Réception

Avis sur Hilton Garden Inn Boston-Burlington

3 out of 5
Hilton Garden Inn Boston-Burlington
5 Wheeler Rd, Burlington, MA

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 434 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 345 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 106 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 62 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 53 avis sur 1000." "

8,4/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

7,2/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

DIANA

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de The Hilton Garden Team le 11 mars 2024
Thank you for sharing your experience while staying with us. We value your feedback and hope you will visit us again.

6/10 Satisfaisant

Sebastien

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Under renovation
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Mildre Gonzalez le 17 sept. 2023
Thank you for taking the time to give us a review. Yes, we are almost done with our hotel renovation. We are excited for the new look in our rooms, large fitness center, meeting rooms and lobby. Our pool will be the latest to be completed. We are conveniently located next to highway 95 and less than a Mile from Burlington mall.Regards,

8/10 Bien

John

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Bon accueil et chambre propre. La fenêtre avait une fuite d’air froide que nous avons signalé lors de notre départ.
Réponse de Nikki White - chef de éception le 5 déc. 2022
Bonjour John, Merci d'avoir pris le temps d'écrire et de laisser un avis. Nous apprécions que vous nous informiez d'une fuite d'air dans la pièce. Nous allons rénover tout l'hôtel. Nous espérons que vous viendrez une fois que nous aurons terminé notre rénovation.

10/10 Excellent

Elodie

Séjour de 1 nuit en mai 2022

8/10 Bien

stephane

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de General Manager le 25 oct. 2021
Thank you for the score, we hope you had a lovely time staying with us!

10/10 Excellent

michel

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
En déplacement professionnel, la facilité d’accès est très bonne Il y a de nombreuses enseignes au nord avec un mall à proximité
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Nathan le 26 févr. 2020
Thank you for your response. We appreciate your feedback and hope to welcome you back to the hotel the next time you are in the Burlington area.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Nathan le 28 oct. 2019
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the hotel to your liking. We look forward to welcoming you back to the hotel next time you return to the Burlington area. Our goal is to make your stay better and brighter. If something isn't just the way you like it, simply let any Team Member know, and we will make it right. Guaranteed.

10/10 Excellent

DIANE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Nathan le 7 sept. 2019
Thank you for your feedback. We hope to welcome you back to the hotel next time you return to the Burlington area.

10/10 Excellent

Alain

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Endroit très propre et confortable. Excellent service. Déjeuners très bons. Situé à moins de 20 minutes de Boston.
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Nathan le 3 sept. 2019
Merci de rester avec nous. Nous apprécions vos commentaires!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La propreté le personnel le calme et la bouffe le parking service de chambre
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Nathan le 20 août 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We hope to welcome you back next time you are in the Burlington area.

10/10 Excellent

Saïd

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Nathan le 20 août 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! We hope to welcome you back next time you are in the Burlington area.

8/10 Bien

Sanaa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beaux séjour
On a passer 2 jour en famille l'hôtel est très propre calme on a trouvé tous ce qu'il nous faut dans la chambre l'emplacement est parfait à côté de l'autoroute je le recommande fortement prix raisonnable
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Nathan le 6 août 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Johannie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super!
Super séjour. C'est douillet et propre.
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de David C. le 2 nov. 2018
Thank you for staying with us and taking the time to post a comment about your recent stay. I'm delighted to hear that you enjoyed your stay. We hope to see you again in the near future when your travels bring you to the Burlington area.

10/10 Excellent

Amy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pratique pour visiter Boston et les alentours.
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de David C. le 2 nov. 2018
Thank you for taking the time to review the Hilton Garden Inn Boston Burlington. I'm glad to hear that you enjoyed our hotel and took advantage of our convenient location. Thank you again for your comments and for staying with us.

4/10 Médiocre

Pierre

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
On me demande si je recommanderais pas sur
À notre arrivée à 14H30 la chambre n’eta Pas prête, d’acc le « Check-In à 15H00. De retour à 15H30, la chambre toujours pas prête. Cette fois 16H15 c’est disponible mais l’on m’attrImbue une chambre pour personne handicapée. En passant à chaque visite à l’accueil on me demandait ma carte de crédit. Le lit « craquait » par contre, la propreté était au rendez-vous. Une petite « misé-à-jour «  se recommander.
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de David C. le 4 nov. 2018
Thank you for taking the time to inform me of your past visit here at the Hilton Garden Inn Burlington. I would like to personally apologize for our shortfalls, as it appears your recent stay was not up to your satisfaction. I have followed up with all of my staff to get a complete picture of what occurred during your stay. Again, thank you for your comments and thank you for staying at the Hilton Garden Inn Burlington.

