Avis sur Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa - All Inclusive
Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa - All Inclusive
Bingesik Mevkii Kumkoy Yolu, Manavgat, Antalya
Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
30 sept. 2021
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 9 nuits en septembre 2021
Réponse de Guest Relations le 3 oct. 2021
Cher Merita,
Merci beaucoup d'avoir pris le temps de poster votre avis sur l'hôtel sur Holidaycheck après votre séjour au Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & SPA.
Nous sommes vraiment désolés que vous ne vous soyez pas senti à l'aise. Nous traiterons vos commentaires et remarques avec les services et personnes responsables.
Malgré tout, nous espérons vivement pouvoir vous accueillir à nouveau dans notre hôtel. D'ici là, nous vous souhaitons un merveilleux moment et restez avec nous
Bien à vous.
Ali Uçaş
Directeur général
info.sunrise@crystalhotels.com.tr
Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & SPA
10/10 Excellent
Laurence
5 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Laurence
Séjour de 5 nuits en août 2021
Réponse de Guest Relations le 26 sept. 2021
Dear Laurence, Thank you for choosing Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa for your holiday and for the time you have taken to write this comment. It was a pleasure to welcome you and we hope to see you again. With kind regards, Ali Uçaş General Manager Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
18 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Ali Uçaş le 22 août 2019
Dear Guest,
Thank you very much for rating our hotel and your lovely comment. We are happy that you felt comfortable with us and that you had a wonderful stay.
We hope to welcome you back any time soon and wish you all the best until then.
Sincerely yours,
Ali Uçaş
General Manager
info.sunrise@crystalhotels.com.tr
Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & SPA
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de crm le 23 mai 2019
Dear Guest
Thanks you for choosing us and taking time to rate us.
We are very happy to see your satisfaction scores.
Hope to see you again in near future
Regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en octobre 2018
Réponse de Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa le 26 oct. 2018
Dear Guest,
Thank you very much for your rating and your recommendation here on.
We are happy that you enjoyed your holiday to the most and that you honestly commented on our current sitation of this beautiful hotel.
We will be glad to welcome you back here soon.
Sincerely yours
Ali Uçaş
General Manager
10/10 Excellent
xvf1007
4 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour du nouvel-an
xvf1007
10/10 Excellent
stephane t.
12 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
mes plus belle vacances
stephane t.
8/10 Bien
Myriam Gomez Adane
22 août 2015
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
un séjour reposant en famille
Myriam Gomez Adane
8/10 Bien
Jeremy S.
14 juil. 2015
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Super séjour entre potes
Jeremy S.
8/10 Bien
Sophie, Nancy
26 oct. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel all inclusive
Sophie
Réponse de CRM le 25 août 2015
Thanks for your nice feedback
Looking forward to welcoming you again in near future
Regards
8/10 Bien
Mailisa
16 avr. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Un séjour inoubliable
Mailisa
10/10 Excellent
vero65
25 mars 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Meilleur achat
vero65
10/10 Excellent
Sangoku
31 août 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Très bel hotel avec une vue magnifique
Sangoku
10/10 Excellent
Andrey
Voyage en groupe
29 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrey
Séjour de 7 nuits en octobre 2022
Réponse de CRM le 29 oct. 2022
Dear AndreyThanks for sharing your experience. We are very happy that you are satisfied with our services.Looking forward to welcoming you again in near future.Regards
8/10 Bien
Eliz
27 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eliz
Séjour de 10 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
H.T.
Voyage en famille
21 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
H.T.
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Sergey
Voyage en famille
24 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sergey
Séjour de 12 nuits en juin 2022
Réponse de Guest Relations le 29 juin 2022
Dear Sergey,
Thank you very much for your positive feedback and your lovely words about our Hotel and our staff. We appreciate your time and are very happy that you had a wonderful relaxing holiday.
Your lovely words are motivating and will be forwarded to the entire Team. We hope to welcome you back soon and wish you all the best until then.
Mr. Altan and Mr. Said greet you.
