Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de hf le 8 mars 2024
Cher Client,Nous vous remercions de votre séjour et d'avoir pris le temps pour décrire vos impressions.Nous sommes heureux d'avoir su répondre à vos attentes et ne manqueront pas de passer vos commentaires positifs à l'ensemble de notre personnel.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir prochainement et restons à votre entière disposition.Cordialement,Herve FrereHotel Director
10/10 Excellent
Audrey
Voyage en famille
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Audrey
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de J.COLLET Operations MANAGER le 13 févr. 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to rate your stay at NH Geneva Airport. We are glad to read that you enjoyed our hotel and it would be our pleasure to welcome you again for future travels. Sincerely,
10/10 Excellent
AGNES
3 janv. 2024
AGNES
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de hf le 9 janv. 2024
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
10/10 Excellent
Maroua
17 déc. 2023
Maroua
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de hf le 9 janv. 2024
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
4/10 Médiocre
Gilles
Voyage d’affaires
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gilles
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de hf le 8 déc. 2023
Cher Client, Nous vous remercions de votre séjour et d'avoir pris le temps pour décrire vos impressions. Nous souhaitons nous excuser de ne pas avoir répondu à vos attentes concernant l'ensemble de nos services proposés. Soyez assurés que la satisfaction et le confort de nos clients nous tiennent à cœur malgré votre ressenti. Nous prenons bonne note de vos commentaires concernant notre service et y apporterons les corrections nécessaires. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir prochainement afin de vous prouver que nous pouvons être un meilleur hôte et restons à votre entière disposition. Meilleures salutations. Herve Frere Hotel Director
8/10 Bien
pascal
Voyage en couple
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
pascal
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de hf le 8 déc. 2023
Cher Client, Nous vous remercions de votre séjour et d'avoir pris le temps pour décrire vos impressions. Nous souhaitons nous excuser de ne pas avoir répondu à vos attentes concernant l'ensemble de nos services proposés. Soyez assurés que la satisfaction et le confort de nos clients nous tiennent à cœur malgré votre ressenti. Nous prenons bonne note de vos commentaires concernant notre service et y apporterons les corrections nécessaires. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir prochainement afin de vous prouver que nous pouvons être un meilleur hôte et restons à votre entière disposition. Meilleures salutations. Herve Frere Hotel Director
10/10 Excellent
Genoveva
Voyage d’affaires
10 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best choice for connecting to Geneva airport
Genoveva
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de hf le 13 nov. 2023
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
10/10 Excellent
Genoveva
23 oct. 2023
Genoveva
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de hf le 25 oct. 2023
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
10/10 Excellent
Lieve
9 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lieve
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de hf le 11 sept. 2023
Cher Client,Nous vous remercions de votre séjour et d'avoir pris le temps pour décrire vos impressions.Nous sommes heureux d'avoir su répondre à vos attentes et ne manqueront pas de passer vos commentaires positifs à l'ensemble de notre personnel.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir prochainement et restons à votre entière disposition.Cordialement,Herve FrereHotel Director
8/10 Bien
Christophe
6 sept. 2023
Christophe
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de hf le 27 sept. 2023
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
10/10 Excellent
Lieve
24 août 2023
Lieve
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de hf le 31 août 2023
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
10/10 Excellent
Ruta, Leigh On Sea
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruta
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de hf le 5 avr. 2024
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
10/10 Excellent
Hanna
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hanna
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de hf le 27 mars 2024
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
10/10 Excellent
Ellie
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ellie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de hf le 27 mars 2024
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
10/10 Excellent
Esra
Voyage en groupe
7 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Esra
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de hf le 8 mars 2024
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
8/10 Bien
Noemi
Voyage en famille
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Noemi
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de J.COLLET Operations MANAGER le 13 févr. 2024
Gracias por tomarse el tiempo para calificar su estadía en NH Geneva Airport. Nos alegra saber que disfrutó de nuestro hotel y sería un placer darle la bienvenida nuevamente para futuros viajes.Atentamente,
10/10 Excellent
Fabrice
Voyage d’affaires
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fabrice
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de J.COLLET Operations MANAGER le 13 févr. 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to rate your stay at NH Geneva Airport. We are glad to read that you enjoyed our hotel and it would be our pleasure to welcome you again for future travels.Sincerely,
10/10 Excellent
Juergen, Chapel Hill
1 févr. 2024
Juergen
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de hf le 27 mars 2024
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
2/10 Horrible
gary
Voyage en famille
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
gary
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de hf le 30 janv. 2024
Dear Guest,First of all I would like to apologize for the inconvenience you have experienced in our hotel, and to express our deepest regret about it.With regards to your comments, we have read them carefully and would like to inform you that all the feedback given is the most reliable method of monitoring the service we offer and to improve the issues that need to be developed in order to achieve our guest's satisfaction and to provide an extraordinary service. This comment will be highly valued for next actions to be implemented. Please receive our most sincere apologies for not having been able to cover your expectations. However, we have our operational shuttles hours mentioned on the sites to prevent this type of comment, and guest dissatisfaction.We hope you give us a second chance. Looking forward to welcoming you back soon.Yours sincerely.Herve Frere Hotel Director
10/10 Excellent
Charles
Voyage en famille
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Imperfect but great value.
