4 bars

Avis sur Crystal De Luxe Resort & Spa – All Inclusive

5 out of 5
Crystal De Luxe Resort & Spa – All Inclusive
Yeni Mah.501 Sok.No:9, Kemer, Antalya

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 93 avis sur 183." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 59 avis sur 183." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 18 avis sur 183." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 10 avis sur 183." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 3 avis sur 183." "

9,0/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L'hôtel est magnifique, bien situé
Séjour de 7 nuits en juin 2021
Réponse de CRYSTAL DE LUXE RESORT & SPA le 15 juil. 2021
Dear Guest, Thats a great pleasure for us to read such a nice and positive review after your holiday in our hotel. We would be very pleased to welcome you again in Crystal De Luxe Resort & Spa , Best Regards, Birol Senel General Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté et personnel et service
L'hôtel est bien situé. La plage est trop petite et il n'y a qu'une piscine qui se rempli très vite lorsqu'il y a bcp de monde. Pour la plage, il faut traverser une rue et marcher qq minutes pas idéal quand on a des enfants. Le buffet, comparé à d autres hôtel, j ai vu mieux. Les salades, desserts sont bons et variés mais les plats chauds pas top.
Séjour de 7 nuits en juin 2021
Réponse de CRYSTAL DE LUXE RESORT & SPA le 30 juin 2021
Dear Guest , All reviews, doesn’t matter positivie or negative, are highly important for us, as it helps us to improve our service and make it better. We were sad to know that some points, which you mentioned above, didn’t let you fully enjoy your holiday. All that issues will be reported to our management. Thank you again for your feedback. We’re looking forward to see you here again. Best Regards, Birol Senel General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
très bien merci confortable et très bon service bonne cuisine et variés
Séjour de 15 nuits en février 2019
Réponse de Birol SENEL le 1 mars 2019
Dear Guest, We are very pleased to hear that you and your family enjoyed your holiday in our hotel, thank you for sharing your kind words with us. We do our best to make everyone's stay as special as possible. On behalf of Crystal De Luxe Resort & Spa we would like to thank you for choosing our hotel to spending your summer time and we hope to welcome yourselves back one day. Sincerely you Birol Senel General manager

10/10 Excellent

Patoumemere, Dijon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
2 années de suite dans cette hôtel qui est excellent rien à dire bien situé propre repas un choix considérable et bon super
Séjour de 7 nuits en octobre 2018
Réponse de Ali Osman ILHAN le 31 oct. 2018
Dear Patoumemere , Thank you for good vote and advises. Best Regards Ali Osman ILHAN General Manager

10/10 Excellent

sn, lyon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel accueillant
Génial ! Hotel super bien placé ! Serveurs au top, ne parle pas du tout français mais anglais.
Séjour de 9 nuits en juillet 2018
Réponse de Ali Osman ILHAN le 21 juil. 2018
Dear Guest, Thank you very much for good vote and nice comment, With pleasure, we will welcome you once again in Crystal De Luxe Resort Spa Best regards

8/10 Bien

genxho, courrendlin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique hotel avec personel très souriante et professionnels. Bonne cuisine belle plage et piscine. Belle chambré tre spacieuse. Un a passé un tre belle semaine
Séjour de 7 nuits en mai 2018
Réponse de Ali Osman Ilhan le 1 juin 2018
Dear genxho, Thank you very much about high voting our hotel. We hope to welcome you once again in Crystal Deluxe Resort & SPA Hotel. Best Regards Ali Osman Ilhan General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
Très bon hôtel. Séjour en famille avec 2 enfants. Un pru bruyant cependant le soir avec les activités...
Séjour de 7 nuits en avril 2018
Réponse de Ali Osman ILHAN General Manager le 29 mai 2018
Dear Guest, Thank you very much for your review and nice commends. It was a pleasure for us to welcome you in Crystal De Luxe Resort & Spa Hotel.  We hope all the best for you, for your family and your friends  With our best regards Ali Osman ILHAN General Manager

