Plage à proximité, navette gratuite vers la plage

Avis sur Hotel Benidorm East by Pierre & Vacances

4 out of 5
Hotel Benidorm East by Pierre & Vacances
Calle de Oslo, 2, Benidorm, Alicante

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 202 avis sur 721." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 276 avis sur 721." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 125 avis sur 721." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 76 avis sur 721." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 42 avis sur 721." "

8,0/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

7,4/10

Équipements

7,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Tiago Miguel Azevedo

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I liked the Hotel, very class, beautiful view and a cool and professional workers !!
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager le 24 oct. 2023
Dear Tiago Miguel,Thank you for this great feedback about your recent stay at Hotel Benidorm East by Pierre & Vacances.We are thrilled to hear that you found our hotel to be very classy, with a beautiful view and professional staff. Our team takes pride in providing excellent service and ensuring that our guests have a memorable stay. It's great to know that our bilingual staff and diverse activities in multiple languages contributed to your positive experience.We truly appreciate your kind words about our room cleanliness, hotel condition, service, and room amenities. Our housekeeping team works diligently to maintain a clean and comfortable environment for our guests, and we are glad that their efforts met your expectations.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,General Manager

8/10 Bien

Rachdaoui

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was fantastico
Séjour de 9 nuits en septembre 2023
Réponse de General Manager le 16 oct. 2023
Hi there, Thanks for reviewing your visit.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us. Thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.We will be happy to welcome you back in the future. Best wishes,General Manager

4/10 Médiocre

yanis

Très brillant et peu de transport
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de General Manager le 14 juil. 2023
Cher Yanis,Merci pour votre retour.Nous sommes navrés que votre séjour n'ait pas été pleinement à la hauteur de vos attentes. Nous restons à votre écoute pour toutes suggestions de votre part nous permettant de continuer à faire progresser le confort et la satisfaction de nos hôtes.Par ailleurs, notre établissement est situé dans un quartier calme de Benidorm, entouré de montagnes et à proximité de la plage de Levante. Nous comprenons que cela puisse le rendre moins accessible, mais cela permet également à nos hôtes de profiter d'un environnement paisible et relaxant.N'hésitez pas à solliciter notre personnel à la réception pour obtenir des informations sur les options de transport disponibles dans la région, telles que la location de vélos ou le service de navette (en haute saison et avec supplément).Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel pour un séjour plus réussi. Cordialement,General Manager

2/10 Horrible

Abbassia

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Sanitaire et frigo sale. Tres bruyant, mur tres fin.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de General Manager le 10 juil. 2023
Cher Hôte,Merci pour votre retour.Nous sommes désolés d'apprendre que votre séjour n'a pas été à la hauteur de vos attentes.Nous accordons une grande importance à la propreté de nos chambres et veillerons à renforcer nos procédures de nettoyage pour éviter que cela ne se reproduise à l'avenir. De plus, nous vous invitons à nous signaler toute nuisance directement sur place afin d'améliorer votre confort. Nous aurions pu alors intervenir ou encore vous proposer un relogement selon nos disponibilités.Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau pour vous offrir une expérience plus satisfaisante. Cordialement,General Manager

6/10 Satisfaisant

Mohamed-Nacer

Les points forts : Équipements
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de General Manager le 20 nov. 2022
Dear Mohamed,Thank you for rating your recent stay.We would have liked to have met all your requirements.We would certainly like to learn more about that in a private message.We look forward to welcoming you again. Best regards,General Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Chambre mal isolée, il y a trop de bruits (si les voisins sont bruyants)
Séjour de 5 nuits en septembre 2019

8/10 Bien

rachid

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en août 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne expérience
Séjour en famille, bonne expérience, navettte gratuite, tickets de parcs à côté offert gratuitement. Seul point négatif est l absence d’un coffre fort en chambre
Séjour de 6 nuits en août 2019

