Avis sur Cape Sounio Grecotel Boutique Resort
Cape Sounio Grecotel Boutique Resort
67 Km Athens Sounio Road, Lavreotiki, Attiki
Avis
9,0
Merveilleux
9,0/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Antonis Rodis Hotel Manager le 7 nov. 2023
Dear Herve ,We would like to thank you for taking the time to share the review of your experience in Grecotel Cape Sounio. Your positive evaluation, really strengthen our efforts in order to continue providing the highest level of services. We look forward to having the pleasure of welcoming you back to the resort on your next visit to Athens. Warmest Regards, Antonis Rodis Hotel Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
4 oct. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Michael Minadakis General Manager le 4 oct. 2022
Dear AnonymousWe would like to thank you for your preference in Cape Sounio, part of Grecotel Hotels & Resorts. All your comments have been noted. Apart from any unfortunate event, we are looking forward to hosting you again at your next visit in Athens and we are sure that your next accommodation in Cape Sounio, will leave you only memories of relaxation, great food and excellent service. Best Regards, Michael Minadakis General Manager
10/10 Excellent
Sebastien
Voyage en couple
28 juin 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sebastien
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Michael Minadakis General Manager at Grecotel Cape le 2 juil. 2022
Dear Karsten,
We would like to thank you for your feedback regarding your recent experience at Grecotel Cape Sounio.
We were delighted to read that you were pleased with the location, the staff’s behavior and service. All your comments have been noted, as any issues reported from our esteemed guests is of great value to us.
It was a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you back soon.
Kind Regards,
8/10 Bien
Marie
21 avr. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Decevant
Marie
Séjour de 2 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
20 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2021
Réponse de Grecotel Cape Sounio Team le 26 mai 2021
We would like to thank you for your kind words. We are happy to read you had a ' super ' stay!
Looking forward to welcoming you back!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
6/10 Satisfaisant
Charles-Edouard
27 sept. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Un peu vieillissant
Charles-Edouard
Séjour de 5 nuits en septembre 2020
8/10 Bien
BERNARD
Voyage en groupe
3 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BERNARD
Séjour de 3 nuits en août 2020
8/10 Bien
Angelina, Paris
Voyage en famille
22 sept. 2019
Angelina
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
16 août 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en août 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 août 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
roland
3 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
positif
roland
Séjour de 1 nuit en mai 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 août 2018
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
rapport qualité prix insuffisant
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2018
6/10 Satisfaisant
lily, geneve
3 août 2018
Les points faibles : Confort de la chambre
lily
Séjour de 6 nuits en juillet 2018
10/10 Excellent
Pierre
1 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lieu magnifique
Pierre
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
8/10 Bien
Florence
29 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Florence
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
10/10 Excellent
Arnaud
29 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Arnaud
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
8/10 Bien
Florence
28 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Florence
Séjour de 2 nuits en mai 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mai 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mai 2018
8/10 Bien
orianne, marby
31 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vacances automne
orianne
Séjour de 8 nuits en octobre 2017
10/10 Excellent
Christian
24 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christian
Séjour de 2 nuits en juin 2017
8/10 Bien
jocelyne
31 mai 2017
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
jocelyne
Séjour de 3 nuits en mai 2017
10/10 Excellent
gerard
30 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
gerard
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Michel
2 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michel
10/10 Excellent
Arno, toulouse
11 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Architecture exceptionnelle dans un site prodigieu
Arno
10/10 Excellent
tres genereux e, E
6 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel sur une très belle crique face à un
tres genereux e
10/10 Excellent
Virginie
5 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Virginie
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ok
Voyageur vérifié
8/10 Bien
daniel, Limoges
27 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bungalow individuel avec vue sur mer
daniel
10/10 Excellent
Florence
24 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Florence
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Vincent, Paris
18 oct. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un séjour très agréable
Vincent
8/10 Bien
Caroline, Zurich
13 oct. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien en famille
Caroline
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 oct. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Environnement top - Trés bon acceuil -
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Pascal, France
20 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Site exceptionnel
Pascal
8/10 Bien
O....., Paris
25 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
O.....
