Coffres-forts dans les chambres

Avis sur Best Western Hotel Achim Bremen

3 out of 5
Best Western Hotel Achim Bremen
Zum Kluemoor 7, Achim, NI

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 210 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 473 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 242 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 52 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 23 avis sur 1000." "

8,2/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

7,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Thierry

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Parfait
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de SOW le 23 août 2021
Dear Thierry, Thank you for being with us and the evaluation of our services. Kind regards and stay safe Sven-Olaf Weber General Manager

8/10 Bien

Didier

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de SOW le 21 juin 2021
Dear guest Thank you for your stay and the time taken to evaluate our services. Kind regards and stay safe Sven-Olaf Weber General Manager

10/10 Excellent

Louise

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de SOW le 17 mai 2021
Dear Louise, Thank you for your stay and the time taken to evaluate our services. Kind regards and stay save Sven-Olaf Weber General Manager

8/10 Bien

Louise

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de SOW le 4 janv. 2021
Sehr geehrte Lousie, für Ihren AUfenthalt und das damit einhergehende Feedback möchte ich Ihnen danken. Herzliche Grüsse und bleiben SIe gesund Sven-Olaf Weber Direktor

8/10 Bien

Louise

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de SOW le 10 août 2020
Dear Louise, Thank you for your stay and the time taken to evaluate our services. Kind regards and stay healthy Sven-Olaf Weber General Manager

8/10 Bien

Jacques

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de SOW le 17 juin 2019
Dear Jaques, Thank you very much for your stay and the time taken to evaluate our services. Kind regards Sven-Olaf Weber General Manager

8/10 Bien

didier

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hotel un peu isolé Bon petit déjeuner Chambre correcte très bon rapport qualité prix
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de SOW le 23 janv. 2019
Dear guest, Thank you for being our guest and the time taken to evaluate our services which i really appreciate. Kind regards Sven-Olaf Weber General Manager

8/10 Bien

eric

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tres bien
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de Manager le 27 févr. 2018
Dear eric on, thank you very much for taking the time to evaluate our hotel. We are very happy that you enjoyed your stay with us. It is our goal to make each of our guests feel special, we will work hard to achieve this goal. We hopefully see you back soon. With BEST regards Sven Maracke Resident Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stopping at this hotel evry year when I travel through Germany. Great, nice staff and very good value for money.
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
Réponse de Frank le 28 août 2017
Dear Guest, thank you very much for taking the time to evaluate our hotel. We are very happy that you enjoyed your stay again with us. It makes the team and myself very proud, that you are so loyal to us. It is our goal to make each of our guests feel special, We will work hard to achieve this goal. We hopefully soo you back soon. Latest when travel again though Germany. With BEST regards Sven Maracke Resident Manager

8/10 Bien

Ramuntxo

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pratique et correct
Hotel correct , propre, proche de l'autoroute. Très pratique
Réponse de General Manager le 31 oct. 2016
Dear Guest, thank you very much for your feedback. We are very glad that you enjoyed your stay and thank you that you praised our cleanliness. We hope to see you back soon. With best regards Sven Maracke Resident Manager

8/10 Bien

René, tourville la rivière

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
passage à Brême
venant de Copenhague nous avons fait une halte à Breme, visite de la ville
Réponse de General Manager le 12 sept. 2016
cher invité Nous vous remercions de remplir le questionnaire concernant votre récent séjour dans notre propriété. Votre entreprise est très important pour nous et nous apprécions vos commentaires. En nous disant ce que vous aimez à propos de votre séjour et comment nous pouvons améliorer, vous nous aidez à offrir une expérience de qualité supérieure pour vous et d'autres clients dans le futur. Nous espérons que vous reviendrez nous voir bientôt. Cordialement, Sven Maracke Resident Manager

8/10 Bien

dominique

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Halte à Brême
Très bon rapport qualité prix. Seul petit bémol, la proximité de la voie ferrée, mais peu de trains la nuit.
Réponse de General Manager le 4 août 2016
Dear Guest,, thank you for your review here on hotels.com. We appreciate your comment about the value for money. Hopfully we see you back soon. BEST regards Sven Maracke Resident Manager

