Avis sur The College Hotel Amsterdam, Autograph Collection
The College Hotel Amsterdam, Autograph Collection
Roelof Hartstraat 1, Amsterdam
Avis
8,6
Excellent
8,8/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
16 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en novembre 2021
8/10 Bien
Gerard
4 oct. 2021
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Gerard
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
3 janv. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Elisah, Rooms Division Supervisor le 10 janv. 2020
Dear Anonymous,
Thank you for taking the time to share you experience with us. We are happy to see you have enjoyed your stay here in The College Hotel in Amsterdam!
We hope to be able to welcome you back in the future.
Kind regards,
10/10 Excellent
LAMBERT-LAURENT
11 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
LAMBERT-LAURENT
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Elisah, Front Office le 24 nov. 2019
Dear Mr. Lambert,
Thank you so much for your postive feedback!
We hope to be able to welcome you back one day,
it was a pleasure to have you stay with us recently!
10/10 Excellent
didier
Voyage d’affaires
19 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
didier
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
31 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Service Center Agent le 7 août 2019
Dear Guest, thank you for your exceptional review. We are more than happy to read that you have enjoyed your stay with us, and indeed, it was a real suprise that it was 40 degrees in the Netherlands! We hope we will have the pleasure to welcome you again on your next visit to Amsterdam. Kind regards, The College Hotel Service Center.
10/10 Excellent
Maxence
13 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice stay
Maxence
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
michael
30 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mériterait un rafraichissement
michael
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Agent le 19 juin 2019
Dear Michael, thank you for your review. We are very pleased to see that you have enjoyed your stay with us and you may rest assured we have passed on your feedback to the related department for review and improvement. We hope we will have the opportunity to welcome you again next time you are visiting Amsterdam. Kind regards, The College Hotel Service Center
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en avril 2019
Réponse de Service Center le 8 mai 2019
Dear Guest,
Thank you for your review and we hope to welcome you again in The College Hotel next time you are visiting Amsterdam.
Kind regards,
The College Hotel Service Center
8/10 Bien
Caroline, PARIS
26 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Caroline
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
8/10 Bien
Patrick
22 oct. 2018
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charme et emplacements idéal.
Patrick
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
10/10 Excellent
BEATRICE
15 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BEATRICE
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2018
8/10 Bien
popo, Rennes
11 janv. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
hotel confortable à proximité des musées
popo
Séjour de 5 nuits en décembre 2017
8/10 Bien
arnaud, paris
23 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cosy boutique hôtel in Amsterdam
arnaud
Séjour de 1 nuit en août 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 nov. 2016
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Réponse de General Manager le 2 déc. 2016
Dear guest,
thank you for your kind review! I am happy to hear you enjoyed your stay with us. If you were to have any further feedback, please feel free to let us know. We are looking forward to welcoming you another time!
Kind regards,
Katinka Schurink
Manager On Duty
THECOLLEGEHOTEL
10/10 Excellent
Marilena-Diana
14 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stylish, sensual, luxurious.
Marilena-Diana
Réponse de General Manager le 18 nov. 2016
Dear guest,
Thank you so much for your kind review on Hotels.com, regarding your recent visit to THECOLLEGEHOTEL! I am very happy and proud to read you enjoyed your stay with us that much, due to the hotel's style and atmosphere. We are looking forward to welcoming you back in our hotel.
Kind regards,
Katinka Schurink
Manager On Duty
THECOLLEGEHOTEL
8/10 Bien
gregoire
9 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
gregoire
Réponse de General Manager le 11 août 2016
Dear Gregoire,
thank you for your kind rating! We are glad to see you enjoyed your stay.
Kind regards,
Katinka Schurink
Manager On Duty
THECOLLEGEHOTEL
8/10 Bien
Peter, Anvers
29 juil. 2016
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Top location for shoppers
Peter
Réponse de General Manager le 11 août 2016
Dear guest,
thank you for taking the time to provide us with a rating and some feedback. It is great to see you enjoyed the hotel and it's location!
Kind regards,
Katinka Schurink
Manager On Duty
THECOLLEGEHOTEL
8/10 Bien
DA COSTA, MARSEILLE
10 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
DA COSTA
10/10 Excellent
Benoit
10 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Benoit
8/10 Bien
Quentin
5 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quentin
10/10 Excellent
Jieun, Paris
25 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
Jieun
8/10 Bien
veronique, grenoble
26 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hotel class
veronique
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 juin 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bein situé, très conortable
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Olivier, Paris
17 mai 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel original, haut de gamme
Olivier
8/10 Bien
C., France
21 mars 2014
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Bel hotel
C.
