Intérieur

Avis sur Ma Hotel

3.5 out of 5
Ma Hotel
Surawong Rd. Sipraya, Bangrak, 412, Bangkok, Bangkok Province

Avis

7,2

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 25 avis sur 182." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 84 avis sur 182." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 45 avis sur 182." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 17 avis sur 182." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 11 avis sur 182." "

7,2/10

Propreté

7,6/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

6,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

Avis

6/10 Satisfaisant

Jean-Philippe

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Trop de groupes!
Pas si mal, promesse de chambre avec vue sur la ville non respecté... Trop de groupes!
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de OTA Manager. le 28 janv. 2018
We apologise you were unhappy our some part. Best Regards,

8/10 Bien

Baudrux

Les points forts : Propreté et personnel et service
Pratique
Deux passages au Ma Hotel, en pleine saison haute. Clairement, le prix et l'emplacement valent la peine quand on veut échapper au brouhaha des quartiers à touristes ou des centres commerciaux. On n'échappe cependant pas au bruit de la rue et de la circulation, ce qui est classique à Bangkok. Se méfier des chambres trop près de la rue. Pour le reste, des prestations très correctes.

8/10 Bien

Sylvain, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
hotel de bonne qualité mais son emplacement lui donne du tort.

8/10 Bien

martine, mayotte

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
manhora bangkok
comme la dernier fois la salle de bain laisse a desirer pour le reste pas de problemeacceuil tres bon petit dejeuner excellent

4/10 Médiocre

chantal, FRANCE

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
HOTEL RAISONNABLE EN PRIX mais déçu par le manque de propreté dans les chambres et couloir moquette dans un état catastrophique autrement l'hotel la reception accueil très bien dommage beaucoup de travaux de renovation est à faire

8/10 Bien

Jacques

Les points forts : Propreté
L'hotel etant situe pres de carrefours
L'hotel etant situe pres de carrefours de rues importantes, il est donc assez bruyant. Le restaurant est bon mais cher. Le service est tres moyen.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Manohra hotel
Lentree de lhotel est tres belle mais trompe loeil !!! parce les chambres st petites, tout comme le lit et la salle deau ou cest tres exégue, il y a de la moquette, il y a des fils qui sortent du murs etc !! Bref, pas terrible du tout pour la chambre. La reception est belle et le restaurant est agreable. Le petit dejeuner est correct, le personnel est agréable et compétent.

10/10 Excellent

Anonymous

Les points forts : Propreté et personnel et service
très bien rien a reprocher,bon
très bien rien a reprocher,bon rapport qualité prix ,à recommander

2/10 Horrible

Magdoomismail

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very poor and bad hotel . Rude front fest staff
Séjour de 1 nuit en mars 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
buffet breakfast was amazing.. really nice spread.. lunch food was great as well and reasonably priced. water pressure wasnt very strong but did get hot. staff in reception super friendly and helpful.. room service did a great job tidying up room.. wifi was pretty good and free waters daily a plus.. location was cool, pretty quiet with 24 hr mart in lobby parking lot
Séjour de 4 nuits en janvier 2020

10/10 Excellent

Philip

Séjour de 3 nuits en janvier 2020

10/10 Excellent

Faisal

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It was great. will stay again.
Séjour de 9 nuits en décembre 2019

4/10 Médiocre

Teri

Séjour de 1 nuit en novembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Bathroom kind of dirty, but overall Ok. Friendly and helpful staffs.
Séjour de 3 nuits en octobre 2019

10/10 Excellent

Kasapak

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2019

8/10 Bien

Nick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
โรงแรมดี น่าพัก
ดีครับ พอใจทุกอย่าง ห้องสะอาด พนักงานดี อาหารก็ดี เช็คเอ็าเลดได้ไม่ว่าอะไร ทางเดินเข้าห้องเก่าไปนิดนึงครับถ้าปรับปรุงได้ก็จะดีมากๆ ภายในห้องดีมาก เป็นโรงแรมแรกที่เข้าไปแล้วมีดอกไม้ประดับในห้อง ไม่ใช่มีแต่ในรูปเหมือนโรงแรมอืนๆ
Séjour de 1 nuit en août 2019

