Restauration extérieure

Avis sur Casa Ganesha Hotel

2 out of 5
Casa Ganesha Hotel
Jl. Raya Pengosekan, Ubud, Bali

Avis

7,4

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 24 avis sur 139." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 72 avis sur 139." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 30 avis sur 139." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 9 avis sur 139." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 4 avis sur 139." "

7,2/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

6,0/10

Équipements

7,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

Avis

10/10 Excellent

o², Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très agréable
Personnel chaleureux, chambre agréable, piscine. Très bon séjour
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de Rani le 4 mai 2018
Dear O2 Warmest Greetings from Casa Ganesha Hotel Ubud! Thank you very much for sharing your experience during your stay at our hotel. High appreciate for the positive comment in regards of our services and facilities offered by our team. We look forward to welcome you back to Casa Ganesha Hotel Ubud in the near future. Kind regards

8/10 Bien

Aude, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Très accueillant Personnel charmant
Très bien Je recommande cet hotel. La piscine est un plus.
Séjour de 3 nuits en février 2018
Réponse de Andika le 20 févr. 2018
Dear Mr.Ms. Aude, Warmest Greetings from Casa Ganesha Hotel Ubud Thank you for taking your time to make a beautiful reviews about our Hotel. Hope you enjoy to stay with us and wish you get a very exciting moment for your holiday in Ubud, Bali. Thank you Best Regards Andika

8/10 Bien

thierry, St MALO de GUERSAC

Rapport qualité prix correct
Hôtel ancien mais correct. Sommes tombés sur une serveuse au restaurant le soir pas très aimable. Nous avons changé de chambre le premier soir à cause d'une forte audeur de moisi .
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Réponse de Andika le 6 déc. 2017
Dear Mr/Ms. Thierry, Warmest Greetings from Royal Casa Ganesha Hotel, Ubud Bali. Thank you for your reviews to our hotel, regarding your inconvenience during your stay at our hotel. We will discuss to related division. Hope we could make an improvement our service to the guest. So, we always welcoming you for your future holiday. Thank you and wish you and your family always have a good day.

8/10 Bien

Hélène, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pleasant hotel closed Monkey Forest and facilities
We spent a nice moment in this hotel, simple and clean closed facilities and transport. The staff is really kind, don't hesitate to ask transport and other service if you need it, they help you. I appreciate the breakfast, the room even if it was small...yet comfort was there!
Séjour de 2 nuits en septembre 2017

6/10 Satisfaisant

Didier

en depannage
hotel passable propreté limite lit pas confortable piscine baignoire personnel pas professionnel
Séjour de 3 nuits en juillet 2017

8/10 Bien

Mado, Canada

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A quelques minutes de marche de la forêt des singe
Personnel très courtois et amical. Beau décor, la rue est très animée mais calme et relaxant dans l'enceinte. Beaucoup de mendiants près des guichets ATM. Très bons restaurants à proximité. Le soir, à la fermeture des magasins il fait sombre alors vaut mieux prendre un taxi. Attention aux singes qui convoitent votre bouteille d'eau, vos lunettes etc... de vrais petits lutins ! Jai bien aimé l'hôtel dans son ensemble mais j'ai moins apprécié le cartier.

6/10 Satisfaisant

Mel, France

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Très bien situé
Hôtel très bien situé à dix minutes en scooter de la Monkey Forest, et proche de l'axe qui mène à plusieurs rizières magnifiques, également sur une route ou vous trouverez pleins de restaurant pour tous les budgets (d'ailleurs nous vous recommandons vivement le warung laba-laba, pas cher et délicieux) le service scooter est très utile et honnête.le personnel relativement souriant et aimable cependant il ne faut pas être regardant niveau propreté. la chambre n'était vraiment pas propre, et je ne parle pas de la salle de bain... La piscine dégage une odeur assez étrange. Le +: le calme malgré la route proche. pas de chant de coq ni de bataille de chiens !
Réponse de Rana le 20 juin 2016
Thank you for sharing your stay. It is really great support for us to enhance quality of our property. We noted regarding our pool and will make it a more pleasing one.

