Avis sur Mediterra Art Hotel
Mediterra Art Hotel
Barbaros Mah. Zafer Sok., No. 5 Kaleici, Antalya, Antalya
Avis
7,6
Bien
8,0/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
7,0/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
23 oct. 2022
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de veli sagdıc le 30 oct. 2022
At Mediterra Art Hotel, we strive to provide a high quality service for all our guests that is why your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your comments and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Kind Regards,
10/10 Excellent
Bruno
Voyage en famille
9 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellent
Bruno
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de veli sagdıc le 30 oct. 2022
Thank you for taking the time to share with us your experience at Mediterra Art Hotel.I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel.Kind regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
14 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de VELİ SAGDIC le 2 sept. 2021
At Mediterra Art Hotel, we strive to provide a high quality service for all our guests that is why your feedback is very important to us.
We appreciate your sharing your comments and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Kind Regards,
6/10 Satisfaisant
Valerie
3 août 2021
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Valerie
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de VELİ SAGDIC le 2 sept. 2021
At Mediterra Art Hotel, we strive to provide a high quality service for all our guests that is why your feedback is very important to us.
We appreciate your sharing your comments and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Kind Regards,
6/10 Satisfaisant
escriba alvarez
Voyage en famille
5 oct. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
escriba alvarez
Séjour de 12 nuits en septembre 2020
Réponse de VELİ SAGDIC le 5 oct. 2020
I would like to thank you for taking the time to tell us about your experience at Mediterra Art Hotel. However, I regret that our services did not meet your expectations.
It is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Kind Regards,
8/10 Bien
Abdelkader
9 sept. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Abdelkader
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Veli SAĞDIÇ le 11 sept. 2019
Thank you for taking the time to share with us your experience at Mediterra Art Hotel.
I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel.
Kind regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
9 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Veli SAĞDIÇ le 11 juin 2019
Thank you for taking the time to share with us your experience at Mediterra Art Hotel.
I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel.
Kind regards
10/10 Excellent
Richard, Ain
Voyage en couple
21 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 14 nuits en mai 2019
Réponse de Veli SAĞDIÇ le 24 mai 2019
Many thanks for being our guest and for submitting a Five Star review! We are so glad you appreciated the great work of our Housekeeping team. We are committed to spotlessly clean facilities, and the excellent upkeep of our beautiful hotel, which you noticed, is equally important to us. Our whole staff also genuinely enjoys providing exceptional service, so we appreciate your kind recognition as a "friendly and accommodating" team. I also value your additional feedback, and will be happy to look into the points you have raised. We look forward to the pleasure of welcoming you back soon.
Best wishes
8/10 Bien
Yvan
Voyage d’affaires
14 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yvan
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Veli SAĞDIÇ le 18 mai 2019
Thank you for taking the time to share with us your experience at Mediterra Art Hotel.
I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel.
Kind regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en avril 2019
Réponse de Veli SAĞDIÇ le 4 mai 2019
Thank you for taking the time to share with us your experience at Mediterra Art Hotel.
I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel.
Kind regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 janv. 2019
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de ALİ ERKAN le 12 janv. 2019
225/5000
Je suis ravi que vous vous sentiez les bienvenus ici - c'est toujours notre objectif! N'avoir aucun plan peut être stressant, alors c'est bien que vous vous soyez retrouvé ici et que vous soyez satisfait de votre séjour. La prochaine fois que vous irez à Antalya, j'espère vous revoir!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2018
Réponse de Dilek Demirel le 28 sept. 2018
Thank you for leaving this awesome review! Next time you're in the area, come back and see us.
The Best,
Dilek Demirel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Réponse de sales dept le 4 mai 2018
Merci d'avoir laissé cette superbe critique! La prochaine fois que vous êtes dans la région, revenez nous voir.