8/10 Bien
Mazurka, France
9 févr. 2014
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel cosy idéalement desservi
Mazurka
10/10 Excellent
Micmun, Paris
9 janv. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel de charme
Micmun
10/10 Excellent
Linda, Suisse
23 nov. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Batiment ravissant et très bien rénové
Linda
8/10 Bien
Benoit, France
1 sept. 2013
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon hôtel, trendy chic
Benoit
8/10 Bien
Isa, Paris
6 avr. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une échappée idyllique
Isa
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 juil. 2010
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
College Hotel in Amsterdam : great to stay there
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Pierre-Yves, Rhône-Alpes, France
16 nov. 2009
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
The College Hotel d'Amsterdam : Très bel hôtel
Pierre-Yves
8/10 Bien
P, PARIS
29 sept. 2009
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hotel
P
10/10 Excellent
Philippe, Haguenau
12 août 2009
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A recommander les yeux fermes
Philippe
10/10 Excellent
Thomas
Voyage d’affaires
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great hotel and location
Thomas
Séjour de 13 nuits en décembre 2023
Réponse de Marc Bouzas le 31 janv. 2024
Dear Thomas,It has been an absolute pleasure to have you with us, and without hesitating we are looking forward to have you again here and offer you the best of our services.We wish you a wonderful 2024, as time will fly and we are sure we will have soon the opportunity to welcome you again.Yours sincerely.Marc BouzasRooms Division Manager
10/10 Excellent
Bernardine
Voyage en couple
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bernardine
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Jana Reixach le 31 janv. 2024
Dear Mrs. Bernardine, Thank you for staying with us and for taking the time to leave a review.We are more than happy to know that you enjoyed our property and looking forward to welcoming you back once we reopen after our renovation in March.Sincerely, Jana ReixachAssistant Front Office Manager
10/10 Excellent
Sam
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful, highly recommended
Sam
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Jana Reixach le 5 déc. 2023
Dear Sam, Thank you for your review about our property and for choosing us during your days in the city.We encourage to come back next year after the full rooms renovation that will start next January. We are sure that you will enjoy the property as much or even more than now and for sure paint will be intact.We hope to see you again in the future.Kind regards,Jana Reixach Assistant Front Office Manager
8/10 Bien
Kristina
28 nov. 2023
Kristina
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Marc le 5 janv. 2024
Dear Madam Kristina,Thank you very much for choosing The College Hotel, it was a pleasure to have you with us.We also would like to thank you for your review, which will help to motivate our staff to work harder to always achieve the guest's satisfaction.Yours sincerely.Marc BouzasRooms Division Manager
10/10 Excellent
Steven
20 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Marc le 21 sept. 2023
Dear Steven,Our whole team is thrilled to see you enjoyed your stay with us. We would like to welcome you back anytime soon, so we can offer you our best service.Best regardsMarcFront Office Manager
10/10 Excellent
Robert jan
15 sept. 2023
Robert jan
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Arnold K. le 16 sept. 2023
Dear Mr. RobertThank you for your perfect score. We really appreciate it. We would love to welcome you back to our beautiful hotel.
10/10 Excellent
Steven
Voyage en couple
12 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Jana Reixach le 13 sept. 2023
Dear Mr. Steven, Thank you very much for your feedback, we are glad we satisfied your expectations and you enjoyed your stay with us! We hope too see you again in The College.Kind regards, Jana ReixachFront Office Supervisor
8/10 Bien
June
16 août 2023
Les points forts : Personnel et service
June
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Arnold K. le 17 août 2023
Dear June,Thank you for taking the time to leave a review. We would love to hear more from you regarding your stay.We look forward to welcome you back.
10/10 Excellent
Cynthia
14 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cynthia
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Arnold K. le 14 août 2023
Dear Cynthia,We are very happy that you enjoyed your time here with us. We would be very happy to welcome you back. We look forward to it.
10/10 Excellent
Takayuki
Voyage en famille
11 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Takayuki
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Jana Reixach le 12 août 2023
Dear Takayuki, Thank you for your comment and for leaving us with a review after your stay at The College Hotel.We hope that you choose us once again when your travels bring you back to the city.Kind regards, Jana ReixachFront Office Supervisor
10/10 Excellent
Merete Heide
Voyage en couple
17 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Merete Heide
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
Réponse de Arnold le 18 juil. 2023
Hi Merete,Thank you for your beautiful comments. Next time we will try to allocate your room in the back of the hotel so you can enjoy the sleep better. We look forward to welcome you to our beautiful hotel.
10/10 Excellent
Nicole
4 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Jana Reixach le 4 juil. 2023
Dear Mrs. Nicole, Thank you very much for your review and kind words after staying with us. The feedback from our guests is always the most important thing for us. We hope to see you back in the future. Sincerely,Jana ReixachFront Office Supervisor
10/10 Excellent
Tiffany
Voyage en couple
3 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tiffany
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Marc le 4 juil. 2023
Good morning,It is our pleasure of course to had you with us, and offering you our best service, as this is our commitment from our profession.We would like to welcome you anytime soon.Best regards