Sincerely yours
Ali Uçaş
General Manager
8/10 Bien
paula
Voyage en groupe
7 juin 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
paula
Séjour de 14 nuits en mai 2022
Réponse de General Manager le 10 juin 2022
Liebe Paula,
vielen dank für Ihre Bewertung und erhlichen worte.
Für den Winter ist eine große renovierung geplant. Unser Vertrag wird verlængert und wird für næchste Saison auf höherem niveau præsentiert.
Wir würden uns sehr freuen Sie wieder in unserem Haus empfangen zu können.
Bis dahin wünschen wir Ihnen und Ihrer Familie alles gute und verbleiben
Mit freundlichen Grüßen
Ali Uçaş General Manager Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa
8/10 Bien
Qaisar
Voyage en famille
31 oct. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Close to Side
Qaisar
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de Guest Relations le 2 nov. 2021
Dear Qaisar,
Thank you very much for rating our hotel and your lovely comment here on expedia.
We are very happy that you felt comfortable with us and that you had a wonderful stay. Your comments will be forwarded to all our staff members and departments in charge.
We are looking forward to welcome you back any time soon and wish you all the best until then.
Sincerely yours,
10/10 Excellent
Iuliya
8 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Iuliya
Séjour de 10 nuits en septembre 2021
Réponse de Guest Relations le 15 oct. 2021
Dear Luliya,
Thank you very much for rating our hotel.
We are very happy that you felt comfortable with us and that you had a wonderful stay.
We are looking forward to welcome you back any time soon and wish you all the best until then.
Sincerely yours,
10/10 Excellent
Ferida Dzuzdanovic
16 sept. 2021
Ferida Dzuzdanovic
Séjour de 7 nuits en septembre 2021
Réponse de Guest Relations le 26 sept. 2021
Dear Ferida Dzuzdanovic, Thank you for choosing Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa for your holiday and for the time you have taken to write this comment. It was a pleasure to welcome you and we hope to see you again. With kind regards, Ali Uçaş General Manager Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 août 2021
Les points forts : Propreté et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Hotel Yönetimi le 1 sept. 2021
Dear Guest
Thank you for choosing Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa for your holiday and for the time you have taken to write this comment. It was a pleasure to welcome you and we hope to see you again. With kind regards,
Ali Uçaş
General Manager Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
19 juil. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de SUNRİSE le 2 août 2021
Dear ANONYMOUS
Thank you for choosing Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa for your holiday and for the time you have taken to write this comment. It was a pleasure to welcome you and we hope to see you again.
With kind regards,
Ali Uçaş
General Manager
Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 avr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en mai 2019
Réponse de Crystal Sunrise Queen le 19 avr. 2020
Dear Our Guest,
Thank you for positive rating.
Hope to see you in our hotel again.
Best regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
16 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de Ali Uçaş le 4 mars 2020
Lieber Gast,
Wir bedanken uns, das Sie in diesem Jahr Ihren Urlaub in unserem Crystal Sunrise Queen Luxury Resort&Spa Hotel verbracht haben. Es tut uns leid, das wir Ihre Erwartungen an uns nicht voll erfüllen konnten.
Da unser Hotel das ganze Jahr durchgehend geöffnet hat, können wir nur zwischenzeitlich Reparaturen und Ausbesserungen vornehmen. Wir tun unser möglichstes, das unsere Gaeste keinerlei Beeintraechtigungen dadurch haben .
In unserem Haus gibt es leider nur einen Innenpool, dieser Innenbereich wird mit Klimaanlage beheizt. Der Chlorgehalt ist uns vorgegeben und wird jeden Tag von unseren Mitarbeitern kontrolliert.
Wenn die Wetterverhaeltnisse es zulassen, wird natürlich taeglich auch an und in der Aussenanlage gearbeitet.
Auch die Sauberkeit des Strandgebietes ist von den Wetterverhaeltnissen abhaengig. Nach tagelangem Sturm und Regen kann es schon mal vorkommen, das Treibholz und Müll angeschwemmt wird. Dieser wird aber so schnell wie möglich von unseren Mitarbeitern beseitigt.
