Extérieur

Avis sur Hampton Inn & Suites Baltimore Inner Harbor

2.5 out of 5
Hampton Inn & Suites Baltimore Inner Harbor
131 E Redwood St, Baltimore, MD

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 521 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 300 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 89 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 42 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 48 avis sur 1000." "

8,8/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Pascal

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon emplacement : 7.5-8 : correct sans plus
Hôtel bien situé à 1/4h du stade des Orioles, 20mn de celui des Ravens et 3mn d Inner Harbor qui sont en gros les activités principales de Baltimore Inner Harbor s est un peu dégradé avec le Covid mais ce n est pas non plus la zone. En effet, dès mendiants, sûrement aussi des toxicos vu les yeux de certains mais ce n est pas non un gehrig ou un coupe gorge et la police est très présente Hôtel correct : rien d exceptionnel, mais rien de négatif. Conforme à du Hampton inn de plusieurs années. Surface assez grande, lit ok, frigo, douche avec plusieurs savons, clim, petit déjeuner à l américaine classique (assiette cartons, omelette toujours un peu trop trop cuite, potatoes, machine à gaufres, céréales, pommes, bagels, jus de fruits (toujours trop sucrés) oatmeal etc…) Valet parking un peu cher et comptez 20 bonnes minutes pour le retour du véhicule mais le parking dans les downtown est toujours cher. Vous pouvez cependant trouver 10-15$ moins cher que les 42$ de valet pour la nuitée dans un des parkings publics voisins mais à double checker sur place car les prix varient énormément en fonction de la saison, s il y’a un match où on etc….
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de AGM le 10 août 2023
Dear Pascal,Thank you for taking the time to share your experience. We appreciate your feedback and hope that your stay went well.

8/10 Bien

Gabriel

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en novembre 2022

8/10 Bien

Nicolas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent rapport qualité prix
Cet hôtel vaut plus que ces 2.5 étoiles. Situé à proximité des attractions principales de Baltimore, il offre un comfort comparable à un 4 étoiles US. Une bonne adresse pour un séjour de 2 à 3 nuits.
Séjour de 3 nuits en septembre 2022

10/10 Excellent

Frederic

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Justin GM le 22 oct. 2019
Thank you for letting us know how much you enjoyed your recent visit with us. Our entire team is thrilled that you had such a nice stay. We hope that we have a chance to provide you with another great experience very soon. Safe Travel Always!

8/10 Bien

caroline

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel quartier Inner Harbor
Hotel situé dans un quartier safe de Baltimore. Chambre très spacieuse et très grand lit . Petit déjeuner à volonté et varié. A proximité immédiate d'Inner Harbor.
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Justin GM le 31 mai 2019
Thank you for taking the time to provide positive feedback. We are happy that you had a nice visit with us, and we look forward to seeing you again soon. Safe Travel Always!

8/10 Bien

Kindria

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Jay le 22 avr. 2024
Thank you for taking the time to respond to our guest survey & we hope to see you again! :)

8/10 Bien

debbie

Beds and staff were great and so was shower. Curtains were broken and did not open and air conditioner rattled all night.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Alicia le 19 avr. 2024
Thank you for your feedback. We will share your experience with our appropriate leadership team and correct those challenges. Thank you for staying with us!

2/10 Horrible

songyi

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Alicia le 18 avr. 2024
Thank you for reviewing our hotel. We apologize for your experience, and hope to resolve effectively so future guests are not impacted similarly.

8/10 Bien

Susan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Close walking distance to Camden yards
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Alicia le 17 avr. 2024
We look forward to seeing you back again soon!

10/10 Excellent

YU-EN

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s very convenient
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jay le 7 avr. 2024
Thank you for responding to our guest survey & we hope to see you again in the future!

10/10 Excellent

Jeanine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly and helpful staff. Engineer and valet went out of their way when we had a flat tire on arrival helping us find a place nearby to get it fixed. Contnental breakfast was really good. Better than I expected. Yummy waffles!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jay le 6 avr. 2024
We love to hear that you had a good experience, and we were there to help you out. We hope if you are ever in town, we get the chance to see you again!

10/10 Excellent

Madelin, Allentown

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall was a nice place to stay.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Alicia le 1 avr. 2024
Thank you! We look forward to seeing you back again soon.

10/10 Excellent

Monika

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everyone was great - the staff at the front desk was very friendly and knowledgeable. Valet parking was excellent. Room was clean and perfect for 2 people.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Alicia le 1 avr. 2024
Thank you for choosing us!

10/10 Excellent

Noriyoshi

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
フロントの対応に満足。
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Alicia le 1 avr. 2024
Thank you for staying with us! We are glad the front desk was able to take good care of you.