10/10 Excellent

Linda

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyage à Boston
Très bien. Environ 15 minutes en auto pour se rendre à la station de métro et 20 minutes de métro pour se rendre au centre de Boston.
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de David C. le 2 nov. 2018
Thank you for staying with us and taking the time to post a comment about your recent stay. I'm delighted to hear that you enjoyed your stay and took advantage of our convenient location. Thank you again for your feedback and we hope to see you again in the near future when your travels bring you to the Burlington area.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2018

8/10 Bien

Denis, Montreal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel! Clean and quiet! Close to the highways
There gor a short visit for my daughter’s dance competition in Boston over the ThanksGiving W-E! Great stay!
Séjour de 2 nuits en novembre 2017
Réponse de Ed W le 2 déc. 2017
Thank you for staying with us over the Thanksgiving weekend for your daughters dance competition. I am delighted to hear you enjoyed your stay with us. I look forward to welcoming you back when your travels bring you back to the greater Boston area.

10/10 Excellent

martin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2017

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Nice little hotel ar reasonnable price. Well situated.
Séjour de 1 nuit en juin 2017
Réponse de Ed W le 28 juin 2017
Thank you for staying with us and taking the time to review our property. I am happy you enjoyed your stay and I look forward to welcoming you back!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel, just some slight issues
It was a good choice, in general the hotel is cool, well placed, well decorated. Issues requiring improvements: Cleanliness of bathrooms (spider webs). Noisy corridors. The dishes offered at the restaurant are not very good. Shortage of staff to respond at the tables. The brunch offered was not interesting. Not enough tables to eat comfortably.
Réponse de Jen H le 26 avr. 2017
Thank you for staying with us and for taking the time to comment about your recent stay at our property. I am sorry you were disappointed with our restaurant. We will use these comments as we continue to work to improve our guest experience. Thank you again and I hope you will consider staying with us again in the future.

6/10 Satisfaisant

Jessica

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Lit très confortable et bel hôtel accessible facilement, pas trop loin de Boston (nous nous sommes stationnées à la station alewife - 7$ pour la journée puis nous nous sommes déplacées en ville en métro). Par contre l'insonorisation laisse à désirer. Notre chambre était au premier étage et nous entendions toutes les conversations des gens qui se déplacaient dans le corridor ainsi que celles des voisins. Tôt le matin, une femme de ménage passait l'aspirateur en face de notre porte... pour la relaxation, on repassera.
Réponse de Jen H le 26 avr. 2017
Thank you for staying with us and for taking the time to share your experience. I am happy the bed was comfortable for you. However, I am sorry this was diminished by the noise experienced in the hotel. I will address your feedback with my team.. I hope you will consider staying with us again in the future.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nous avons passé un très beau séjour
Tout était bien. Le personnel était très serviable et courtois. La chambre était propre. L'hôtel est facile d'accès et il y avait beaucoup de stationnement. Endroit calme. Nous avions pris le forfait avec petit déjeuner inclus. Nous avons bien mangé. Nous recommandons cet hôtel.
Réponse de Ed W le 20 oct. 2016
Thank you for staying with us and for taking the time to share your experience. I am glad you enjoyed your stay with us and the staff was helpful. I look forward to welcoming you back when your travels bring you back to the area.

8/10 Bien

Julie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel situé à environ 10 minutes d'autoroute de la station Alewife, sur la ligne rouge. On peut donc dire que l'hôtel est bien placé. Les Hilton Garden Inn sont beaux et très propres, et leur prix est très raisonnable. Ça vaut donc la peine de s'y rendre. Seul bémol : les climatiseurs font un bruit d'enfer. De plus, nous étions au deuxième étage, à l'arrière, tout près des thermopompes, alors les bruits de climatiseur de la chambres et de thermopompes s'alternaient, j'ai eu du mal à dormir. ( Même si je dors avec des bouchons!)
Réponse de General Manager le 28 sept. 2016
Thank you for staying with us at the Hilton Garden inn Burlington. I am happy to hear you enjoy the Hilton Brand hotels and our hotel location was perfect for your trip to the Boston area. I am sorry you had difficulty sleeping because of the noise you experienced from the HVAC unit. I will use this information in an effort to improve our guest experience., I hope you will consider our hotel in the future when your travels bring you back to the greater Boston area.

