Avis sur NH Collection Bogotá Teleport Royal
NH Collection Bogotá Teleport Royal
Calle 113 Number 7 65, Bogotá, Distrito Capital
Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 17 janv. 2024
Estimado cedric, Agradecemos mucho tus comentarios positivos sobre tu experiencia en el hotel NH Collection Teleport. Nos complace saber que disfrutaste de nuestro servicio y que pudiste aprovechar al máximo los beneficios de la membresía gold de Hotels.com. Nos esforzamos por brindar una experiencia excepcional a todos nuestros huéspedes y nos alegra saber que cumplimos con tus expectativas. Esperamos poder recibirte de nuevo en el futuro y seguir ofreciéndote momentos increíbles durante tu estancia.Saludos cordiales,Equipo de NH Collection Teleport
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
10 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 18 sept. 2023
Su calificación alta nos llena de alegría y gratitud. Gracias por elegir NH Collection Teleport y por compartir su experiencia positiva con nosotros y otros viajeros.
6/10 Satisfaisant
milena
Voyage en famille
24 déc. 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
milena
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de GRM le 26 déc. 2022
Dear Ms. Milena, Thank you for taking the time to review our Hotel. If there is anything we can do to make your next stay with us an even better experiance, please let us know. Kind Regards Michael Hodapp Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Mohamed Amine
Voyage en famille
25 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohamed Amine
Séjour de 8 nuits en août 2021
Réponse de Mélany Sierra Guest Relations Deparment le 26 août 2021
Dear Mohamed,
We appreciate that you have given us the highest score and that you have wanted to share your kind comments with us and other costumers.
For the NH Collection Teleport hotel, it is an absolute priority to provide to all our clients a memorable stay, also make them feel special and at home, so we are proud to know that our work is on the right track.
Our cleaning standards are well cared for, we are glad that you have noticed it.
We hope to see you again on your next stay in the city and remember that you can contact us whenever you need.
Best regards,
8/10 Bien
Jerome, Paris
1 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great business Hotel
Jerome
Dear Guest, thank you for taking the time to share your feedback. I appreciate your comments regarding our spa and location.
We certainly look forward to welcoming you back in the very near future. Sincerely
Ricardo Gutierrez
Guest Services
10/10 Excellent
Thomas, Lyon
19 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
radisson reconvertit en nh collection
Thomas
10/10 Excellent
Alicia, Panama
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alicia
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
John
Voyage en famille
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Horacio
Voyage d’affaires
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Horacio
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Relations Team le 26 mars 2024
Estimado Horacio, Queremos expresar nuestro más sincero agradecimiento por su calificación positiva y por elegir NH Collection Teleport. Nos alegra saber que usted disfrutó de su estancia Esperamos que su próxima visita sea aún más satisfactoria.
8/10 Bien
Jose
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 5 nuits en février 2024
8/10 Bien
Paul
Voyage en couple
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Paul
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Guest Relations Team le 26 mars 2024
We really appreciate your comments. There is no doubt that as a result of your experience we have taken note of every detail mentioned to improve for you. We are very happy to know that your overall experience was very satisfactory and even more happy to know that you have the best memory of the service offered by our staff. We truly hope that in the not too distant future you can return to our hotel again so that we can continue to build memorable experiences in your stays. For us at NH Collection teleport it will always be a pleasure to welcome guests like you. Thank you for choosing us. Translated with DeepL.com (free version)
8/10 Bien
Marc, Gerrards Cross
Voyage d’affaires
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Guest Relations Team le 26 mars 2024
Dear Marc, We sincerely appreciate your high rating and kind comments. Your satisfaction is our greatest reward and we look forward to seeing you again at NH Collection Teleport!
10/10 Excellent
Doreen
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Doreen
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Guest Relations Team le 26 mars 2024
Dear Doreen, Thank you for giving us a high rating and for your kind feedback. We strive to provide memorable experiences and are pleased to have achieved this during your stay at NH Collection Teleport.