8/10 Bien

Kasapak

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en mai 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
พนักงานบริการดีมาก ยิ้มแย้มแจ่มใส ห้องพักสะอาด วิวดี
Séjour de 1 nuit en mai 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
i will like my friends to come
Séjour de 4 nuits en avril 2019

6/10 Satisfaisant

Pansy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
睡眠不足
酒店房間清潔,浴室乾淨;設備WiFi 基本沒有,顯示存在但從未成功連接;房間隔音不好,入住4晚沒有質素睡眠,第一晚鄰房有半夜三點check in而被吵醒,隔天新旅行團入住稍好,談話到半夜12點多,但早上7時又被按鈴吵醒。第三晚又換了印度旅行團住後於隔日早上的5奌鬧鐘及門鈴叫醒。只能說這酒店只適合沈睡及短時間睡眠作息的旅客,作為休閒便不適合,否則性價比是可以的
Séjour de 3 nuits en mars 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté
Adverisement photos on exledia and actual are a 180 degrees in contrast.
Séjour de 4 nuits en mars 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Bird in the window every day and clean room, eazy tranportation
Séjour de 2 nuits en février 2019

8/10 Bien

Faisal

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good customer service room was clean close to others land mark
Séjour de 3 nuits en février 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en février 2019

8/10 Bien

ISHFAQ

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ok all
It's gud hotel now after change name and management too
Séjour de 1 nuit en février 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff were incredibly friendly and helpful. Hotel was clean, beds were comfortable.
Séjour de 4 nuits en janvier 2019
Réponse de John le 31 janv. 2019
Thank you for your comment

8/10 Bien

kenneth

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good sized room
Nice sized room. Pleasant and helpful staff on reception. Found the pillow to be lumpy. Some noise in the corridor with unruly guests. The Bathroom door hard was hard to slide to close, the shower has hot water. A good walk to the BT’S station. Not much around the hotel of interest. Overall ok for a nights stay.
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de John le 31 janv. 2019
Thank you for your comment.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2019

8/10 Bien

Gregory

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bangkok
Nice comfortable clean and in a good central location 10-15mins from skytrain station. Family mart connected to hotel open 24hrs with good Choice of fast food and provisions
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de ์Noi le 7 janv. 2019
Thank you very much for you support to Ma hotel. We are glad that you are happy. We hope to serve you again next time.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
コスパ良しの快適ホテルでした。
部屋もそこそこ広く綺麗。 Wi-Fiもちゃんと繋がります! 場所はパッポンやタニヤから歩いて10分、バイタクやタクシーを使えばワンメーターの距離です。 スタッフやハウスキーパーの方々も親切でみなさん挨拶をしてくれます。
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de トン(予約担当者) le 8 janv. 2019
お客様へ、 いつもお世話になっております。まずは返事遅くなって本当に申し訳ございません。お客様のレビューはありがとうございました。”MAテル’”に、またいらっしゃいます。私達楽しみでごさいます。

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Es un cuarto de 2x1 mt sucio ahí mismo donde haces del baño te bañas y te lavas , pelos , sucio y feo además de la entrada es súper tenebrosa , cero recomendable
Séjour de 5 nuits en novembre 2018
Réponse de John Lee Wong le 6 déc. 2018
Dear Sir, Thank you for your comment. We can focus to training staff on your feedback. It's great to Ma Hotel, if you can let us know your name for tracking to your comment. Best regards, John Lee Wong

8/10 Bien

John

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good location for the river
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Mr.Suthep le 31 oct. 2018
Dear Mr.John; Thank you for your constructive feedback. Is there something else on your idea? We're pleased to hear your comment because it's like the mirror to reflect ourselves. Best regards, Mr.Suthep

