Avis
8,6
Excellent
9,2/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
3 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
Patricia
27 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patricia
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
6/10 Satisfaisant
Pascal
Voyage en famille
7 août 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pascal
Séjour de 4 nuits en août 2022
8/10 Bien
Patrick
3 août 2022
Patrick
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
6/10 Satisfaisant
Mikaël, Sevres
Voyage en famille
20 juil. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Mikaël
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
Réponse de Maria B le 24 juil. 2022
Dear Mikaël,
thank you for taking the time to share with us your thoughts.
We were concerned and sorry to note that you were not quite satisfied with your stay. Your remarks will be forwarded and reviewed with the relevant departments.
hope that we have the opportunity to welcome you back again, assuring you of our best of attentions and services at all times.
Kind regards,
6/10 Satisfaisant
Nicole
4 juin 2022
Les points forts : Propreté
Globe trotteur
Nicole
Séjour de 5 nuits en mai 2022
Réponse de Maria B le 30 juin 2022
Hello Nicole,
we are grateful that you took the time out to leave us a review. Your feedback helps us to improve service for everyone.
6/10 Satisfaisant
adam
8 sept. 2021
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Vaut 3* ou moins
adam
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Maria B. le 17 sept. 2021
Hello adam,
Constructive feedback is always helping us to keep on course in regards to quality and service. Our goal is to offer our guests a wonderful and unforgettable stay. This did not happen in your case, which I regret and I apologize for that. We understand that due to the limited services available, your stay did not quite meet your expectations. But your safety is more important to us: With our "Stay Safe with Meliá" programme, we follow a series of hygiene and safety measures in our hotels to ensure your safety and the safety of our staff during the Covid 19 phase.
We are looking forward to welcome you one day again.
Warm regards,
2/10 Horrible
Julien
Voyage en famille
30 juil. 2021
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Mauvais
Julien
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Maria B. le 17 sept. 2021
Hi Julien,
We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by reaching out to us directly to provide more information.
Kind Regards,
10/10 Excellent
julien
Voyage en famille
27 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
julien
Séjour de 2 nuits en août 2020
8/10 Bien
CHANTAL
18 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HOTEL AVEC BELLE PISCINE SUR LE TOIT
CHANTAL
Séjour de 2 nuits en août 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Maria B le 7 nov. 2019
Dear guest,
Thank you for your rating!
Kindest Regards,
10/10 Excellent
Dufaure
2 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dufaure
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Maria B le 7 nov. 2019
Dear Dufaure,
Thank you for your rating!
Kindest Regards,
10/10 Excellent
CATHERINE
29 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CATHERINE
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Kleandra K. le 29 oct. 2019
Dear CATHERINE,
So many thanks for staying with us and for sharing your wonderful rating. We would love to see you again!
Kindest Regards,
Kleandra Kerimai
Guest Experience Department
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
29 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Maria B le 30 oct. 2019
Thank you for your rating!
We are delighted to read that you enjoyed our cleanliness and friendliness. Please note that all your comments are highly appreciated. Hope to welcome you back.
Best Regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Kleandra K. le 22 oct. 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us and for sharing your excellent rating. We would love to welcome you back soon!
Kindest Regards,
Kleandra Kerimai
Guest Experience Department
10/10 Excellent
LAURENCE
28 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
LAURENCE
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Kleandra K. le 1 oct. 2019
Dear LAURENCE,
Thank you so much for such a wonderful feedback!
It was fantastic to hear that you totally enjoyed the Melia experience. The best reward for the whole Team is to know that your experience with us has been excellent.
We hope you visit us again and we will do everything to exceed your expectations!
Warmest Regards,
Kleandra Kerimai
Guest Experience Department
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon séjour
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Kleandra K. le 13 sept. 2019
Dear Guest,
Our sincere thanks for investing part of your time in writing such a great review about your recent stay at Melia Athens! We are glad that you had such a good stay with us and you enjoyed our service and comfort.
It has been a real pleasure to fulfill your expectations.
We hope to see you again.
Best Regards,
Kleandra Kerimai
Guest Experience Department
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Kleandra K. le 9 sept. 2019
Dear Guest,
Thank you so much for staying with us and for sharing your rating. We really appreciate it. Hope to see you soon!
Kindest Regards,
Kleandra Kerimai
Guest Experience Department
8/10 Bien
Caroline
Voyage en groupe
27 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Caroline
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Kleandra K. le 9 sept. 2019
Dear Caroline,
Thank you for staying with us and for sharing your beautiful rating. We hope to see you soon!