10/10 Excellent

philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Frank le 27 juil. 2016
Dear Philippe, thank you for your feedback. We are very happy that you were fully satisfied with your stay. Hopfully we see you back soon again. BEST Regards Sven Maracke Resident Manager

8/10 Bien

philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Frank le 27 juil. 2016
Dear Philippe, thank you for your feedback. We are very happy for 4 star voting. Hopfully we see you back soon again. BEST Regards Sven Maracke Resident Manager

10/10 Excellent

REGIS

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Frank le 27 juil. 2016
Dear REGIS, thank you very much super feedback here at hotels.com. Hopefully we see you back soon. Best regards Sven Maracke Resident Manager

10/10 Excellent

Alain, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour confortable proche de Brême.
Quartier calme, assez proche de Bremen. Hôtel à recommander.
Dear Guest, thank you very much for your voting. We are very happy that you enjoyed your recent stay and also that you recommend our house. We hope to see you back soon. With BEST regards Sven Maracke Resident Manager

10/10 Excellent

Bernard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de General Manager le 10 nov. 2016
Dear Bernard, thank you very much for taking the time to evaluate our hotel. I am very happy that you praised our house. Your thoughts are very helpful so that we can improve our service in the future. We are glad to welcome you again to our hotel. With BEST regards Sven Maracke Resident Manager

8/10 Bien

francesco m.

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
tres bonne nuitee
Acces hyper rapide depuis autoroute,tres calme, dejeuner impeccable, chambre et salle de bain tres tres propre mais un aspect un peu vetuste ( a moderniser) . Plus que suffisant pour passer une etape , je recommanderais sans hesiter cet hotel

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Frank le 7 nov. 2015
Dear Guest, thank you for your feedback regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to create this feedback. Sincerely, Frank Rehfeldt Resident Manager BEST WESTERN Grand City Hotel Achim Bremen

6/10 Satisfaisant

Roger, Kungsbacka

Väldigt bra stopover.
Praktiskt läge med närhet till Autobahn. Bra parkering. Saknar restaurang.
Réponse de Frank le 3 oct. 2015
Dear Guest, thank you for your feedback regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to create this feedback. Sincerely, Frank Rehfeldt Resident Manager BEST WESTERN Grand City Hotel Achim Bremen

8/10 Bien

Stefan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Frank le 12 déc. 2015
Dear Guest, thank you for your feedback regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to create this feedback. Sincerely, Frank Rehfeldt General Manager BEST WESTERN Grand City Hotel Achim Bremen

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel à retenir
Bon rapport qualité prix. Très bon accueil et prestations au rendez-vous. Adresse à recommander pour tous ceux qui souhaitent séjourner dans les alentours de Brême sans se casser la tête
Réponse de Frank le 17 janv. 2015
Dear Guest, thank you for your feedback regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to create this feedback. Sincerely, Frank Rehfeldt Resident Manager BEST WESTERN Grand City Hotel Achim Bremen

8/10 Bien

martine, Pertuis France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
nous avons passé un très bon séjour,+ beau temps
prix corrects ,petit déjeuner très bien , bon et en quantité
Réponse de Frank le 13 juin 2015
Dear Guest, thank you for your feedback regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to create this feedback. Sincerely, Frank Rehfeldt Resident Manager BEST WESTERN Grand City Hotel Achim Bremen

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Frank le 23 août 2014
Dear Guest, thank you for your feedback regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to create this feedback. Sincerely, Frank Rehfeldt Resident Manager BEST WESTERN Grand City Hotel Achim Bremen

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Réponse de Frank le 23 août 2014
Dear Guest, thank you for your feedback regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to create this feedback. Sincerely, Frank Rehfeldt Resident Manager BEST WESTERN Grand City Hotel Achim Bremen

10/10 Excellent

Syl, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
propre et confortable
hotel facile à trouver, personnel accueillant, petit déjeuner un peu cher, mais très bon rapport qualité prix dans l'ensemble.
Réponse de Frank le 18 oct. 2014
Dear Guest, thank you for your feedback regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to create this feedback. Sincerely, Frank Rehfeldt Resident Manager BEST WESTERN Grand City Hotel Bremen

