Petit-déjeuner continental compris tous les jours

Avis sur Mediterra Art Hotel

4 out of 5
Mediterra Art Hotel
Barbaros Mah. Zafer Sok., No. 5 Kaleici, Antalya, Antalya

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 175 avis sur 596." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 219 avis sur 596." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 105 avis sur 596." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 52 avis sur 596." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 45 avis sur 596." "

8,0/10

Propreté

7,8/10

Personnel et service

7,0/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,2/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

Belkacem

Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de veli sagdıc le 30 oct. 2022
At Mediterra Art Hotel, we strive to provide a high quality service for all our guests that is why your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your comments and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Kind Regards,

10/10 Excellent

Bruno

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellent
un très bon moment
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de veli sagdıc le 30 oct. 2022
Thank you for taking the time to share with us your experience at Mediterra Art Hotel.I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel.Kind regards

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La piscine qui et plutôt un bassin et non une piscine!
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de VELİ SAGDIC le 2 sept. 2021
At Mediterra Art Hotel, we strive to provide a high quality service for all our guests that is why your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your comments and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Kind Regards,

6/10 Satisfaisant

Valerie

Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de VELİ SAGDIC le 2 sept. 2021
At Mediterra Art Hotel, we strive to provide a high quality service for all our guests that is why your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your comments and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Kind Regards,

6/10 Satisfaisant

escriba alvarez

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Publicité mensongère en ce qui concerne la piscine, c'est plus un bassin a poissons, pas de transats pour se poser. Petit hotel charmant avec un personnels sympas mais beaucoup trop bruyant la nuit . Très très mauvaise connexion internet BIEN DOMMAGE
Séjour de 12 nuits en septembre 2020
Réponse de VELİ SAGDIC le 5 oct. 2020
I would like to thank you for taking the time to tell us about your experience at Mediterra Art Hotel. However, I regret that our services did not meet your expectations. It is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Kind Regards,

8/10 Bien

Abdelkader

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Veli SAĞDIÇ le 11 sept. 2019
Thank you for taking the time to share with us your experience at Mediterra Art Hotel. I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel. Kind regards

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L'emplacement et l'hôtel mais c'est mal insonorisé
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Veli SAĞDIÇ le 11 juin 2019
Thank you for taking the time to share with us your experience at Mediterra Art Hotel. I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel. Kind regards

10/10 Excellent

Richard, Ain

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La sympathie de toute l équipe l emplacement de l hotel
Séjour de 14 nuits en mai 2019
Réponse de Veli SAĞDIÇ le 24 mai 2019
Many thanks for being our guest and for submitting a Five Star review! We are so glad you appreciated the great work of our Housekeeping team. We are committed to spotlessly clean facilities, and the excellent upkeep of our beautiful hotel, which you noticed, is equally important to us. Our whole staff also genuinely enjoys providing exceptional service, so we appreciate your kind recognition as a "friendly and accommodating" team. I also value your additional feedback, and will be happy to look into the points you have raised. We look forward to the pleasure of welcoming you back soon. Best wishes

8/10 Bien

Yvan

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is charming and the bed was comfortable. Excellent turkish breakfast. The wifi signal was too weak in the room.
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Veli SAĞDIÇ le 18 mai 2019
Thank you for taking the time to share with us your experience at Mediterra Art Hotel. I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel. Kind regards

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel ottoman tres charmant emplacement idéal personnel tres gentil
Séjour de 7 nuits en avril 2019
Réponse de Veli SAĞDIÇ le 4 mai 2019
Thank you for taking the time to share with us your experience at Mediterra Art Hotel. I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel. Kind regards