Das gleiche gilt für den Strand an sich. Tagelange Stürme veraendern natürlich die Strandlage, Sand wird abgetragen bzw. verschoben. Dann kommen auch schon mal Felsen zu Tage, die jahrelang unter Sand vergraben waren. Darauf haben wir keinen Einfluss, das sind natürliche Begebenheiten.
Unser Hotel wird nicht nur von deutschen Gaesten gebucht, unser Klientel ist international. Aber das Allinklusiv System wird jedem gerecht und für jeden ist mehr als genug da. Und auch nicht alle deutschen Gaeste werden von anderen Nationalitaeten gern gesehen, man muss sich schon irgendwie arrangieren.
Vielleicht denken Sie noch mal über alles nach. Wir würden uns freuen, wenn Sie in Zukunft doch noch mal unsere Gaeste sein würden und wir Ihnen zeigen können, das wir uns die Bewertungen unserer Gaeste zu Herzen nehmen und um sofortige Beseitigungen bemühen.
Wir wünschen Ihnen noch eine schöne Zeit und verbleiben bis dâhin
Mit freundlichen Grüssen
6/10 Satisfaisant
Anna
4 janv. 2020
Anna
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
BULUT FIRAT
21 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fevkalade
BULUT FIRAT
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Ali UCAS (Genel Müdür) le 24 déc. 2019
Sn Fırat BULUT
Tesisimizi tercihiniz ve nazik geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.
Tesisimiz ve hizmetlerimizden memnun olduğunuzu okumak bizleri mutlu etmiştir.
Sizleri tekrar tesisimizde görmek ümidi ile,
Mutlu ve sağlıklı bir yeni yıl dileriz.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
10 déc. 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Sämsta
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en novembre 2019
Réponse de Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa le 6 janv. 2020
Dear Guest,
We have received your complaints and your comments through the Expedia. We thank you for sparing your time to share your opinions with us. We are very sorry, that you did not feel 100% satisfied with us. Your comments will be forwarded to the departments in charge and taken care of by them.
As Crystal Hotels Resorts & Spa, our objective is day by day to adapt ourself to new developments and offer a higher level of service. Accordingly, we believe that your complaints, criticisms and suggestions will contribute to our works much more than anything.
Any complaints, criticisms and suggestions recieved from you are evaluated and the necessary work is done. In this context we have received from you some critisms about your stay.
Sincerely Yours,
Ali Uçaş
General Manager
Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa
6/10 Satisfaisant
Ahmet
Voyage en famille
25 nov. 2019
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Ahmet
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa le 3 janv. 2020
Sayın Ahmet Bey,
Zaman ayırarak yorum yaptığınız için teşekkür ederiz.
Crystal Hotels Resort & Spa Ailesi olarak amacımız her geçen gün kendimizi
yenileyerek servis ve hizmet kalitemizi daha üst seviyelere çıkarmaktır. Bu doğrultuda siz
değerli konuklarımızdan gelen şikâyet, eleştiri ve önerilerin yönetim olarak yapacağımız
çalışmalara olumlu katkıda bulunacağına inanmaktayız.
Sizlerden gelen her türlü şikayet, eleştiri ve öneriler değerlendirilmekte ve bu doğrultuda
gerekli çalışmalar yapılmaktadır. Bu kapsamda sizden almış olduğumuz otelin eski olduğu ile ilgili eleştiriniz tarafımdan çözümlenmek ve geliştirilmek üzere irdelenmektedir.
Sizleri otelimizde ağırlamak bizim için bir mutluluktu.. Sizi en kısa zamanda tekrar aramızda
görebilmek umudu ile saygılarımı sunarım.
Ali Uçaş
Genel Müdür
Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa
8/10 Bien
abdulkerim
14 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yiyecek kalitesi dışında Herşey iyiydi
abdulkerim
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
8 oct. 2019
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Ali Uçaş le 11 oct. 2019
Dear Guest,
Thank you for leaving a comment here on Expedia. We are sorry that you did not feel 100% satisfied and comfortable with your stay. Please always consider to contact the Guest Relations in the Hotel directly or your Travel Agency in order to find a solution for the rest of your stay.
