Avis sur Rodeway Inn & Suites
Rodeway Inn & Suites
2375 Delk Road, I-75 Exit 261 (Delk Rd SE), Marietta, GA
Avis
5,8
6,0/10
Propreté
6,2/10
Personnel et service
5,2/10
Équipements
5,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
4 janv. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de General Manager le 17 févr. 2023
Thank you for your stay at our hotel. We have instructed our maid staff to review your stay and provide irons in your room. Thank you for your feedback.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
5 juin 2014
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Beaucoup de bruit
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
William
Voyage d’affaires
16 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sunny le 17 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. We sincerely apologize for the problems you encountered, which fell far short of the standards we aim to provide.
10/10 Excellent
Anthony
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Sunny le 17 avr. 2024
Thank you for taking the time to leave a perfect 5-star rating and share your kind words about our service! We are thrilled that you had a positive experience with our staff.We hope to welcome you back again soon so we can continue to exceed your expectations!
8/10 Bien
Sonja
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Sonja
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Sunny le 15 avr. 2024
Thank you for your feedback about your recent stay at our hotel! We appreciate you taking the time to share your thoughts, and we're happy to hear you found our accommodations "decent" with a 4-star rating.We apologize for the presence of trash outside the hotel. This is not the standard we strive for, and we are taking steps to address it immediately with our cleaning crew.We're glad you noticed our ongoing renovations! We're excited to be improving the overall guest experience, and we appreciate your understanding as we work towards completion.
4/10 Médiocre
Jade
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Jade
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Sunny le 15 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. We sincerely apologize for the inconveniences you encountered with the room amenities and room service.
4/10 Médiocre
Macario
12 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Macario
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sunny le 12 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our motel. We sincerely apologize for the problems you encountered, which fell far short of the standards we aim to provide.We value your business and hope that by addressing these issues promptly, we can demonstrate our commitment to providing a comfortable and safe environment for all our guests. Please don't hesitate to contact us directly at property Manager, if you have any further concerns or if there's anything we can do to improve your stay.
2/10 Horrible
Lisa
9 avr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Sunny le 11 avr. 2024
Thank you for reaching out about the problems you encountered in your room. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the malfunctioning toilet and damaged walls.
2/10 Horrible
Emily
Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emily
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Sunny le 8 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. We sincerely apologize that the rooms you were assigned did not meet our non-smoking policy and cleanliness standards.We value your business and hope you will give us another chance to demonstrate the high standards of cleanliness and smoke-free environment we take pride in.Sincerely,The Rodeway Inn Management Team
2/10 Horrible
Patricia
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points faibles : Équipements
Patricia
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Sunny le 8 avr. 2024
We value your business and hope you will give us another chance to demonstrate the high standards of cleanliness and smoke-free environment we take pride in.Sincerely,The Rodeway Inn Management Team
2/10 Horrible
Anastasia, MIRAMAR
Voyage en couple
1 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anastasia
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Sunny le 2 avr. 2024
e value your feedback and hope you will give us another chance to demonstrate the hospitality we strive to provide. Please don't hesitate to contact us if you'd like to discuss your experience further.Sincerely,The Rodeway Inn Management Team
6/10 Satisfaisant
Marquetius
25 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marquetius
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Sunny le 27 mars 2024
Thank you for your honest feedback. We're sorry to hear that your stay wasn't quite a 5-star experience. We would appreciate it if you could elaborate on what fell short of your expectations. Your insights are valuable as we strive to continuously improve our guest experience.
2/10 Horrible
Teron
21 mars 2024
Teron
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sunny le 10 avr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. We are incredibly sorry to hear that your experience only merited a 1-star rating, and we sincerely apologize for falling short of your expectations.
4/10 Médiocre
Tiffany
18 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tiffany
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de sunny le 19 mars 2024
Dear Tiffany,Thank you for your feedback regarding your recent stay at our property. We sincerely apologize that the cleanliness of your room did not meet your expectations. We take guest feedback very seriously and strive to provide a spotless environment for all our guests.Sincerely,The Management of Rodeway Inn
4/10 Médiocre
Milton
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Milton
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Sunny le 14 mars 2024
We value your business and hope you will give us another chance to demonstrate the level of service and hospitality we strive to offer.Sincerely,The Rodeway Inn Management Team
8/10 Bien
Edward
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Edward
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Sunny le 12 mars 2024
"We're so glad you enjoyed your stay! We hope to welcome you back again soon."
10/10 Excellent
Milton
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Milton
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Sunny le 10 mars 2024
Dear Milton,We were thrilled to see your recent 5-star review of your stay at our hotel! Your kind words about our accommodation truly mean a lot to us. We hope you'll consider staying with us again soon. We'd love to welcome you back and create another memorable stay for you. Sincerely,General Manager.
8/10 Bien
Jonathan
Voyage d’affaires, Voyage en couple
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jonathan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Manager le 19 févr. 2024
Thank you for your feedback. We appreciate your comments.
2/10 Horrible
Joseph
15 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Manager le 15 févr. 2024
Thank you for your feedback. We strive to make our guest experience as enjoyable as possible. We are sorry your you encountered problems. Our rooms are sprayed monthly and the rooms are inspected every day. We have alerted our cleaning and maintenance crew regarding your comments. Thank you for your comments.