10/10 Excellent

Philippe, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent rapport qualité/prix. Hotel reposant.
Très bonnes prestations pour les tarifs pratiqués. Personnel prévenant et sympathique. Repas assez variés et de bonne qualité. Animations efficaces mais sachan t rester discrètes et non invasives. Très propre. Excellent compromis pour des vacances sans soucis et reposantes.
Réponse de Ali Osman ILHAN General Manager le 22 mai 2016
Dear Philippe, Thank you very much for your review and for time which you spend for it. As Crystal Hotels Resort & Spa Family, our goal is to improve the quality of services provided to improve daily. From this reason, do praise criticisms or suggestions that come from our guests to make a positive contribution to our work. It was great pleasure for us to welcome you in Crystal De Luxe Resort & Spa Hotel and hope to be able to accommodate you again in soon. Best regards, Ali Osman İLHAN General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
détente et repos
nous avons passé une semaine dans cet hôtel, nous avons pu profiter pleinement de notre séjour, l'ambiance est très agréable, l'hôtel est situé juste à coté de la mer, nous avons pris l'option "all exclusive", les repas servis sont très bons, il y a du choix (viande rouge, blanche, poissons, légumes variés, frites, riz et pâtes), les desserts sont bons aussi, des fruits sont servis matin, midi et soir. tous les soirs des animations ont été mis en place par l'hôtel: groupe de danseuses de cabarets, des groupes de danse brésilienne sambas, capoeira..., soirée karaoké et chants. nous avons été content de notre séjour sur tous les points, hors le ménage qui n'était pas bien fait dans les chambres.
Réponse de Ali Osman Ilhan le 23 juil. 2016
Dear Guest, Thank you very much for your review and nice comments. It was a pleasure for us to welcome you in Crystal De Luxe Resort & Spa Hotel. We wishing all the best for you, your family and your friends. With our best regards Ali Osman Ilhan General Manager

10/10 Excellent

CHRISTIAN, Huy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique. Spa super service super hôtel très accueillant.
Réponse de Ali Osman Ilhan le 30 avr. 2016
Dear CHRISTIAN Thank you very much for your review and nice commends. It was a pleasure for us to welcome you in Crystal De Luxe Resort & Spa Hotel.  We hope all the best for you, for your family and your friends  With our best regards Ali Osman ILHAN General Manager

8/10 Bien

hassane c.

Les points forts : Confort de la chambre
bien mais loin de la ville
hotel bien il faut parler Français et le buffet premier et servis les autre pleure il m est arriver un jour pour diner je suis arriver a20h20 le buffet c etais fini

10/10 Excellent

Tetiana

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Ali Osman Ilhan le 5 mars 2016
Dear Tetiana, Thank you for good evoulation. We are looking foraward to see you here among us. Yours Sincerely, General Manager Ali Osman İLHAN

10/10 Excellent

Tetiana

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Réponse de Ali Osman Ilhan le 5 mars 2016
Dear Tetiana, Thank you for good evoulation. We are looking foraward to see you here among us. Yours Sincerely, General Manager Ali Osman İLHAN

10/10 Excellent

Tetiana

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Ali Osman Ilhan le 5 mars 2016
Dear Tetiana, Thank you for good evoulation. We are looking foraward to see you here among us. Yours Sincerely, General Manager Ali Osman İLHAN

4/10 Médiocre

Mima, Kemer

Les points faibles : Personnel et service
Hôtel convenable personnel en salle désagrable
Retard au départ CDG près de 3 hres, prix du taxi non conforme à ce que LUDOVIC nous avait indiqué doit 18 euros/pers. aller nous avons régler 70 euros aller et retour 50 euros boujour l'arnaque. Séjour SPA très cher, en salle de repas il nous a été demandé nos origines nous l'avons dit sans se douter ce qui suit : j'ai dû débarrasser ma table, nous demandions du sprit en boisson on nous donnait de l'eau gazeuse, j'ai fait intervenir le chef de rang qui à convoquer devant nous son personnel et réclamait l'identification nous l'avons fait mais rien n'avait changé. On a fini par manger à l'extérieur. Pour accéder une fois au restaurant impossible car les représentants des T.O. réservaient pour leur client chacun leur tour donc sur 6 jours quasi impossible. Dur de constater que quand vous partez pour vous détendre, relaxer et en plus en voyage de noces il vous vous arrive toutes ces galères. Alors le pompom c'est la plage ce ne sont pas des galets avec une partie de sable comme indiqué mais des cailloux . On s'est baigné avec nos chaussures, bien détruites , mais voilà l'ambiance du décors. Nous ne retournerons plus en Turquie. Envoyer un de vos agents en inconnu pour vous rendre compte de ce qui se passe. J'ai des photos à votre disposition
Réponse de Ali Osman Ilhan General Manager le 6 nov. 2015
Dear Mima, Thank you very much for taking the time to write this comment about our Crystal De Luxe Resort & Spa. We are very happy to read that you enjoyed your holiday in our hotel. We will be honoured to welcome you again in the future. Best Regards

