Avis sur Radisson Blu Hotel, Amsterdam City Center
Radisson Blu Hotel, Amsterdam City Center
Rusland 17, Amsterdam
Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Radisson Blu Hotel Amsterdam City Center le 21 janv. 2024
Dear Mélodie, We appreciate you staying with us and for describing your experience in such loving words. We are delighted to learn that you enjoyed your stay so much and we look forward to welcome you back in the near future. With kind regards, Renée - Front Office Team
10/10 Excellent
MARIE
Voyage en famille
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour parfait et superbe !
MARIE
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Radisson Blu Hotel Amsterdam City Center le 10 janv. 2024
Dear Marie, Thank you for taking the time and give us such a high score. We are pleased to know that you had a great stay and we hope we can welcome you back in the near future. With kind regards, Renée - Front Office Team
8/10 Bien
Petra
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A long weekend
Petra
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Radisson Blu Hotel Amsterdam City Center le 7 sept. 2023
Dear Petra,Thank you for staying with us and for taking the time to share your experience. We are happy to learn that you had a good stay and we hope we can welcome you back should you visit our beautiful city again. With kind regards, Renée - Front Office Team
10/10 Excellent
Leo
14 août 2023
Leo
Séjour de 1 nuit en août 2023
8/10 Bien
Alexandre
Voyage en famille, Voyage d’affaires
18 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexandre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
4/10 Médiocre
JAN
Voyage en famille
27 juin 2023
Les points faibles : Personnel et service
JAN
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Radisson Blu Hotel Amsterdam City Center le 29 juin 2023
Dear JAN, Thank you for taking the time to share your feedback of your stay. I am sorry to hear that we did not impress you. Reviews like this are one of the best tools that reveals where we need to improve our product and service. We always aim to exceed expectation which we failed to do in your case. I do hope that despite your grievances you did enjoy your time in Amsterdam and that you will return to it one day. With kind regards, Renée - Front Office Team
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
16 mai 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Cristiano le 17 mai 2023
Dear Valued Guest, We apologize for the inconveniences you experienced. We value your feedback and appreciate you bringing these concerns to our attention. Rest assured, we will address these issues promptly to ensure a more enjoyable experience for our guests. Thank you for sharing your thoughts, and we hope to have the opportunity to improve your stay in the future.
10/10 Excellent
Alexandre
6 mars 2023
Alexandre
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Cristiano le 16 avr. 2023
Dear Alexandre, Thank you for sharing your feedback with us! We're so glad to hear that you had a comfortable and enjoyable stay with us. Looking forward to welcome you back,Kind Regards, Cristiano
8/10 Bien
vianney
27 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
vianney
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Cristiano le 16 avr. 2023
Dear Vianney, Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear that you had an enjoyable experience with us and that our services and accommodations met your expectations. It was a pleasure having you as our guest and we hope to welcome you back soon!Kind RegardsCristiano
10/10 Excellent
Sabrina
Voyage en famille
28 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sabrina
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Front Office Team le 28 avr. 2022
Dear Sabrina, thank you for your review. We are happy to learn you enjoyed our hotel and we look forward to welcome you back soon. With kind regards, Renée - Front Office Team
6/10 Satisfaisant
SYLVAIN
Voyage en famille
22 avr. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
SYLVAIN
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de Front Office Team le 6 mai 2022
dear Sylain, thank you for sharing your experience with us. Iam sorry to hear that you did not enjoy your stay. Your grievances will be discussed internally. I do hope we have a change to welcome you back should you visit Amsterdam again. with kind regards, Renée - front Office Team
2/10 Horrible
Miriam
9 mars 2022
Miriam
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de peter-paul le 9 avr. 2022
Dear Miriam,
Thank you for taking the time to leave a review.
We are sorry to hear that your stay was not entirely satisfactory. We would like to welcome you again during your next stay in Amsterdam,
With kind regards,
Peter
8/10 Bien
Alexandre
Voyage en famille
27 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexandre
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de peter-paul le 9 avr. 2022
Dear Alexandre,
Thank you for your review. Good to see that you liked our service during your stay.