10/10 Excellent

Heather

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super clean. Huge TV in room. Comfy beds and pillows. Friendly staff. Amazing breakfast.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Alicia le 1 avr. 2024
Thank you for your kind words! We do hope that we can continue to be your hotel of choice when traveling to Baltimore.

8/10 Bien

Javonna

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service et équipements
I didn’t like the fact that you had to pay for parking, but the free breakfast was great
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Alicia le 28 mars 2024
Thank you for staying with us! We are glad you enjoyed breakfast and look forward to seeing you again soon!

10/10 Excellent

Brieshauna

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything good
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Alicia le 27 mars 2024
Thank you for choosing us!

10/10 Excellent

Ryan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a nice stay. Good hotel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Alicia le 20 mars 2024
Thank you for choosing us!

10/10 Excellent

Celines, Brooklyn

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice place and good breakfast nd service
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Alicia le 21 mars 2024
Thank you for staying with us!

10/10 Excellent

Martha

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was very friendly and kind I was there 6 nights and my room was never cleaned
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de AGM le 17 mars 2024
Dear Martha,Thank you for your taking the time to share your experience. We hope to have you back to join us again.

8/10 Bien

Martha

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de AGM le 17 mars 2024
Dear Martha,Thank you for choosing Hampton Inner Harbor for your stay. We look forward to having you stay with us again.

8/10 Bien

LaTarsha

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was a great. The room was clean and comfortable and the pool was clean and open for swimming.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de AGM le 17 mars 2024
Dear La Tarsha,Thank you for your taking the time to respond to the guest survey. We appreciate your feedback and hope to have you join us again.

8/10 Bien

Shavon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Alicia le 11 mars 2024
Thank you for choosing us!

10/10 Excellent

Dawn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Alicia le 11 mars 2024
Thank you for sharing reviewing your exceptional experience! We look forward to welcoming you back again soon.

10/10 Excellent

Thomas

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Great staff super helpful and nice
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Alicia le 8 mars 2024
We are glad your stay was enjoyable, and our staff took such good care of you. We hope to welcome you bak again soon.

10/10 Excellent

susan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The breakfast bar was great!
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Alicia le 6 mars 2024
We are so glad you enjoyed our breakfast, and hope to see you again soon.

10/10 Excellent

John

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel was very close to the harbor. Great food options around the hotel. Breakfast was great at the hotel and pool and amenities were nice. Rooms were very spacious. Great for families with children. Highly recommend.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jay le 2 mars 2024
We thank you for your kindness and appreciate you taking the time to respond to our guest survey! We hope if you are ever back in town, we get the chance of seeing you again!

8/10 Bien

Betryn

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Monica at front desk was terrific. Older hotel. Buildings surround the property, so no city or harbor views
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jay le 1 mars 2024
Thank you for taking the time to respond to our guest survey & we are so glad Monica could make your stay enjoyable. We hope if you are ever back in town, we get the chance to see you again!

4/10 Médiocre

Katelyn

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service
Unpleasant staff. Front desk staff didnt say a word during check out. Made us feel like a chore
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Alicia le 26 févr. 2024
Thank you for sharing your experience. Our guests are not chores, and we are sorry you left, feeling less than the valued guest we believe you to be. We will share you feedback with the appropriate leadership team to ensure future guests do not feel similarly.

6/10 Satisfaisant

John

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté
The breakfast was not great. It was empty a lot of the time. The selection was poor. The woman running it seemed not to give a crap. She cleaned it up a few minutes early each day starting with the grab and go items which she could have left out until the end for people to grab as they left. This morning the hot items were completely empty.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Alicia le 26 févr. 2024
Thank you for your feedback. We will share with the appropriate team members, so our future guests are not impacted similarly.

8/10 Bien

Thomas

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Took to long for valet to park and pickup my vehicle.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Alicia le 23 févr. 2024
Thank you for your feedback. We will share your experience with our valet team and work on shorting those turn around times.

10/10 Excellent

Ann

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful space with friendly staff all around.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Alicia le 23 févr. 2024
Thank you for choosing us!

10/10 Excellent

Brittany

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Alicia le 23 févr. 2024
Thank you for your kind words. We look forward to seeing you back again soon.

8/10 Bien

Lisa

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Room was clean but very minimal not even a small pad of paper or pen. Was not given information regarding breakfast or the times at check in, realized there was a breakfast when checking out and noticing by it was being cleaned up. We asked for information regarding restaurants because there was not any information of things to do around the area those things are just extra and nice since the WiFi was not working on our phones on the 7th floor. The bottles of shampoo and body was in the shower was nice.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Alicia le 20 févr. 2024
Thank you for your feedback! We will share your feedback with our leadership team and will continue to make improvements so our future guests are not impacted similarly. Thank you for continuing to choose us!