Charles
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de hf le 29 janv. 2024
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
10/10 Excellent
Cecilia
Voyage en couple
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cecilia
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de hf le 29 janv. 2024
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
10/10 Excellent
Jessica
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de hf le 9 janv. 2024
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
10/10 Excellent
Charles
7 janv. 2024
Charles
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de hf le 9 janv. 2024
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
8/10 Bien
deborah
Voyage en famille
7 janv. 2024
Les points forts : Confort de la chambre
deborah
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de hf le 9 janv. 2024
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
8/10 Bien
Mariel
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Mariel
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de hf le 9 janv. 2024
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
8/10 Bien
svetlana
Voyage en famille
5 janv. 2024
Les points forts : Équipements
svetlana
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de hf le 9 janv. 2024
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
10/10 Excellent
Kamaleddine
Voyage en famille
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kamaleddine
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de hf le 29 déc. 2023
Dear Client,First, let me show you my sincere gratitude for taking the time in sending us your review, and for the trust you have placed in our hotel, by choosing it for your stay at NH Geneva Airport Hotel.I really appreciate the good comments that I have shared with our staff. They are the principal of our values, a service characterized by professionalism and continuous effort to satisfy all our customers.I assure you that comments like yours provides with the esteem to continue in our daily effort and it is our commitment to show that we can make you feel surprised and special while staying with us.Hoping to welcome you for your next stay with us so that I can meet you personally.Receive my best regards.Herve Frere
10/10 Excellent
Noyan
26 déc. 2023
Noyan
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de hf le 29 déc. 2023
Dear Client,First, let me show you my sincere gratitude for taking the time in sending us your review, and for the trust you have placed in our hotel, by choosing it for your stay at NH Geneva Airport Hotel.I really appreciate the good comments that I have shared with our staff. They are the principal of our values, a service characterized by professionalism and continuous effort to satisfy all our customers.I assure you that comments like yours provides with the esteem to continue in our daily effort and it is our commitment to show that we can make you feel surprised and special while staying with us.Hoping to welcome you for your next stay with us so that I can meet you personally.Receive my best regards.Herve Frere
8/10 Bien
Maria
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de hf le 31 janv. 2024
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
8/10 Bien
Cristina
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cristina
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de J.COLLET Operations Manager le 27 déc. 2023
Dear Cristina,Thank you for taking the time to rate your stay at NH Geneva Airport. We are glad to read you enjoyed our hotel. We hope you had a great time and we can have the pleasure of welcoming you again for future stays. Sincerely,
2/10 Horrible
Steven
Voyage en couple
24 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Steven
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de J.COLLET Operations MANAGER le 26 déc. 2023
Dear Steven,Thank you for sharing this very constructive feedback.We hope you are having very pleasant end of year celebrations.Sincerely,
10/10 Excellent
Zakari
Voyage en groupe
19 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zakari
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Lucas le 24 déc. 2023
Cher Zakari,Nous vous remercions pour cette très belle note et ous espérons vous accueillir au plus vite encore une fois.Bonne fin d'année,
10/10 Excellent
Burak
17 déc. 2023
Burak
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de hf le 9 janv. 2024
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
10/10 Excellent
Michel
11 déc. 2023
Michel
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de hf le 2 janv. 2024
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
10/10 Excellent
Marcella
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marcella
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de hf le 11 déc. 2023
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
10/10 Excellent
Lieve
23 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lieve
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de hf le 8 déc. 2023
Cher Client,Nous vous remercions de votre séjour et d'avoir pris le temps pour décrire vos impressions.Nous sommes heureux d'avoir su répondre à vos attentes et ne manqueront pas de passer vos commentaires positifs à l'ensemble de notre personnel.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir prochainement et restons à votre entière disposition.Cordialement,Herve FrereHotel Director
6/10 Satisfaisant
Shashank, chennai
21 nov. 2023
Shashank
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de hf le 18 déc. 2023