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Hôtel confortable et très bien situé au cœur de la vielle ville avec parking privé proche.
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de ALİ ERKAN le 12 janv. 2019
225/5000 Je suis ravi que vous vous sentiez les bienvenus ici - c'est toujours notre objectif! N'avoir aucun plan peut être stressant, alors c'est bien que vous vous soyez retrouvé ici et que vous soyez satisfait de votre séjour. La prochaine fois que vous irez à Antalya, j'espère vous revoir!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Proche de tout plage bar tram ... supe bien placé
Séjour de 7 nuits en septembre 2018
Réponse de Dilek Demirel le 28 sept. 2018
Thank you for leaving this awesome review! Next time you're in the area, come back and see us. The Best, Dilek Demirel

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
L'environnement agreable, petit déjeuner copieux, soirées animées, le personnel agréable. Toute fois en peux regreter le prix de la consommation sur place excessive.
Réponse de sales dept le 4 mai 2018
Merci d'avoir laissé cette superbe critique! La prochaine fois que vous êtes dans la région, revenez nous voir. Cordialement,

4/10 Médiocre

julien, Tunis

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Son seul atout c’est qu’il est en plein centre
Tous les nous ne pouvons pas dormir avant 1h30 du matin car le resto est dans un patio net les chambres autours.pas d’isolation phonique tant entre les chambres que vers l’exterieur. Les animaux domestiques sont interdits il se promène 5 chats et le chien de la propriétaire qui ne fait qu’aboyer. Hôtel uniquement de passage 1 nuit ou 2 max. heureusement que personne ne se baignait dans la piscine qui se trouve dans le patio.deuxieme et dernière expérience avec expédia.
Séjour de 9 nuits en avril 2018
Réponse de sales dept le 23 avr. 2018
C'est décevant que la taille n'était pas exactement ce que vous cherchiez. Nous faisons de notre mieux pour montrer à nos clients le meilleur séjour qu'ils peuvent avoir. J'espère que vous resterez avec nous encore et remarquerez un meilleur service! Cordialement,

8/10 Bien

Marie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon rapport qualité prix, rien de spécial.
Très bien situé, dans une ancienne et très jolie demeure de type ottomane entièrement refaite, avec cour centrale donc très bruyant. Petit dèj buffet façon turc avec du salé et du sucré, correct, sans plus. Chambre assez spacieuse avec TV, minibar, SDB avec grande douche et eau chaude à volonté. Le wifi fonctionne.. de temps en temps.., grand lit avec matelas très dur. Personnel aimable. Mériterait un peu d'attention. (ampoule ne fonctionnant pas, prise sortie du mur, crochet de rideau manquant etc..). Quartier très sympa, centrale et entouré de tous types de commerces et restau.
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
Réponse de Sales Manager le 25 déc. 2017
Dear Marie, Thank you for sharing your valuable views with us,we hope to entertain you again soon.

6/10 Satisfaisant

khiro, alger

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
simpa
Séjour de 7 nuits en juillet 2017
Réponse de Sales Manager le 11 août 2017
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 Bien

sandrine, fontenay sous bois

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel plein de charme
Au coeur de la vieille ville, cet hotel est magnifique et charmant. Chambres spacieuses et confortables. Petit déjeuner correct.
Séjour de 4 nuits en juillet 2017
Réponse de sales dept le 21 juil. 2017
Thank you for staying with us, your views are valuable to us

6/10 Satisfaisant

Mazyar

Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Réponse de Sales Manager le 16 juin 2017
Thank you for staying with us. Your views are important to us!

4/10 Médiocre

lahouaria, Avignon

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Piscine trouble mal entretenue. Petit dejeuner tres tres light et tout les jours le mème (sans café car machines en panne). Un distributeur de jus d orange pas branché donc le jus est servi tres chaud. Des que vous leur demandez ou signale quelque chose on n a l impression de les embéter (frigo en panne a l arrivee ou pas de pantoufles fournies dans la chambre comme c est signalé ou clim au dessus du lit qui vous glace la tète et qui de temps en temps on se recoit des gouttes d eau sur la tete lorsqu on est allongé. Bref, je ne ferais plus confiance aux operateurs qui conseil cet hotel.