8/10 Bien

LES FRANCHOUILLARDS, FRANCE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
PERSONNEL AIMABLE
TRES BON RAPPORT QUALITE PRIX, EXCELLENT PETIT DEJEUNER.
Réponse de Frank le 12 avr. 2014
Dear Guest, thank you for your feedback regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to create this feedback. Sincerely, Frank Rehfeldt Resident Manager BEST WESTERN Grand City Hotel Bremen

8/10 Bien

Bertrand, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bien dans l'ensemble
Parfait comme escale pour un roadtrip.

10/10 Excellent

Extremcoaster, Hardelot

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel super excellent rapport qualité prix
Escale d une nuit lors d un trip entre walibi holland et heide park. Super hôtel facilement accessible. Top au niveau rapport qualité prix. Hôtel que je recommande les yeux fermés !!!

4/10 Médiocre

Bell, France

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel d'étape pour client peu exigeant
Bien situé à proximité immédiate de l'autoroute, avec banque et station service à 700m. Au calme avec parking gratuit. La chambre est vaste, on peut dormir à trois grandes personnes et la literie est plutôt bonne. Les parties communes ont besoin d'un sérieux coup de peinture et de changer les moquettes. Pire dans les chambres, elles sentent mauvais (mélange de renfermé et d'excrément tâchés sur les moquettes avec de grandes tâches). Nous avons eu deux séjours d'une nuit chaque fois dans la même semaine, et nous avons essayé trois chambres différentes... car une d'elles était carrément inacceptable à cause de l'odeur insupportable et des tâches grandes comme des oreillers. La réception nous a changé de chambre en 10min sans broncher. La qualité du wifi est exécrable, et nous n'avons pas essayé les petits déjeuners. Nous éviterons cet hôtel pour une prochaine fois.

8/10 Bien

Nebal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lits confortables .Très bon hôtel .
Hotel très propre , chic et agréable .

10/10 Excellent

double gee, toulouse

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
une etape agreable
etape sur notre route vers la suede tres bien place a qq centaines de metres de la sortie autoroute de breme village d´achim tres agreable avec plusieurs bar restos sympa hotel nickel räpport qualite prix excellent seul petit bemol la voie ferree est a cote les fenetres doivent rester fermees mais la clim est parfaite nous y reviendrons

10/10 Excellent

A.Christiansen, Norvege

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emplacement parfaite pour nos voyages
La propreté des chambres/de l'hotel.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellente réceptionniste, chambres agréables
Très agréable hôtel , du personnel compétent et aimable.Très bien placé, avec une gasthaus très bon rapport qualité prix à proximité.

8/10 Bien

Frank

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ihr Best Western Hotel Achim Team le 16 avr. 2024
Sehr geehrter Gast,vielen Dank für Ihr Feedback.Es freut uns zu lesen, dass Sie Ihre Zeit in unserem Hotel genossen haben und besonders unser Angebot als besonders positiv hervorheben. Wir würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns zu begrüßen.Ihr Best Western Hotel Achim Team

10/10 Excellent

Ulrich

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
24 Stunden Besetzung der Rezeption
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ihr Best Western Hotel Achim Team le 28 févr. 2024
Sehr geehrter Ulrich,wir bedanken uns ganz herzlich für die Bewertung unseres Hotels.Wir freuen uns sehr, dass Sie die durchgehende Verfügbarkeit unserer Rezeption und die Sauberkeit des Zimmers zu schätzen wussten. Unsere Mitarbeiter sind stets bemüht, einen ausgezeichneten Service zu bieten, und es erfüllt uns mit Stolz, dass dies von Ihnen mit einer vollen Punktzahl honoriert wurde. Das Feedback zu unserem Hotelzustand nehmen wir ernst, denn es ist unser Ziel, unseren Gästen ein tadelloses Umfeld zu bieten. Tägliche Reinigung und Wartung tragen dazu bei, den Standard zu halten, den Sie erwarten dürfen.Wir würden uns sehr freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns als Gast begrüßen zu dürfen!Mit besten Grüßen,Ihr Best Western Hotel Achim Team