8/10 Bien

paname28

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tres bel hotel, une belle piscine un peu fraiche en mai, une restauration variées,le personnel est tres gentil et assez discret, les chambres familiales tres spacieuse pour un couple et deux enfants, avec chambre séparée et deux salle de bains.un SPA tres agreable avec une piscine chauffée. le seul bémol de cet hotel sont les animations et les spectacles de l'equipe d'animation tres moyen
Réponse de Ali Osman Ilhan le 1 sept. 2015
Dear paname28, Thank you for you comments about our hotel,We are very happy about your visit and would also look forward to seeing you again in Crystal Deluxe Resort and Spa. Sincerely yours, Ali Osman Ilhan General Manager

10/10 Excellent

CHRISTIAN

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Ersin le 26 déc. 2015
Dear Christian, Thank you for nice point about our hotel, We are very happy about your visit and would also look forward to seeing you again in Crystal Deluxe Resort and Spa Sincerely yours, Ali Osman İLHAN General Manager

8/10 Bien

fil de luxe

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
j'y retournerai
séjour très agréable bonne cuisine personnel sympa discothèque correcte

10/10 Excellent

Konstantin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great stay in the off-season with only a few guests in the hotel. It felt like the entire staff was attending to us. We were treated like royalty ;) Ksenia from the Entertainment team took us to see the nearby mountain and it was an awesome trip. Fantastic food and service. We had a lot of fun!
Séjour de 11 nuits en février 2024

8/10 Bien

Ruth Ellen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly and helpful staff. We stayed in a two room suite It was quite comfortable. It over looked the pool and outdoor stage area. The cleaning crews were exceptional. The all-inclusive food/drink was more than enough variety and interest. We loved being able to grab and go from the pool area or the beach when appropriate. You have to cross a street to get to the beach, so no true beachfront view from the hotel, but it is a private beach area with lots of amenities once you get there. The lounge areas, inside and out, where you can grab a coffee or a drink and just hang out, were delightful. The spa seemed great, even though we only used it for beach towels, other people seemed to be enjoying it. We did use the onsite doctor for some small injury assistance and he was quite quick and helpful. The guests were from all over the world and we enjoyed getting to meet friendly people and learn their stories. The hotel is gated and there is a person on duty at the driveway entrance. The street it was on, is a bit remote, but we had no safety issues. My only thoughts on improvement would be the loud music past 11pm (from the disco maybe - not sure)? Also the Guest Relations person I spoke to only knew about the hotel offerings and literally told me she didn't live around the area so she couldn't tell me anything about what I could find in town. I thought that was a bit odd. Regardless, we would definitely stay here again. Highly recommend.
Séjour de 7 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Bonnie

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The employees are excellent
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de CRM Crystal De Luxe le 19 sept. 2023
Dear Bonnie ,We would like to thank you for choosing a Crystal De Luxe Resort &Spa and for your time to share your experience. We would like to welcome you again as soon as possible and make you feel the Crystal Hotels difference again...Best regards,CRM of Crystal De Luxe Hotel

4/10 Médiocre

Professor M N

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
This is the worst so called 5 stars Hotel I stayed in. The reception staff and management were useless and hopeless. I had to sleep on the FLOOR for six nights because the mattress was very old, uncomfortable, sinking springs. I reported it to the management and they promised to change the mattress. All they did was to turn the mattress upside down, ending in a worse situation and resulting in back problems. After several complaints with the manager called Leila and even others, they suggested to change the room. Nothing happened at all. In addition, it was stated in the offer by Expedia to be given a bottle of wine on three occasions I raised the matter which was ignored completely. It seems they don’t value and appreciate Expedia’s Gold members. I hope the matter would be thoroughly investigated with the management of this hotel.
Séjour de 6 nuits en août 2023
Réponse de CRM Crystal De Luxe le 29 août 2023
Good afternoon , First of all thank you for writing your honest review about the experience in our hotel and we would like to say that we truly are upset to hear your holiday was not up to your expectations.We want you to know we did everything we could to solve your bed problems. When you complained about the bed for the first time, yes, we did turn the mattress upside down and see if it would work for you. You were unsatisfied with the result of that so our HK team tried to soften the bed with blankets so that you wouldn’t sleep on the floor, this was our temporary solution until we purchased and supplied a new mattress for you. Once we changed your old bed with a brand new one, you were still unsatisfied with it to the point of claiming that our staff was lying to you about changing the bed mattress. When in fact, the mattress was just newly bought only for you. When it comes to the issue of room changing, you refused the offer to change the rooms. That is why nothing happened. We do everything in our hands to make our dear guests’ holiday an amazing, unforgetable one and create loving memories with all of them. Kind regards,