8/10 Bien

Stephane

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en août 2019

2/10 Horrible

Mohamed

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel à éviter absolument !
Hôtel à éviter absolument, si vous ne voulez passer des vacances cochmardesques. Dès groupes d'Anglais fortement alcoolisés hurlent 24/24 sans aucune intervention de l'hôtel... Ça rapporte à l'hôtel plus que les clients normaux... Des comas alcooliques sous les yeux des familles, exhibitions des parties intimes à côtés des enfants.... Un vrai foutoir !!!! On a quitté ce cauchemar où on a passé des nuits blanches, un jour avant la fin de notre séjour, sans être indemnisés. Concernant Benidorm, un bar à ciel ouvert, plage pas terrible et plus que bondée.... Si vous avez le choix, privilégiez des petites villes avoisinantes, authentiques animées sans débordement !!!
Séjour de 7 nuits en juillet 2019

4/10 Médiocre

Sylvie

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Le 4 étoiles est seulement pour la réception de l'hotel. Les corridors sont tellement étroit qu'il est difficile de passer avec des valises. La propreté n'est pas dans leur préoccupation
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bonne literie. Les repas excellent et variés. Le seul regret c est d imposer le bonnet pour la piscine.
Séjour de 6 nuits en février 2019

10/10 Excellent

JEAN

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en décembre 2018

10/10 Excellent

Jean louis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
exellent
tres bon hotel stationnement pratique situation proche de la plage levente petit plus navette permanente tres bonne restauration personnel a votre ecoute reveillon de fin d annee tres bien organise tres bonne animation pour finir l annee .
Séjour de 5 nuits en décembre 2018

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel décevant
Très grosse structure avec 300 chambres, provoquant un manque de place dans les parkings, une piscine trop petite avec un nombre de transat insuffisant, la queue le matin pour prendre le petit-déjeuner... Le club enfants est comme inexistant. Malgré tout le personnel est très sympathique, ils gèrent extrêmement bien tout ce monde. Très pratique, la navette gratuite et très fréquente pour se rendre à la plage....
Séjour de 8 nuits en août 2018

10/10 Excellent

CEAVICHAY

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2018

4/10 Médiocre

Jocelyne, Grenoble

Les points faibles : Propreté
Décevant
l'hôtel ne vaut pas un 4 étoiles. Restaurant très bruyant on se croirait à la cantine il faut faire la queue et pas très varié. Bar faire la queue et servie dans des gobelets en plastique malgré le prix plus élevé qu'au bord de plage. Literie grince. Je ne retournerai pas dans cet hôtel.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté et personnel et service
hotel ideal pour les gens qui aime le bas de gamme
3 etoiles grand max; nourriture ;chambre jamais fait; les serviettes raccrochés alors qu elles été sales; bref nul .

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dommage que pour un 4* on ne puisse avoir internet dans la chambre

8/10 Bien

Alex, Marseille,France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Palm Beach Août 2011
Hôtel avec de bonnes prestations. A l'écart du centre ville mais des navettes pour la plage et le centre ville gratuites environ toutes les heures. Belle piscine. Environ 50 personnes font la queue tous les matins afin de reserver les transats.... All-inclusive correct (même le Ricard pour les aficionados avec un peu de negociation). Mini-disco tous les soirs pour les enfants de 22h à 23h puis spectacle (magie, flamenco etc....) de 23h à minuit puis un petit de musique. Le restaurant est largement correct, un des meilleurs que nous avons fait dans les hotels d espagne. Même le vin rouge est bon !!!! Personnel et animateurs sympathiques. Nous ne retournerons pas à Benidorm (cela ne nous correspond pas) mais je vous conseille vivement cet hotel.

6/10 Satisfaisant

mickael, Perpignan, France

Les points forts : Propreté
Bon hôtel qualité prix
Cadre très sympa mais le service, la nourriture reste à désirer.

