Avis sur Chatrium Residence Sathorn
Chatrium Residence Sathorn
291 Soi Naradhiwas Rajanagarindra 24, Yannawa, Sathorn, Bangkok, Bangkok
Avis
9,0
Merveilleux
8,8/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
23 août 2023
Séjour de 6 nuits en août 2023
Réponse de Gong le 14 sept. 2023
Dear Stéphane,Thank you for rating us on Expedia. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,Kriengsak HansaExecutive Assistant Manager
10/10 Excellent
TURPIN
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
2 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
TURPIN
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Gong le 3 août 2023
Dear Turpin,Thank you for your compliment on Expedia. We hope to see you again soon.Regards,Kriengsak HansaExecutive Assistant Manager
10/10 Excellent
Christophe
7 févr. 2023
Christophe
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Gong le 8 févr. 2023
Dear Christophe,Thank you for rating us 10 on Expedia. Hope to see you again soon.Best regards,Kriengsak HansaExecutive Assistant Manager
10/10 Excellent
jean-luc
11 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jean-luc
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Gong le 12 nov. 2022
Dear jean-luc,Thank you for your compliment. Hope to see you again soon.Best regards,Kriengsak HansaExecutive Assistant Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Gong le 1 sept. 2022
Dear guest,Thank you for your review and rating us 10 on Hotel.com. Hope to see you again soon.Yours,Kriengsak HansaExecutive Assistant Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
23 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Gong le 23 mai 2022
Dear guest,
Thank you for your respond and rating on Expedia. Hope to see you again soon.
Best regards,
Kriengsak Hansa
Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 15 nuits en janvier 2021
Réponse de Gong le 26 janv. 2021
Dear guest,
Thank you for your review. Hope to see you again soon.
Best regards,
Kriengsak Hansa
Executive Assistant Manager
8/10 Bien
Mbidi, Viuz en Sallaz
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mbidi
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Doeke Bonga, General Manager le 15 mars 2020
We are grateful that you made us your last stop before returning to France and are pleased you felt it was a good recharge. We look forward to an opportunity to welcome you again on another occasion.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 févr. 2020
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Doeke Bonga, General Manager le 2 mars 2020
We appreciate your review and are pleased you felt our property was really good overall. Should you return to Bangkok, we hope to be your place of choice again.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
18 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Doeke Bonga, General Manager le 21 févr. 2020
We're glad you enjoyed the calm, especially after a day exploring Bangkok. Hopefully till next time.
10/10 Excellent
yves
Voyage en groupe
4 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hôtel
yves
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Doeke Bonga, General Manager le 7 févr. 2020
Many thanks, Yves. It was a pleasure having you as our guest and we hope to welcome you again in the future. Yours,
10/10 Excellent
yves
Voyage en groupe
25 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
mpecc
yves
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Gong le 26 janv. 2020
Dear yves,
Thank you indeed for your positive feedback. Looking forward to see you again soon.
Best regards,
Kriengsak Hansa
Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
christian
Voyage en famille
26 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Idéal en arrivant
christian
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Gong le 29 oct. 2019
Dear Christian,
Thank you for your compliment on the apartment and breakfast. We hope that you'll consider us for a future stay in Bangkok.
Best regards,
Kriengsak Hansa
Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
Mary, Lyon
Voyage en famille
17 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Gong le 17 août 2019
Dear Mary,
We sincerely thank you that you have chosen our hotel.
We highly appreciate your feedback and we are delighted to hear that you have enjoyed our facilities and services. We hope to welcome you back soon.
Best regards,
Kriengsak Hansa
Executive Assistant Manager
8/10 Bien
Sébastien
15 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sébastien
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Gong le 17 août 2019
Dear Sebastien,
Thank you for rating us on Expedia. Looking forward to see you again soon.
Best regards,
Kriengsak Hansa
Executive Assistant Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juillet 2019
Réponse de Gong le 6 août 2019
The team and I are glad to read you enjoyed the pool and the team's hospitality. Basicly, the free shuttle can indeed take you to the nearest BTS station easily as an alternative to taking a taxi.
Yours sincerely,
Kriengsak Hansa
Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
Chantal
17 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chantal
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Gong le 18 juil. 2019
Dear Chantal,
Thank you for your review and recommendation, looking forward to see you again in the near future.
Best regards,
Kriengsak Hansa
Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en groupe
25 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mai 2019
Réponse de Gong le 26 juin 2019
Dear guest,
We appreciate your valued review and feedback here on Expedia. Thank you very much! We also would like to say a big thank you for choosing our hotel for your holidays. We are always interested in feedback and improvements, thank you for pointing it out. Your Chatrium Team hopes to welcome you back soon!
Best regards,
Kriengsak Hansa
Executive Assistant Manager
6/10 Satisfaisant
Amelie
23 avr. 2019
Amelie
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Gong le 27 avr. 2019
Dear Amelie,
Thank you for staying with us, should there be anything that I can help please contact me directly.
