Avis
7,4
Bien
7,2/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
6,0/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
1 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de Rani le 4 mai 2018
Dear O2
Warmest Greetings from Casa Ganesha Hotel Ubud!
Thank you very much for sharing your experience during your stay at our hotel. High appreciate for the positive comment in regards of our services and facilities offered by our team.
We look forward to welcome you back to Casa Ganesha Hotel Ubud in the near future.
Kind regards
8/10 Bien
Aude, Paris
20 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Très accueillant Personnel charmant
Aude
Séjour de 3 nuits en février 2018
Réponse de Andika le 20 févr. 2018
Dear Mr.Ms. Aude,
Warmest Greetings from Casa Ganesha Hotel Ubud
Thank you for taking your time to make a beautiful reviews about our Hotel. Hope you enjoy to stay with us and wish you get a very exciting moment for your holiday in Ubud, Bali.
Thank you
Best Regards
Andika
8/10 Bien
thierry, St MALO de GUERSAC
30 oct. 2017
Rapport qualité prix correct
thierry
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Réponse de Andika le 6 déc. 2017
Dear Mr/Ms. Thierry,
Warmest Greetings from Royal Casa Ganesha Hotel, Ubud Bali.
Thank you for your reviews to our hotel, regarding your inconvenience during your stay at our hotel. We will discuss to related division. Hope we could make an improvement our service to the guest. So, we always welcoming you for your future holiday.
Thank you and wish you and your family always have a good day.
8/10 Bien
Hélène, Paris
10 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pleasant hotel closed Monkey Forest and facilities
Hélène
Séjour de 2 nuits en septembre 2017
6/10 Satisfaisant
Didier
31 juil. 2017
en depannage
Didier
Séjour de 3 nuits en juillet 2017
8/10 Bien
Mado, Canada
31 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A quelques minutes de marche de la forêt des singe
Mado
6/10 Satisfaisant
Mel, France
13 mai 2016
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Très bien situé
Mel
Réponse de Rana le 20 juin 2016
Thank you for sharing your stay. It is really great support for us to enhance quality of our property.
We noted regarding our pool and will make it a more pleasing one.
8/10 Bien
Simone, Chambéry
18 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel agréable dans ville intéressante
Simone
8/10 Bien
Benoît, Pau
23 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel de bon niveau
Benoît
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
13 nov. 2015
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
3 nov. 2013
Les points forts : Personnel et service
Hotel Correcte et bien placé
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Simon
2 sept. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très calme et bien placé
Simon
8/10 Bien
GREGOU
16 sept. 2009
Les points forts : Propreté et personnel et service
bon hôtel
GREGOU
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
12 oct. 2019
Les points forts : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
6/10 Satisfaisant
Fayyaz
Voyage d’affaires
11 oct. 2019
Les points forts : Propreté
Fayyaz
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 oct. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worse night of our lives
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
30 sept. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Meget billigt ophold - ikke det værd
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en septembre 2019
8/10 Bien
Courtney
10 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great value for money
Courtney
Séjour de 5 nuits en septembre 2019
2/10 Horrible
Nadia
6 sept. 2019
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nadia
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
8/10 Bien
leonard
3 août 2019
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Good value for the price
leonard
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
6/10 Satisfaisant
Robert
2 août 2019
Casa Ganesha
Robert
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
TAKE
19 juin 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
TAKE
Séjour de 7 nuits en juin 2019
10/10 Excellent
Emma Højer
5 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Venligt personale og god beliggenhed
Emma Højer
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Rani le 5 avr. 2019
Dear Emma,
Thank you for leaving fabulous review regarding your recent stay experience in our hotel. we are delighted to know you had such as exceptional experience during your stay with us. Your positive feed back is definitely motivated us to continuously give the best service to our valued guest such as you.
We look forward to welcoming you back at Casa Ganesha in the near future.
Regards,
8/10 Bien
Kelsey
Voyage en famille
11 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelsey
Séjour de 5 nuits en février 2019
Réponse de Rani le 13 févr. 2019
Dear Mr/s. Kelsey,
Thank you for your recent stay at our hotel. Glad to know you had amazing stay experience with us.
we look forward to welcome you back at Casa Ganesha Hotel Ubud in the near future.
Regards,
10/10 Excellent
Simon
29 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Simon
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de Rani le 31 oct. 2018
Hi Mr/s. Simon
Thank you for sharing your feedback during your stay with us. We are happy to have a chance by having you at Casa Ganesha Hotel Ubud. We glad to know that you had enjoyed your stay with us.
We are look forward to welcome you back in the near future
Regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
28 sept. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful service and garden, but a/c didn't work.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Rani le 29 sept. 2018
Dear Valued Guest
Warmest Greeting from Casa Ganesha Hotel Ubud
Thank you for choosing Casa Ganesha for your preference stay at Ubud. We are happy to know that you love our restaurant, garden and the pool. We appreciate it. We do apologize for the inconvenience regarding the air conditioning that didn't work properly at your room. we will take note and shared with respective department for immediate action and improvement.
Thank you for sharing your feedback with us and we look forward to welcome you back in the near future
Regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good budget friendly hotel.
Voyageur vérifié
Réponse de Rani le 21 avr. 2018
Dear Valued Guest,
Warmest Greetings from Casa Ganesha Hotel Ubud!
