Avis sur Barceló Royal Beach – All Inclusive
Barceló Royal Beach – All Inclusive
Resort Sunny Beach, Sunny Beach
Avis
7,4
Bien
7,4/10
Propreté
7,0/10
Personnel et service
6,2/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
27 juil. 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
6/10 Satisfaisant
Diego
26 sept. 2020
Diego
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
10/10 Excellent
Nadir
Voyage en famille
22 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good hôtel
Nadir
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
6/10 Satisfaisant
Alexandre
2 sept. 2019
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Alexandre
Séjour de 14 nuits en août 2019
Réponse de PAGM le 3 sept. 2019
Cher Alexandre,
En premier lieu nous vous remercions pour le temps que vous avez consacré à partager vos impressions sur votre séjour au sein de notre hotel Barceló Royal Beach, car c'est grace à des commentaires comme les votres que nous serons en mesure de maintenir et bien évidemment si nécessaire, d'améliorer la qualité de nos prestations.
Notre principal engagement est la satisfaction de nos clients et notre but, la préférence pour nos hotels d'année en année, c'est pourquoi notre équipe de Direction avec les différents Chefs de département contrôlent régulièrement nos installations, révisent les menus de nos restaurants et entreprennent des formations régulières afin de garantir le respect de nos exigeants standards de qualité qui sont le signe distinctif de notre marque. C'est pourquoi nous espérons avoir à nouveau le plaisir de vous accueillir à nouveau lors d'une prochaine visite à Bulgaria et vous encourageons à nous signaler toute imperfection de vive voix, de notre côté nous vous assurons nos meilleures intentions de vous garantir de merveilleuses vacances parmi nous.
Cordialement,
La gestion
8/10 Bien
jaoued
2 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hôtel++!!check-in a revoir---
jaoued
Séjour de 2 nuits en mai 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
14 juin 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
bonne hôtel !!+++room service à revoir
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2018
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
17 juil. 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
David
17 juil. 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
6/10 Satisfaisant
Lyubomira
Voyage en famille
11 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lyubomira
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
4/10 Médiocre
Kamil
9 sept. 2022
Kamil
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Limor
6 sept. 2022
Limor
Séjour de 4 nuits en août 2022
8/10 Bien
Rebecca
Voyage en groupe
23 août 2022
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Rebecca
Séjour de 6 nuits en août 2022
2/10 Horrible
Milad
Voyage en famille
1 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Absolutely garbage
Milad
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
Jonas
1 août 2022
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Jonas
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
2/10 Horrible
Serkan
16 juil. 2022
Serkan
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
8/10 Bien
Tom André
Voyage en groupe
7 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Tom André
Séjour de 9 nuits en juin 2022
8/10 Bien
sebastian
18 sept. 2021
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
sebastian
Séjour de 7 nuits en septembre 2021
8/10 Bien
miroslaw
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
24 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
miroslaw
Séjour de 9 nuits en août 2021
8/10 Bien
miroslaw
23 août 2021
miroslaw
Séjour de 7 nuits en août 2021
8/10 Bien
Jakub
Voyage en famille
22 août 2021
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Jakub
Séjour de 7 nuits en août 2021
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
18 août 2021
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2021
6/10 Satisfaisant
Graham
Voyage en famille
18 août 2021
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
DISAPPOINTED CUSTOMER 😞
Graham
Séjour de 4 nuits en août 2021
8/10 Bien
Jan Christian
Voyage en famille, Voyage en groupe
17 août 2021
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jan Christian
Séjour de 7 nuits en août 2021
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
31 juil. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Ikke verdt prisen
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
30 juin 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juin 2021
Réponse de Andrea Kaiser le 1 juil. 2021
Lieber Gast,
Die Kommentare unserer Gäste geben uns die Gelegenheit, unser Hotel aus ihrer Sicht zu sehen und gewähren uns einen Einblick in jeden Service, der einer Verbesserung bedarf. Daher danken wir Ihnen für die Zeit, die Sie sich genommen haben, um Ihre persönliche Erfahrung im Hotel mittels eines Berichts zu teilen. Gleichzeitig sind wir jedoch überrascht über den Inhalt Ihres Berichts und enttäuscht, erst nach Ihrer Abreise von diesen Unzulänglichkeiten zu erfahren und möchten die Gelegenheit nutzen und zu Ihrer Information einige Aspekte Ihres Berichts genauer erläutern.