8/10 Bien

gilles, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel très agréable, espace piscine sympa et ombragé,bon emplacement dans la station et accès plage
hotel et piscine très bien , nourriture excellente et variée, personnel sympathique et compétent, chambre très correct les points noirs sont : les transats de la piscine réservés dès 9h00 le matin alors que c'est interdit, mais le personnel de la piscine ne dit rien; l'animation est nulle; les télés sont minuscules dans les chambres et une seule chaine de langue française

10/10 Excellent

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel and lovely staff. Room clean as expected. Up a great big hill so not great for the walk back when drunk although hotel does offer a shuttle service it stops earlier in the night so not much use so the above problem. Lovely and quiet with it being out of the town centre/ beach area.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 26 mars 2024
Dear David,Thank you for sharing your opinion after your recent stay at Hotel Benidorm East by Pierre & Vacances.We're delighted to hear that you found our staff lovely and our rooms clean to your satisfaction. Our team strives to provide exceptional service and maintain the highest standards of cleanliness, and it's rewarding to know that we met your expectations in these areas. We appreciate your positive feedback on the quiet location, offering a respite from the bustling town center and beach area. Regarding the shuttle service, we aim to offer convenient transportation options within the operational hours, and we're sorry to hear that the schedule did not fully align with your needs after late evenings in town.We look forward to welcoming you back again for an improved experience. With kindest regards,General Manager

10/10 Excellent

John

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Value for money. Food good. Nice rooms cleaned everyday. 7 euros taxi to new town
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 25 mars 2024
Dear John, Thank you for your review.We're delighted to hear that you found value in your stay and enjoyed the food offerings. It's also great to know that our housekeeping team's dedication to maintaining clean rooms daily added to the comfort of your visit. We appreciate your acknowledgment of our hotel's condition and the service provided by our team.While we note your mention of the taxi fare to the new town, we're glad this did not detract from your overall positive experience.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,General Manager

2/10 Horrible

Rafael

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Vacaciones mediocres
Hotel de grupos, debería estar catalogado como 3 estrellas. Muy alejado del centro y en la parte alta de rincón de loix, por lo que para llegar a pie tienes que subir varios tramos con mucha pendiente. Habitaciones muy pequeñas con cama de 1,35m para 2 personas, no están insonorizadas y siendo un hotel para grupos hay mucho ruido por las noches. La limpieza de la habitación consiste en hacer las camas y cambiar las toallas, durante una estancia de 4 noches no han cambiado las sábanas y ni siquiera han limpiado el suelo. Comparte restaurante con otro hotel de la cadena por lo que está muy saturado con colas de media hora para entrar. La comida de muy baja calidad y poca variedad, varios espacios de buffet vacíos con decoraciones en lugar de comida y ritmo lento para reponer. Pocos camareros y mala organización en la sala del restaurante. El único punto positivo es que permiten mascotas.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de General Manager le 14 déc. 2023
Estimado Rafael,Gracias por alojarse en nuestro hotel y tomarse el tiempo de dejarnos su reseña.Nos complace saber que valora la posibilidad de alojar mascotas en nuestro hotel. En cuanto a la ubicación, aunque estamos en la parte alta, ofrecemos un servicio de autobús gratuito para mayor comodidad de nuestros huéspedes. Lamentamos que la habitación no haya cumplido con sus expectativas en cuanto a tamaño y aislamiento acústico. Nuestro equipo trabaja diligentemente para mantener la limpieza y el confort, y aunque el cambio de sábanas no se realiza diariamente, siempre estamos dispuestos a atender solicitudes específicas. Entendemos que el restaurante puede experimentar momentos de alta afluencia, y nos esforzamos por ofrecer un servicio ágil y de calidad. Agradecemos sus comentarios sobre la comida y le aseguramos que preparamos nuestros platos diariamente con frescura y dedicación.Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente para una mejor estancia.Un cordial saludo,

6/10 Satisfaisant

Cristina R.

