Avis sur Sofitel Legend Old Cataract Aswan
Sofitel Legend Old Cataract Aswan
Abtal El Tahir Street, Aswan
Avis
9,6
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,8/10
Équipements
9,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
13 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Mariam Abdulrahman le 30 avr. 2023
Dear Arnaud,BonjourThank you for reviewing your recent stay in our Sofitel Legend Old Cataract Hotel. It is wonderful to hear we were able to make your stay special from the moment you arrived until the moment you departed.We are looking forward to welcome you back to Sofitel legend Old Cataract Aswan ensuring you another magnifique journey with us.Best Regards,Mariam AbdulrahmanGuest Experience Manager
10/10 Excellent
JEAN-MARC
Voyage en famille
24 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
merveilleux
JEAN-MARC
Séjour de 4 nuits en septembre 2021
Réponse de Mahmoud Fathy le 3 oct. 2021
Dear Valued Guest
Bonjour
Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Sofitel Legend Old Cataract Aswan.
C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.
Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame/ Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.
Cordialement
Mahmoud Fathy
Guest Expérience Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
15 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2021
Réponse de Mahmoud Fathy le 19 juin 2021
Dear Valued Guest
Bonjour
Thank you very much for your interest to stay at Sofitel Legend Old Cataract Aswan.
We very much appreciate your comments regarding your stay at the hotel.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
Mahmoud Fathy
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Isabella
22 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pour un séjour de rêve
Isabella
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Mahmoud Fathy le 30 mai 2021
Dear Valued Guest
Bonjour
Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Sofitel Legend Old Cataract Aswan.
C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.
Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame/ Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.
Cordialement
Mahmoud Fathy
Guest Expérience Manager
10/10 Excellent
Jonathan
12 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait!
Jonathan
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Mahmoud Fathy le 30 mai 2021
Dear Valued Guest
Bonjour
Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Sofitel Legend Old Cataract Aswan.
C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.
Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame/ Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.
Cordialement
Mahmoud Fathy
Guest Expérience Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de m le 17 déc. 2019
Dear Valued Guest,
Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our Sofitel Legend old Cataract hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.
Best regards,
Mahmoud Fathy
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Zakia
2 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique
Zakia
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Mahmoud Fathy le 11 mai 2019
Dear Valued Guest
Bonjour!
Thank you very much for choosing Sofitel Legend Old Cataract Aswan.
We very much appreciate your comments regarding your stay at the hotel.
We are delighted to read that you had a good stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
Sincerely,
Mahmoud Fathy
Guest Experience Manger
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
22 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 13 nuits en avril 2019
Réponse de Mahmoud Fathy le 3 mai 2019
Dear Valued Guest
Bonjour
Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Sofitel Legend Old Cataract Aswan.
C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.
Dans l’attente de vous accueillir de nouveau.
Cordialement
Mahmoud Fathy
Guest Expérience Manager
10/10 Excellent
pascal
18 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
pascal
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Mahmoud Fathy le 8 avr. 2019
Dear Valued Guest
Bonjour
Thank you so much for your feedback in regards to your stay at Sofitel Legend Old Cataract Aswan!
It truly is a delight to know that you have enjoyed your stay with us.
We look forward to welcome you back to our hotel again in the near future.
Warm Regards
Mahmoud Fathy
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Jérôme
3 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jérôme
Séjour de 8 nuits en février 2019
Réponse de Mahmoud Fathy le 4 mars 2019
Dear Valued Guest
Bonjour
Thank you so much for your feedback in regards to your recent stay at Sofitel Legend Old Cataract Aswan!
It truly is a delight to read that you have enjoyed your stay with us.
We look forward to welcome you back to our hotel again in the near future.
Warm Regards
Mahmoud Fathy
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Nadine
31 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nadine
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Mahmoud Fathy le 11 févr. 2019
Dear Valued Guest
Bonjour
Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Sofitel Legend Old Cataract Aswan.
C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.
Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame/ Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.
Cordialement
Mahmoud Fathy
Guest Expérience Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Mahmoud Fathy le 14 janv. 2019
Dear Valued Guest
Bonjour
Thank you so much for your feedback in regards to your recent stay at Sofitel Legend Old Cataract Aswan!
It truly is a delight to read that you have enjoyed your stay with us.
We look forward to welcome you back to our hotel again in the near future.
Warm Regards
Mahmoud Fathy
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Simon
19 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique hôtel. Service irréprochable.
Simon
Séjour de 2 nuits en mai 2018
Réponse de Mahmoud Fathy le 26 mai 2018
Dear Valued Guest
Bonjour
Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Sofitel Legend Old Cataract Aswan.
C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.
Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame/ Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.
Cordialement
Mahmoud Fathy
Guest Expérience Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour féerique au palais des 1001 nuits!