Wir versichern Ihnen, dass Ihr Zimmer gemäss der gebuchten Kategorie eingeteilt wurde und Sie die korrekte Suite erhalten haben.
Wir bedauern zutiefst Ihre Enttäuschung bezüglich unseres All-Inclusive Konzepts und möchten Ihnen bei dieser Gelegenheit erklären, dass – wie auf unserer Hotelwebseite ersichtlich ist - alkoholfreie Getränke, Heissgetränke, sowie lokales Bier vom Fass, bulgarischer Wein und bulgarische Spirituosen, sowie eine Auswahl an Cocktails und Longdrinks inbegriffen sind. Darüber hinaus gibt es ein zusätzliches Angebot an Premium Getränken laut unserer Getränkekarte. Diese Getränke sind für All-Inclusive Gäste mit einem Rabatt von 25% erhältlich.
Es tut uns aufrichtig leid, Ihre Erwartungen bezüglich des aktuellen Zustandes unserer Einrichtungen nicht erfüllt zu haben. Wir sind uns bewusst, dass unser Hotel kein Neubau ist, jedoch sind wir bemüht, trotz seiner Limitierungen die Einrichtungen zu pflegen, damit sich unsere Gäste bei uns wohl fühlen. Wir bedauern, dass Sie uns technische Probleme, denen Sie eventuell begegnet sind, nicht mitgeteilt haben, da uns dies helfen würde, solche Unzulänglichkeiten schnellstmöglich zu beseitigen und den grösstmöglichen Komfort zu gewährleisten.
Mit großer Sorge haben wir Ihre Kommentare zu unseren Mitarbeitern gelesen, denn ihr Service ist oftmals für ihre Kompetenz und aufrichtige Zuvorkommenheit gelobt worden und wir versichern Ihnen, dass das was Sie beschreiben nicht Norm bei uns ist. Wir danken Ihnen für die Zeit, die Sie sich genommen haben, um uns über Ihre persönliche Erfahrung zu informieren und möchten Ihnen versichern, dass Ihr Bericht an alle Abteilungsleiter zur Auswertung und eventuellen Ergreifung von Maßnahmen weitergeleitet wird.
Unser Hauptanliegen ist die Zufriedenheit unserer Gäste und deren Wunsch, Jahr für Jahr unsere Hotels zu wählen. Aus diesem Grund überprüft das Management-Team zusammen mit allen Abteilungsleitern regelmäßig unsere Einrichtungen, Restaurants, deren Menüs und Produkte und unternimmt Service-Schulungen, um die Beachtung unseres hohen Qualitätsstandards als unterscheidendes Merkmal unserer Marke zu garantieren. Daher hoffen wir, die Freude zu haben, Sie bei Ihrem nächsten Besuch am Sonnenstrand wieder begrüßen zu dürfen und möchten Sie bitten, uns über jeden eventuellen Mangel zu informieren. Wir verpflichten uns, unser Bestes zu tun, um Ihnen eine fantastische Urla
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
22 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de PAGM le 27 sept. 2019
Dear guest,
Our team would like to thank you for your recent visit at Barcelo Royal Beach and for taking the time to give us your opinion.
It is great that you have had a nice time with us and you felt comfortable at our premises.
As you have mentioned, our complex has a central location in the heart of Sunny Beach and in a few minutes from the beach, and we are glad you have appreciated it.
We are pleased to read that the cuisine offered to our Buffets corresponded to your taste, we will certainly pass your appraisal to the Executive Chef for the efforts of his entire team.
Finally, thank you once again for your nice words. We would be looking forward to having the chance to serve you again soon in order to provide you with more lovely vacation memories from Bulgaria.