8/10 Bien

hema.den, tunis

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Excellente situation géographique
Un bon service Un bon emplacement Quelque un du staff sont bons

10/10 Excellent

echo, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bonne surprise
a l'occasion d'un deplacement professionnel, j'ai eu la bonne surprise en arrivant à l'hotel. Petit coin charmant dans le vieux Antalya, personnel au petit soin et nous avons meme eu droit à une visite historique de l'hotel, je re commande

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service

6/10 Satisfaisant

denis

Les points forts : Propreté
bien situé dans la vielle ville et avec parking
La situation est sympa pour visiter la vielle ville et le cadre de l'hôtel est vraiment plaisant. L’hôtel est très propre et le personnel de l'accueil prévenant et souriant. Mais le niveau des prestations est limité pour un hôtel de cette catégorie, canapé lit avec matelas très fin pour les enfants, coffre fort détérioré...(c'était le dernier hôtel de notre séjour et le plus cher, il présente le moins bon rapport qualité prix tout en restant convenable pour la région) Le buffet du petit déjeuner est à améliorer (toujours par rapport aux autres hôtels de notre voyage) et il manque du personnel pour surveiller et achalander ce buffet.

6/10 Satisfaisant

stef, paris

Hotel de passage
Petit hotel très sympa et bien situé mais repas en demi pension décevants Manque de viande et quantités insuffisantes Hotel de passage

10/10 Excellent

marie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel tres agreable
hotel tres comfortable

6/10 Satisfaisant

Patricia, France

Les points forts : Propreté
Pas trop mal
Dans l'ensemble nous sommes contents, l'hotel est charmant et bien situé. Nous avons été un peu déçus par la qualité de la chambre car nous avions reservé une catégorie luxe avec un jacuzzi et nous avons eu une chambre assez banale sans jacuzzi. Le buffet du petit déjeuner aurait gagné à avoir des fruits ou au moins proposer un vrai jus d'orange (en vente partout dans le pays.....)or nous avons eu droit 2 fois à des pommes!!!! Le veilleur de nuit devait nous reveiller à 4h30 par téléphone le dernier jour pour pouvoir nous rendre à l'aéroport. Mais il nous a oublié. C'est nous qui l'avons réveillé à 5h15. Voila, même si le personnel était gentil, nous avons trouvé la qualité de service un peu light par rapport à ce qui était annoncé et de ce fait la prestation semble un peu surtarifée.

10/10 Excellent

philippe, SURESNES

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
veritable hotel de charme
Charmant hotel dans une maison ottomane joliement restaurée situé au centre d' une superbe vieille ville.Une petite cour intérieure est ombragée par un oranger.Le personnel est tres prévenanant et nous conseille bien pour les visites.La situation dans la vieille ville est tres centrale ,ce qui permet d'etre tres vite au port ou dans la ville commercante.Par contre l'hotel est plutot calme et tres propre .

10/10 Excellent

Mohammed Abdul

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The property itself was very good for the price, except for a leaking AC, but there's a club of some sort next door and they play very loud music till 1 in the morning.

8/10 Bien

Ilya

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staying in a very small room it was still pretty convenient. Staying was quite and cozy. Good location. They have parking not far from the hotel which was not very convenient so far. Average breakfast. Average attitude of the personal. Good enough for couple nights in Antalya Old City.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de veli sagdic le 4 nov. 2023
Thank you for taking the time to share with us your experience at Mediterra Art Hotel.I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel.Kind regards

10/10 Excellent

Alison

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We stayed for 1 night in a small room. It was great for the price. The property is set up around a central courtyard and pool. A traditional trio played into the evening with a surprise belly dancer to top it off. Breakfast was wonderful. The surroundings inside and out were fab.A terrific choice!
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de veli sagdic le 4 nov. 2023
Thank you for taking the time to share with us your experience at Mediterra Art Hotel.I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel.Kind regards

8/10 Bien

Kanokwan

Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de VELİ SAĞDIÇ le 2 juin 2023
Thank you for taking the time to share with us your experience at Mediterra Art Hotel.I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel.Kind regards

6/10 Satisfaisant

Allyn

Les points forts : Propreté et personnel et service
The hotel was OK for a night or two, but we stayed 3. The staff were excellent, but the hotel is dated and the loudness of the neighborhood music can’t be understated. You need to be able to sleep in a nightclub to stay here.
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de VELİ SAĞDIÇ le 26 mai 2023
I'm so sorry to see your visit with us wasn't up to standard. We apologize that you didn't receive the service you deserve. We missed the mark this time, and I would love it if you emailed me by email, so we can get this all sorted out. We appreciate your feedback.

