Avis sur Megasaray Westbeach Antalya
Megasaray Westbeach Antalya
Gursu Mah., Akdeniz Blv. 192, Konyaalti, Antalya
Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Aida Karsli le 29 févr. 2024
Dear Guest;We would like to thank you for offer the assessment to our attention.Best RegardsGuest Relations ManagerAida Karsli
10/10 Excellent
Vedat
7 janv. 2024
Vedat
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Aida Karsli le 9 janv. 2024
Değerli Misafirimiz Vedat Bey;Değerlendirme için teşekkür ederiz.Umuyoruz Megasaray West Beach otelimizi en yakın zamanda ziyaret edersiniz.SaygılarımlaAida Karslı Misafir İlişkileri Müdürü
10/10 Excellent
Samade
30 déc. 2023
Samade
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Aida Karsli le 1 janv. 2024
Dear Guest;We would like to thank you for the point.We hope you will be visiting the Megasaray West Beach hotel again in the near future.Best RegardsAida Karsli Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Johan
Voyage en couple
6 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Johan
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Aida Karsli le 7 déc. 2023
Dear Guest;We would love to thank you for your comment. We would like to mention that this nice comment is very motivated us.Make sure that your comment is shared with management and staffs.We hope you will be visiting the Megasaray West Beach hotel again in the near future.Best RegardsAida Karsli Guest Relations Manager
4/10 Médiocre
Maxime
Voyage en famille
27 oct. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Hôtel ok, service de réception horrible
Maxime
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Aida Karsli le 28 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for bringing the assessment to our attention. As a result of the interview I held with the team members about the negative experience you have had, we would like to inform you that the necessary measures have been taken to prevent the same situation from occurring again in the future. We would like to thank you once again for the time you have taken to express your thoughts, and we would like to state that your feedback is extremely valuable in terms of the development of our work to continuously improve the quality of our services.Best RegardsGuest Relations ManagerAida Karsli
10/10 Excellent
Nathalie
23 oct. 2023
Nathalie
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Aida Karsli le 25 oct. 2023
Dear Guest;We would like to thank you for the point.We hope you will be visiting the Megasaray West Beach hotel again in the near future.Best RegardsAida Karsli Guest Relations Manager
8/10 Bien
Eric
Voyage en couple
27 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Réponse de Aida Karsli le 28 sept. 2023
Dear Guest;We would like to thank you for the point.We hope you will be visiting the Megasaray West Beach hotel again in the near future.Best RegardsAida Karsli Guest Relations Manager
8/10 Bien
Mouyassar
8 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mouyassar
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Aida Karsli le 9 août 2023
Dear Guest;We would like to thank you for the point.We hope you will be visiting the Megasaray West Beach hotel again in the near future.Best RegardsAida Karsli Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Erkan
20 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Erkan
Réponse de Aida Karsli le 20 mai 2023
Dear Guest Erkan;We would like to thank you for the point.We hope you will be visiting the Megasaray West Beach hotel again in the near future.Best RegardsAida Karsli Guest Relations Manager
10/10 Excellent
gilles
Voyage en famille
1 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
gilles
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Guest Relation Megasaray Westbeach Antalya le 1 nov. 2022
Dear Guests,Thank you for your comment. It is a pleasure for us to hear that you enjoyed your stay in Megasaray WestBeach.Looking forward to welcoming you back in the nearest future.Kind Regards,Guest Relations TeamMegasaray WestBeach.
8/10 Bien
MOHAMED
12 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
MOHAMED
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Guest Relation Megasaray Westbeach Antalya le 12 oct. 2022
Dear Guests,Thank you for your comment. It is a pleasure for us to hear that you enjoyed your stay in Megasaray WestBeach.Looking forward to welcoming you back in the nearest future.Kind Regards,Guest Relations Team Megasaray WestBeach.
8/10 Bien
Hicham
5 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hicham
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Westbeach Megasaray Antalya le 6 sept. 2022
Dear guest, It has been a pleasure to have you with us in Megasaray WestBeachWe would like to thank you for taking the time to write a comment about our hotel. Our mission is to provide the best service quality and products in our hotel, so your feedback is really important to us. Hope to see you with us soon again!Best Regards,Guest Relations TeamMegasaray WestBeach
10/10 Excellent
Youane
26 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super
Youane
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Guest Relation Megasaray Westbeach Antalya le 28 août 2022
Dear guest, It has been a pleasure to have you with us in Megasaray WestBeachWe would like to thank you for taking the time to write a comment about our hotel. Our mission is to provide the best service quality and products in our hotel, so your feedback is really important to us. Hope to see you with us soon again!Best Regards,Guest Relations TeamMegasaray WestBeach
10/10 Excellent
BERNARD
Voyage en couple
15 août 2022
Les points forts : Personnel et service
BERNARD
Séjour de 15 nuits en juillet 2022
Réponse de Westbeach Megasaray Antalya le 15 août 2022
Dear Guest,
Thank you so much for your loyalty and this wonderful feedback.