8/10 Bien

Simone, Chambéry

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel agréable dans ville intéressante
Séjour très positif car ville intéressante.

8/10 Bien

Benoît, Pau

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel de bon niveau
Très bon hôtel sur Ubud, Bien situé. J'en garde un bon souvenir.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Hotel Correcte et bien placé
J'y ai passé 3 nuits. Tres bien localisé à 10 min de la foret des singes, 20 min du centre d'Ubud. Chambres sobres et assez propres, peinture à refaire, mobilié bien vieux. Petit dj assez decevant mais personnel tres gentil et disponible. Attention au service taxi et tour de l'hotel: c'est tres cher comparé à d'autre! Pour 2 jours à Ubud ca va, mais je n'y retournerais.
L'hotel Casa Ganesha
Foret des Singes

10/10 Excellent

Simon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très calme et bien placé
Hotel très calme, personnel très serviable et souriant. La piscine est agréable pour se reposer. Cadre de l'hôtel magnifique, le jardin intérieur est superbe et les chambres sont faites comme des bungalows, hôtel très calme. Hôtel très bien situés dans Ubud. À réserver sans hésiter

8/10 Bien

GREGOU

Les points forts : Propreté et personnel et service
bon hôtel
très bon accueil assez propre vraiment adapté à un séjour un peu routse sur Ubud

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et équipements
Séjour de 7 nuits en octobre 2019

6/10 Satisfaisant

Fayyaz

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Its ok not bad for just sleep because bath roomok but for shower its seperate and open space look lime strange too but not bad to stay economy need upgrafe some
Séjour de 3 nuits en octobre 2019

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worse night of our lives
Worse hotel stay of MY LIFE! Dirty, smelly, with over 20 cigarette buds in the night table drawer that they didn’t bother to clean, the shower looked like it would make you more dirty than clean, and BED BUGS. We had to leave after one night of torture and didn’t get any of our money back
Séjour de 7 nuits en septembre 2019

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Meget billigt ophold - ikke det værd
Alt i alt var opholdet skuffende. Vi boede på hotellet i 5 nætter. Tjekkede ud en dag tidligere end planlagt. Man delte værelse og badeværelse med myrer og edderkopper. Det var bestemt ikke rart at opholde sig på værelset. Der var “rengøring” på værelset dagligt, men vi skulle selv sørge for at henvende os i receptionen, når vi manglende toiletpapir. Vi havde været ude en dag, hvor der var en rulle toiletpapir på hotelværelset tilbage, da vi gik. Da vi kom tilbage på hotelværelset, var rullen væk og vi skulle spørge efter en ny. Vi skulle også selv bede om at få skiftet håndklæderne. Personalet kunne ikke snakke særlig godt engelsk, så det var svært at kommunikere med dem. Beliggenheden var rigtig god. Hotellet er billigt - men det er bestemt ikke det værd.
Séjour de 6 nuits en septembre 2019

8/10 Bien

Courtney

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great value for money
Located on the quieter side of town, with many restaurants and shops nearby. About a 45 minute walk to Ubud Market and just 10 minutes away from the Monkey Sanctuary.
Séjour de 5 nuits en septembre 2019

2/10 Horrible

Nadia

Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kamer was erg vies en gedateerd. Beddengoed en handdoeken waren niet schoon. Uiteindelijk toch elders een hotel geboekt.
Séjour de 3 nuits en septembre 2019

8/10 Bien

leonard

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Good value for the price
I spent over a week here, spacious room and bathrooms. You can tell that this place was really nice at one time. You can start seeing a bit of neglect around the property, especially with the landscaping. Close to lots of restaurants and shops. For the price I thought it was a good option and I recommend it.
Séjour de 3 nuits en juillet 2019