2/10 Horrible

Derya

Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de veli sagdıc le 27 avr. 2023
As you mentioned, this experience is not one we're known for at our hotel, and I apologize that your room wasn't up to our strict standards. I'll look into this and see how we can improve our rooms for our future guests.Thanks for your feedback,

8/10 Bien

Ömer Berk

Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de veli sagdıc le 7 mars 2023
Thank you for taking the time to share with us your experience at Mediterra Art Hotel.I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel.Kind regards

8/10 Bien

Tugba Gamze

Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Dilek Demirel le 15 févr. 2023
Thank you for taking the time to share with us your experience at our hotel.We are very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel.Kind regards

10/10 Excellent

junseung

Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de veli sagdıc le 9 févr. 2023
Thank you for taking the time to share with us your experience at Mediterra Art Hotel.I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel.Kind regards

10/10 Excellent

Haluk

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de mediterraart hotel le 1 févr. 2023
Değerli vaktinizi ayırıp otelimizi değerlendirdiğiniz için çok teşekkür ederiz. Sizi en kısa zamanda tekrar misafir etmekten memnuniyet duyarız.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de veli sagdıc le 17 nov. 2022
At Mediterra Art Hotel, we strive to provide a high quality service for all our guests that is why your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your comments and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Kind Regards,

2/10 Horrible

Filiz

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
Sauberkeit von der Badewanne echt nicht gut da grau schwarze Flecken wie Schimmel . Personal direkt schon unangenehm ich habe über Paypal bezahlt mit meinem Ehemann ein Doppelbett , dann sagte das Personal an der Rezeption es gäbe zwei Einzel Betten als ich etwas unangenehmer wurde gab es plötzlich doch ein doppelbett.
Réponse de veli sagdıc le 17 nov. 2022
At Mediterra Art Hotel, we strive to provide a high quality service for all our guests that is why your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your comments and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Kind Regards,

6/10 Satisfaisant

Tamim

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Our stay at this hotel was okay. The staff were a little lazy, unwelcoming and indifferent towards the guests. They were not very helpful and on occasion that you ask for help, they would respond "I don't know" and/or "we don't have it". Seemed like they were making excuses just to avoid the guest's inquires. On 2 occasions we proved that 2 of the staff had the item we were requesting. Which resulted in the negative feeling towards my partner and I. The breakfast was okay but only if you don't ask for anything extra. Even if you ask for a tooth pick they will charge you and arm and a leg for it. They do not provide even the simplest necessity which is water, during breakfast. The pool is not really functional, it is not very clean or user friendly. There is no live music like they advertised. If you are going out then there are many clubs next door. During the night, it becomes very nosy because the hotel is next to the clubs. We had a big spider in our room, it was crawling on the bed then on the wall. We recorded a video and we reported to the hotel staff but they were not phased by this. They simply said "it is normal to find insects and other things in your room, don't worry about it".
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de veli sagdıc le 30 oct. 2022
At Mediterra Art Hotel, we strive to provide a high quality service for all our guests that is why your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your comments and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Kind Regards,

4/10 Médiocre

YoungWoon

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Non- recommendable
Hotel's staff including Receptionist and bell boy don't have any service mind..they are not qualified for hotel industry..hotel was well designed as a boutique styled one but neither clean nor tidy..lots of trash bags were laid beside outside tsbles..pool's water were very dirty..looked like not being purified for long days...they shared parking lots with other hotels and shops ..very hard to park a car and take it out as well.
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de veli sagdıc le 30 oct. 2022
At Mediterra Art Hotel, we strive to provide a high quality service for all our guests that is why your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your comments and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Kind Regards,