Kind regards,
The Management
8/10 Bien
Dorit
17 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dorit
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
osamu
17 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
osamu
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en groupe
13 sept. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de PAGM le 18 sept. 2019
Dear Guest,
At first place, it is very important for our team to receive your valuable feedback.
Still, we are sorry to read that you didn't feel fully satisfied with the unit you have booked. Please note that all the studios are located in the side sections of our complex. All sections are with direct access to the pool and garden area, the Pool Bar, the Sports Bar, the Lobby, the Reception, and the Buffets.
Our complex is a closed one and our Security department is controlling the access through a key card system and monitoring all the premises through a video surveillance system. The common areas are illuminated with motion-sensor lamps and we are sorry if you didn't feel safe as the safe stay of all our clients is one of our main priorities.
Please be kindly assured that our Reception Manager is striving to satisfy the requests of all our clients as soon as such a possibility exists. Still, at the beginning of September, our complex has had a high level of occupancy.
We are sorry that you were not pleased with the bedding, your comment will be certainly taken into consideration by the Management team.
Finally, we would like to apologize again for not being able to meet all your expectation and we do hope to have the opportunity to welcome you in the near future in order to show you the true level of our services.
Kind regards,
The Management
8/10 Bien
Inbal, Israel
Voyage en famille
13 sept. 2019
Les points forts : Propreté
Inbal
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
3 sept. 2019
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bad sleep!
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de PAGM le 4 sept. 2019
Dear guest,
First of all, we would like to thank you for being a guest of Barcelo Royal Beach.
Please accept our apology if the bedding was not prepared as you preferred it. We are striving to follow strictly the requests of our clients and we are sorry for any inconveniences that might have appeared in this regard. We do hope that you have already confirmed at our Reception your preferences so the issue could be arranged with no further delay by our housekeeping department.
We do encourage you to feel free to contact our team for any comments regarding your experience as thus you are helping us understand the point of view of our guests and to increase the level of our services.
Kind regards,
The Management
6/10 Satisfaisant
Galit
30 août 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I’m never going back again
Galit
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de PAGM le 3 sept. 2019
Dear Galit,
Thank you for being as kind as to leave your feedback regarding your recent visit at Barcelo Royal Beach.
It is great that you enjoyed the lovely view from the unit we accommodated you.
Still, we are truly sorry to read that you have had any inconvenience with the service at the reception or at the room. The details you shared are not corresponding to our usual standards and we would like to strongly you for future occasions to contact our Management for the constructive remarks you have so our team could react swiftly and resolve the issues reported.
Finally, we hope your recent experience will not deter you from staying with us again and we look forward to welcoming you back to our hotel in the near future for a more positive experience, as it should be.
Kind regards,
The Management
2/10 Horrible
Jatin
28 août 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Don't ruin your holiday, stay away!!!
Jatin
Séjour de 10 nuits en août 2019
Réponse de PAGM le 3 sept. 2019
Dear Mr. Patel, First of all, we truly appreciate the time you spent to send us your constructive comment although we are concerned for its content as the level of services you described is not corresponding in any way to the standards of our complex. Please accept our apology if the transfer from the airport to Barcelo Royal Beach was not performed on time. Till this moment, we haven’t received similar comments by a guest of ours and we are sorry that you didn’t report it at that very day so we could investigate what was the root of the issue and take the corrective measures needed.
In addition to that, our Reception is the face of the complex in front of our guests and we are sorry if your experience when being attended was negative at any moment. Our staff's service and kindness are one of our main strengths and we are quite disappointed to hear that you felt we underperformed in this area. Nevertheless, we will not fail to share your comments with our head of department for information and further revision. Please accept our sincerest apologies for the imperfections with the maintenance of the unit, all rooms assigned for new arrivals are per standard double-checked by our team to ensure that everything is functional and spotless for our guests. We are sorry that in your case you have suffered such an inconvenience with the basin, please note that the Maintenance staff tried to react as soon as possible, still, the repair took more time than we expected and we fully appreciate your cooperation.