10/10 Excellent
Pablo
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pablo
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Guest Relations Team le 28 févr. 2024
Dear Pablo,We are happy that everything was to your liking and that you enjoyed our pool and our entire wellness area. We hope to have you again very soon in our hotel.
4/10 Médiocre
Antonella
Voyage en famille
24 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Antonella
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Guest Relations Team le 28 févr. 2024
Mrs. Antonella, I am very sorry that you had to experience these situations at the hotel. This is certainly not the experience we want you to take away from the hotel. We have high standards of quality and we are sorry that we were unable to meet those standards for you during your stay. We thank you for taking the time to leave us your comments and we invite you to visit us again in our hotel so that you can have a much better experience than the previous one.
10/10 Excellent
Eliahou, Hallandale
Voyage d’affaires
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eliahou
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Relations Team le 21 févr. 2024
Dear Eliahou, Thank you for staying with us at NH Collection Bogota Teleport Royal! We are thrilled to hear that you enjoyed your experience with us, from the excellent service provided by our staff to the modern and spacious rooms. We're glad you found the breakfast options to be delicious and the wifi to be fast and convenient. The location near Santa Ana mall is definitely a plus for our guests. We appreciate your recommendation and hope to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Kevin
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 8 nuits en février 2024
Réponse de Guest Relations Team le 28 févr. 2024
Mr. Kevin, It was a real pleasure for us to have had the opportunity to be part of such a special date as your wedding. We are sorry if there were some failures in the communication for the preparation of it, however, we are glad that in the end, the result was as expected. We will be happy to have you again in our hotel to continue creating special moments together.
10/10 Excellent
helena
4 févr. 2024
helena
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Relations Team le 26 mars 2024
Querida Helena, ¡Gracias por elegir NH Collection Teleport y por dejarnos una calificación tan positiva! Nos alegra saber que disfrutó de su estancia y esperamos darle la bienvenida nuevamente pronto.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Relations Team le 24 janv. 2024
Estimado huesped, ¡Gracias por elegir NH Collection Teleport y por dejarnos una calificación tan positiva! Nos alegra saber que disfrutó de su estancia y esperamos darle la bienvenida nuevamente pronto.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The best service ever
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Relations Team le 24 janv. 2024
Dear guest,What you tell us is wonderful. First, we want to thank you for taking the time to share your very rewarding experience with us. We are proud to know that we have people as warm and special as Sandra. Have no doubt that we will get her message to her. Thank you for trusting NH and without a doubt, we hope to have you back so you can continue living memorable experiences.
10/10 Excellent
Giovanni
16 janv. 2024
Giovanni
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Relations Team le 21 févr. 2024
Dear Giovanni, Thank you so much for your high rating! We are glad to hear that you enjoyed your stay at NH Collection Teleport and look forward to welcoming you back in the future.
10/10 Excellent
Vanessa
Voyage en couple
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vanessa
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Relations Team le 17 janv. 2024
Dear Vanessa, We would like to express our appreciation for your positive rating. We are pleased to know that we met your expectations and look forward to having the pleasure of serving you in the future.
10/10 Excellent
Jaime
15 janv. 2024
Jaime
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Relations Team le 17 janv. 2024
Estimado Jaime, ¡Gracias por elegir NH Collection Teleport y por dejarnos una calificación tan positiva! Nos alegra saber que disfrutó de su estancia y esperamos darle la bienvenida nuevamente pronto.
10/10 Excellent
Pedro
Voyage en famille
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pedro
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Relations Team le 17 janv. 2024
Apreciado Pedro, ¡Muchas gracias por su generosa calificación! Nos alegra saber que disfrutó de su tiempo en NH Collection Teleport. Recuerde que tenemos diferentes opciones de desayuno para que usted tenga una plácida estadía. Esperamos tener la oportunidad de servirle nuevamente en su próxima visita.