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en mai 2018
Réponse de Mahmoud Fathy le 24 mai 2018
Dear Valued Guest
Bonjour
Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Sofitel Legend Old Cataract Aswan.
C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.
Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame/ Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.
Cordialement
Mahmoud Fathy
Guest Expérience Manager
10/10 Excellent
Julien, Paris
11 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique hôtel au charme suranné
Julien
Réponse de Mahmoud Fathy le 14 mai 2018
Dear Valued Guest
Bonjour
Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour à Sofitel Legend Old Cataract Aswan.
C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.
Dans l’attente de vous accueillir prochainement, nous vous prions de croire, Madame/Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.
Cordialemnt
Mahmoud Fathy
Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Amina
24 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait!!
Amina
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
Dear Valued Guest
Bonjour
Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Sofitel legend Old Cataract Aswan.
C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.
Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame/ Monsieur, en l’expression de nos sentiments les
meilleurs .
Cordialement
Mahmoud Fathy
Guest Experience Manager
8/10 Bien
stephane
17 mars 2017
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le meilleur hôtel d'Aswan.
stephane
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel légendaire
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Philippe V.
15 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Exceptionnel
Philippe V.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
20 juil. 2014
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Equipement plus que décevant
Voyageur vérifié
Réponse de Osama le 14 févr. 2015
Dear Sir,
Thank you so much for your feedback.
We take all comments serious and we try to correct in all areas mentioned in the comments. Sorry to hear that the room was not up to our usual high standards for your last visit As for the rooms we do have plans for preventive maintenance to avoid such incidents.
We do hope we can welcome you back on your next visit to Aswan.
Thank you once again for your honest feedback and all the best
Sincerely
Guest Relations Team
10/10 Excellent
O.L, paris
7 mai 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellente localisation
O.L
Réponse de Osama le 14 févr. 2015
Dear guest,
It was a pleasure having you with us and thank you for taking the time to review your recent stay at Sofitel Legend Old Cataract. We are delighted to read that you enjoyed our room.
Thank you again for sharing your experience and we look forward to having the pleasure of welcoming you back again in the not too distant future.
With best regards,
The Management
Sofitel Legend Old Cataract
10/10 Excellent
Pierrre, Paris
7 avr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique
Pierrre
Réponse de Osama le 14 févr. 2015
Dear Madam/ Sir,
First of all we would like to apologize for not being able to answer you in your native language.
We are pleased to know that you have stayed in Sofitel Legend Old Cataract during your recent visit to Aswan.
Thank you for taking the time to express your appreciation.
We hope to have the opportunity to welcome you to our hotel on your next trip to Aswan.
Sincerely,
Guest Relation Team
10/10 Excellent
sahar
Voyage en couple
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
sahar
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Mariam Abdulrahman le 23 avr. 2024
Dear Valued Guest,Bonjour Thank you for choosing Sofitel Legend Old Cataract Aswan and sharing your experience. We are delighted to hear that you enjoyed the historical and majestic vibes, delicious food, and phenomenal piano performance at the 1902 restaurant. Your kind words about our polite and gracious staff are truly appreciated. We have duly noted your feedback about the cleanliness of the wooden stairs and will address it promptly. Thank you again for sharing your experience & looking forward to welcoming you back to our hotel again.Sincerely, Mariam Abdulrahman Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Margret
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Margret
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Mariam Abdulrahman le 23 avr. 2024
Dear Valued Guest,BonjourThank you so much for your rating Sofitel Legend Old Cataract Aswan! It truly is a delight to know that you have enjoyed your visit in our hotel.We look forward to welcome you back to our hotel again in the near future.Warm Regards,Mariam AbdulrahmanGuest Experience Manager
10/10 Excellent
Landon B.