With kind regards
Peter-Paul
8/10 Bien
Sebastian
29 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sebastian
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Peter P le 2 déc. 2021
Dear sebastian,
Thank you for your feed back. And we really appreciate that you have experienced your stay as very pleasant
Peter-Paul
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top séjour et petit-déjeuner excellent
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Peter P le 20 nov. 2021
Merci d'avoir pris le temps d'écrire cet avis. toujours très agréable d'entendre que les clients ont vécu leur séjour aussi agréable.
Cordialement,
6/10 Satisfaisant
Cedric
14 nov. 2021
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien placé mais chambre sans chauffage
Cedric
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Peter P le 23 nov. 2021
Merci pour votre retour sur votre séjour au Radisson Blu Hotel Amsterdam. Nous discuterons des éventuels points négatifs avec les services concernés afin d'améliorer notre service.
Sincèrement,
Peter-Paul
10/10 Excellent
kevin
2 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
kevin
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Peter P le 23 nov. 2021
Thank you so much that you did like your stay with us.
Peter-Paul
8/10 Bien
jean claude
Voyage en famille
2 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jean claude
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Peter P le 23 nov. 2021
Thank you for taking the time to fill out this survey
Peter-Paul
10/10 Excellent
bruno
Voyage en famille
1 nov. 2021
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
bruno
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Peter P le 23 nov. 2021
Dear Bruno,
Thank you for filling out the only survey.
We really appreciate that you have experienced your stay as very pleasant.
We hope to welcome you again soon in the near future.
Peter-Paul
10/10 Excellent
Roxanne
28 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel bien situé dans le centre
Roxanne
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Peter P le 23 nov. 2021
chère Roxanne,
Merci d'avoir pris le temps de remplir le questionnaire en ligne. Nous sommes désolés que des travaux de peinture aient eu lieu pendant votre séjour.
Nous espérons vous accueillir à nouveau prochainement dans un proche avenir.
Peter-Paul
10/10 Excellent
Hendrika
17 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hendrika
Séjour de 4 nuits en septembre 2021
10/10 Excellent
ISABELLE
18 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ISABELLE
Séjour de 3 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Bertrand
11 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bertrand
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de T. Dennert le 16 août 2021
Dear Betrand,
Thank you very much for your very kind words!
Happy to hear that you can look back on a pleasant stay with us, and hopefully some new memorable moments in Amsterdam!
With kind regards,
T. Dennert
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de Agne Daugelaite le 29 juin 2021
Thank you for your kind words about the hotel personnel. We hope to see you returning to our hotel when you visit Amsterdam again.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
4 mars 2020
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Agne le 1 avr. 2020
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Amsterdam City Center.
We wish you and your family all the best during these extraordinary times.
Kind regards,
Radisson Blu Hotel, Amsterdam City Center
10/10 Excellent
Anne-Françoise
2 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anne-Françoise
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Agne le 1 avr. 2020
Dear Anne-Francoise,
Thank you for taking the time to share your feedback about your stay at Radisson Blu Hotel, Amsterdam City Center.
We wish you and your family all the best during these extraordinary times.
Kind regards,
Radisson Blu Hotel, Amsterdam City Center
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
1 mars 2020
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Agne le 1 avr. 2020
Thank you for taking the time to share your feedback about your stay at Radisson Blu Hotel, Amsterdam City Center. We are sorry that some aspects of your stay were not up to your expectations.
We wish you and your family all the best during these extraordinary times.
Kind regards,
Radisson Blu Hotel, Amsterdam City Center
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Agne Daugelaite le 18 janv. 2020
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel, Amsterdam City Center. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.
Best regards,
Radisson Blu Hotel, Amsterdam City Center
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
22 sept. 2019
Les points forts : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de General Manager le 25 sept. 2019
Thank you for your kind words here, we are pleased to see you had a good stay with us.
10/10 Excellent
Meg, Aix les bains
Voyage en groupe, Voyage en couple
12 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Meg
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Lindsey - Service Manager le 15 sept. 2019
Dear Meg,
Thank you for the amazing review - we are delighted to learn that your stay with us was such an enjoyable one.
Hope to see you again soon!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
29 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Lindsey - Service Manager le 7 sept. 2019
Dear guest,
Thank you for sharing your experience with us. Sorry if you felt like your rooms were too far away from each other. If booked in advance, we do also offer connecting rooms which may be more convenient with small children.