2/10 Horrible
Charles
Voyage d’affaires
4 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Manager le 4 févr. 2024
Thank you for your feedback. We will be renovating shortly. We appreciate your comments.
8/10 Bien
Timothy
2 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Timothy
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Manager le 4 févr. 2024
Thank you for your comments. We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
Brandon
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brandon
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Manager le 30 janv. 2024
Thank you for your feedback. We appreciate your comments to help improve our hotel.
4/10 Médiocre
Alex
27 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alex
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Manager le 30 janv. 2024
Thank you for your feedback. We appreciate your comments to help improve our hotel.
6/10 Satisfaisant
Axel
21 janv. 2024
Axel
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Manager le 12 févr. 2024
Thank you for your feedback. We appreciate your comments.
6/10 Satisfaisant
Axel
20 janv. 2024
Axel
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Manager le 30 janv. 2024
Thank you for your feedback. We appreciate your comments to help improve our hotel.
8/10 Bien
Tony
Voyage en groupe
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Tony
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Manager le 18 janv. 2024
Thank you for your feedback. We appreciate the opportunity to improve your stay.
10/10 Excellent
Edric
17 janv. 2024
Edric
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Manager le 30 janv. 2024
Thank you for your feedback. We appreciate your comments to help improve our hotel.
8/10 Bien
Timothy
Voyage d’affaires
15 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Timothy
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Manager le 18 janv. 2024
Thank you for your comments. We appreciate your feedback.
10/10 Excellent
Kevin
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kevin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Manager le 18 janv. 2024
Thank you for your comments. We appreciate your feedback. Thank you.
8/10 Bien
Brandon
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brandon
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Manager le 18 janv. 2024
Thank you for the feedback. We appreciate your comments. Thank you.
10/10 Excellent
Brandon
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brandon
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Manager le 18 janv. 2024
Thank you for your response. We appreciate the feedback. Thank you.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
12 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Usually decent, was cold and shabby for price
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Manager le 13 janv. 2024
Thank you for your feedback. Our maintenance crew is checking all of the heaters for status.
8/10 Bien
Tony
Voyage en groupe
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tony
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Manager le 13 janv. 2024
Thank you for your feedback. We appreciate your comments.
10/10 Excellent
Xavier
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Xavier
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Manager le 4 févr. 2024
Thank you for your feedback. We appreciate your comments.
10/10 Excellent
wayne
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The Rodeway Inn & Suites
wayne
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Manager le 13 janv. 2024
Thank you for your feedback. We appreciate your comments.
10/10 Excellent
Kiara
19 déc. 2023
Kiara
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Manager le 13 janv. 2024
Thank you for your feedback. We appreciate your comments.
10/10 Excellent
Money
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Money
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Manager le 13 janv. 2024
Thank you for your feedback. We appreciate your comments.
8/10 Bien
Soraya
Voyage d’affaires
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Soraya
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Manager le 13 janv. 2024
Thank you for your feedback. We appreciate your comments.
2/10 Horrible
Victoria
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
15 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Victoria
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Manager le 13 janv. 2024
Thank you for your feedback. Choice hotels has responded to your issues.
6/10 Satisfaisant
Oleg
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
You call that a breakfast? 😑
Oleg
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Manager le 13 janv. 2024
Thank you for your comments. However, you must have stayed at a different hotel as we do not provide a breakfast.
10/10 Excellent
Jeanette
Voyage en couple
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jeanette
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Manager le 13 janv. 2024
Thank you for your feedback. We appreciate your comments.
10/10 Excellent
Joseph
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté
Joseph
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Manager le 13 janv. 2024
Thank you for your feedback. We appreciate your comments.
2/10 Horrible
Christopher
10 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roadway inn sucks
Christopher
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Manager le 13 janv. 2024
We are sorry for the inconvenience. The power outage was due to a transformer that exploded and was out of our control. Thank you for your concerns.
2/10 Horrible
Ego
10 déc. 2023
Ego
Réponse de Manager le 7 févr. 2024
Thank you for your feedback. We appreciate your comments.
4/10 Médiocre
Ego
10 déc. 2023
Ego
Réponse de Manager le 7 févr. 2024
Thank you for your feedback. We appreciate your comments.
2/10 Horrible
MARK
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
7 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MARK
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
Réponse de Manager le 13 janv. 2024
Thank you for your feedback. We have retrained our cleaning staff and front desk personnel. Changes have been made. Thank you.
10/10 Excellent
David
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 6 déc. 2023
Thank you for your feedback. We appreciate your comments.
10/10 Excellent
Amy Renee
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy Renee
Réponse de General Manager le 6 déc. 2023
Thank you for your feedback. We appreciate your comments.
6/10 Satisfaisant
Pierre
23 nov. 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Hello 1970
Pierre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de General Manager le 27 nov. 2023
Thank you for your comments. We are in the process of remodeling the hotel and hope to have upgraded rooms soon. Thank you again.
2/10 Horrible
William
19 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
___Avoid this property___
William
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de General Manager le 27 nov. 2023
We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience. We have brought your comments to the attention of our cleaning staff and have since deep cleaned the room. Again, thank you for your feedback.