Dear Customer, thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions. We wish to apologize for not having met your expectations regarding all our proposed services. Rest assured that the satisfaction and comfort of our customers are important to us despite your feelings. We take good note of your comments regarding our service and will make the necessary corrections. We hope to have the pleasure of welcoming you soon to prove that we can be a better host and remain at your disposal. Best regards.Herve FrereHotel Director
8/10 Bien
EVA
Voyage d’affaires
21 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
EVA
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de hf le 8 déc. 2023
Cher Client,Nous vous remercions de votre séjour et d'avoir pris le temps pour décrire vos impressions.Nous sommes heureux d'avoir su répondre à vos attentes et ne manqueront pas de passer vos commentaires positifs à l'ensemble de notre personnel.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir prochainement et restons à votre entière disposition.Cordialement,Herve FrereHotel Director
10/10 Excellent
Alexa
18 nov. 2023
Alexa
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de hf le 8 déc. 2023
Cher Client,Nous vous remercions de votre séjour et d'avoir pris le temps pour décrire vos impressions.Nous sommes heureux d'avoir su répondre à vos attentes et ne manqueront pas de passer vos commentaires positifs à l'ensemble de notre personnel.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir prochainement et restons à votre entière disposition.Cordialement,Herve FrereHotel Director
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean, modern and close to the airport
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de hf le 13 nov. 2023
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
10/10 Excellent
IAN
10 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
IAN
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de hf le 13 nov. 2023
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
8/10 Bien
sarko
8 nov. 2023
sarko
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de hf le 13 nov. 2023
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
10/10 Excellent
Sunmi
8 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sunmi
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de hf le 13 nov. 2023
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
2/10 Horrible
Hisham
Voyage d’affaires
5 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
DO NOT GO THERE IF YOU SMOKE. TERRIBLE SERVICE
Hisham
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de hf le 13 nov. 2023
Dear Guest,First of all I would like to apologize for the inconvenience you have experienced in our hotel, and to express our deepest regret about it.With regards to your comments, we have read them carefully and would like to inform you that all the feedback given is the most reliable method of monitoring the service we offer and to improve the issues that need to be developed in order to achieve our guest's satisfaction and to provide an extraordinary service. This comment will be highly valued for next actions to be implemented. Please receive our most sincere apologies for not having been able to cover your expectations.We hope you give us a second chance. Looking forward to welcoming you back soon.Yours sincerely.Herve Frere Hotel Director
10/10 Excellent
Daniel
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de hf le 3 nov. 2023
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
10/10 Excellent
Marion
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marion
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de hf le 30 oct. 2023
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
27 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Awesome
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de hf le 30 oct. 2023
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
10/10 Excellent
Elizaveta
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizaveta
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de hf le 30 oct. 2023
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
10/10 Excellent
Moisés
Voyage d’affaires
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Moisés
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de hf le 25 oct. 2023
Dear Customer,We thank you for your stay and for taking the time to describe your impressions.We are happy to have met your expectations and will be sure to pass on your positive comments to all our staff.We look forward to welcoming you soon and remain at your service.Regards,Herve FrereHotel Director
2/10 Horrible
Erin
Voyage en couple
18 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Erin
Réponse de hf le 25 oct. 2023
Dear Guest,First of all I would like to apologize for the inconvenience you have experienced in our hotel, and to express our deepest regret about it.With regards to your comments, we have read them carefully and would like to inform you that all the feedback given is the most reliable method of monitoring the service we offer and to improve the issues that need to be developed in order to achieve our guest's satisfaction and to provide an extraordinary service. This comment will be highly valued for next actions to be implemented. Please receive our most sincere apologies for not having been able to cover your expectations.We hope you give us a second chance. Looking forward to welcoming you back soon.Yours sincerely.Herve Frere Hotel Director