Agradable
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de General Manager le 27 nov. 2023
Estimada Cristina,Apreciamos que compartiera su testimonio tras su paso por nuestro Hotel Benidorm East by Pierre & Vacances.Su reseña nos da idea de que pudo disfrutar de una estancia correcta y agradable en nuestras instalaciones. Gracias por elegirnos y por su tiempo a la hora de compartir sus sensaciones.Esperamos que vuelva muy pronto a visitarnos. Reciba un cordial saludo,General Manager

8/10 Bien

Ann

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Clean & comfortable. Poor service in bar Breakfast buffet poor
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de General Manager le 20 nov. 2023
Dear Ann, Thank you for this review about your stay with us at Hotel Benidorm East by Pierre & Vacances.We are very pleased to know that you enjoyed your overall stay, and we appreciate your mention of our team's professional service. Regarding breakfast, we'd like to know what we could do to make this more enjoyable for you on your next visit. Please don't hesitate to share any suggestions about items you would like to see.We look forward to seeing you again in the future. Kindest regards,General Manager

10/10 Excellent

Juan antonio

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager le 6 nov. 2023
Estimado Juan Antonio,Le damos las gracias por su excelente valoración.Estamos muy contentos de recibir sus magníficos comentarios y de que su estancia haya sido muy cómoda, pudiendo disfrutar de todos los servicios que ofrecemos a nuestros huéspedes.Le enviamos un saludo muy cordial, esperando su pronto regreso.Atentamente,General Manager

10/10 Excellent

david

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager le 1 nov. 2023
Estimado David,Le damos las gracias por su excelente valoración.Estamos muy contentos de recibir sus magníficos comentarios y de que su estancia haya sido muy cómoda, pudiendo disfrutar de todos los servicios que ofrecemos a nuestros huéspedes.Le enviamos un saludo muy cordial, esperando su pronto regreso.Atentamente,General Manager

4/10 Médiocre

JOSE MANUEL

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de General Manager le 1 nov. 2023
Apreciado José Manuel, Gracias por alojarse por nosotros en esta oportunidad.Lamentamos mucho no haber alcanzado sus expectativas durante su estancia en nuestro hotel. Nos hubiera gustado que nos hubiese informado durante su estancia de los inconvenientes que comenta para darnos así la oportunidad de reaccionar de manera inmediata y poder dar solución a los problemas, haciendo que su estancia fuera más placentera, que es lo que todos deseamos.Esperamos poder recibirle en otra oportunidad. Atentamente,General Manager

10/10 Excellent

Fanta

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Best Hotel ❤️❤️
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager le 30 oct. 2023
Dear Fanta,We would like to thank you for this kind feedback about your experience at Hotel Benidorm East by Pierre & Vacances.We are thrilled to hear that you found the room cleanliness, hotel condition, and service to be exceptional. Our dedicated housekeeping team works diligently to maintain a clean and comfortable environment for our guests, and our bilingual staff is always ready to provide top-notch service in multiple languages.We appreciate your kind words and are glad that our efforts contributed to your enjoyable stay. We continuously strive to provide a memorable experience for all our guests, and your feedback is a testament to our success.We look forward to seeing you again on your next stay.Best wishes,General Manager

8/10 Bien

Andrew

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager le 30 oct. 2023
Dear Andrew,Thank you for this great feedback about your recent stay at Hotel Benidorm East by Pierre & Vacances.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,General Manager

10/10 Excellent

Craig

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager le 27 oct. 2023
Dear Craig,Thank you for this great feedback about your recent stay at Hotel Benidorm East by Pierre & Vacances.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,General Manager