10/10 Excellent

Dogancan

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Otel 10 Puan disiplinsiz personeller 4 puan
Bazı otel çalışanlarının disiplin problemleri dışında genel olarak güzel bir otel ama o bazıları dediklerim otelin genel havasına hiç ama hiç uymuyor. terbiye uslüp ahlak *0*
Séjour de 6 nuits en août 2023
Réponse de CRM Crystal De Luxe le 19 sept. 2023
Sayın DogancanMisafirlerimizin memnun kaldığını görmek bizi her zaman mutlu etmektedir. Sizleri unutulmaz yeni bir tatil için en kısa zamanda yeniden ağırlayabilmeyi ümit ederiz ayrıca yapmış olduğunuz değerlendirme için size teşekkür ederiz.Saygılarımızla,

10/10 Excellent

Ekaterina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de fom.deluxe le 12 juin 2023
Dear Guest, Thank you for feedback. Hope see you once again some like possible. Best regards Mehmet CALDAG General manager

10/10 Excellent

Nastaran

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s always great to be back. Food, entertainment, hospitality and everything about this hotel is on point. Truly had a great time.
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
Réponse de fom.deluxe le 6 déc. 2022
Dear Guest,Thats a great pleasure for us to read such a nice and positive review after your holiday in our hotel.We are very glad to know that you were satisfied with our service and hotel's facilities during your staying. Your happiness is the biggest aim for us.We would be very pleased to welcome you again in Crystal De Luxe Resort & Spa ,Best Regards,Birol SenelGeneral Manager

8/10 Bien

Ozkan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Grote mooie hotel en behulpzaam personeel. Mooie legging. Spa was heerlijk.een nadeel veel te dure spa paket wat niet voldeed door een niet werkende jaccuzie.wel 250 euro betaald wat gelijk stond aan 3 dagen verblijf in het hotel.
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de CRYSTAL DE LUXE RESORT & SPA le 8 nov. 2021
Dear Ozkan, All reviews, doesn’t matter positivie or negative, are highly important for us, as it helps us to improve our service and make it better. We were sad to know that some points, which you mentioned above, didn’t let you fully enjoy your holiday. All that issues will be reported to our management. Thank you again for your feedback. We’re looking forward to see you here again. Best Regards, Birol Senel General Manager

8/10 Bien

WALEED

Séjour de 2 nuits en septembre 2021

6/10 Satisfaisant

Sufjan

Séjour de 7 nuits en septembre 2021

8/10 Bien

alla

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Хотите потусить - вам сюда!
Отель оправдал ожидания, очень чистый, все отлично организовано, основное питание представлено турецкой кухней, каждый вечер дискотеки,Собственный галечный пляж вблизи отеля с пирсом и прекрасным видом на горы. Отель расположен В самом центре Кемера, есть где погулять и рядом рынок. Хороший спа центр и бассейн с горками. Для стандартного турецкого отдыха с друзьями - идеально!
Séjour de 5 nuits en septembre 2021
Réponse de CRYSTAL DE LUXE RESORT & SPA le 22 sept. 2021
Уважаемая Алла, Мы хотели бы поблагодарить Вас за выбор Crystal De Luxe Resort & Spa и признательны Вам за то, что Вы поделились своим опытом. Будем рады видеть Вас вновь в сети отелей Crystal Hotels. С уважением, Бирол ШЕНЕЛ Генеральный менеджер