2/10 Horrible

ALINA, Surawong Bangkok

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Badbadbad
Horrible old badly removated hotel
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Suthep le 31 oct. 2018
Dear Alina, We're pleased to hear your comment because it's mirror to reflect to know ourselves. Your wording"Badbadbad" was ambiguous. We preferred to get physical information which was caused to your unsatisfaction. Best regards, Mr.Suthep

8/10 Bien

aloalo39, TOKYO

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
コスパ最高
タイのローカルな雰囲気を味わうには、よい立地。 一泊あたりの金額もリーズナブルで、スタッフの接客もお掃除もとても行き届いています。
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
Réponse de OTA Manager le 18 juil. 2018
Thank you very much for your review. We hope that we will see and serve you again. Have a nice day. Best Regards,

8/10 Bien

Jirasak

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ห้องพักสะอาด
ห้องพักสะอาด หลับสบายมากค่ะ

6/10 Satisfaisant

Jacqui, Colmar

Les points forts : Propreté et personnel et service
Very kind, nice and professional staff ! It was always pleasant to communicate with them, especially those at the reception.
Séjour de 6 nuits en février 2018
Réponse de OTA Manager le 13 mars 2018
Thank you so much for choosing to stay with us and good reviews :) which certainly give us encouragement to keep improving our service, We hope that we will have a chance to service you again soon. Best Regards,

8/10 Bien

CHIHHUANG

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
很乾淨 服務人員很親切
Réponse de OTA Manager le 28 févr. 2018
Thank you so much for choosing to stay with us and good reviews :) which certainly give us encouragement to keep improving our service, We hope that we will have a chance to service you again soon. Best Regards,

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
部屋は臭うし、内装も設備も古い。 周辺は店もなく、周りの道路も一方通行ばかりで、極めて便が悪い。 タクシーを呼んでもらっても20分以上来ない。 4つ星となっていましたが、とてもそのようなレベルとはおもえませんでした。
Séjour de 2 nuits en février 2018
Réponse de OTA Manager le 23 févr. 2018
We are sorry that you were unhappy about the Location, our street is one block away from the main business district and there are actually many local attractions and eating spree around the area, which are not in the usual Tourist Information from the authority. We are, now developing local surounding map and will have them ready very soon. Sorry again, for any inconvenience, and hope that you will give us another chance to service you. Best Regards,

8/10 Bien

Manus

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ประทับใจในบริการ
พนักงานและเจ้าหน้าที่โรงแรมบริการเป็นกันเองทำให้อบอุ่นวางใจ สถานที่สะอาดตามกำลังความเหมาะสม คมนาคมสะดวกรวดเร็ว ใกล้แหล่งธุรกิจกลางใจเมืองอย่างแท้จริง เหมาะแก่การดำเนินธุรกิจและท่องเที่ยว ขอขอบคุณเจ้าหน้าที่ทุกระดับชั้นที่ให้ความเอื้ออาทรแม้ในยามลำบาก เมื่อพาหนะเกิดขัดข้องก็ยื่นมือเข้าช่วยเหลือแนะนำ ขอบคุณอีกครั้ง แน่นอนว่าจะมาอีกเมื่อมีโอกาส
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de OTA Manager le 7 févr. 2018
ขอบคุณมากคะ สำหรับการให้คะแนน และ Review ให้กับเราในครั้งนี้ ซึ่งเป็น review ที่อ่านแล้วเป็นกำลังใจกับพนักงานทุกท่านที่ได้รับใช้คะ ทางทีมงานได้ ส่ง Review ของท่านให้พนักงานทุกฝ่ายทราบ ทุกคนดีใจกันใหญ่เลยคะ และหวังเป็นอย่างยิ่งที่ได้รับใช้อีกครั้ง ในอนาคตนะคะ ขอแสดงความนับถืออย่างสูง