10/10 Excellent
CARLOS E
Voyage en famille
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CARLOS E
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Relations Team le 17 janv. 2024
Estimado Carlos, Su calificación alta nos llena de alegría y gratitud. Gracias por elegir NH Collection Teleport y por compartir su experiencia positiva con nosotros y otros viajeros.
10/10 Excellent
Jaime
Voyage en famille
7 janv. 2024
Jaime
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Relations Team le 17 janv. 2024
Jaime, Queremos agradecerle por su calificación excepcional después de su estancia en NH Collection Teleport. Su satisfacción es nuestro objetivo principal y esperamos darle la bienvenida nuevamente en el futuro.
10/10 Excellent
Daniel
Voyage en famille avec de jeunes enfants
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 14 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 17 janv. 2024
Dear Daniel, Thank you for giving us a high rating and for your kind feedback. We strive to provide memorable experiences and are pleased to have achieved this during your stay at NH Collection Teleport.
10/10 Excellent
luis
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
luis
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 17 janv. 2024
Apreciado Luis, Su calificación positiva nos motiva a seguir ofreciendo un servicio excepcional a nuestros huéspedes. Agradecemos sinceramente sus comentarios y esperamos tener la oportunidad de servirle nuevamente en NH Collection Teleport. Para nosotros siempre será un placer poder servirles.
2/10 Horrible
Felipe
Voyage en groupe
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Felipe
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Guest Relations Team le 17 janv. 2024
Estimado Felipe, Le agradecemos que se haya tomado el tiempo para dejarnos su coemntarios. lamentamos que no haya sentido el reconocimiento esperado. Siempre buscamos darles a ustedes una placida y confortable estadía, sin embargo, dependemos mucho de nuestra operación para ello. Esperamos que usted pueda venir en un futuro no muy lejano y brindarle una estadía memorable.
10/10 Excellent
Alberto
Voyage en famille
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel divino
Alberto
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 17 janv. 2024
Alberto,¡Muchísimas gracias por su calificación alta! Nos alegra saber que disfrutó de su estancia en NH Collection Teleport y esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro.
10/10 Excellent
Juan manuel
30 déc. 2023
Juan manuel
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 24 janv. 2024
Estimado Juan Manuel, Agradecemos sinceramente su calificación alta. Su satisfacción es nuestra mayor recompensa. ¡Esperamos verle de nuevo en NH Collection Teleport!
10/10 Excellent
Helber
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Helber
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 21 déc. 2023
Estimado Helber,¡Muchísimas gracias por su calificación alta! Nos alegra saber que disfrutó de su estancia en NH Collection Teleport y esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro.
10/10 Excellent
Tyler
14 déc. 2023
Tyler
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 21 déc. 2023
Dear Tyler,We would like to express our appreciation for your positive rating. We are pleased that we met your expectations and hope to have the pleasure of serving you in the future.
10/10 Excellent
RAMIRO
Voyage d’affaires
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Formidable
RAMIRO
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 21 déc. 2023
Estimado Ramiro, Queremos agradecerle por su calificación excepcional después de su estancia en NH Collection Teleport. Su satisfacción es nuestro objetivo principal y esperamos darle la bienvenida nuevamente en el futuro.Gracias por elegir NH Collection Teleport.
10/10 Excellent
Tyler
11 déc. 2023
Tyler
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 21 déc. 2023
Dear Tyler, We would like to express our appreciation for your positive rating. We are pleased that we met your expectations and hope to have the pleasure of serving you in the future.
4/10 Médiocre
Steve
Voyage avec des animaux de compagnie
9 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Steve
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 21 déc. 2023
Dear Steve, We are sorry to hear that you did not have a good experience at our hotel. We would like to know what may have marred your stay and take immediate action on them and additionally we take the opportunity to invite you back to live a different experience where our quality and service are our priority.