8/10 Bien

Ekrem

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Einen großen Dank an das gesamte Personal . Besonders Mahmut, Hüseyin und Islam kümmern sich tagtäglich mit sehr viel Energie um die Gäste. Ich muss zugeben , dass das Personal 1A waren und die großen Mängel des mittlerweile in die Jahre gekommenen Hotels kaschieren. Tolle Mitarbeiter nochmals herzlichen Dank an Alle! Der Spa Bereich geführt von Serdar ist auch sehr sehr gut! Begonnen hatte ich mit einer Massage am Ende waren es drei Massagen, weil die Masseure mich sehr überzeugt hatten. Nochmals auch einen herzlichen Dank an Serdar und seinem Team ! 💪 Hut ab und weiter so. Schlussendlich kann ich sagen: Wenn Kemer dann Crystal De Luxe
Séjour de 4 nuits en août 2021

8/10 Bien

Tammer

Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de fom.deluxe le 6 déc. 2022
Dear Guest,Thats a great pleasure for us to read such a nice and positive review after your holiday in our hotel.We are very glad to know that you were satisfied with our service and hotel's facilities during your staying. Your happiness is the biggest aim for us.We would be very pleased to welcome you again in Crystal De Luxe Resort & Spa ,Best Regards,Birol SenelGeneral Manager

8/10 Bien

Makhsud

Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de fom.deluxe le 6 déc. 2022
Dear Guest,Thats a great pleasure for us to read such a nice and positive review after your holiday in our hotel.We are very glad to know that you were satisfied with our service and hotel's facilities during your staying. Your happiness is the biggest aim for us.We would be very pleased to welcome you again in Crystal De Luxe Resort & Spa ,Best Regards,Birol SenelGeneral Manager

8/10 Bien

Islam

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Excellent but the reception guy was horrible
The stay was good, the hotel is clean and all the stuff there was helpful except the reception guy his name is " Halit " he was terrible and his way in talking was too bad to complete the reservation and we were coming from a long airplane trip but he wasn't helpful at all. But the the hotel was good, there was a variety every day at the food.
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de CRYSTAL DE LUXE RESORT & SPA le 23 août 2021
Dear Islam, We would like to thank you for choosing a Crystal De Luxe Resort & Spa and for your time to share your experience. We would like to welcome you again as soon as possible and make you feel a Crystal Hotels difference again... Best Regards, Birol Senel Generel manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel is zeer schoon. Alles wordt direct schoongemaakt en desinfecteerd. Eten is goed. De hele dag is er eten. Ook s’nachts is er een snackrestaurant aanwezig. Personeel is vriendelijk en handeld snel. Deze hotel kan ik aanbevelen. Goed prijs kwaliteits verhouding.
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de CRYSTAL DE LUXE RESORT & SPA le 13 août 2021
Dear Guest, We would like to thank you for choosing a Crystal Hotels and for your time to share your experience. We would like to welcome you again as soon as possible and make you feel a Crystal Hotels difference again... Best Regards, Birol SENEL General manager

8/10 Bien

Leyla

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en juin 2021

8/10 Bien

YAVUZ

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2021

8/10 Bien

Erdem

Les points forts : Propreté et personnel et service
Deniz harika, plaja ulaşmak biraz sıkıntılı otel dışına çıkarak gidiyorsunuz, yemekler personel çok iyi ama plajdaki satışçılar huzurunuzu kaçırabilir
Séjour de 5 nuits en juin 2021
Réponse de CRYSTAL DE LUXE RESORT & SPA le 17 juin 2021
Değerli Misafirimiz Erdem Bey, Misafirlerimizin memnun kaldığını görmek bizi her zaman mutlu etmektedir. Sizleri unutulmaz yeni bir tatil için en kısa zamanda yeniden ağırlayabilmeyi ümit ederiz ayrıca yapmış olduğunuz olumlu değerlendirme için size teşekkür ederiz. Saygılarımızla, Birol ŞENEL Genel Müdür

8/10 Bien

ASKIN

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Altersheim - Huzur evi
Séjour de 4 nuits en octobre 2020

10/10 Excellent

MÜJDE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hizmet de yemekler de çok güzeldi.
Séjour de 3 nuits en septembre 2020
Réponse de CRYSTAL DE LUXE RESORT & SPA le 25 sept. 2020
Değerli Misafirimiz , Misafirlerimizin memnun kaldığını görmek bizi her zaman mutlu etmektedir. Sizleri unutulmaz yeni bir tatil için en kısa zamanda yeniden ağırlayabilmeyi ümit ederiz ayrıca yapmış olduğunuz olumlu değerlendirme için teşekkür ederiz. Saygılarımızla, Birol ŞENEL Genel Müdür