We do have men and women toilets always at the same area and all pool areas provide these within a short range.
Our Minibars also provide beer as an alcoholic option.
We wish you all the best for the future.
Sincerely yours
Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
25 sept. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en septembre 2019
Réponse de Alexandra Schlaifer Gültekin le 2 oct. 2019
Lieber Gast,
vielen lieben Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um eine Bewertung hier auf Expedia abzugeben.
Er freut uns, dass Sie sich trotz der Mängel, die Sie beschrieben haben, einigermaßen wohl gefühlt haben und hoffen, dass Sie einen trotz allem schönen Urlaub bei uns hatten.
Wir wünschen Ihnen alles Gute für die Zukunft.
Mit freundlichen Grüßen
Ali Uçaş
General Manager
Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 sept. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en septembre 2019
Réponse de Alexandra Schlaifer Gültekin le 2 oct. 2019
Lieber Gast,
vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um hier auf Expedia eine Bewertung abzugeben. Es tut uns sehr leid, dass wir Ihren Erwartungen nicht entsprochen haben und Sie sich bei uns nicht zu 100% wohl gefühlt haben. Bitte kontaktieren Sie in solchen Fällen immer unsere Gästebetreuung oder die Rezeption um eine geeignete Lösung für den Rest Ihrer Urlaubszeit zu finden.
Als Crystal Kette verfügen wir über viele Hotels. Wir sind uns sicher, dass Sie für Ihren nächsten Aufenthalt bestimmt etwas für Ihren Geschmack unter diesen Hotels finden werden.
Wir wünschen Ihnen alles Gute und verbleiben
Mit freundlichen Grüßen
Die Hotelleitung
Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
4 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en août 2019
Réponse de Alexandra Schlaifer Gültekin le 6 sept. 2019
Lieber Gast,
vielen Dank für Ihre Bewertung hier auf Expedia. Wir wünschen Ihnen weiterhin alles Gute und hoffen, Sie immer wieder bei uns begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen
Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 sept. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en août 2019
Réponse de Alexandra Schlaifer Gültekin le 6 sept. 2019
Lieber Gast,
vielen Dank für Ihre Bewertung hier auf Expedia. Wir wünschen Ihnen weiterhin alles Gute und hoffen, Sie immer wieder bei uns begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen
Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
14 août 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Alexandra Schlaifer Gültekin le 19 août 2019
Dear Guest,
Thank you for your rating. We are sorry that you did not feel 100% satisfied regarding your 3 instead of 5 given stars.
Nevertheless we hope to welcome you back here one day and wish you all the best until then.
Faithfully
Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa
8/10 Bien
Winthorpe
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Winthorpe
Séjour de 6 nuits en juillet 2019
Réponse de Alexandra Schlaifer Gültekin le 16 août 2019
Lieber Winthorpe,
Vielen Dank für Ihre Bewertung und Weiterempfehlung.
Es freut uns, dass Sie sich zum größten Teil hier bei uns sehr wohl und gut aufgehoben gefühlt haben. Ihre Anmerkungen werden wir selbstverständlich an unser Management weitergeben.
Wir freuen uns, Sie vielleicht bald mal wieder bei uns begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen
Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa
4/10 Médiocre
RS, London
Voyage en famille
9 août 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
RS
Séjour de 11 nuits en juillet 2019
Réponse de Ali Uçaş le 16 août 2019
Dear RS,
Thank you for your comment and your rating.
We are very sorry that you did not feel satisfied at your stay in our hotel.
First we would like to clarify that we are not responsible for the Hotel next door, since every hotel has the right to do their own evening entertainment program until 11:30pm outdoors.
About your accusation concerning food poisoning we would like to express our apologies that you got sick during your stay but we are sure that this was not concerning our food offer. Due to the Holding of ISO management certificates, like all the Hotels in our group, we do take care of the food safety a lot.
ISO 22000 Food Safety management, ISO 10002 Customer Satisfaction and complaint handling management as well as the ISO 9001 Quality management systems and ISO OHSAS 18001 Occupational Health and safety Management systems are some of them.