10/10 Excellent
Glaydon
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Option
Glaydon
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 21 déc. 2023
Dear Glaydon, We sincerely appreciate your high rating and kind comments. Your satisfaction is our greatest reward and we look forward to seeing you again at NH Collection Teleport!
6/10 Satisfaisant
Eloisa
1 déc. 2023
Eloisa
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 28 févr. 2024
Querida Eloisa, Queremos agradecerle por su calificación excepcional después de su estancia en NH Collection Teleport. Su satisfacción es nuestro objetivo principal y esperamos darle la bienvenida nuevamente en el futuro.
10/10 Excellent
Michael
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 21 déc. 2023
Dear Michael, Thank you so much for your high rating! We are glad to hear that you enjoyed your stay at NH Collection Teleport and look forward to welcoming you back in the future.
10/10 Excellent
Sandra
Voyage en famille
22 nov. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Excellent Hotel
Sandra
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 28 nov. 2023
Dear Sandra, Thank you for giving us a high rating and for your kind feedback. Our presidential suite is a dream suite and we are happy that you enjoyed it. We strive to provide memorable experiences and are pleased to have achieved this during your stay at NH Collection Teleport.
10/10 Excellent
Doreen
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Doreen
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 28 nov. 2023
Dear Doreen, We would like to express our appreciation for your positive rating. We are pleased to know that we met your expectations and hope to have the pleasure of serving you in the future.
10/10 Excellent
Francheska
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
28 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Francheska
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 30 oct. 2023
Estimada Francheska, Queremos agradecerle por su calificación excepcional después de su estancia en NH Collection Teleport. Su satisfacción es nuestro objetivo principal y esperamos darle la bienvenida nuevamente en el futuro. Esperamos que en una proxima estadía, nuestros servicios logren completar esa experiencia para usted.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 oct. 2023
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 26 oct. 2023
Estimado huesped, ¡Muchas gracias por su generosa calificación! Nos alegra saber que disfrutó de su tiempo en NH Collection Teleport. Esperamos tener la oportunidad de servirle nuevamente en su próxima visita.
10/10 Excellent
Ivan
Voyage en groupe
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ivan
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 24 oct. 2023
Dear Ivan, Thank you for choosing NH Collection Teleport and for leaving such a positive review! We are glad to hear you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.
6/10 Satisfaisant
samuel
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
samuel
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 24 oct. 2023
Dear Samuel, Thank you for your feedback about your stay at NH Collection Hotel. We appreciate your comment about our convenient location.We apologize if you found our dining options to be overpriced. We will analyze what you tell us and rest assured that we will always seek to offer the best options for you.Thank you for choosing NH Collection Hotel, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
10/10 Excellent
Karin
22 oct. 2023
Karin
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 24 oct. 2023
Dear Karin, Your high rating fills us with joy and gratitude. Thank you for choosing NH Collection Teleport and for sharing your positive experience with us and other travelers.
8/10 Bien
Adel
21 oct. 2023
Adel
Séjour de 11 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 24 oct. 2023
Dear Adel, We would like to thank you for your exceptional rating after your stay at NH Collection Teleport. Your satisfaction is our main goal and we look forward to welcoming you back in the future.
10/10 Excellent
Jay
16 oct. 2023
Jay
Séjour de 9 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 28 nov. 2023
Dear Jay, Thank you so much for your high rating! We are glad to hear that you enjoyed your stay at NH Collection Teleport and look forward to welcoming you back in the future.
10/10 Excellent
Erika
14 oct. 2023
Erika
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 24 oct. 2023
Apreciada Erika, Gracias por dejarnos una calificación alta y por su amable feedback. Nos esforzamos por brindar experiencias memorables y nos complace haberlo logrado durante su estancia en NH Collection Teleport.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Guest Relations Team le 24 oct. 2023
Dear guest, Your positive rating motivates us to continue to provide exceptional service to our guests. We sincerely appreciate your feedback and look forward to the opportunity to serve you again at NH Collection Teleport.