Best regards,
Kriengsak Hansa
Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
Stephane
21 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon sejour
Stephane
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Gong le 23 avr. 2019
Dear Stephane,
You review us is a great compliment and we too hope to have the pleasure of having you back with us for your next trip.
Best regards,
Kriengsak Hansa
Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
Marielle
7 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marielle
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Gong le 9 avr. 2019
Dear Marielle,
Thank you for your review and comment, well noted. We look forward to the opportunity to welcome you back on your next visit to Bangkok.
Best regards,
Kriengsak Hansa
Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
31 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en mars 2019
Réponse de Gong le 3 avr. 2019
Dear guest,
Thank you so much for your lovely review. We look forward to serving you again soon.
Best regards,
Kriengsak Hansa
Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
17 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Aod le 19 mars 2019
Thank you very much for your feedback about recent of your stay , hope to welcome you back next time .
Your,
Chalad Suebsumran.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 mars 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Gong le 2 avr. 2019
Dear guest,
Thank you for rating us on Expedia, we are looking forward to see you again soon.
Best regards,
Kriengsak Hansa
Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
HansG
Voyage en famille, Voyage en couple
12 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
HansG
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Gong le 3 avr. 2019
Dear HansG,
We highly appreciate your feedback and we are delighted to hear that you have enjoyed our facilities and services. We hope to welcome you back soon.
Best regards,
Kriengsak Hansa
Executive Assistant Manager
6/10 Satisfaisant
herve
9 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien même si un peu cher
herve
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Gong le 12 mars 2019
Dear herve,
Thank you for your review and comment, well noted. We hope to welcome you back again to the hotel in the near future.
Sincere regards,
Kriengsak Hansa
Executive Assistant Manager
8/10 Bien
William
6 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
William
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Gong le 6 mars 2019
Dear William,
Thank you for rating us on Expedia. Hopefully we will be able to welcome you again on a future trip to Bangkok.
Yours sincerely,
Kriengsak Hansa
Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
Mareike, Bayonne
Voyage en famille
1 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mareike
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Gong le 2 mars 2019
Dear Mareike,
I truly appreciate of your kind comments while staying with us recently. We are delighted to note that you had a good time at our hotel. We hope to welcome you back again in the near future. Thank you once again for your support and patronage.
Best regards,
Kriengsak Hansa
Executive Assistant Manager
10/10 Excellent
Franck
2 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Allez y les yeux fermés
Franck
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Gong le 6 févr. 2019
Dear Franck,
You review us is a great compliment and we too hope to have the pleasure of having you back with us for your next trip.
Best regards,
Kriengsak Hansa
Executive Assistant Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
23 janv. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Gong le 28 janv. 2019
Dear guest,
Thank you for your review and comment, well noted. Should you need any assistance please do not hesitate to contact me directly.
Best regards,
Kriengsak Hansa
Executive Assistant Manager
8/10 Bien
Michèle
9 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michèle
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Gong le 11 janv. 2019
Dear Michèle,
Thank you for your positive comment, look forward to seeing you again soon.
Best regards,
Kriengsak Hansa
Executive Assistant Manager
8/10 Bien
Frank
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frank
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de John le 10 avr. 2024
Hi FrankI am delighted to know that you enjoyed your recent stay. It can actually take a lot longer than 30-45 mins to get to Sathon Pier from most hotels in Bangkok. I am afraid that is the traffic and those of us who live here have to deal with every day! Warm regardsJohn NeutzeGeneral Manager
10/10 Excellent
Francis
Voyage en groupe, Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Francis
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de John le 10 avr. 2024
Hi FrancisYour comments about my fabulous team have made my day - thank you for your kind words which I will share with them all. Kind regardsJohn NeutzeGeneral Manager
10/10 Excellent
Cheuk Him
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cheuk Him
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de John le 10 avr. 2024
Thanks Cheuk Him RegardsJohn NeutzeGeneral Manager
10/10 Excellent
sungho
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
sungho
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de John le 4 avr. 2024
Dear sunghoThank you for staying with us recently. As I replied to Mr Moonsu, I know the issue that you had, and I am delighted that my team were quick to share the mistake we made, and we were able to correct it before you left. I am very pleased to know that you appreciated this. We hope to welcome you back to stay again when you next travel to Bangkok. Kind regards,John Neutze General Manager
10/10 Excellent
moonsu
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
moonsu
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de John le 4 avr. 2024
Hi Mr MoonsuThank you for staying with us recently and I know the issue that you had, and I am delighted that my team were quick to share the mistake we made, and we were able to correct it before you left. I am very pleased to know that you appreciated this. We hope to welcome you back to stay again when you next travel to Bangkok. Kind regards,John Neutze General Manager
10/10 Excellent
Yee
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yee
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de John le 4 avr. 2024
Hi YeeThank you for staying and I am delighted to learn that you had a perfect stay. As a VIP Expedia guest we always provide welcome amenities and fresh smoothies to welcome them. I am happy that you appreciated this gesture. I am especially heartened to read your comment about the kind and helpful staff. I know they work hard to make every guest feel welcome and appreciated. We hope to welcome you again soon. Kind regards,John Neutze General Manager
10/10 Excellent
Luan
Voyage en groupe
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Luan
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de John le 10 avr. 2024
Hi Luan Thank you for your lovely comments about your recent stay. I am delighted you enjoyed our resort-style hotel near the center of bustling Bangkok. It is especially great to read your comment about the amazing service provided by my team. Kind regardsJohn NeutzeGeneral Manager
8/10 Bien
?