Your comfort is our highest priority. We are so happy that you were pleased with the services and accommodation provided in Megasaray WestBeach.
Looking forward to welcoming you back in the nearest future.
Kind Regards,
Guest Relations Team
Megasaray WestBeach.
10/10 Excellent
Steve
Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Steve
Séjour de 5 nuits en avril 2024
8/10 Bien
IMRAN SADIQ
Voyage en famille
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
IMRAN SADIQ
Séjour de 7 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
MINAZ
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage en couple
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MINAZ
Séjour de 2 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Churchill, Edmonton
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Churchill
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Lindsay Allison
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lindsay Allison
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Aida Karsli le 16 avr. 2024
Dear Lindsay Allison;We would love to thank you for your comment. We would like to mention that this nice comment is very motivated us.Make sure that your comment is shared with management and staffs.We hope you will be visiting the Megasaray West Beach hotel again in the near future.Best RegardsAida Karsli Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Danae
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Danae
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Aida Karsli le 15 avr. 2024
Dear Guest,First of all, thank you for taking the time to write a comment. It made us very happy that you enjoyed your holiday in our hotel. We will be happy to host you at our hotel again.Let everything be as you wish.RegardsGuest Relations ManagerAida Karsli
8/10 Bien
Ilknur
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
8 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Ilknur
Séjour de 8 nuits en mars 2024
Réponse de Eren Ozkaya / CRM Spezialist / Megasaray Hotels le 9 avr. 2024
Sehr geehrte Ilknur,Es hat uns sehr gefreut, Sie als unseren Gast begrüßen zu dürfen. Wir freuen uns sehr über Ihre Erfahrung und Zufriedenheit mit Ihrem Aufenthalt. Vielen Dank, dass Sie sich Ihre wertvolle Zeit genommen und Ihre Kommentare mit uns geteilt haben.Als Megasaray Hotels Familie freuen wir uns darauf, Sie bei Ihrem nächsten Urlaub wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüssen,
8/10 Bien
Thomas
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Thomas
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Aida Karsli le 8 avr. 2024
Dear Guest;We would like to thank you for visiting our hotel and we would like to state that we would like to welcome you again as soon as possible.Best RegardsAida Karsli Guest Relations Manager
8/10 Bien
Susan
Voyage en couple
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Susan
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Aida Karsli le 6 avr. 2024
Dear Guest;We would like to thank you for visiting our hotel and we would like to state that we would like to welcome you again as soon as possible.Best RegardsAida Karsli
10/10 Excellent
Ursula
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ursula
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Aida Karsli le 30 mars 2024
Sehr geehrte Gäste,An erste Stelle möchten wir Ihnen für Ihre Bewertung zu danken. Sie können sicher sein, dass alle Kommentare, Anregungen und Beschwerden zu unserem Management weitergeleitet werden. Wir werden uns sehr freuen, Sie wieder in unserem Hotel zu sehen.Mit freundlichen Grüssen,Aida KarsliGaestebetreuungsmanagerin
10/10 Excellent
mustafa
Voyage en famille, Voyage en couple
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
mustafa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Aida Karsli le 26 mars 2024
Lieber Gast Mustafa;Herzlichen Dank für die Bewertung.Wir hoffen das Sie bald wieder Megasaray West Beach besuchen werden.HochachtungsvollAida KarsliGaestebetreuungsmanagerin
10/10 Excellent
Pavel
Voyage en famille
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pavel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Aida Karsli le 22 mars 2024
Dear Pavel;We would like to thank you for the point.We hope you will be visiting the Megasaray West Beach hotel again in the near future.Best RegardsAida Karsli Guest Relations Manager
8/10 Bien
Terence
Voyage en couple
21 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Terence
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Aida Karsli le 22 mars 2024
Dear Terence,Fistly, we would like to thank you for your review. You can be sure that all comments, suggestions and complaints are forwarded to our management. We will be very happy to see you again in our hotel.Yours sincerely,Aida Karsli Guest Relations Manager
8/10 Bien
Peter Allan
Voyage en famille
20 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter Allan
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Aida Karsli le 25 mars 2024
Dear Peter,Fistly, we would like to thank you for your review. You can be sure that all comments, suggestions and complaints are forwarded to our management. We will be very happy to see you again in our hotel.Yours sincerely,Aida Karsli Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Faruk Eren