8/10 Bien

Jacky, Quebec

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
À refaire
Près de Boston et facile d'accès!
Réponse de General Manager le 14 sept. 2016
Thank you for staying with us and for taking the time to comment on your experience. I am delighted you liked the location of our property. I look forward to welcoming you back when you return to the greater Boston area.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

Kamelia

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
There was no soap in the bathroom when I arrived, but that was resolved within 10 minutes. While the pillow cases were clean, 2 of the 3 pillows were stained (looked like sweat), so that was unpleasant.
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

David

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
None
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de The Hilton Garden Team le 23 avr. 2024
Hi David,Thank you for your feedback. We appreciate your review.Warm Regards,

8/10 Bien

Jessica, Danvers

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de The Hilton Garden Team le 20 avr. 2024
Hi Jessica,Thank you for taking the time to review our property. I hope we will see you again if you travel back to the area.Warm Regards,

8/10 Bien

Veronica, Houston

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice older property but well-maintained. Kept very clean. Great location close to freeways, restaurants, shopping but far enough away to be quiet. Large room with very comfortable beds. Gave it only 4 stars because even though I asked for daily housekeeping, they only came once over a 4-day period and only to clean the bathroom - didn’t make the beds or throw out trash. When we didn’t have towels, had to call twice after waiting an hour or so.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de The Hilton Garden Team le 18 avr. 2024
Hi Veronica,Thank you for completing our guest survey. We appreciate your feedback. I apologize for the miscommunication with our housekeeping department. Normally a room is visited every other day, however, if there is a Do Not Disturb sign on the door, they will not bother the guest. If you have any further questions please feel free to contact the hotel.

8/10 Bien

Juan, Worcester

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Property is clean. Easy access to mall and restaurants. Everything is close by.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de The Hilton Garden Team le 15 avr. 2024
Thank you for your feedback! We are glad you enjoyed your stay.Warm regards,

6/10 Satisfaisant

Jeffrey

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Good price point… Fair room… TERRIBLE shower, no pressure at all and luke warm water. Near Mall and plenty of restaurants and easy access to the highway.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de The Hilton Garden Team le 15 avr. 2024
Dear Jeffrey,Thank you for your feedback. I apologize that the water pressure was not up to your expectations I have spoken to our engineering department to rectify this situation. We hope you will give us another chance if you are in the area again.Warm Regards,

10/10 Excellent

Jessica

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent experience with everything we needed!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de The Hilton Garden Team le 5 avr. 2024
Jessica, thank you for reviewing our hotel. I am glad you enjoyed your stay and shared your experience while staying with us. We were thrilled to have you and hope to see you again.

10/10 Excellent

Maria

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de The Hilton Garden Team le 23 avr. 2024
Maria,Thank you for the great review. We appreciate your feedback.Warm Regards,

10/10 Excellent

Cynthia, Springfield

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de The Hilton Garden Team le 23 avr. 2024
Hi Cynthia,Thank you for taking the time to review our hotel. We appreciate your feedback.Warm Regards,

4/10 Médiocre

kevin

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The window blind to the lighted parking area did not work rm 104, very noisy at night and early am by staff. Noisy heater system. Very poor nights stay
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de The Hilton Garden Team le 1 avr. 2024
Dear Kevin, thank you for sharing your experience with our hotel I apologize that you didn't enjoy your stay. Did you talk to the front desk? We gladly would have moved you to another floor. I have spoken to the staff about being quieter on Sunday mornings. I hope you will give us another opportunity to serve you hotel needs.Warm Regards,

10/10 Excellent

Leo

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de The Hilton Garden Team le 1 avr. 2024
Dear Leo,Thank you for your feedback. Warm Regards

4/10 Médiocre

David, Peachtree City

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
This property was our go to when in Boston. It will not be any longer. The shower was poor—very wimpy and the water was not particularly hot. The bathroom door on the “spring” was annoying and with bathroom door closed the bathroom was cold. The maids were yelling back and forth in the hall at 7:30am. Breakfast price was high.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de The Hilton Garden Team le 11 mars 2024
David, thank you for reviewing our property. I apologize that you didn't enjoy your stay. I have made a note to the engineering department about the water pressure and temperature. Generally, our housekeeping staff doesn't arrive until after 8am. With the time change on Sunday, it probably felt much earlier. We do offer an all you can eat Breakfast Buffet. It has a juice station, assorted breads, muffins, danish, bagels, fresh fruit, cereals, yogurt with various toppings, eggs, potatoes, and a breakfast meat. We also offer an ala carte menu. I hope you will give us another chance.