8/10 Bien

Stefan, Uelzen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
War alles zur vollen Zufriedenheit
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ihr Best Western Hotel Achim Team le 13 févr. 2024
Sehr geehrter Stefan,vielen Dank für Ihren positiven Kommentar!Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Wir hoffen, Sie besuchen uns wieder einmal.Merci und freundliche Grüße,Ihr Best Western Hotel Achim Team

8/10 Bien

Bengt

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Your Best Western Hotel Achim Team le 11 janv. 2024
Dear Bengt,Thank you for taking the time to review your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We would be delighted to welcome you back on another occasion.Kind regards,Your Best Western Hotel Achim Team

10/10 Excellent

Thea

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ihr Best Western Hotel Achim Team le 31 janv. 2024
Liebe Thea,vielen Dank für Ihren Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Vielen Dank für die Bewertung unseres Hotels. Es freut uns sehr, zu lesen, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und keine Wünsche offen geblieben sind.Mit freundlichen Grüßen,Ihr Best Western Hotel Achim Team

8/10 Bien

Lisa

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ihr Best Western Hotel Achim Team le 31 déc. 2023
Liebe Lisa,wir danken ihnen für Ihr Feedback.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Hoffentlich besuchen Sie uns auch in der Zukunft wieder.Freundliche Grüße,Ihr Best Western Hotel Achim Team

4/10 Médiocre

Elmar

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Heruntergekommen
Freundliches Personal, aber das Hotel ist ziemlich heruntergekommen. Frühstückskaffee dünn, Badezimmer schmutzig, und schimmelig, Fernbedienung vom Fernseher wird auch alle paar Jahre gereinigt. Ich würde hier nicht mehr übernachten.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ihr Best Western Hotel Achim Team le 18 déc. 2023
Sehr geehrter Elmar, vielen Dank für das Feedback.Wir freuen uns, dass Sie unser Personal als freundlich empfunden haben. Es ist unser stetes Bestreben, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu ermöglichen. Wir bedauern zu hören, dass Sie mit der Sauberkeit des Badezimmers und der Fernbedienung nicht zufrieden waren. Seit unserer Renovierung im Jahr 2019 ist es unser Ziel, stets hohe Standards in Sauberkeit und Komfort zu wahren, und wir nehmen Ihre Anmerkungen ernst, um unseren Service kontinuierlich zu verbessern. Bezüglich des Frühstückskaffees bieten wir eine Auswahl, um den unterschiedlichen Geschmäckern unserer Gäste gerecht zu werden, und wir bedauern, dass dieser nicht Ihren Vorstellungen entsprach.Mit freundlichen Grüßen,Ihr Best Western Hotel Achim Team

4/10 Médiocre

Stephan

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Im Badezimmer roch es stark nach Urin. Nach meiner Beschwerde wurde zwar gereinigt, aber leider ohne Erfolg. Ich verstehe auch nicht warum man im WC Bereich auf Fliesen verzichtet und stattdessen die Wände nur anmalt.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Ihr Best Western Hotel Achim Team le 19 déc. 2023
Lieber Stephan,vielen Dank für Ihr Feedback zu unserem Hotel.Es tut uns leid zu hören, dass Ihre Erfahrung mit der Sauberkeit im Badezimmer nicht unseren Standards entsprochen hat. Wir legen großen Wert auf die Pflege und Hygiene unserer Einrichtungen und möchten versichern, dass die Sauberkeit in all unseren Räumlichkeiten eine hohe Priorität für uns hat. Wir bedauern, dass die unternommenen Reinigungsmaßnahmen nicht zu Ihrer Zufriedenheit waren und werden dies intern aufarbeiten, um sicherzustellen, dass solche Vorfälle nicht wiederkehren.Freundliche Grüße und alles Gute,Ihr Best Western Hotel Achim Team