6/10 Satisfaisant

Robert

Casa Ganesha
Man får det man betalar för. Ok rum men inte det fräschaste. Fick byta rum andra dagen för Wc/Dusch inte funkade och vattnet var iskallt senare på dagen. Trevlig personal och nära till det mesta!
Séjour de 4 nuits en juillet 2019

8/10 Bien

TAKE

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
口コミでは酷評されていましたが、私には特に問題ありませんでした。 いくつかの口コミでは、カビ臭い,湿気が強い,バスルームがカビだらけとありました。しかし、特に気にならない範囲だと思います。 冷蔵庫が無いのは仕方ないですが、せめて、小さな石鹸とコップがあったら良いなぁと感じます。
Séjour de 7 nuits en juin 2019

10/10 Excellent

Emma Højer

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Venligt personale og god beliggenhed
Fint hotel i rolige omgivelser på trods af dens beliggenhed midt i centrum. Personalet var rigtige hjælpsomme og venlige. Vil med glæde tage endnu et ophold her.
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Rani le 5 avr. 2019
Dear Emma, Thank you for leaving fabulous review regarding your recent stay experience in our hotel. we are delighted to know you had such as exceptional experience during your stay with us. Your positive feed back is definitely motivated us to continuously give the best service to our valued guest such as you. We look forward to welcoming you back at Casa Ganesha in the near future. Regards,

8/10 Bien

Kelsey

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff are absolutely amazing; very friendly and will help you with whatever you need.
Séjour de 5 nuits en février 2019
Réponse de Rani le 13 févr. 2019
Dear Mr/s. Kelsey, Thank you for your recent stay at our hotel. Glad to know you had amazing stay experience with us. we look forward to welcome you back at Casa Ganesha Hotel Ubud in the near future. Regards,

10/10 Excellent

Simon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de Rani le 31 oct. 2018
Hi Mr/s. Simon Thank you for sharing your feedback during your stay with us. We are happy to have a chance by having you at Casa Ganesha Hotel Ubud. We glad to know that you had enjoyed your stay with us. We are look forward to welcome you back in the near future Regards,

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful service and garden, but a/c didn't work.
In house restaurant, gardens and pool lovely, but a/c didn't work in our room and this made sleep impossible, we bought our own standing fan.
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Rani le 29 sept. 2018
Dear Valued Guest Warmest Greeting from Casa Ganesha Hotel Ubud Thank you for choosing Casa Ganesha for your preference stay at Ubud. We are happy to know that you love our restaurant, garden and the pool. We appreciate it. We do apologize for the inconvenience regarding the air conditioning that didn't work properly at your room. we will take note and shared with respective department for immediate action and improvement. Thank you for sharing your feedback with us and we look forward to welcome you back in the near future Regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good budget friendly hotel.
Friendly staff and good breakfast! Close to Monkey Forest and many good restaurants.
Réponse de Rani le 21 avr. 2018
Dear Valued Guest, Warmest Greetings from Casa Ganesha Hotel Ubud! Thank you very much for sharing your experience during your stay at our hotel. High appreciate for the positive comment in regards of our services and facilities offered by our team. We look forward to welcome you back to Casa Ganesha Hotel Ubud in the near future. Kind regards, Rani

6/10 Satisfaisant

Stefanie, Kleinwallstadt

Les points faibles : Personnel et service
Relativ günstiges Hotel
Entgegen der Angabe "400 m entfernt vom Ubud Market" waren es ca 1,7 km, was unsere Füße sehr strapazierte. Zum Frühstück gab es eine Scheibe Toast auf Nachfrage teilte man uns mit das kein Toast mehr da ist.
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de Andika le 20 févr. 2018
Dear Mr./Ms. Stefanie, Warmest Greetings from Casa Ganesha Hotel Ubud Thank you for taking your time to make a reviews for our property. We really appreciate you and regarding your reviews we would to discuse with related department and hopefully we could make an improvement base on your reviews. Thank you for staying with us and hope we could meet again in near future when you visit to Ubud, Bali. Thank you Best Regards Andika

10/10 Excellent

Tenna Rydder

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel with friendly people
Séjour de 3 nuits en octobre 2017
Réponse de Rana le 6 nov. 2017
Dear Tenna, Thank you for staying with us and sharing your stay. It encourage us to keep our best services and facilities. Hope to welcome you again in future.