4/10 Médiocre

Matthew

Les points faibles : Propreté
The room was dirty and the breakfast was horrible.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Alicia le 19 févr. 2024
Thank you for reviewing our hotel. Your experience is not typical of our hotel, and we do hope to have the opportunity to correct any issues, the next time your travels bring you back to Baltimore.

10/10 Excellent

susan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to the harbor and restaurants.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Alicia le 19 févr. 2024
Thank you for your review! We are glad your stay was outstanding, and look forward to welcoming you back again soon.

4/10 Médiocre

John, Sterling

Les points faibles : Personnel et service
Staff was unwelcoming and rude. The fire alarm went off early in the morning and forced us up and out for nothing. And the staff never even made an announcement of why it went off. Very unprofessionally run.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de FD le 11 févr. 2024
Dear John,I sincerely apologize that the alarm notified you of a possible fire. Someone burned toast during breakfast and I am grateful that our fire system is sensitive enough to notify us possible danger. I will surely share your review with our desk agents in hopes to encourage further customer service training.

10/10 Excellent

Eileen

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
THe room was spacious and very clean. Staff was very pleasant and accommodating. . . Great location!
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Alicia le 6 févr. 2024
Thank you for your kind words! We look forward to welcoming you back again soon.

10/10 Excellent

Dale

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Alicia le 20 mars 2024
Thank you for sharing your awesome experience with us!

10/10 Excellent

Katiana

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Alicia le 1 févr. 2024
Thank you for choosing us! We are so glad your stay was enjoyable and we look forward to welcoming you back again soon.

6/10 Satisfaisant

Yinglong

Toilet malfunctioning
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Alicia le 1 févr. 2024
Thank you for your review! We hope that we have the opportunity to serve you and elevate your experience during your next stay back in Baltimore.

8/10 Bien

Terese

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
I was here for 4 nights during a convention. The room was nice size, as was the bathroom. I appreciated the tea and coffee service in the lobby. I appreciated the size and comfort of the lobby. There is no resturant on property. I also only had the room straightened once while I was there, which was a bit disappointing. The workout room is a bit small but has about a dozen pieces of equipment. Breakfast was average and was 30 minutes late on a weekday, which was unfortunate.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Alicia le 22 janv. 2024
Thank you for your feedback. We look forward to sharing you comments with our appropriate team members so that we can continue to elevate our guest experience. We look forward to hosting you again in the future.

10/10 Excellent

Andrew

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was nice and clean. Staff was friendly and helpful. Nothing negative at all.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Alicia le 22 janv. 2024
Thank you for choosing us! We look forward to seeing you back again soon!

10/10 Excellent

Javier

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Alicia le 22 janv. 2024
We're glad your stay was enjoyable!

10/10 Excellent

Timothy

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Alicia le 16 janv. 2024
Thank you for choosing us! We look forward to seeing you back again soon!

10/10 Excellent

Carlos A Pabon

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mi recomendacion Para mejorar, deberian tener estacionamiento para los huespedes. Yo alquile un auto por 1 semana y tuve que pagar estacionamiento diario. Por todo lo que consumi con mi compra, lo menos era tener estacionamiento. Gracias.
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Alicia le 8 janv. 2024
Thank you for your feedback. We will continue to look for additional parking options for our guests and look forward to welcoming you back in the future.

6/10 Satisfaisant

Ashely

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Alicia le 8 janv. 2024
Thank you for your review. We do hope to have the opportunity to elevate your experience in the future.

6/10 Satisfaisant

Janelle Kiana, Kennesaw

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
The location of the property was convenient. The hotel staff were all professional and kind. My major concern is the turnover of the hotel room. The hotel mentions the room is cleaned every other day, well the room was not cleaned at all during the entire stay, someone could have at least changed the towels. Also the heat in the room was horrible on cold nights we frequently turned the thermostat up high only to still feel cold.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Alicia le 8 janv. 2024
Thank you for your feedback. We will share your experience with our housekeeping team, and continue to work on elevating our guest experience in the future.

8/10 Bien

jaclyn

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Our stay was pleasant , staff was extremely kind until our very last day upon checked out in the very early morning. The front desk attendant was rude and seemed annoyed that we work her to check out. The valet took 30 minutes to find the keys to our to which another attendant has , “ up the street ”. Overall, I would still give our stay a 4/5.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Alicia le 8 janv. 2024
Thank you for your feedback. We apologize for your checkout experience, and will share your feedback with our appropriate team members to ensure future guests do not have a similar experience.

2/10 Horrible

Sara

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Disappointed from the beginning. Didn’t have us check in till after 4pm. They weren’t ready. Pool was disgusting. A gentleman got jumped in the stairwell. It was just not a pleasurable experience. Wont go back there ever.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Alicia le 8 janv. 2024
Thank you for your feedback. We sincerely apologize for your experience, which is not our norm. We do hope we have the opportunity to make it right with you during a future stay back in Baltimore.