We certainly hope to be able to welcome you and your family back with us in the near future.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
24 août 2019
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Lindsey - Service Manager le 26 août 2019
Thank you for rating us 1/5 - Sorry if certain aspects were not up to your expectations. If you wish to share any further feedback, do not hesitate to contact us directly.
10/10 Excellent
Patrice
19 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patrice
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de General Manager le 19 août 2019
Dear Patrice, we are very happy to see your amazing rating! Please come back soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 août 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Lindsey - Service Manager le 9 août 2019
Dear guest,
Thank you for your comments.
We are very excited to learn that your overal stay with us was a really pleasant one.
We look forward to welcoming you again in the future.
8/10 Bien
Yoon-Seok
25 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yoon-Seok
Séjour de 4 nuits en juin 2019
Réponse de General Manager le 2 juil. 2019
Dear Yoon-Seok, Thank you so much for your great rating!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 juin 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Jeroen, Service Manager le 13 juin 2019
We are very happy to see your great rating here. Thank you very much!
8/10 Bien
DESHAY
Voyage en famille
2 juin 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
DESHAY
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Lindisey - Service Manager le 6 juin 2019
Dear Deshay,
Thank you for sharing your feedback with us, sorry to hear that some aspects of your stay with us were not up to your expectations - we will share these within our teams in order for us to improve our service.
We certainly hope that you will consider staying with us again in the future and to give us another chance.
8/10 Bien
thierry
6 mai 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bien placé
thierry
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Lindsey - Service Manager le 16 mai 2019
Dear Thierry,
Thank you so much for sharing your experience and feedback with us.
We are truly sorry that you've experienced our breakfast during a very busy period which caused you to wait and not being organised. We will certainly share your feedback within our team.
We hope you will consider staying with us again in the future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 avr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Lindsey - Service Manager le 26 avr. 2019
Thank you for sharing your comments with us - we hope your stay with us was an enjoyable one and we look forward to having you stay with us again!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
1 avr. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Lindsey - Service Manager le 26 avr. 2019
Thank you for rating us 3/5! - Hope to see you again soon.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de General Manager le 27 avr. 2019
Thank you so much for this great score!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Lindsey - Service Manager le 16 mars 2019
Dear guest,
Thank you for sharing your kind words and complimenting our staff. We are very excited to learn that your stay with us was a pleasant one.
We hope to see you again soon!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
8 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Lindsey - Service Manager le 10 mars 2019
Thank you for your comments - we are happy to learn that your stay with us was a pleasant one.
Hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
françois
8 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
françois
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de R. Kamphuis, General Manager le 22 janv. 2019
Dear Francois, thank you very much for your perfect score!
10/10 Excellent
Flavien, Paris
6 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellente expérience
Flavien
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de R Kamphuis, General Manager le 22 janv. 2019
Dear Flavien,
Thank you very much for your great review! We are delighted to read that you had such a great stay!
10/10 Excellent
Maxime
6 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maxime
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Lindsey - Service Manager le 6 janv. 2019
Thank you for rating us 5/5! - hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
30 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de Lindsey - Service Manager le 3 janv. 2019
Dear guest,
So sorry to learn that some aspects of your stay were not up to your expectations. I hope that you reported your concerns to a staffmember and that we were able to assist you in anyway.
Despite this, we hope you will consider staying with us again in the future.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
17 déc. 2018
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Lindsey - Service Manager le 26 déc. 2018
Dear guest,
So sorry to hear that we were unable to offer you a parking spot upon your arrival.
We hope you will consider staying with us again and if so, please do not hesitate to contact us directly and secure a parking spot in advance.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
9 nov. 2018
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Corporate customer care le 14 nov. 2018
. Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience parmi nous. Nous regrettons vivement votre déception et espérons regagner votre confiance lors d'une prochaine visite.
Au plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt.
8/10 Bien
franck
2 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon établissement central
franck
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de Lindsey - Service Manager le 2 nov. 2018
Dear Franck,
Thank you for sharing your feedback with us.
Happy to learn that you enjoyed our location and breakfast buffet.
Sorry to hear though that some aspects of your stay were not entirely up to your expectations. As for things such as toothbrush and combs, these can always be arranged.
Despite this, we hope you will consider staying with us again in the future