8/10 Bien
muriel, paris
4 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon séjour
muriel
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 juil. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 juil. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel de luxe au pied du Temple de poséidon
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Richard
Voyage en famille
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Richard
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Antonis Rodis Hotel Manager le 5 nov. 2023
Dear Richard,We would like to thank you for your preference in Cape Sounio, part of Grecotel Hotels & Resorts.In our effort to continuous improve our services, we do pay attention on every single word of our guests. Having said that, we would like to ensure you that your valuable comments have been noted and procedures are immediately adjusted where feasible or a long term plan will be organized in case structural changes are needed. We are delighted to read your positive comments regarding the Gym ,Spa and public pool facilities.Despite the unfortunate events that you mention, we truly hope that you would give us the opportunity to welcome you again in our resort, to see all the improvements made based on your valuable words. Yours respectfully,
10/10 Excellent
Omer
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Omer
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Antonis Rodis Hotel Manager le 17 oct. 2023
Dear Omer,We would like to thank you for taking the time to share the review of your experience in Grecotel Cape Sounio. Your positive evaluation, really strengthen our efforts in order to continue providing the highest level of services. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us but we were more than happy when you mentioned about the helpful and friendly attitude of our staff.We look forward to having the pleasure of welcoming you back to the resort on your next visit to Athens. Warmest Regards, Antonis RodisHotel Manager
8/10 Bien
silvana
Voyage en groupe
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
silvana
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Antonis Rodis Hotel Manager le 12 oct. 2023
Dear Silvana,We would like to thank you for taking the time to share the review of your experience in Grecotel Cape Sounio. Your positive evaluation, really strengthen our efforts in order to continue providing the highest level of services. All your comments have been noted, as we constantly work to improve our services. We look forward to having the pleasure of welcoming you back to the resort on your next visit to Athens. Warmest Regards, Antonis Rodis Hotel Manager
4/10 Médiocre
Anna
12 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et équipements
Anna
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Antonis Rodis Hotel Manager le 12 oct. 2023
Dear Anna,We would like to thank you for your preference in Cape Sounio, part of Grecotel Hotels & Resorts.On behalf of our Resort kindly accept our apologies for not providing you the high standard of hospitality which is the general norm of Grecotel Cape Sounio.As our main purpose is to exceed the expectations, it deeply sadden us to know that we did not manage to do so in every aspect of your stay.In our effort to continuous improve our services, we do pay attention on every single word of our guests. Having said that, we would like to ensure you that your valuable comments have been noted and either procedures are immediately adjusted where feasible or a long term plan will be organized in case structural changes are needed. Despite the unfortunate events that you mention, we truly hope that you would give us the opportunity to welcome you again in our Resort, to see all the improvements made based on your valuable words. Yours respectfully,Antonis RodisHotel Manager
10/10 Excellent
Jan
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic hotel resort
Jan
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Antonis Rodis Hotel Manager le 12 oct. 2023
Dear Jan ,We would like to thank you for taking the time to share the review of your experience in Grecotel Cape Sounio. Your positive evaluation, really strengthen our efforts in order to continue providing the highest level of services. We look forward to having the pleasure of welcoming you back to the resort on your next visit to Athens. Warmest Regards, Antonis Rodis Hotel Manager
8/10 Bien
mrs karen
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
mrs karen
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Antonis Rodis Hotel Manager le 2 oct. 2023
Dear Mrs. Karen,We would like to thank you for taking the time to share the review of your experience in Grecotel Cape Sounio. Your positive evaluation, really strengthen our efforts in order to continue providing the highest level of services. We look forward to having the pleasure of welcoming you back to the resort on your next visit to Athens. Warmest Regards, Antonis Rodis Hotel Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Antonis Rodis Hotel Manager le 29 sept. 2023
Dear Guest,We would like to thank you for taking the time to share the review of your experience in Grecotel Cape Sounio. Your positive evaluation, really strengthen our efforts in order to continue providing the highest level of services. All your comments have been noted, as we constantly work to improve our services. We look forward to having the pleasure of welcoming you back to the resort on your next visit to Athens. Warmest Regards, Antonis Rodis Hotel Manager
10/10 Excellent
Michael, Fort Lauderdale
14 sept. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Antonis Rodis Hotel Manager le 6 oct. 2023
Dear Michael,We would like to thank you for the excellent evaluation regarding your experience at Grecotel Cape Sounio.We always strive to keep our guests pleased since our main asset is the sincere, warm hospitality trying to accommodate all guests’ requests and we are glad that ,based on your evaluation, to know that we have achieved that.We are looking forward to welcoming you back at your next visit to Athens.Best Regards,Antonis RodisHotel Manager