Voyage en couple
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Landon B.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Mariam Abdulrahman le 22 mars 2024
Dear Valued Guest,BonjourThank you for choosing Sofitel Legend Old Cataract Aswan and sharing your experience. We are delighted to hear that you enjoyed our luxurious rooms, comfortable beds, and excellent service. Your feedback on the food is duly noted. It's a pleasure to know that you found our hotel to be a gem in Aswan. We look forward to welcoming you back in the future. Sincerely, Mariam Abdulrahman Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Ana
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ana
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Mariam Abdulrahman le 23 avr. 2024
Dear Valued Guest,BonjourThank you so much for your rating Sofitel Legend Old Cataract Aswan! It truly is a delight to know that you have enjoyed your visit in our hotel. We look forward to welcoming you back to our hotel again in the near future.Warm Regards,Mariam AbdulrahmanGuest Experience Manager
10/10 Excellent
aly
Voyage en groupe
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
aly
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Mariam Abdulrahman le 11 janv. 2024
Dear Valued Guest,BonjourThank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Mariam AbdulrahmanGuest Experience Manager
10/10 Excellent
Ariane
Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ariane
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Mariam Abdulrahman le 11 janv. 2024
Dear Valued Guest,BonjourThank you for choosing Sofitel Legend Old Cataract Aswan for your recent vacation and for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you had a magical vacation and enjoyed our beautiful and historic building, fabulous swimming pool and spa, and our friendly and attentive staff. It's great to know that you had a perfect vacation, balancing visits to historic sites with relaxation by the pool. We appreciate your kind recommendation of Donya at the spa for massages and body scrubs. We hope to welcome you back again soon for another memorable stay.Warm regards,Mariam AbdulrahmanGuest Experience Manager
10/10 Excellent
HUI
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
HUI
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Mariam Abdulrahman le 3 janv. 2024
Dear Valued Guest,BonjourThank you so much for your feedback in regards to your recent stay at Sofitel Legend Old Cataract Aswan!It truly is a delight to read that you have enjoyed your stay with us.We look forward to welcome you back to our hotel again in the near future.Warm Regards,Mariam AbdulrahmanGuest Experience Manager
10/10 Excellent
Anthony
Voyage en famille
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Mariam Abdulrahman le 3 janv. 2024
Dear Valued Guest,BonjourThank you so much for your feedback in regards to your recent stay at Sofitel Legend Old Cataract Aswan!It truly is a delight to read that you have enjoyed your stay with us.We look forward to welcome you back to our hotel again in the near future.Warm Regards,Mariam AbdulrahmanGuest Experience Manager
10/10 Excellent
Armen
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Armen
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Mariam Abdulrahman le 23 avr. 2024
Dear Valued Guest,BonjourThank you so much for your rating Sofitel Legend Old Cataract Aswan! It truly is a delight to know that you have enjoyed your visit in our hotel. We look forward to welcoming you back to our hotel again in the near future.Warm Regards,Mariam AbdulrahmanGuest Experience Manager
10/10 Excellent
Prasanna
30 sept. 2023
Prasanna
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Mariam Abdulrahman le 23 avr. 2024
Dear Valued Guest,BonjourThank you so much for your rating Sofitel Legend Old Cataract Aswan! It truly is a delight to know that you have enjoyed your visit in our hotel. We look forward to welcoming you back to our hotel again in the near future.Warm Regards,Mariam AbdulrahmanGuest Experience Manager
10/10 Excellent
William
Voyage en couple
24 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Kimberly
Voyage en couple
16 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Mariam Abdulrahman le 23 avr. 2024
Dear Valued Guest,BonjourThank you so much for your rating Sofitel Legend Old Cataract Aswan! It truly is a delight to know that you have enjoyed your visit in our hotel. We look forward to welcoming you back to our hotel again in the near future.Warm Regards,Mariam AbdulrahmanGuest Experience Manager
10/10 Excellent
Amy
Voyage en couple
23 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Mariam Abdulrahman le 28 août 2023
Dear Valued Guest,BonjourFirst and foremost we would like to thank you for the praising review you shared following your recent visit to our Sofitel Legend Old Cataract hotel and are delighted to read that we were able to match your expectations. The entire team look forward to welcoming you back to your home again soon for another magnifique stay.Warm Regards,Mariam AbdulrahmanGuest Experience Manager
10/10 Excellent
Vicki
22 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Truly magnificent with spectacular view
Vicki
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Mariam Abdulrahman le 28 août 2023
Dear Valued Guest,Bonjour! Thank you very much for choosing Sofitel Legend Old Cataract Aswan.We very much appreciate your comments regarding your stay at the hotel. We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day. Marina is so grateful to have been mentioned personally. Thank you for your kind feedback, and we are looking forward to welcoming you back soon for another magnifique stay with us. Sincerely,Mariam AbdulrahmanGuest Experience Manager
10/10 Excellent
Mustafa
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mustafa
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Mariam Abdulrahman le 28 août 2023
Dear Valued Guest,BonjourThank you so much for your rating Sofitel Legend Old Cataract Aswan! It truly is a delight to know that you have enjoyed your visit in our hotel.We look forward to welcome you back to our hotel again in the near future.Warm Regards,Mariam AbdulrahmanGuest Experience Manager