10/10 Excellent

Domenico

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel di buon libello
Hotel di buon livello, staff professionale e gentile, buona posizione.
Séjour de 3 nuits en janvier 2018
Réponse de OTA Manager le 31 janv. 2018
Thank you so much for choosing to stay with us and great reviews :) which certainly give us encouragement to keep improving our service, We hope that we will have a chance to service you again soon. Have a wonderful New Year 2018. Best Regards,

8/10 Bien

zulu, malaysia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice accommodation only a bit far from various place especially central of city
Séjour de 5 nuits en janvier 2018
Réponse de OTA Manager le 28 janv. 2018
Thank you very much for your review. We hope that we will see and serve you again. Have a wonderful New Year 2018 😊.

8/10 Bien

Kanikar

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
Réponse de OTA Manager le 28 janv. 2018
Thank you very much for your review. We hope that we will see and serve you again. Have a wonderful New Year 2018 😊.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
nice overall, attractive price range
Friendly staff. Has a comfortable environment. The room is clean and neat. The location is convenient for visitors as we can walk to a BTS station within 15 mins, and a 24-hr walmart is only a few steps away from the hotel. Essential appliances like fridge and hair dryers are provided so it is quite favourable for me, who needed to stay there for a week. The only notable shortcoming is that the water from the wash basin had some sort of odour which smells like rust. Nevertheless, I still had a positive experience living in this hotel.
Séjour de 6 nuits en janvier 2018
Réponse de OTA Manager le 17 janv. 2018
Thank you very much for your review and we will inspect and improve our water pipe as your comment. Thank you very much again. We hope that we will see and serve you again. Have a wonderful New Year 2018 😊.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall ok - shower was tiny with curtain that suck to you. Was no pleasant.
Séjour de 3 nuits en janvier 2018
Réponse de OTA Manager le 28 janv. 2018
We apologise you were unhappy some part of us. Our team will discuss to improve as your comment. Best Regards,

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Receptionists could be a lot friendlier. I arrived at night time and was greeted by a very personable male receptionist. The other female staff was not very approachable at all. I made a request for a change in room a couple of reasons: 1) noise level and 2) unexpected little guest in my room. I was given empty promise. The one female receptionist just gave me a dirty look. Wanted to change hotel but almost everywhere was booked for the new years. I will never come back here nor will I recommend this hotel to anyone.
Séjour de 5 nuits en décembre 2017
Réponse de OTA Manager le 28 janv. 2018
We apologize you were unhappy. Our team will discuss to improve as your comment some part that we can improve as your comment. Thank you very much for your information. Best Regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Not bad
Stay was great, just the location is not that close to metro.
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
Réponse de OTA Manager le 10 janv. 2018
Thank you very much for you review. We hope that to see and serve you again. Best Regards,

4/10 Médiocre

dai, 日本

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
安いものには理由がある
フロントはフレンドリーで、とても好感が持てた。いろいろとよく対応してくれて、とても感謝している。 ルームクリーニングスタッフも礼儀正しく、信頼できるように思えた。ベッドメイク、ルームクリーニングに文句をつけることは出来ないと思う。 しかし、それらのスタッフの努力を、客室と設備が台無しにしている。 シャワーの水圧は不十分。シャワールームに換気扇がないので、湿気がこもり、カビ臭い。 排水口から虫が上がってくる。
Séjour de 3 nuits en décembre 2017
Réponse de OTA Manager. le 10 janv. 2018
Thank you very much for your information and we apologize you were unhappy some parts in the room. Our team will discuss to improve our service as follwing your comment. Best Regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
還可以 地點較偏僻 需要座車到bts 不如再花點錢 住方便點的地方
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
Réponse de OTA Manager. le 12 janv. 2018
We apologize you were unhappy about our location and transportation. We show our location and transportation detail as in the website for customers to consider before reserve booking with us. Best Regards,