6/10 Satisfaisant

Hanne, Frankfurt

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Ruhige Lage im begrünten Hinterhof
Ideal gelegen schräg gegenüber ARMA Museum. Hubud und Monkey Forest zu Fuß in 10 min. zu erreichen. Hotel okay für Kurzaufenthalt.
Séjour de 3 nuits en octobre 2017
Réponse de Andika le 15 déc. 2017
Dear Mr/Ms. Hanne Warmest Greeting from everyone in Casa Ganesha Hotel Ubud. Thank you for your reviews about our hotel and for your time to stay with us. we always welcoming you again for your next holiday in Ubud. Thank you and hope you and your family always have a good day

8/10 Bien

royden

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 13 nuits en octobre 2017

4/10 Médiocre

クマさん, さいたま市

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
メンテナンスの悪いホテル
写真とあまりに違いすぎる。最初に案内された部屋は、壁はボロボロ、セフティーボックスが固定されていない有様。2つ目に案内された部屋はカビ臭く、2階の部屋にしてもらったのだが、フロントのスタッフが言う「どこの部屋も同じだ」のセリフは信じられない。ホテル全体がメンテナンス不足で、ひどい。オープン当時の写真を掲載しているが全くのサギだ。朝食も質素で、スタッフも感じ悪かった。泊り客は少ないのだが、 何もやっていない、従業員はずーっと休憩してるようだ。リネンが白くなく、臭いはしなかったものの、気持ち悪かった。
Séjour de 3 nuits en octobre 2017
Réponse de アンディカ le 6 déc. 2017
クマ様、 レビューしたのをありがとうございました。泊まっている時に何も悪い気持ちがしたかったら本当に申し訳ありません。何も頂いたレビューは本当に大切になっておりました。私たちにいつも今度の旅行のあなた様をお待ちしておりますが。 どうもありがとうございました。

10/10 Excellent

bjokke, Leuven

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect gelegen charmant hotel
Kleinschalig hotel, fantastische bediening, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel 24/7. Ideaal geleden vlakbij het centrum van Ubud. Tip ontbijt: Lekkere bananenpannekoek!
Séjour de 5 nuits en septembre 2017

10/10 Excellent

Elin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Loved it!
Great hotel with walking distance to monkey forest and other central locations. The service was proffessional and we had our rooms cleaned everydat as expected. Loved the breakfast- especially the pineapple pancakes. Wouldn't hesitate to go back there in the future!
Séjour de 4 nuits en septembre 2017

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un poco ruidoso por la mañana temprano. Pero en general todo muy bien. No esta en el centro, pero con la morillo se llega a todos lados
Séjour de 3 nuits en septembre 2017

8/10 Bien

Mireia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Muy recomendable
Pasamos unos dias muy agradables en el hotel. Son muy serviciales y amables siempre preguntando si necesitamos cualquier cosa.
Séjour de 4 nuits en septembre 2017

10/10 Excellent

Claire

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing hotel close to centre of Ubud.
great staff, great breakfast, nice pool, great rooms, the best bed/pillow/duvet combination I have had in Asia in 9 weeks. Good AC, hot water in shower, good wifi.

8/10 Bien

AW

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quite close to Ubud town
Need to walk a distance about 15min to Ubud town, hotel not providing shutter service to Ubud town.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Big Overcharge by Expedia!
Expedia should do its due diligence before charging its customers for hotels that are generally available at half the price. Such a rip off! Bathroom was outdoor, low quality facilities & I didn't get breakfast pack even if I requested for it a couple of times! Wifi not working neither!