Cordialement,
4/10 Médiocre
julien, Tunis
21 avr. 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Son seul atout c’est qu’il est en plein centre
julien
Séjour de 9 nuits en avril 2018
Réponse de sales dept le 23 avr. 2018
C'est décevant que la taille n'était pas exactement ce que vous cherchiez. Nous faisons de notre mieux pour montrer à nos clients le meilleur séjour qu'ils peuvent avoir. J'espère que vous resterez avec nous encore et remarquerez un meilleur service!
Cordialement,
8/10 Bien
Marie
20 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon rapport qualité prix, rien de spécial.
Marie
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
Réponse de Sales Manager le 25 déc. 2017
Dear Marie,
Thank you for sharing your valuable views with us,we hope to entertain you again soon.
6/10 Satisfaisant
khiro, alger
9 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
khiro
Séjour de 7 nuits en juillet 2017
Réponse de Sales Manager le 11 août 2017
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
8/10 Bien
sandrine, fontenay sous bois
19 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel plein de charme
sandrine
Séjour de 4 nuits en juillet 2017
Réponse de sales dept le 21 juil. 2017
Thank you for staying with us, your views are valuable to us
6/10 Satisfaisant
Mazyar
26 mai 2017
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Mazyar
Réponse de Sales Manager le 16 juin 2017
Thank you for staying with us. Your views are important to us!
4/10 Médiocre
lahouaria, Avignon
15 juil. 2016
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
lahouaria
8/10 Bien
hema.den, tunis
13 sept. 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Excellente situation géographique
hema.den
10/10 Excellent
echo, paris
20 janv. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bonne surprise
echo
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 sept. 2013
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 avr. 2013
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
denis
8 sept. 2012
Les points forts : Propreté
bien situé dans la vielle ville et avec parking
denis
6/10 Satisfaisant
stef, paris
13 août 2012
Hotel de passage
stef
10/10 Excellent
marie
27 mai 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel tres agreable
marie
6/10 Satisfaisant
Patricia, France
21 mai 2012
Les points forts : Propreté
Pas trop mal
Patricia
10/10 Excellent
philippe, SURESNES
19 avr. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
veritable hotel de charme
philippe
10/10 Excellent
Mohammed Abdul
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mohammed Abdul
8/10 Bien
Ilya
Voyage en famille
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ilya
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de veli sagdic le 4 nov. 2023
Thank you for taking the time to share with us your experience at Mediterra Art Hotel.I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel.Kind regards
10/10 Excellent
Alison
Voyage en couple
6 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alison
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de veli sagdic le 4 nov. 2023
Thank you for taking the time to share with us your experience at Mediterra Art Hotel.I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel.Kind regards
8/10 Bien
Kanokwan
29 mai 2023
Kanokwan
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de VELİ SAĞDIÇ le 2 juin 2023
Thank you for taking the time to share with us your experience at Mediterra Art Hotel.I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel.Kind regards
6/10 Satisfaisant
Allyn
18 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Allyn
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de VELİ SAĞDIÇ le 26 mai 2023
I'm so sorry to see your visit with us wasn't up to standard. We apologize that you didn't receive the service you deserve. We missed the mark this time, and I would love it if you emailed me by email, so we can get this all sorted out. We appreciate your feedback.