10/10 Excellent

Ian

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location right outside Boston. great prices
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de The Hilton Garden Team le 11 mars 2024
Thank you, Ian. I am so glad you enjoyed your stay.

8/10 Bien

Jinsong

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Would be better if the staff recognize my membership
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de The Hilton Garden Team le 8 mars 2024
Hi Jimsong. I apologize that your membership wasn't recognized. Sometimes with a third-party booking, the membership details to not appear on the screen because points are not accruing. Please feel free to contact the hotel directly if you have any questions. Thank you for staying with us.

4/10 Médiocre

Stacey

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beds suck,no fan in bathrooms,breakfast is $17pp for nothing special when same thing is free at better hotels right nearby and there nightly rates were actually cheaper. Hilton… lol. More like burlington red roof inn! 👎👎👎
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de The Hilton Garden Team le 6 mars 2024
Dear Stacey,Thank you for reviewing our property. Your feedback is appreciated.I apologize that you didn't enjoy your stay. The rooms were completely renovated. The beds are brand new; I am sorry you didn't find them comfortable. As far as breakfast, there was also an option to order off the menu. I apologize for the inconvenience during your stay. Warm Regards,

6/10 Satisfaisant

William

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de The Hilton Garden Team le 8 mars 2024
William,Thank you for reviewing our property. We appreciate your feedback. If you would like to discuss your stay with us further, please feel free to contact the hotel directly.

8/10 Bien

Kristen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de The Hilton Garden Team le 2 mars 2024
Kristen, Thank you for your feedback. We appreciated you chose Hilton Garden Inn.

10/10 Excellent

Julie

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stayed here for work purposes, and it was extremely quiet and I slept great. Ordered my dinner and they told me I could bring it up to my room, which was great. The fitness center was great, and I was impressed at the amount of equipment available. I did however, skip the breakfast as it was $17, so I went to McDonalds. Overall, great place to stay.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de The Hilton Garden Team le 28 févr. 2024
Julie, thank you for completing the guest survey. Feedback like yours helps us improve our customer service, our number one priority. It sounds like your stay went well other than the breakfast cost. The cost you quoted was the buffet only. We do offer other options. I apologize that wasn't communicated. Thank you again for the positive review.

10/10 Excellent

Devindra

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I always come to This hotel and I love it here very nice peoples works here very kindly all of them
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de The Hilton Garden Team le 22 févr. 2024
Thank you, Devindra. We really appreciate that you chose to stay with us and appreciate your kind words. We hope to see you again.

6/10 Satisfaisant

GLEN

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I gave this stay a lower rating because the shower did not work. Otherwise a very good place to stay.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Dee le 9 févr. 2024
Hi Glen,Thank you for taking the time to write a review and give us valuable feedback. I apologize that the shower was not working. I have asked our maintenance team to troubleshoot the issue and make any repairs necessary. I am sorry we were unable to address the issue during your stay. I hope you will give us another opportunity to correct this. Thank you for staying with us.

2/10 Horrible

Derrick

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
We chose the hotel in part because of the availability of an indoor pool. The pool has been closed for 4 years, and is still closed. There was NO hot water in the shower. The bathroom door in our room was so squeaky that one could not use that door without waking others, if they are sleeping. When adjusting the thermostat in the room, the heater/ air conditioner was terribly loud, again interrupting one’s chance of getting good sleep.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Dee Asst. General Manager le 22 févr. 2024
Dear Derrick,I apologize your stay did not meet your expectations. Not having hot water in the morning, a loud PTAC unit and a squeaky door does not equal to an enjoyable stay. I spoke to our maintenance team so this will not occur again. Please reach out to me at the hotel, so I can rectify this situation. Again, I apologize for the inconvenience during your stay.

8/10 Bien

karen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de The Hilton Garden Team le 23 févr. 2024
Thank you for reviewing our hotel. We hope to see you again.

10/10 Excellent

Joseph

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de The Hilton Garden Team le 23 févr. 2024
Thank you for choosing to stay with us. WE appreciate your feedback and look forward to your next stay.