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage en couple
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Faruk Eren
Réponse de Aida Karsli le 19 mars 2024
Lieber Gast, Zunächst einmal vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, einen Kommentar zu schreiben. Es hat uns sehr gefreut, dass Sie Ihren Urlaub in unserem Hotel genossen haben. Wir freuen uns, Sie wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen. Alles, was Sie von Ihrem Herzen erwarten. Hochachtungsvoll GaestebetreuungsmanagerinAida Karsli
10/10 Excellent
Pavel
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pavel
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Aida Karsli le 18 mars 2024
Lieber Gast, Zunächst wünschen wir Ihnen einen schönen Tag als Megasaray West Beach. Vielen Dank, dass Sie Ihre kostbare Zeit genommen haben und uns diesen netten Kommentar übermittelt haben. Die Zufriedenheit mit unseren Dienstleistungen und insbesondere das Teilen dieser Situation auf der Kommentarseite motivieren uns um mehr anzubieten. Wir möchten, dass Sie wissen, dass wir Sie immer gerne als unseren Gast in unserer Anlage begrüßen. Hochachtungsvoll GaestebetreuungsmanagerinAida Karsli
10/10 Excellent
Igor
15 mars 2024
Igor
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Aida Karsli le 5 avr. 2024
Уважаемый Игорь,Спасибо за Вашу оценку.Мы надеемся, что в ближайшее время вы снова посетите наш отель Megasaray West Beach. С Уважением Аида КарслыМенеджер отдела по работе с гостями
10/10 Excellent
FARUK
11 mars 2024
FARUK
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Aida Karsli le 13 mars 2024
Değerli Misafirimiz Faruk;Değerlendirme için teşekkür ederiz.Umuyoruz Megasaray West Beach otelimizi en yakın zamanda ziyaret edersiniz.SaygılarımlaAida Karslı Misafir İlişkileri Müdürü
8/10 Bien
sidhrah
Voyage en groupe
29 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
sidhrah
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Aida Karsli le 1 mars 2024
Dear Guest,We are very happy to hear that we have welcomed you in our hotel in line with the standards and targets of our service quality. Your comment has been shared with all units. We would like to state that we would be happy to host you again at our hotel. Best RegardsGuest Relations ManagerAida Karsli
10/10 Excellent
Gülay
25 févr. 2024
Gülay
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Aida Karsli le 26 févr. 2024
Lieber Gast;Herzlichen Dank für die Bewertung.Wir hoffen das Sie bald wieder Megasaray West Beach besuchen werden.HochachtungsvollAida KarsliGaestebetreuungsmanagerin
10/10 Excellent
Kilian
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kilian
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Aida Karsli le 24 févr. 2024
Dear Guest,Thank you so much for taking your time for writing a review about our hotel. Your feedback is very important for us in order to continiously improve our hotel and service quality.It is nice to hear that you had a good time at our hotel and you could enjoy your stay.We wish you all the best and are hoping to welcome you again at our hotel.Yours sincerely,Aida Karsli Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Letitia
Voyage en famille
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Letitia
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Aida Karsli le 24 févr. 2024
Dear Guest,First of all, thank you for taking the time to write a comment. It made us very happy that you enjoyed your holiday in our hotel. We will be happy to host you at our hotel again.Let everything be as you wish.RegardsGuest Relations ManagerAida Karsli
10/10 Excellent
Josephine
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Josephine
Réponse de Aida Karsli le 21 févr. 2024
Dear Guest Josephine;Thank you for your kind comment and satisfaction. A nice vacation makes us as happy as you. It inspires us to be better. On behalf of our managers and all employees, we would like to thank you for choosing us. We would like to inform you that we look forward to welcome you again, and your comments shed light on our vision to improve us every day and also to fix minor disruptions in this way, in which we define our mission as guest satisfaction .SincerelyAida Karsli Guest Relations Manager
8/10 Bien
Connie
Voyage en groupe
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Connie
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Aida Karsli le 21 févr. 2024
Dear Guest,Thank you so much for taking your time for writing a review about our hotel. Your feedback is very important for us in order to continiously improve our hotel and service quality.It is nice to hear that you had a good time at our hotel and you could enjoy your stay.We wish you all the best and are hoping to welcome you again at our hotel.Yours sincerely,Aida Karsli Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Gizem
Voyage en couple
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gizem
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Aida Karsli le 19 févr. 2024
Değerli Misafirimiz,Sizin görüşleriniz, bizim hedeflediğimiz hizmet standartlarını sunabilmemiz adına büyük önem taşıyor, değerli yorumlarınızı ve görüşlerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Daha güzel anılarla ayrılacağınız bir sonraki tatilinizde sizlere tekrar hizmet etmeyi dileriz. Soru ve istekleriniz için bizimle iletişime geçmekten lütfen çekinmeyiniz.Güzel ve sağlıklı günler dileriz.SaygılarımızlaMisafir İlişkileri Müdürü Aida Karslı