Moreover, we do apology if the cleaning was not at the expected level. We have taken good note of your remarks related to the cleanliness of the unit and these have been shared with the Housekeeping Manager so no further similar issues occur in the future. Thank you once again and we hope to have the chance to welcome you soon to meet all your needs.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good place
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Eyal
23 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel
Eyal
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
Tay
21 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tay
Séjour de 7 nuits en août 2019
6/10 Satisfaisant
אורי
17 août 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
אורי
Séjour de 5 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en août 2019
8/10 Bien
Angie
16 août 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Angie
Séjour de 15 nuits en juillet 2019
Réponse de PAGM le 3 sept. 2019
Dear Angie,
First and foremost, it was our pleasure having you as a guest of Barcelo Royal Beach. Many thanks for your precious review regarding your recent vacation.
It is great to know that you enjoyed the spacious unit we provided you and you had some nice time at its balcony enjoying the view of the Black sea and our well-maintained pool and garden area.
Finally, thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.
Kind regards,
The Management
10/10 Excellent
Sabina
12 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing one night stay
Sabina
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de PAGM le 3 sept. 2019
Dear Sabina,
We would like to express our gratitude for the comments you made about your recent short visit to Barcelo Royal Beach.
It is a true pleasure for us to read that you have spent a few lovely moments with us and that you have decided to come back to us for sure.
We will be looking forward to your next visit and we will do our best to exceed your expectations.
Kindest regards,
The Management
8/10 Bien
Stine
10 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stine
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de PAGM le 3 sept. 2019
Dear Stine,
The team of Barcelo Royal Beach is pleased to read that your vacation with us was a positive one and we have managed to meet your expectations.
It is always our goal to achieve maximum customer satisfaction and we are delighted to hear that we did it during your stay. Our team continuously strives to deliver high standards and to ensure that all our guests leave with beautiful vacation memories.
Regarding the occupied sunbeds in the mornings, we would like to advise that as stated clearly at the premises of the hotel and in the welcome package, sunbed could not be reserved and our pool staff is removing personal items that are left unattended for more than 30 minutes in order to ensure that there is free space for the clients that need it. We do our best to ensure the following of this standard, especially during high occupancy and we apologize if exceptionally during your stay we weren’t able to have total control on this matter.
Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon.
Kind regards,
The Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 août 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de PAGM le 3 sept. 2019
Dear Guest,
Thank you for sharing your feedback on your recent holiday experience among us, our main goal being to ensure we keep on delivering unforgettable holiday experiences to our guests, your comments are crucial in this process. Therefore we highly value your time and constructive remark.
It is great that you felt comfortable at the well-maintained premises of Barcelo Royal Beach and that you enjoyed our central and still very quiet location.
We are sorry if the entertainment program was not fully corresponding to your taste and we will be glad to receive your piece of advice regarding the activities you would like to be added. Your opinion is important for us and we are looking forward to hearing from you.
Again we thank you for this very kind review of our hotel and we look forward to serving you again in the future.
Kind regards,
The Management
6/10 Satisfaisant
nancy
26 juil. 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
nancy
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 juil. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de PAGM le 3 sept. 2019
Dear client,
Thank you so much for appreciating the services and the facilities of Barcelo Royal Beach and expressing your opinion online for the Expedia readers.
It is great that you enjoyed the friendliness and the professionalism of our staff because our team is working hard to show to the guests of Barcelo Royal Beach that their nice experience is what really matters for all of us.
We are sorry about the entertainment was not what you expected, mostly as we have tried to ensure a variety of night-time shows, including Bulgarian and Brazilian dances, Sax shoe, Bulgarian Duet, Circus Show, etc.
Please note that we have shared your constructive comment regarding the pool temperature to the corresponding Department Head for revision and further actions.
Thank you again for choosing our hotel on this occasion and for the courtesy of your time. We are looking forward to welcoming you to Barceló Royal Beach in the near future so that we can make all your holiday wishes come true.
Kind regards,
The Management
6/10 Satisfaisant
IRIS
14 juil. 2019
Les points forts : Propreté
IRIS
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de PAGM le 3 sept. 2019
Dear Iris,
We are sincerely grateful for the time you spent to share your comments on your recent stay in our Barceló Royal Beach, your detailed review will certainly assist in order to keep on improving the quality of our services for our valued guests.
We appreciate your positive feedback regarding the central and calm location of our closed complex which allows our guests to reach the promenade and the main street of Sunny Beach in a few minutes.
Thank you as well for the nice words related to the cuisine prepared by our Executive Chef. His team will be glad to receive your appraisal as they are striving hard to reach the expectations of all our guests.
Still, we would like to apologize if you were disturbed by the dress code for dinner at one of our Buffet restaurants. Just as a matter of exactness, we would like to mention that the details regarding the dress code are advised clearly in the welcome package and in front of the Cape Emine entrance. Please again excuse us if you didn't feel attended in the correct manner by any of our employees. Still, we would like to assure you that in any case, the hostess intended to offend you. The dress code is applied only for dinner just in one of our two Buffet restaurants. Thus we are able to reflect the requirements of our clients that have a different perception of the dinner-time atmosphere they would like to enjoy at our complex.
Again, we genuinely appreciate the time you took out of your day to inform us of the inadequacies you experienced during your stay and we sincerely hope that you will allow us another opportunity to demonstrate our true level of hospitality and interest in serving you properly in the future.
King regards,
The Management
6/10 Satisfaisant
Brendan
3 juil. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
hotel good , staff useless
Brendan
Séjour de 8 nuits en juin 2019
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 juil. 2019
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de PAGM le 3 juil. 2019
Dear guest,
We sincerely appreciate the time you spent to share your comments following your visit to our Barceló Royal Beach. Our guests' feedback is of utmost importance to ensure our demanding standards of service at all times.
We appreciate your positive feedback regarding the facilities. Still, we were most concerned to read your remarks on the service you experienced whilst staying among us, mostly because your comments do not reflect the usual standard of service we strive to ensure for our guests.
Nevertheless please rest assured that your review will be shared with our head of departments, including the Front Office Manager, for information and further revision.
Regarding the furniture, please note that our units are being updated prior ro each season and we are sorry if you were not pleased with it. We will continue with the improvements at the premises of the complex in order to satisfy the requirements of our guests.
Once again, thank you for your visit and constructive critics, we hope that you had a nice journey back home and to have the pleasure of serving you again in our hotels worldwide ensuring you in advance of our best intentions at all times.
Kind regards,
The Management
Thank you for
6/10 Satisfaisant
nancy
30 juin 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
nancy
Séjour de 1 nuit en juin 2019
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
30 juin 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juin 2019
Réponse de PAGM le 2 juil. 2019
Dear guest,
Although we sincerely regret reading that your stay at our Barceló Royal Beach fell short of your expectations, we are grateful for the time you spent to share this feedback of your overall holiday experience among us as we certainly believe that there is always room for improvement and your constructive feedback is very much appreciated.
We do thank you for your positive words for your location and for our pool area with three pools, a kids area and a pool bar.
Still, we are sorry that you have had any inconvenience with the areas mentioned in your review. Just as a matter of exactness, we would like to mention that our staff is striving to perform in the best manner and that we are quite surprised that you have found them rude at any moment.
Please note that thorough cleaning is an absolute must for Barceló and we follow very strict protocols to guarantee satisfying results regarding hygiene and cleanliness in the units and the restaurants. Upon arrival, all the units are being prepared and supplied with the amenities of our brand as per the standards and we are sorry if some misunderstanding occurred.
In addition to that, our two Buffet restaurants are being thoroughly cleaned between the different meals and the restaurant staff is maintaining the hygiene during the service. For future occasions we strongly encourage you to contact our Reception in the event of finding any area of uncleanliness , this will give us an opportunity to bring your remarks to the attention of the corresponding Department Head.
We also regret that our Buffets couldn´t meet your expectations, mainly because the quality and the diversity of our culinary offer counts to our strengths. We take your comments regarding our cuisine very seriously, because we wish that our gastronomy remains a very special treat for our guests.
Regarding the food temperature, ple
8/10 Bien
Lars
29 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Flot Hotel
Lars
Séjour de 7 nuits en juin 2019