Kindest Regards,
Kleandra Kerimai
Guest Experience Department
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
16 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en août 2019
Réponse de Kleandra K. le 21 août 2019
Dear Guest,
Thank you for your beautiful words.
Your radiant review of our service and staff is what really makes our efforts worth putting in. It is truly special when our guests take their time to point out the wonderful work that our colleagues do on a daily basis and we thank you from the bottom of our collective heart.
We are glad that you found aspects of our hotel to be unique and that you were able to take advantage of the little things.
We hope that you are able to come back to enjoy another experience like that at Melia Athens.
Best Regards,
Kleandra Kerimai
Guest Experience Department
10/10 Excellent
Franck
15 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hôtel & un petit déjeuner exceptionnel !
Franck
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Kleandra K. le 21 août 2019
Dear Franck,
Thank you so much for choosing to stay with us at Melia Athens and for leaving such colorful feedback. The best reward for the whole Team is to know that your experience with us has been fabulous.
We hope that you are able to come back to enjoy another experience like that at Melia Athens.
Warmest Regards,
Kleandra Kerimai
Guest Experience Department
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Kleandra K, le 13 août 2019
Dear Guest,
Thank you so much for staying with us and for sharing your valuable feedback. We are glad to see that your stay with us was a very nice one.
We hope to see you soon!
Kindest Regards,
Kleandra Kerimai
Guest Experience Department
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Kleandra K. le 24 juil. 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing to stay with us.
We appreciate you took a moment to share your comments. We are delighted to know that you enjoyed our attentive staff and our cleanliness, since all our team has a passion for service and cleanliness.
We will be here upon your return and will do everything to exceed your expectations!
We look forward to your next stay.
Kindest Regards,
Kleandra Kerimai
Guest Experience Department
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
28 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2019
8/10 Bien
Arthur
19 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Arthur
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Kleandra K. le 26 juin 2019
Dear Arthur,
So many thanks for staying with us and for sharing your valuable rating.
We hope we can welcome you gain soon!
Kindest Regards,
Kleandra Kerimai
Guest Experience Department
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Kleandra K. le 6 juin 2019
Dear Guest,
We are so glad to receive your positive feedback. We are delighted to know that you enjoyed our convenient location and our cleanliness.
Regarding the pool’s operating hours, I may agree with you that it would be nice to operate the area for more hours, but we have specific hours of service for it, as our restaurant is serving also dinner and we have to take short breaks in between in order to conduct the needed preparation. We are looking forward to see you back!
Kindest Regards,
Kleandra Kerimai
Guest Experience Department
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Kleandra K. le 11 mai 2019
Dear Guest,
Thank you so much for staying with us and for sharing your valuable feedback.
We are glad to see that you had an enjoyable stay with us.
We hope to welcome you back soon.
Kindest Regards,
Kleandra Kerimai
Guest Experience Department
8/10 Bien
Andrés
2 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Andrés
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Kleandra K. le 3 mai 2019
Dear Andrés,
So many thanks for sharing your nice rating. We hope to see you soon!
Kindest Regards,
Kleandra Kerimai
Guest Experience Department
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
1 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Kleandra K. le 1 mai 2019
Dear Guest,
Thank you so much for your choosing Melia Athens during your recent stay. We are delighted to see that you had an excellent Melia experience.
We would love to welcome you back soon!
Kindest Regards,
Kleandra Kerimai
Guest Experience Department
8/10 Bien
Christèle
19 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christèle
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Kleandra K. le 23 avr. 2019
Dear Christèle,
Thank you so much for staying with us and for sharing your kind feedback. We are delighted to see that had a very nice overall experience. Please allow me to mention that our Rooftop bar Restaurant is outdoor and operates from Mid April to Mid October. However, every year we schedule the openings/closing dates to be earlier/later, weather permitted.
We would love to welcome you back soon!
Kindest Regards,
Kleandra Kerimai
Guest Experience Department
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
1 avr. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Kleandra K. le 3 avr. 2019
Dear Guest,
Our sincere thanks for investing part of your time in writing such a great review about your recent stay at Melia Athens! We are glad that you had such a good stay with us and you enjoyed our service and comfort.
Hope to see you again!