4/10 Médiocre

John

Les points faibles : Confort de la chambre
Mye bråk og støy
Det var utrolig mye støy på hotellet. På utsiden (mot vest) var det et stort air condition aggregat som duret hele natten. Det var mye Engelske ungdommer som festet hele natten og det var vanskelig å sove. Wifi tilknytningen i 10 etg var meget ustabil (måtte ned i 1 etg for å få skikkelige forhold). Middagsserveringen startet ikke før kl 2000 på kvelden og det var alt for seint. Tvilsomt om vi bruker dette hotellet igjen 👎
Séjour de 9 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager le 2 nov. 2023
Hei John,takk for at du delte din tilbakemelding om oppholdet ditt på hotellet vårt.Vi beklager ulempene du opplevde med støy og WiFi-tilkobling. Vårt 24-timers sikkerhetsteam jobber kontinuerlig for å sikre et rolig og behagelig miljø for alle våre gjester, og vi vil ta dine kommentarer i betraktning for å forbedre dette ytterligere.Angående middagsserveringen, vi tilbyr et variert utvalg av buffeer som starter kl. 20:00 for å imøtekomme de fleste gjesters preferanser. Vi beklager hvis dette ikke passet dine behov, og vi vil vurdere tidspunktet for middagsservering i fremtiden. Imidlertid vi håper at du kunne nyte vårt utvalg av engelskspråklige TV-kanaler og den gratis bussen vi tilbyr for å gjøre oppholdet ditt mer komfortabelt.Vi håper at du vil vurdere å bo hos oss igjen i fremtiden, slik at vi kan få muligheten til å tilby deg en enda bedre opplevelse.Med vennlig hilsen,General Manager

6/10 Satisfaisant

Jose

Ok
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager le 24 oct. 2023
Dear José,Thank you for taking the time to provide your feedback.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope to have the opportunity of welcoming you back in the future. Best regards,General Manager

4/10 Médiocre

Javier

Les points faibles : Personnel et service
Un finde decepcionante
No a sido muy buena elegí este hotel por la piscina climatizada y mi sorpresa fue que estaba sin enchufar más helada que el hielo el trabajador nos dijo que todavía no hace frío para enchufarla así que todo el finde sin poder bañarnos en ninguna piscina porque la de fuera hacia frío y aire. El tema del buffet el desayuno bien pero comida y cena muy escasa la comida ayer sábado en la cena a las 9 ya no quedaba casi nada hay cosas que se gastan y ya no reponen y también poca variedad o entras al comedor nada más que habrán o ya te quedas con lo que quede bueno desde luego que no volveremos a este hotel
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager le 23 oct. 2023
Estimado Javier,Apreciamos que usara esta plataforma para comunicarnos sus preocupaciones relacionadas con su reciente estancia en nuestro hotel.Nos alegra saber que disfrutó de nuestro desayuno buffet. Lamentamos que la piscina climatizada no estuviera a la temperatura deseada durante su estancia. Por favor, tenga en cuenta que ajustamos la temperatura de la piscina según la temporada y las condiciones climáticas. En cuanto al buffet de la cena, nos esforzamos por ofrecer una variedad de opciones y reponer los alimentos durante todo el servicio. Agradecemos sus comentarios y tomaremos medidas para mejorar en este aspecto.Nos disculpamos por cualquier inconveniente que haya experimentado durante su estancia y agradecemos sus comentarios, ya que nos ayudan a mejorar nuestros servicios y la experiencia de nuestros huéspedes.Quedamos a su entera disposición. Un saludo cordial,

4/10 Médiocre

Grahame

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de General Manager le 23 oct. 2023
Dear Grahame,Thank you for this review about your recent stay.Unfortunately it seems that we did not meet all of your expectations. Could you please let us know exactly what you found unsatisfactory? We always welcome our guests' feedback and suggestions for improvement.We hope you will consider staying with us again in the future. Best regards,General Manager

8/10 Bien

Manuel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager le 16 oct. 2023
Estimado Manuel,Le damos las gracias por su excelente valoración.Su reseña nos da idea de que pudo disfrutar de una estancia correcta y agradable en nuestras instalaciones. Gracias por elegirnos y por su tiempo a la hora de compartir sus sensaciones.Le enviamos un saludo muy cordial, esperando su pronto regreso.Atentamente,General Manager