Thank you very much for sharing your experience during your stay at our hotel. High appreciate for the positive comment in regards of our services and facilities offered by our team.
We look forward to welcome you back to Casa Ganesha Hotel Ubud in the near future.
Kind regards,
Rani
6/10 Satisfaisant
Stefanie, Kleinwallstadt
14 févr. 2018
Les points faibles : Personnel et service
Relativ günstiges Hotel
Stefanie
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de Andika le 20 févr. 2018
Dear Mr./Ms. Stefanie,
Warmest Greetings from Casa Ganesha Hotel Ubud
Thank you for taking your time to make a reviews for our property. We really appreciate you and regarding your reviews we would to discuse with related department and hopefully we could make an improvement base on your reviews. Thank you for staying with us and hope we could meet again in near future when you visit to Ubud, Bali.
Thank you
Best Regards
Andika
10/10 Excellent
Tenna Rydder
4 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tenna Rydder
Séjour de 3 nuits en octobre 2017
Réponse de Rana le 6 nov. 2017
Dear Tenna,
Thank you for staying with us and sharing your stay. It encourage us to keep our best services and facilities.
Hope to welcome you again in future.
6/10 Satisfaisant
Hanne, Frankfurt
1 nov. 2017
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Ruhige Lage im begrünten Hinterhof
Hanne
Séjour de 3 nuits en octobre 2017
Réponse de Andika le 15 déc. 2017
Dear Mr/Ms. Hanne
Warmest Greeting from everyone in Casa Ganesha Hotel Ubud.
Thank you for your reviews about our hotel and for your time to stay with us. we always welcoming you again for your next holiday in Ubud.
Thank you and hope you and your family always have a good day
8/10 Bien
royden
27 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
royden
Séjour de 13 nuits en octobre 2017
4/10 Médiocre
クマさん, さいたま市
21 oct. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
メンテナンスの悪いホテル
クマさん
Séjour de 3 nuits en octobre 2017
Réponse de アンディカ le 6 déc. 2017
クマ様、
レビューしたのをありがとうございました。泊まっている時に何も悪い気持ちがしたかったら本当に申し訳ありません。何も頂いたレビューは本当に大切になっておりました。私たちにいつも今度の旅行のあなた様をお待ちしておりますが。
どうもありがとうございました。
10/10 Excellent
bjokke, Leuven
3 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect gelegen charmant hotel
bjokke
Séjour de 5 nuits en septembre 2017
10/10 Excellent
Elin
13 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Loved it!
Elin
Séjour de 4 nuits en septembre 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2017
8/10 Bien
Mireia
11 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Muy recomendable
Mireia
Séjour de 4 nuits en septembre 2017
10/10 Excellent
Claire
11 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing hotel close to centre of Ubud.
Claire
8/10 Bien
AW
11 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quite close to Ubud town
AW
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
2 mai 2017
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Big Overcharge by Expedia!
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
Linda
29 avr. 2017
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
8/10 Bien
Thomas, Canada
25 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely staff, great holiday
Thomas
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
9 avr. 2017
Nettes Hotel in Ubud
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 avr. 2017
Les points forts : Personnel et service
Nettes Hotel
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
3 avr. 2017
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Typisches günstiges Hotel
Voyageur vérifié
8/10 Bien
G, Canada
25 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Good place! Getting a little worn at the edges.
G
Réponse de Rana le 28 janv. 2017
Thank you for staying with us and sharing your stay. It really a great support for us to enhance quality of our service in future. Hope to welcome you again in Ubud.
8/10 Bien
Aslom
3 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
A pleasant and quiet place to stay
Aslom
Réponse de General Manager le 9 janv. 2017
Dear Aslom,
Thank you for staying with us and sharing your stay.
It is really a great support for us to enhance our service in the future.Hope to welcome you again in a more pleasing stay.
8/10 Bien
John Sommer
10 nov. 2016
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Tilbagetrukket og roligt, stadig tæt på centrum
John Sommer
Réponse de General Manager le 12 nov. 2016
Tak for at dele dit ophold. Det er virkelig stor støtte for os at arbejde hårdere for at forbedre kvaliteten af vores tjenester. Håber at byde dig velkommen igen i fremtiden.
6/10 Satisfaisant
Daniel
31 oct. 2016
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Günstig und gut in zentraler Lage
Daniel
Réponse de General Manager le 12 nov. 2016
Bewerten Sie diese Übersetzung: Vielen Dank für Ihre Bewertung Mangelhaft Gut Wir haben in Bezug auf die alte Einrichtung und unsere Mitarbeiter Flexibilität und wird eine bessere Anpassung an einen angenehmeren Aufenthalt zu gewährleisten.
6/10 Satisfaisant
Julia
12 oct. 2016
Julia
Réponse de General Manager le 17 oct. 2016
Bewerten Sie diese Übersetzung: Vielen Dank für Ihre Bewertung Wir schätzen es wirklich und werden alle Anstrengungen unternehmen, um die Qualität unserer Dienstleistungen zu verbessern.
8/10 Bien
theresia dorothea
8 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel
theresia dorothea
Réponse de General Manager le 12 nov. 2016
Thank you for staying with us and sharing your stay. We really glad that you enjoyed your stay and will work harder to enhance quality of our services in future.