Kindest Regards,
Kleandra Kerimai
Guest Experience Department
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
6 mars 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Kleandra K. le 8 mars 2019
Dear Guest,
Our sincere thanks for investing part of your time in writing such a great review about your recent stay at Melia Athens! We are glad that you had such a good stay with us and you enjoyed our service and comfort.
We work very hard to provide the best experience to our hosts. We will continue working in that line to offer our guests the quality they deserve and the one that Melia wants to provide.
It has been a real pleasure to fulfill your expectations.
We hope to see you again.
Kindest Regards,
Kleandra Kerimai
Guest Experience Department
10/10 Excellent
Fabrice
11 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good service
Fabrice
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Kleandra K. le 12 oct. 2018
Dear Fabrice,
Thank you for choosing Melia Athens during your recent stay in our city. We are very happy to read that you enjoyed the service and the comfort of our hotel. Hope to see you soon!
Kindest Regards,
10/10 Excellent
Natali
30 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Natali
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Kleandra K. le 3 oct. 2018
Dear Natali,
Thank you so much for staying with us and for sharing your excellent remarks. We hope to welcome you back again!
Kindest Regards,
8/10 Bien
Lucie, Montréal
1 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lucie
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Guest Experience Department le 1 sept. 2018
Dear Lucie,
Thank you so much for staying with us. We are very glad to see that you enjoyed our rooftop as well as our rich breakfast buffet.
We hope to welcome you back!
With best regards,
10/10 Excellent
Pierre
17 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pierre
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Guest Experience Team le 21 août 2018
Dear Pierre,
Thank you so much for staying with us. we are very glad to read that you liked our hotel and you enjoyed our swimming pool.
We hope to welcome you back!
Kindest Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de Guest Experience Team le 15 août 2018
Dear Guest,
Thank you so much for sharing your nice comments with us. It has been a real pleasure to fulfill your expectations.
We hope to see you again.
Kindest Regards,
8/10 Bien
Julian
8 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel for the price
Julian
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de Guest Experience Team le 11 août 2018
Dear Julian,
Thank you for taking the time to share your valuable feedback. I was happy to find out that you enjoyed our rich breakfast buffet and our cleanliness. However, please allow me to note that our hotel has different types of rooms in order to satisfy the specific preferences and needs of our guests. Thank you once again and we look forward to welcome you back to Melia Athens!
Best regards,
8/10 Bien
Érik
4 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Érik
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Guest Experience Team le 8 août 2018
Dear Érik,Thank you for taking the time to share your nice remark with us.
We are looking forward to welcome you back!
Kindest Regards,
10/10 Excellent
Grégory
4 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel.
Grégory
Séjour de 4 nuits en juin 2018
Réponse de Maria B le 15 juil. 2018
Dear Grégory,
I am delighted you enjoyed the convenient location and the attentive staff of Melia Athens. I hope it won’t be long before we see you again.
Best regards,
8/10 Bien
Isa
20 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Isa
Séjour de 6 nuits en mai 2018
Réponse de Maria Guest Experience Coordinator le 21 mai 2018
Dear Isa,
We are so happy to read that you enjoyed your Melia experience mostly as a result of our helpful staff and please note that all our staff has a passion for service.
Hope to welcome you back!
Kindest Regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2018
10/10 Excellent
luiz, Paris
22 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel
luiz
Séjour de 7 nuits en avril 2018
Réponse de Maria Guest Experience Coordinator le 24 avr. 2018
Dear luiz,
Thank you very much for your review! It is a pleasure for the entire team to read that we met all your expectations and you totally enjoyed our attentive staff and our facilities! Please note that our rooms have a variety of channels in order to satisfy all our guests but your comments are taken into consideration. The Team of Melia Athens is at our guest's disposal and we work day by day to make sure our guests have an amazing experience with us.
We are looking forward to welcome you back.
Warm regards,
10/10 Excellent
Isa, Paris
13 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A recommander
Isa
Séjour de 1 nuit en février 2018
6/10 Satisfaisant
Fa, france
26 août 2017
Les points forts : Propreté
good location in the city
Fa
Séjour de 4 nuits en août 2017
8/10 Bien
Jean-Michel, Nancy France
21 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean-Michel
Séjour de 4 nuits en juillet 2017
6/10 Satisfaisant
dominique
2 août 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
dominique
Séjour de 3 nuits en juillet 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2017
8/10 Bien
Ginette
11 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Visite Athènes
Ginette
Séjour de 3 nuits en juin 2017
10/10 Excellent
Patricia, MONTEGUT ARROS
14 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre