time to create this feedback.
Sincerely,
Frank Rehfeldt
General Manager
BEST WESTERN Grand City Hotel Achim Bremen
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel à retenir
Voyageur vérifié
Réponse de Frank le 17 janv. 2015
Dear Guest,
thank you for your feedback regarding your recent stay at our property.
Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
Thank you again for taking the time to create this feedback.
Sincerely,
Frank Rehfeldt
Resident Manager
BEST WESTERN Grand City Hotel Achim Bremen
8/10 Bien
martine, Pertuis France
12 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
nous avons passé un très bon séjour,+ beau temps
martine
Réponse de Frank le 13 juin 2015
Dear Guest,
thank you for your feedback regarding your recent stay at our property.
Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
Thank you again for taking the time to create this feedback.
Sincerely,
Frank Rehfeldt
Resident Manager
BEST WESTERN Grand City Hotel Achim Bremen
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
21 juin 2014
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Frank le 23 août 2014
Dear Guest,
thank you for your feedback regarding your recent stay at our property.
Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
Thank you again for taking the time to create this feedback.
Sincerely,
Frank Rehfeldt
Resident Manager
BEST WESTERN Grand City Hotel Achim Bremen
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 avr. 2014
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Réponse de Frank le 23 août 2014
Dear Guest,
thank you for your feedback regarding your recent stay at our property.
Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
Thank you again for taking the time to create this feedback.
Sincerely,
Frank Rehfeldt
Resident Manager
BEST WESTERN Grand City Hotel Achim Bremen
10/10 Excellent
Syl, Paris
8 avr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
propre et confortable
Syl
Réponse de Frank le 18 oct. 2014
Dear Guest,
thank you for your feedback regarding your recent stay at our property.
Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
Thank you again for taking the time to create this feedback.
Sincerely,
Frank Rehfeldt
Resident Manager
BEST WESTERN Grand City Hotel Bremen
8/10 Bien
LES FRANCHOUILLARDS, FRANCE
5 févr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
PERSONNEL AIMABLE
LES FRANCHOUILLARDS
Réponse de Frank le 12 avr. 2014
Dear Guest,
thank you for your feedback regarding your recent stay at our property.
Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
Thank you again for taking the time to create this feedback.
Sincerely,
Frank Rehfeldt
Resident Manager
BEST WESTERN Grand City Hotel Bremen
8/10 Bien
Bertrand, Paris
19 sept. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bien dans l'ensemble
Bertrand
10/10 Excellent
Extremcoaster, Hardelot
25 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel super excellent rapport qualité prix
Extremcoaster
4/10 Médiocre
Bell, France
17 août 2013
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel d'étape pour client peu exigeant
Bell
8/10 Bien
Nebal
23 juil. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nebal
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 juil. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lits confortables .Très bon hôtel .
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
double gee, toulouse
14 juil. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
une etape agreable
double gee
10/10 Excellent
A.Christiansen, Norvege
11 juil. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emplacement parfaite pour nos voyages
A.Christiansen
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 juin 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellente réceptionniste, chambres agréables
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Frank
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Frank
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ihr Best Western Hotel Achim Team le 16 avr. 2024
Sehr geehrter Gast,vielen Dank für Ihr Feedback.Es freut uns zu lesen, dass Sie Ihre Zeit in unserem Hotel genossen haben und besonders unser Angebot als besonders positiv hervorheben. Wir würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns zu begrüßen.Ihr Best Western Hotel Achim Team
10/10 Excellent
Ulrich
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ulrich
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ihr Best Western Hotel Achim Team le 28 févr. 2024
Sehr geehrter Ulrich,wir bedanken uns ganz herzlich für die Bewertung unseres Hotels.Wir freuen uns sehr, dass Sie die durchgehende Verfügbarkeit unserer Rezeption und die Sauberkeit des Zimmers zu schätzen wussten. Unsere Mitarbeiter sind stets bemüht, einen ausgezeichneten Service zu bieten, und es erfüllt uns mit Stolz, dass dies von Ihnen mit einer vollen Punktzahl honoriert wurde. Das Feedback zu unserem Hotelzustand nehmen wir ernst, denn es ist unser Ziel, unseren Gästen ein tadelloses Umfeld zu bieten. Tägliche Reinigung und Wartung tragen dazu bei, den Standard zu halten, den Sie erwarten dürfen.Wir würden uns sehr freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns als Gast begrüßen zu dürfen!Mit besten Grüßen,Ihr Best Western Hotel Achim Team
8/10 Bien
Stefan, Uelzen
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stefan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ihr Best Western Hotel Achim Team le 13 févr. 2024
Sehr geehrter Stefan,vielen Dank für Ihren positiven Kommentar!Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Wir hoffen, Sie besuchen uns wieder einmal.Merci und freundliche Grüße,Ihr Best Western Hotel Achim Team
8/10 Bien
Bengt
9 janv. 2024
Bengt
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Your Best Western Hotel Achim Team le 11 janv. 2024
Dear Bengt,Thank you for taking the time to review your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We would be delighted to welcome you back on another occasion.Kind regards,Your Best Western Hotel Achim Team
10/10 Excellent
Thea
Voyage en famille
31 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thea
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ihr Best Western Hotel Achim Team le 31 janv. 2024