Voyage en famille
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
?
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de John le 27 mars 2024
Thank you for staying. Please allow me to comment that our resort-style oasis is 2.6km from BTS station, 500m from Bus Rapid Transit (BRT ) station. We also provide 6 free shuttle services a day, including 4 to BTS, 4 to BRT, 2 to Saphan Taksin Central Pier and 1 to Sukhumvit. Guests enjoy the peace and calm of our urban resort after a day sightseeing or shopping. Thanks again for staying and we hope to welcome you back to our oasis in the city. Warm regards,John Neutze General Manager
10/10 Excellent
Yuriko
Voyage en couple
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yuriko
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de John le 25 mars 2024
Hi YurikoThank you for letting us know that you enjoyed a comfortable stay in our resort-style hotel recently Thank you for choosing to stay with us. Warm regards,John Neutze General Manager
6/10 Satisfaisant
Berkeley
18 mars 2024
Berkeley
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de John le 10 avr. 2024
Thanks BerkeleyRegardsJohn NeutzeGeneral Manager
10/10 Excellent
Arlene
17 mars 2024
Arlene
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de John le 10 avr. 2024
Thanks ArleneRegardsJohn NeutzeGeneral Manager
10/10 Excellent
Rachel
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachel
Séjour de 9 nuits en mars 2024
Réponse de John le 17 mars 2024
Hi Rachel Your review and comments have made me very happy on a Sunday! I am delighted that you loved the stay so much. I know that the resort style of the hotel makes for a very relaxing stay but as you mentioned it is our amazing staff that really sets our hotel apart from most. We loved having you stay and hope that we can welcome you back on a future occasion. Kind RegardsJohn NeutzeGeneral Manager
8/10 Bien
Cho Oo
Voyage en famille
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cho Oo
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de John le 17 mars 2024
Hi Cho OoThanks for staying recently and I am delighted that you enjoyed your stay, I am sorry that you seem to now know about our complimentary shuttle service 6 times daily. Destinations include Bus Rapid Transport (BRT) and Skytrain (BTS) stations, Sathon Central Pier where you can catch a boat up the river to the Grand Palace and other river attractions. We also provide one service to Emporium Shopping Center on Sukhumvit Rd. I hope that this information will be helpful for you next time you stay Kind RegardsJohn NeutzeGeneral Manager
10/10 Excellent
Ishii
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ishii
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de John le 17 mars 2024
Hi IshiiI am very happy to know that you had a quiet and relaxing time when you stayed recently at our 'urban resort" in Bangkok Kind RegardsJohn NeutzeGeneral Manager
10/10 Excellent
Minjin
Voyage en groupe
7 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Minjin
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de John le 17 mars 2024
Hi MinjinI am super happy to know that you enjoyed your recent stay in our 'urban resort", especially the wonderful service provided by all the team.Kind RegardsJohn NeutzeGeneral Manager
10/10 Excellent
Yuet Man
Voyage en groupe
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yuet Man
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de John le 4 mars 2024
Hi Yuet Man Thank you for choosing to stay and I am very happy that you enoyed your stay Kind regardsJohn NeutzeGeneral Manager
10/10 Excellent
Jonathan
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de John le 4 mars 2024
Hi JonathonThank you for your recommendation. Warm regardsJohn NeutzeGeneral Manager
10/10 Excellent
nicholas
Voyage en famille
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
nicholas
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Chai, Executive Assistant Manager-Rooms le 19 févr. 2024
Thank you so much, " nicholas” for taking the time to share your first-rate experience. We take pride in knowing that our customers were very happy, and we can’t wait to have you back.
6/10 Satisfaisant
hidekuni
12 févr. 2024
hidekuni
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Chai, Executive Assistant Manager-Rooms le 19 févr. 2024
Dear “hidekuni”, We appreciate your honest feedback. Your feedback is highly valuable, and we're always striving to improve to better. If there's anything you think we can do better, please feel free to share with us. Thank you in advance and hope to see you again soon. Very best regards.