10/10 Excellent
Javier
15 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A++Hotel
Javier
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Mariam Abdulrahman le 20 juil. 2023
Dear Valued Guest,BonjourThank you so much for your rating Sofitel Legend Old Cataract Aswan! It truly is a delight to know that you have enjoyed your visit in our hotel.We look forward to welcome you back to our hotel again in the near future.Warm Regards,Mariam AbdulrahmanGuest Experience Manager
10/10 Excellent
Ferhat
12 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ferhat
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Mariam Abdulrahman le 24 juin 2023
Dear Valued Guest,BonjourThank you so much for your rating Sofitel Legend Old Cataract Aswan! It truly is a delight to know that you have enjoyed your visit in our hotel.We look forward to welcome you back to our hotel again in the near future.Warm Regards,Mariam AbdulrahmanGuest Experience Manager
10/10 Excellent
Faith, Greenwich
9 juin 2023
Faith
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Mariam Abdulrahman le 20 juil. 2023
Dear Valued Guest,BonjourThank you so much for your rating Sofitel Legend Old Cataract Aswan! It truly is a delight to know that you have enjoyed your visit in our hotel.We look forward to welcome you back to our hotel again in the near future.Warm Regards,Mariam AbdulrahmanGuest Experience Manager
10/10 Excellent
Yvonne
28 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Old world charm with every modern convenience
Yvonne
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Mariam Abdulrahman le 24 juin 2023
Dear Valued Guest,BonjourFirst and foremost we would like to thank you for the praising review you shared following your recent visit to our Sofitel Legend Old Cataract hotel and are delighted to read that we were able to match your expectations.We are looking forward to welcoming you back to Sofitel Legend Old cataract Aswan ensuring you a magnifique stay.Best Regards,Mariam AbdulrahmanGuest Experience Manager
10/10 Excellent
Jorge, Miami
Voyage en famille, Voyage en couple
15 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jorge
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Mariam Abdulrahman le 28 mai 2023
Dear Valued Guest,BonjourThank you so much for your rating Sofitel Legend Old Cataract Aswan! It truly is a delight to know that you have enjoyed your visit in our hotel.We look forward to welcome you back to our hotel again in the near future.Warm Regards,Mariam AbdulrahmanGuest Experience Manager
10/10 Excellent
Dirar
10 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dirar
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Mariam Abdulrahman le 12 mai 2023
Bonjour Dirar,Thank you so much for your rating Sofitel Legend Old Cataract Aswan! It truly is a delight to know that you have enjoyed your visit in our hotel.We look forward to welcome you back to our hotel again in the near future.Warm Regards,Mariam AbdulrahmanGuest Experience Manager
10/10 Excellent
Jeffrey
Voyage en famille
9 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffrey
Réponse de Mariam Abdulrahman le 30 avr. 2023
Dear Jeffrey,Bonjour Thank you so much for taking the time to provide our hotel with such wonderful feedback!It is great that you were able to benefit from the great & unique location of the hotel and the most beautiful views of Aswan. We are so thrilled to read of your enjoyable stay with us.I would like to highlight that the eggs in breakfast are available upon request.Thank you once again for your truly wonderful review! The entire team look forward to welcoming you back very soon to Sofitel Legend Old Cataract Aswan ensuring you another magnifique stay.Warm regards,Mariam AbdulrahmanGuest Experience Manager
10/10 Excellent
Julius, Bethesda
8 avr. 2023
Julius
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Mariam Abdulrahman le 30 avr. 2023
Dear Valued Guest,BonjourThank you so much for your rating Sofitel Legend Old Cataract Aswan! It truly is a delight to know that you have enjoyed your visit in our hotel.We look forward to welcome you back to our hotel again in the near future.Warm Regards,Mariam AbdulrahmanGuest Experience Manager
10/10 Excellent
SAM
9 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superb
SAM
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Mariam Abdulrahman le 16 avr. 2023
Dear Valued Guest,BonjourThank you for the time you spent to share your feedback on your recent stay at our Sofitel Legend Old Cataract, to be considered as one of the best hotels you stayed at is certainly high praise.We are looking forward to welcome you again to our hotel ensuring you another mesmerizing experience with usBest Regards,Mariam AbdulrahmanGuest Experience Manager
10/10 Excellent
Alan
22 févr. 2023
Alan
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Mariam Abdulrahman le 16 avr. 2023
Dear Valued Guest,BonjourThank you so much for your rating Sofitel Legend Old Cataract Aswan! It truly is a delight to know that you have enjoyed your visit in our hotel.We look forward to welcome you back to our hotel again in the near future.Warm Regards,Mariam AbdulrahmanGuest Experience Manager
10/10 Excellent
Tamara
Voyage en groupe
20 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tamara
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Mariam Abdulrahman le 16 avr. 2023
Dear Tamara,Bonjour Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Mariam Abdulrahman Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Tamara
Voyage en groupe
7 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tamara
Réponse de Mariam Abdulrahman le 28 août 2023
Dear Valued Guest,BonjourFirst and foremost we would like to thank you for the praising review you shared following your recent visit to our Sofitel Legend Old Cataract hotel and are delighted to read that we were able to match your expectations. The entire team look forward to welcoming you back to your home again soon for another magnifique stay.Warm Regards,Mariam AbdulrahmanGuest Experience Manager