8/10 Bien

Hewa

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de CRYSTAL DE LUXE RESORT & SPA le 25 sept. 2020
Dear Hewa, Thats a great pleasure for us to read such a nice and positive review after your holiday in our hotel. We would be very pleased to welcome you again in Crystal De Luxe Resort & Spa , Best Regards, Birol Şenel General Manager

10/10 Excellent

Palins, Frankfurt

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The best Hotel i've ever been. Price x what you get for it ate amazing. Food was tasty and various, cocktails, food outside near the swimming pool, and on the beach. Swimming pools inside and outside, spa complex, sauna. Really close to the beach, and the sea is the cleanest and nicest and warmest I've been to (beginning if September). Highly recommend.
Séjour de 4 nuits en septembre 2020
Réponse de CRYSTAL DE LUXE RESORT & SPA le 14 sept. 2020
Dear Pallins, Thats a great pleasure for us to read such a nice and positive review after your holiday in our hotel. We are very glad to know that you were satisfied with our service and hotel's facilities during your staying. Your happiness is the biggest aim for us. We would be very pleased to welcome you again in Crystal De Luxe Resort & Spa , Best Regards, Birol Senel

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de Crystal De Luxe Resort & SPA le 19 avr. 2020
Dear Our Guest, Thank you for your positive rating. Hope to see you in our hotel again. Best regards

8/10 Bien

Vladimir

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Crystal De Luxe Resort & SPA le 19 avr. 2020
Dear Vladimir, Thank you very much for positive rating. Hope to see you in our hotel again. Best regards,

10/10 Excellent

Yesim

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Crystal De Luxe Resort & SPA le 3 mars 2020
Merhaba Yeşim Hanım, Değerlendirmeniz için teşekkür eder, sizi otellerimizde yeniden görmeyi ümit ederiz. Saygılarımızla,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alles in allem bin ich sehr zufrieden, nur das Internet könnte könnte Besser sein.
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Crystal Hotels le 1 mars 2020
Liebe Gaste, Vielen Dank für die Weiterempfehlung. Es freut uns sehr, Urlaub ermöglichen konnten. Wirden un auch sehr Freuen Jahr nochmal im Crystal De Luxe Resort & SPA.

4/10 Médiocre

OLGUN YAMAN

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2019

8/10 Bien

Katranci

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de birsenel le 30 nov. 2019
Dear Guest, Thank you for you vote, Sunny greeting from Kemer Birol Senel General Manager

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This Resort is NOT 5 star, at best 3.5. Feels like a Retirement Home, Definitely Not for a young couple. Out of 4 restaurants only one is working, Only Local alcohol, I tried to buy Remy Martin or Hennessy Cognac, They don't have it. I booked there best room with Jacuzzi on the terrace, then was waiting all Day for them to clean that Jacuzzi, it was very dirty when we checked in. My reservation was for 5 nights, I only stayed 2 nights and booked different hotel. This place is very outdated, No Entreatment at all.
Séjour de 5 nuits en novembre 2019
Réponse de birolsenel le 30 nov. 2019
Dear Guest, Greetings from Kemer and thank you for taking the time to share your complains with us. We are upset to hear that your holiday in our house did not meet your expectations. Therefore, we would like to answer some points you have raised: Besides of that we want kindly remind you there are all certificates confirming that the Hotel is 5 stars. Our winter consept have all our partner . Winter season our A la Carte work , but extra charge 10 euro per pearson. Remy Martin or Hennessy Cognac,is never be free at the hotel. Summer time you can find import alkol free of charge like ballantines, read label , cin, vodka vs, buy winter concept very different.Also i want remember to you that hotel dont have option to choose Guest age, religion or nationality. Evening time , when you neaded our houskeeping clean once again jakuzzi in the terace. We are really upsed to know you live negatif moments with us. Thank you for your contribution to our development and improvement, and hope to see you in Crystal De Luxe Resort & Spa again Best Regards Birol Senel General manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de fom de luxe le 18 nov. 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking your time to leave a vote. That's the only way how we can improve our service every day a little bit more.Hope to see your again. Birol Senel General Manage

6/10 Satisfaisant

yilmaz

Les points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en octobre 2019