6/10 Satisfaisant

Jonathan

Séjour de 5 nuits en septembre 2022
Réponse de veli sagdıc le 30 oct. 2022
At Mediterra Art Hotel, we strive to provide a high quality service for all our guests that is why your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your comments and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Kind Regards,

8/10 Bien

Susan, HUNTSVILLE

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location in the middle of the Old Town area, near a private beach and nightlife.
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de veli sagdıc le 30 sept. 2022
Thank you for taking the time to share with us your experience at Mediterra Art Hotel.I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel.Kind regards

8/10 Bien

Dmitriy

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
in general, not bad, if you do not pay attention to some little things
Séjour de 13 nuits en août 2022
Réponse de veli sagdıc le 30 sept. 2022
Thank you for taking the time to share with us your experience at Mediterra Art Hotel.I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel.Kind regards

2/10 Horrible

Ziad

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
The rooms are small, there is no room amenity at all even there is no free water in room , there is no coffee, tea, heater or iron in the room, knowing that it is a 4-star hotel, the restaurant and the gear are attached to the rooms, so you can not sleep well.the singer in Tara’s which is close to room start singing and finish At 12 at night, I could not sleep for 4 consecutive days, no rest at all, the food was generally good
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de veli sagdıc le 25 août 2022
At Mediterra Art Hotel, we strive to provide a high quality service for all our guests that is why your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your comments and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Kind Regards,

10/10 Excellent

Ozlem

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wij hebben heel erg genoten van onze verblijf in dit hotel! Heel centraal gelegen in kale ici, op 300 meter afstand van mooie Mermerli strand, vriendelijke personeel en parkeerplaats beschikbaar. Veel uitgaansgelegenheden nabij hotel. Dit kan geluidsoverlast veroorzaken als je daar niet op zit te wachten. Voor ons was dit absoluut geen minpunt!
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de veli sagdıc le 25 août 2022
Thank you for taking the time to share with us your experience at Mediterra Art Hotel.I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel.Kind regards

8/10 Bien

Bahram K

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good hotel.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de veli sagdıc le 29 juil. 2022
At Mediterra Art Hotel, we strive to provide a high quality service for all our guests that is why your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your comments and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Kind Regards,

2/10 Horrible

Pedro Matias Sanchez

Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Desde el primer dia que llegue, la habitacion tenia problemas con las luces, el frigobar no funcionaba, el soporte de la ducha estaba roto y la puerta de la ducha no cerraba. Realice el reclamo en el lobby del hotel 5 veces. Solo arreglaron el frigobar, el resto nunca lo arreglaron, ni quisieron cambiarme de habitacion. Yo tenia mi habitacion paga hasta el 12 de Julio, por que necesitaba realizar mi checkout el 11 de julio por la noche, ya que mi vuelo salia de madrugada. Al querer hacer el checkout primeramente me lo negaron por que segun el personal del turno noche no tenian autorizacion para hacer un checkout (a pesar que yo ya les habia avisado por la mañana del mismo dia), despues de discutir, cuando porfin decidieron hacerme el checkout, querian cobrarme 600 liras por supuestos daños a la habitacion, los mismos daños que yo reporte desde el primer dia. Definitivamente no volvere jamas a este hotel, y no se lo recomiendo a nadie, la atencion es un desastre y las habitaciones son viejas, ruidosas y en mal estado.
Séjour de 14 nuits en juin 2022
Réponse de veli sagdıc le 29 juil. 2022
At Mediterra Art Hotel, we strive to provide a high quality service for all our guests that is why your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your comments and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Kind Regards,

6/10 Satisfaisant

Ihab, Jerusalem

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service et équipements
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de veli sagdıc le 29 juil. 2022
At Mediterra Art Hotel, we strive to provide a high quality service for all our guests that is why your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your comments and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Kind Regards,