8/10 Bien

Pauline

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Long way from shops/ beach
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de General Manager le 16 oct. 2023
Dear Pauline,We would like to thank you for this kind feedback about your experience at Hotel Benidorm East by Pierre & Vacances.We are delighted to hear that you appreciated the cleanliness of your room and the level of service provided by our staff. Our housekeeping team works diligently to maintain a high standard of cleanliness for our guests' comfort.We understand that the distance to the shops and beach may have been inconvenient for you. We do offer a complimentary shuttle service for our guests to help make their stay more enjoyable. We hope this will make your next visit more convenient and enjoyable.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,General Manager

6/10 Satisfaisant

Rosa

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de General Manager le 11 oct. 2023
Estimada Rosa,Gracias por tomarse el tiempo de escribir sobre su experiencia en el Hotel Benidorm East by Pierre & VacancesLamentamos mucho no haber alcanzado sus expectativas durante su estancia en nuestro hotel. Nos hubiera gustado que nos hubiese informado durante su estancia de los inconvenientes que comenta para darnos así la oportunidad de reaccionar de manera inmediata y poder dar solución a los problemas, haciendo que su estancia fuera más placentera, que es lo que todos deseamos.Nos encantaría volver a recibirle en su próxima visita a Benidorm . ¡Hasta pronto!General Manager

8/10 Bien

Christian

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hotel was nice, but elevators were dated and fewer than needed. Otherwise a nice 2 weeks stay.
Séjour de 14 nuits en septembre 2023
Réponse de General Manager le 9 oct. 2023
Dear Christian,Thank you for taking the time to provide your feedback.We are glad to hear that you had a nice 2-week stay and appreciated our room cleanliness, service, and comfort. We always strive to provide a pleasant experience for our guests.We acknowledge your concerns regarding the elevators and understand that they may have seemed dated and insufficient. Our hotel is continuously working on improvements, and we will take your feedback into consideration for future enhancements. We apologize for any inconvenience this may have caused during your stay.We hope to have the opportunity of welcoming you back in the future. Best regards,General Manager

10/10 Excellent

Paul Cadwal Solomon

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We really enjoyed our stay, the food was good and lots of local dishes to choose from. The property can be a bit noisy at times but this did not spoil our stay. Staff were really helpful and polite, would definitely stay here again.
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de General Manager le 9 oct. 2023
Dear Paul,Thank you for taking the time to provide your feedback.We are delighted to hear that you enjoyed the variety of local dishes at our restaurant and found our staff to be helpful and polite. Our team is committed to providing excellent service, and it is always rewarding to receive positive feedback. We also appreciate your understanding regarding the noise levels at the property. Our 24-hour security team is always on hand to address any concerns and ensure the comfort of our guests.We apologize for any inconvenience caused by the noise during your stay, and we will continue to work on improving the overall guest experience. Your satisfaction is our top priority, and we are glad that this did not detract from your overall enjoyment of your stay.We hope to have the opportunity of welcoming you back in the future. Best regards,General Manager

8/10 Bien

Ian

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
ONLY HAD TWO NIGHT , I WAS VISITING A FRIEND SO DIDNT REALLY USE THE FACILITIES TO THE BEST. STAFF WERE VERY NICE AND THE GENERAL CLEANLINES WAS GOOD, HOWEVER, THE VIEW FROM MY BALCONY (ROOM 104) WAS NOT THE BEST AND WASNT HEPLED BY THE ROOF OF THE TEMPLE ANNEX BEING SITUATED RIGHT OUTSIDE BY BALCONY, THIS WAS LITTERED WITH CIGARETTE BUTTS AND OTHER DETRITUS THROWN FROM THE ROOMS ABLOVE, QUITE OFF PUTTING WHEN YOU ARE TRYING TO ENJOY A DRINK ON THE BALCONY, AS THE ANNEX DOESNT SEEM TO BE IN USE ANYMORE IM SURE IT COULD BE REMOVED. THE BREAKFAST WAS ADEQUATE WITH A GOOD SELECTION OF HOT AND COLD. CAR PARKING WAS SECURE AND COST WERE OK, 15 EUROS PER NIGHT. DIDNT FIND THE HILL TOO MUCH TROUBLE BUT I AM QUITE MOBILE. THERE WAS A LITTLE NOISE AT NIGHT FROM LATE TIME REVELERS BUT THIS IS BENIDORM.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de General Manager le 5 oct. 2023
Dear Ian,Thank you for sharing your opinion after your recent stay at Hotel Benidorm East by Pierre & Vacances.We do our best to ensure that guests feel welcome, and it is very rewarding to know that you appreciated the high standards we strive to uphold.We do have varying categories of rooms with different views. Please let us know your preferences on your next visit, we are always happy to help with room selection.We hope to have the opportunity of welcoming you back in the future. Best regards,General Manager