4/10 Médiocre

Linda

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The location of the hotel was great ... in the heart of beautiful Ubud and walking distance to some of the local attractions like the Monkey Forest and some great restaurants. However, the hotel was quite tired. It was cheaper accomodation but we were disappointed as we have stayed in other cheaper accomodation in Bali and been more than happy with it. The room was quite dated. It was cleaned daily but was still musty. Standard complementary breakfast was good. We wouldn't stay there again.

8/10 Bien

Thomas, Canada

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely staff, great holiday
This was the second hotel during my stay in Bali, and it eclipsed the first (that had similar ratings). I liked it so much that I extended my stay from 3 days to a week. The staff are really fantastic, and it's across the street from ATMs, stores, and a 24 hour emergency centre - who are also very good. It's a short walk into Ubud to the Monkeys or the Market. The restaurant is very good as well. When I return to Ubud, I will stay here again.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Nettes Hotel in Ubud
Nettes Hotel gleich neben dem Art Museum von Ubud. Für den günstigen Preis ist das Hotel in Ordnung.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Nettes Hotel
Das Hotel war für den Preis okay. Nettes Personal.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Typisches günstiges Hotel
Das Hotel ist in Ordnung für den Preis. Sogar mit Pool. Nettes Personal.

8/10 Bien

G, Canada

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Good place! Getting a little worn at the edges.
AC was good, beds were comfy, close to monkey forest but not the main hub of restaurants. good cafes right beside
Réponse de Rana le 28 janv. 2017
Thank you for staying with us and sharing your stay. It really a great support for us to enhance quality of our service in future. Hope to welcome you again in Ubud.

8/10 Bien

Aslom

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
A pleasant and quiet place to stay
I stayed here with a friend and it was pleasant. The pool looked great although we didn't actually use it. The staff were friendly and attentive enough. My only gripe is that there was a leak under the floor in the bathroom and had lots of water seeping through. Otherwise it's great value for money.
Réponse de General Manager le 9 janv. 2017
Dear Aslom, Thank you for staying with us and sharing your stay. It is really a great support for us to enhance our service in the future.Hope to welcome you again in a more pleasing stay.

8/10 Bien

John Sommer

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Tilbagetrukket og roligt, stadig tæt på centrum
Lækkert med pool, tæt på alt
Réponse de General Manager le 12 nov. 2016
Tak for at dele dit ophold. Det er virkelig stor støtte for os at arbejde hårdere for at forbedre kvaliteten af vores tjenester. Håber at byde dig velkommen igen i fremtiden.

6/10 Satisfaisant

Daniel

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Günstig und gut in zentraler Lage
Das Hotel ist sehr schön nach hinten gelagert und hat einen Pool mit Garten. Die Zimmer sind einfach und sauber. Aber die Ausstattung ist schon etwas alt und somit dreckig/schimmel. Online bekommt man einen besseren Preis als vor Ort. Das Personal ist sehr hilfsbereit aber etwas unflexibel.
Réponse de General Manager le 12 nov. 2016
Bewerten Sie diese Übersetzung: Vielen Dank für Ihre Bewertung Mangelhaft Gut Wir haben in Bezug auf die alte Einrichtung und unsere Mitarbeiter Flexibilität und wird eine bessere Anpassung an einen angenehmeren Aufenthalt zu gewährleisten.

6/10 Satisfaisant

Julia

Helt okej hotell. Inte något direkt att klaga på förutom att set var ganska lyhört.
Réponse de General Manager le 17 oct. 2016
Bewerten Sie diese Übersetzung: Vielen Dank für Ihre Bewertung Wir schätzen es wirklich und werden alle Anstrengungen unternehmen, um die Qualität unserer Dienstleistungen zu verbessern.

8/10 Bien

theresia dorothea

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel
Was good ....
Réponse de General Manager le 12 nov. 2016
Thank you for staying with us and sharing your stay. We really glad that you enjoyed your stay and will work harder to enhance quality of our services in future.