Liebe Thea,vielen Dank für Ihren Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Vielen Dank für die Bewertung unseres Hotels. Es freut uns sehr, zu lesen, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und keine Wünsche offen geblieben sind.Mit freundlichen Grüßen,Ihr Best Western Hotel Achim Team
8/10 Bien
Lisa
27 déc. 2023
Lisa
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ihr Best Western Hotel Achim Team le 31 déc. 2023
Liebe Lisa,wir danken ihnen für Ihr Feedback.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Hoffentlich besuchen Sie uns auch in der Zukunft wieder.Freundliche Grüße,Ihr Best Western Hotel Achim Team
4/10 Médiocre
Elmar
17 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Heruntergekommen
Elmar
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ihr Best Western Hotel Achim Team le 18 déc. 2023
Sehr geehrter Elmar, vielen Dank für das Feedback.Wir freuen uns, dass Sie unser Personal als freundlich empfunden haben. Es ist unser stetes Bestreben, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu ermöglichen. Wir bedauern zu hören, dass Sie mit der Sauberkeit des Badezimmers und der Fernbedienung nicht zufrieden waren. Seit unserer Renovierung im Jahr 2019 ist es unser Ziel, stets hohe Standards in Sauberkeit und Komfort zu wahren, und wir nehmen Ihre Anmerkungen ernst, um unseren Service kontinuierlich zu verbessern. Bezüglich des Frühstückskaffees bieten wir eine Auswahl, um den unterschiedlichen Geschmäckern unserer Gäste gerecht zu werden, und wir bedauern, dass dieser nicht Ihren Vorstellungen entsprach.Mit freundlichen Grüßen,Ihr Best Western Hotel Achim Team
4/10 Médiocre
Stephan
Voyage en couple
16 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephan
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Ihr Best Western Hotel Achim Team le 19 déc. 2023
Lieber Stephan,vielen Dank für Ihr Feedback zu unserem Hotel.Es tut uns leid zu hören, dass Ihre Erfahrung mit der Sauberkeit im Badezimmer nicht unseren Standards entsprochen hat. Wir legen großen Wert auf die Pflege und Hygiene unserer Einrichtungen und möchten versichern, dass die Sauberkeit in all unseren Räumlichkeiten eine hohe Priorität für uns hat. Wir bedauern, dass die unternommenen Reinigungsmaßnahmen nicht zu Ihrer Zufriedenheit waren und werden dies intern aufarbeiten, um sicherzustellen, dass solche Vorfälle nicht wiederkehren.Freundliche Grüße und alles Gute,Ihr Best Western Hotel Achim Team
8/10 Bien
Neven
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Neven
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Your Best Western Hotel Achim Team le 15 déc. 2023
Dear Neven,Thank you for such a positive review of your stay.We're pleased that you had a pleasant stay with us and appreciated our high standards.We look forward to welcoming you again. Best regards,Your Best Western Hotel Achim Team
8/10 Bien
Reine
5 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Reine
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Your Best Western Hotel Achim Team le 7 déc. 2023
Dear Reine,Thank you for sharing your feedback.While we are glad our location met your requirements, we regret that not everything was entirely to your satisfaction. Please do not hesitate to bring any issues or concerns to our attention, so that we may take the necessary action. Rest assured, your comments have been addressed with our housekeeping team.We hope to welcome you back.Best wishes,Your Best Western Hotel Achim Team
2/10 Horrible
Nico
Voyage en groupe
1 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nico
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Ihr Best Western Hotel Achim Team le 5 déc. 2023
Sehr geehrter Nico, vielen Dank für das Feedback.Es tut uns sehr leid zu hören, dass Sie mit der Sauberkeit Ihres Zimmers nicht zufrieden waren. Wir nehmen Ihre Anmerkungen sehr ernst und werden die genannten Punkte intern untersuchen, um sicherzustellen, dass sich so etwas nicht wiederholt. Unser Ziel ist es, stets einwandfreie Zimmer zu gewährleisten, und unsere tägliche Zimmerreinigung soll dies sicherstellen.Es freut uns jedoch, dass Sie unseren Service als positiv empfunden haben. Unser Personal bemüht sich stets, einen freundlichen und effizienten Service zu bieten.Mit freundlichen Grüßen,Ihr Best Western Hotel Achim Team
10/10 Excellent
Cliff
Voyage en couple
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Cliff
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Your Best Western Hotel Achim Team le 28 nov. 2023
Dear Cliff,Thank you for positively reviewing your visit.We are delighted that you enjoyed your stay with us and appreciate your kind comments about our team who work hard to ensure that we deliver the best service and always meet your expectations. Our guests' satisfaction is our highest reward.We look forward to seeing you again in the future.Best regards,Your Best Western Hotel Achim Team
8/10 Bien
Orlando Alberto
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Orlando Alberto
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Your Best Western Hotel Achim Team le 25 oct. 2023
Dear Alberto,Thank you for this review.We're pleased that you had a pleasant stay with us and appreciated our high standards.We look forward to seeing you again soon, Kind regards,Your Best Western Hotel Achim Team
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
22 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Your Best Western Hotel Achim Team le 23 oct. 2023
Dear Guest,Thanks for taking the time to comment on your stay at our hotel.We are very sorry that you felt our high standards were not met and regret you did not inform our team members at the time so we could have taken action.It would be a pleasure to welcome you back on your next visit.All the best,Your Best Western Hotel Achim Team
4/10 Médiocre
Stine
20 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stine
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Your Best Western Hotel Achim Team le 23 oct. 2023
Dear Stine,Thank you for taking the time to share your feedback.We are sorry that your recent stay at our hotel didn't meet all your expectations and regret any issues with your room and facilities. We ask that guests inform us of any concerns so we may take immediate and appropriate action. Your comfort is our priority and we are always eager to assist.We hope we can provide you with an improved stay in the future.Kind regards,Your Best Western Hotel Achim Team