8/10 Bien

Francis

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Food staff location
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de General Manager le 3 oct. 2023
Dear Francis,Thank you for this great feedback about your recent stay at Hotel Benidorm East by Pierre & Vacances.Our location is one of the things we are very proud of about our hotel.We are so lucky to have such a strategic position that brings transport options to our guests and must-see attractions closer.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,General Manager

8/10 Bien

Melody

Voyage en couple
Would have liked tea and coffee making facilities in the room. Safety deposit boxes were a bit of a fiddle. Safe in room would have been better.
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de General Manager le 2 oct. 2023
Dear Melody, Thank you for this feedback about your recent stay at Hotel Benidorm East by Pierre & Vacances.We appreciate your positive feedback on our hotel's amenities. However, we understand that you would have preferred tea and coffee making facilities in the room. We will take your suggestion into consideration for future improvements. Regarding the safety deposit boxes, we apologize for any inconvenience you may have experienced. Our front desk staff is always available to assist with any issues related to the safety deposit boxes.We look forward to seeing you again in the future. Kindest regards,General Manager

2/10 Horrible

Jamie

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The noise from this hotel was terrible construction going on all day couldn’t get a wink of sleep constant racket from other rooms , nothing done about it , up a massive hill and no bus in sight dispute the reviews staying there wss
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Manager le 2 oct. 2023
Dear Jamie,Thank you for taking the time to share your feedback.We appreciate your feedback and would like to address your concerns. We apologize for the noise disturbance you experienced during your stay. We understand how important a good night's sleep is and we are sorry for any inconvenience this may have caused. Regarding the bus service, we do offer a free shuttle for our guests' convenience. It is unfortunate that you were not able to make use of this service during your stay.We hope to see you in the future. Kind regards,

10/10 Excellent

Stefan

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de General Manager le 2 oct. 2023
Estimado Stefan,Le damos las gracias por su excelente valoración.Quisiera agradecerle, en nombre de todo nuestro equipo humano, sus estupendas valoraciones y transmitirle que para todos nosotros ha sido un placer haber podido atenderle con el único objetivo de que se haya sentido en nuestro hotel como en su propia casa.Le enviamos un saludo muy cordial, esperando su pronto regreso.Atentamente,General Manager

10/10 Excellent

Peter

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de General Manager le 2 oct. 2023
Kära Peter, tack för ert fina omdöme efter er vistelse hos oss.Det här fina omdömet representerar allt vi vill att våra gäster ska känna efter ett besök hos oss. Tack för rekommendationen och vi hoppas att ni får chans att besöka oss igen snart! Med vänliga hälsningar,General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelent trato por parte del personal del hotel,jovenes muy preparados,atentos y simpaticos.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023

8/10 Bien

Julie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Basic stay, breakfast was nice, good for younger ppl
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de General Manager le 19 sept. 2023
Dear Julie,We would like to thank you for this kind feedback about your experience at Hotel Benidorm East by Pierre & Vacances.We're glad that you had a pleasant stay and that it lived up to your expectations.It's great to know we were able to help start your day off on the right foot with the wide selection of fresh and tasty options on our breakfast buffet.We look forward to welcoming you back. Best regards,General Manager