10/10 Excellent
Vas
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vas
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Aida Karsli le 19 févr. 2024
Dear Guest,First of all, we wish you a pleasant day as the Megasaray West Beach family. Thank you for sparing your precious time for us and conveying this nice comment to us. Being satisfied and happy with our services and especially sharing this situation on the comment site motivates us to offer more.We would like you to know that we will always be happy to host you as our guest at our facility.RegardsGuest Relations ManagerAida Karsli
8/10 Bien
Lucie
Voyage en famille
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lucie
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Aida Karsli le 16 févr. 2024
Lieber Gast Lucie,Zunächst einmal vielen Dank, dass Sie unsere Megasaray West Beach -Familie bewertet haben. Wir freuen uns auch, dass Sie mit dem Service, den Sie von uns erhalten, und dem freundlichen Umgang unserer Mitarbeiter zufrieden sind. Ich hoffe, Sie wieder zu begrüßen.HochachtungsvollGaestebetreuungsmanagerinAida Karsli
10/10 Excellent
Jusan
Voyage en groupe
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jusan
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Aida Karsli le 8 févr. 2024
Dear Guest Jusan;Thank you for your kind comment and satisfaction. A nice vacation makes us as happy as you. It inspires us to be better. On behalf of our managers and all employees, we would like to thank you for choosing us. We would like to inform you that we look forward to welcome you again, and your comments shed light on our vision to improve us every day and also to fix minor disruptions in this way, in which we define our mission as guest satisfaction .SincerelyAida Karsli Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Füsun, Karben
Voyage en famille
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Füsun
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Aida Karsli le 7 févr. 2024
Lieber Gast, Zunächst einmal vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, einen Kommentar zu schreiben. Es hat uns sehr gefreut, dass Sie Ihren Urlaub in unserem Hotel genossen haben. Wir freuen uns, Sie wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen. Alles, was Sie von Ihrem Herzen erwarten. Hochachtungsvoll GaestebetreuungsmanagerinAida Karsli
8/10 Bien
Judith
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Judith
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Aida Karsli le 2 févr. 2024
Dear Judith,First of all, we wish you a pleasant day as the Megasaray West Beach family. Thank you for sparing your precious time for us and conveying this nice comment to us. Being satisfied and happy with our services and especially sharing this situation on the comment site motivates us to offer more.We would like you to know that we will always be happy to host you as our guest at our facility.RegardsGuest Relations ManagerAida Karsli
10/10 Excellent
Anita
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anita
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Aida Karsli le 30 janv. 2024
Dear Anita;We would like to thank you for the point.We hope you will be visiting the Megasaray West Beach hotel again in the near future.Best RegardsAida Karsli Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Chrisanne
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chrisanne
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Aida Karsli le 29 janv. 2024
Dear Guest;We would like to thank you for the point.We hope you will be visiting the Megasaray West Beach hotel again in the near future.Best RegardsAida Karsli Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Clover
Voyage en couple
27 janv. 2024
Clover
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Aida Karsli le 28 janv. 2024
Dear Clover,Thank you very much for choosing our hotel, being our guest and sharing your experiences with us. Your comment is very valuable to us. Seeing that you had a nice holiday in general motivated us. We would like to state that we will be happy to see you again at our hotel.Best RegardsGuest Relations ManagerAida Karsli
8/10 Bien
Jeanne
20 janv. 2024
Jeanne
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Aida Karsli le 23 janv. 2024
Dear Jeanne;We would like to thank you for the point.We hope you will be visiting the Megasaray West Beach hotel again in the near future.Best RegardsAida Karsli Guest Relations Manager
4/10 Médiocre
Pamela
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Blaring music from club opposite hotel sea view ro
Pamela
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Aida Karsli le 20 janv. 2024
Dear Pamela;We would like to thank you for offer the assessment to our attention.Best RegardsGuest Relations ManagerAida Karsli
10/10 Excellent
Byung
Voyage d’affaires
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Byung
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Aida Karsli le 19 janv. 2024
Dear Guest;We would like to thank you for the point.We hope you will be visiting the Megasaray West Beach hotel again in the near future.Best RegardsAida Karsli Guest Relations Manager