2/10 Horrible
Derya
19 avr. 2023
Derya
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de veli sagdıc le 27 avr. 2023
As you mentioned, this experience is not one we're known for at our hotel, and I apologize that your room wasn't up to our strict standards. I'll look into this and see how we can improve our rooms for our future guests.Thanks for your feedback,
8/10 Bien
Ömer Berk
5 mars 2023
Ömer Berk
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de veli sagdıc le 7 mars 2023
Thank you for taking the time to share with us your experience at Mediterra Art Hotel.I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel.Kind regards
8/10 Bien
Tugba Gamze
13 févr. 2023
Tugba Gamze
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Dilek Demirel le 15 févr. 2023
Thank you for taking the time to share with us your experience at our hotel.We are very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel.Kind regards
10/10 Excellent
junseung
3 févr. 2023
junseung
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de veli sagdıc le 9 févr. 2023
Thank you for taking the time to share with us your experience at Mediterra Art Hotel.I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel.Kind regards
10/10 Excellent
Haluk
1 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Haluk
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de mediterraart hotel le 1 févr. 2023
Değerli vaktinizi ayırıp otelimizi değerlendirdiğiniz için çok teşekkür ederiz. Sizi en kısa zamanda tekrar misafir etmekten memnuniyet duyarız.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
14 nov. 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de veli sagdıc le 17 nov. 2022
At Mediterra Art Hotel, we strive to provide a high quality service for all our guests that is why your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your comments and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Kind Regards,
2/10 Horrible
Filiz
Voyage en couple
9 nov. 2022
Les points forts : Équipements
Filiz
Réponse de veli sagdıc le 17 nov. 2022
At Mediterra Art Hotel, we strive to provide a high quality service for all our guests that is why your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your comments and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Kind Regards,
6/10 Satisfaisant
Tamim
Voyage en couple
7 oct. 2022
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tamim
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de veli sagdıc le 30 oct. 2022
At Mediterra Art Hotel, we strive to provide a high quality service for all our guests that is why your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your comments and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Kind Regards,
4/10 Médiocre
YoungWoon
6 oct. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Non- recommendable
YoungWoon
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de veli sagdıc le 30 oct. 2022
At Mediterra Art Hotel, we strive to provide a high quality service for all our guests that is why your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your comments and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Kind Regards,
6/10 Satisfaisant
Jonathan
4 oct. 2022
Jonathan
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
Réponse de veli sagdıc le 30 oct. 2022
At Mediterra Art Hotel, we strive to provide a high quality service for all our guests that is why your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your comments and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Kind Regards,
8/10 Bien
Susan, HUNTSVILLE
24 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de veli sagdıc le 30 sept. 2022
Thank you for taking the time to share with us your experience at Mediterra Art Hotel.I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel.Kind regards
8/10 Bien
Dmitriy
14 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dmitriy
Séjour de 13 nuits en août 2022
Réponse de veli sagdıc le 30 sept. 2022
Thank you for taking the time to share with us your experience at Mediterra Art Hotel.I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel.Kind regards
2/10 Horrible
Ziad
3 août 2022
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Ziad
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de veli sagdıc le 25 août 2022
At Mediterra Art Hotel, we strive to provide a high quality service for all our guests that is why your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your comments and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Kind Regards,
10/10 Excellent
Ozlem
Voyage en famille
31 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ozlem
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de veli sagdıc le 25 août 2022
Thank you for taking the time to share with us your experience at Mediterra Art Hotel.I am very happy to read that you enjoyed your stay with us and we all look forward to welcome you once again in our Hotel.Kind regards
8/10 Bien
Bahram K
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 juil. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bahram K
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de veli sagdıc le 29 juil. 2022
At Mediterra Art Hotel, we strive to provide a high quality service for all our guests that is why your feedback is very important to us.
We appreciate your sharing your comments and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Kind Regards,
2/10 Horrible
Pedro Matias Sanchez
12 juil. 2022
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pedro Matias Sanchez
Séjour de 14 nuits en juin 2022
Réponse de veli sagdıc le 29 juil. 2022
At Mediterra Art Hotel, we strive to provide a high quality service for all our guests that is why your feedback is very important to us.
We appreciate your sharing your comments and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Kind Regards,
6/10 Satisfaisant
Ihab, Jerusalem
Voyage en famille avec de jeunes enfants
29 juin 2022
Les points forts : Personnel et service et équipements
Ihab
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de veli sagdıc le 29 juil. 2022
At Mediterra Art Hotel, we strive to provide a high quality service for all our guests that is why your feedback is very important to us.
We appreciate your sharing your comments and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Kind Regards,