Please always contact our Guest Relations, Reception or your Travel Agent to help you with unsatisfied incoveniences and situations in order to find a proper solution during your stay so that we would be able to help you and clarify the facts so that you enjoy your holiday to the most.
We wish you all the best.
Sincerely yours
Ali Uçaş
General Manager
Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa
10/10 Excellent
wadid
8 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
wadid
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Alexandra Schlaifer Gültekin le 16 août 2019
Dear wadid,
Thank you very much for your rating and your recommendation.
We hope to welcome you back any time soon and wish you all the best until then.
Sincerely yours
Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
7 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en juillet 2019
Réponse de Alexandra Schlaifer Gültekin le 16 août 2019
Dear Guest,
Thank you for your rating. We will forward this to our management. We are sorry that you did not feel 100% satisfied with us.
Sincerely yours
Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa
8/10 Bien
Nadezhda
2 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nadezhda
Séjour de 11 nuits en juillet 2019
Réponse de Ali Uçaş le 5 août 2019
Liebe/r Nadezhda ,
vielen lieben Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um eine Bewertung abzugeben.
Es wäre uns eine große Freude Sie in der Zukunft wiederholt in unserem Resort willkommen heißen zu dürfen. Bis dahin wünschen wir Ihnen und Ihrer Familie alles erdenklich Gute.
Mit freundlichen Grüßen
Ali Uçaş
General Manager
Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
31 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en juillet 2019
Réponse de Ali Uçaş le 7 août 2019
Liebe/r Anonymous - ,
vielen lieben Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um hier eine Bewertung abzugeben.
Es freut uns sehr, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns zufrieden waren und Sie sich bei uns wohl gefühlt haben.
Es wäre uns eine große Freude Sie in der Zukunft wiederholt in unserem Resort willkommen heißen zu dürfen. Bis dahin wünschen wir Ihnen alles erdenklich Gute.
Mit freundlichen Grüßen
Ali Uçaş
General Manager
Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
31 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Ali Uçaş le 7 août 2019
Liebe/r Anonymous ,
vielen lieben Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um eine Bewertung abzugeben.
Wie schön ist es zu erfahren, dass wir Ihren Erwartungen gerecht werden konnten und Sie mit den gebotenen Serviceleistungen sehr zufrieden waren.
Es wäre uns eine große Freude Sie in der Zukunft wiederholt in unserem Resort willkommen heißen zu dürfen. Bis dahin wünschen wir Ihnen und Ihrer Familie alles erdenklich Gute.
Mit freundlichen Grüßen
Ali Uçaş
General Manager
Crystal Sunrise Queen Luxury Resort & Spa
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
27 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de C.R.M. le 31 juil. 2019
Dear Guests
Thanks for choosing Crystal Sunrise Queen and rating our property. We addressed your feedback to relevant departments.
Best Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de C.R.M. le 31 juil. 2019
Dear Guests
Thankyou for choosing Crystal Sunrise Queen and rating us. We are happy to see that you were satisfied with our services. Hope to see you again
Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 juil. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juillet 2019
Réponse de C.R.M. le 31 juil. 2019
Dear Guests
Thankyou for choosing Crystal Sunrise Queen and rating us. We are happy to see that you were satisfied with our services. Hope to see you again
Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juillet 2019
Réponse de C.R.M. le 31 juil. 2019
Dear Guests
Thankyou for choosing Crystal Sunrise Queen and rating us. We are happy to see that you were satisfied with our services. Hope to see you again
Regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
15 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en juillet 2019
Réponse de C.R.M. le 31 juil. 2019
Dear Guests
Thankyou for choosing Crystal Sunrise Queen and rating us. We are happy to see that you were satisfied with our services. Every winter seasons we do some alteration works in our property and planned to make external decoration work for coming winter season.
Regards
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
9 juil. 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de CRM le 11 juil. 2019
Dear Guest
Thank you for choosing Crystal Sunrise Queen and rating us.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 juin 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 12 nuits en juin 2019
Réponse de CRM le 4 juil. 2019
Dear Guest
Thanks for choosing Crystal Sunrise Queen and rating us.
Hope to see you again in near future
Regards