8/10 Bien

Neven

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Your Best Western Hotel Achim Team le 15 déc. 2023
Dear Neven,Thank you for such a positive review of your stay.We're pleased that you had a pleasant stay with us and appreciated our high standards.We look forward to welcoming you again. Best regards,Your Best Western Hotel Achim Team

8/10 Bien

Reine

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Hotellet ligger bra till för genomresa. Trevlig by med lite affärer. Hotellet är äldre och har parkering runtomkring byggnaden. Staket o bommar finns. 2 euro /dygn för parkering. Rummet var fint med bra säng. Däremot luktade det avlopp på badrummet. Lite småsmutsigt samt några silverfiskar sprang förbi. Värme via vägghängd värmepump som skramlade så mycket att vi fick stänga av den på natten. Betyget får bli ok. Men vissa saker kunde lätt fixas utan större kostnader för hotellet.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Your Best Western Hotel Achim Team le 7 déc. 2023
Dear Reine,Thank you for sharing your feedback.While we are glad our location met your requirements, we regret that not everything was entirely to your satisfaction. Please do not hesitate to bring any issues or concerns to our attention, so that we may take the necessary action. Rest assured, your comments have been addressed with our housekeeping team.We hope to welcome you back.Best wishes,Your Best Western Hotel Achim Team

2/10 Horrible

Nico

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Zimmer nicht gereinigte, Blut am spiegel, Bett ,Vorhang
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Ihr Best Western Hotel Achim Team le 5 déc. 2023
Sehr geehrter Nico, vielen Dank für das Feedback.Es tut uns sehr leid zu hören, dass Sie mit der Sauberkeit Ihres Zimmers nicht zufrieden waren. Wir nehmen Ihre Anmerkungen sehr ernst und werden die genannten Punkte intern untersuchen, um sicherzustellen, dass sich so etwas nicht wiederholt. Unser Ziel ist es, stets einwandfreie Zimmer zu gewährleisten, und unsere tägliche Zimmerreinigung soll dies sicherstellen.Es freut uns jedoch, dass Sie unseren Service als positiv empfunden haben. Unser Personal bemüht sich stets, einen freundlichen und effizienten Service zu bieten.Mit freundlichen Grüßen,Ihr Best Western Hotel Achim Team

10/10 Excellent

Cliff

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Alltid ett trevligt bemötande av personalen 👍👍
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Your Best Western Hotel Achim Team le 28 nov. 2023
Dear Cliff,Thank you for positively reviewing your visit.We are delighted that you enjoyed your stay with us and appreciate your kind comments about our team who work hard to ensure that we deliver the best service and always meet your expectations. Our guests' satisfaction is our highest reward.We look forward to seeing you again in the future.Best regards,Your Best Western Hotel Achim Team

8/10 Bien

Orlando Alberto

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Your Best Western Hotel Achim Team le 25 oct. 2023
Dear Alberto,Thank you for this review.We're pleased that you had a pleasant stay with us and appreciated our high standards.We look forward to seeing you again soon, Kind regards,Your Best Western Hotel Achim Team

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Your Best Western Hotel Achim Team le 23 oct. 2023
Dear Guest,Thanks for taking the time to comment on your stay at our hotel.We are very sorry that you felt our high standards were not met and regret you did not inform our team members at the time so we could have taken action.It would be a pleasure to welcome you back on your next visit.All the best,Your Best Western Hotel Achim Team

4/10 Médiocre

Stine

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Trist og slidt hotel! På badeværelset var der på væggen spor af afføring! Der var ikke dyner, men tæpper i betræk, og på den ekstra opredning var det er helt tyndt tæppe. Der var en meget gammel elradiator eller varmepumpe, som rystede og larmede når den kørte, så vi måtte slukke den for at kunne sove. Generelt ALT for dyrt!!!
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Your Best Western Hotel Achim Team le 23 oct. 2023
Dear Stine,Thank you for taking the time to share your feedback.We are sorry that your recent stay at our hotel didn't meet all your expectations and regret any issues with your room and facilities. We ask that guests inform us of any concerns so we may take immediate and appropriate action. Your comfort is our priority and we are always eager to assist.We hope we can provide you with an improved stay in the future.Kind regards,Your Best Western Hotel Achim Team