Vue de la chambre

Avis sur NH Collection Amsterdam Barbizon Palace

5 out of 5
NH Collection Amsterdam Barbizon Palace
Prins Hendrikkade 59-72, Amsterdam

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 616 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 246 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 83 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 32 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 24 avis sur 1001." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

9,0/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Stéphane

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location. Clean, comfortable. Excellent breakfast.
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
Réponse de Ludo de Jong le 13 nov. 2023
Dear Stephane, Thank you very much for taking the time to write this review. We are truly happy to read that you enjoyed the breakfast and location of our hotel and the comfort during your stay. We as a team always strive to giving the best service possible. We are looking forward to your next visit in Amsterdam and it would be a pleasure to welcome you again at NH Collection Barbizon Palace Kind regards,Ludo de JongGeneral ManagerNH Collection Barbizon Palace

8/10 Bien

marine

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Ludo De Jong le 3 oct. 2023
Dear Guest, We would like to thank you for sharing your review. It is our passion to improve our service and facilities in the hotel whenever possible and we strive to make our guests feel at home, far away from home. We are truly happy to read that you enjoyed your stay here with us. However, we do regret that we have not totally met your expectations.In the future we hope to welcome you again at NH Collection Barbizon Palace.Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace

8/10 Bien

Tammy

Séjour de 1 nuit en juin 2023

8/10 Bien

Emmanuel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en avril 2023

10/10 Excellent

Luc

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de Nuno le 28 janv. 2023
Dear guest, We’re thrilled your time with us was so amazing! We endeavor to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience at NH Collection Barbizon Palace.It will be our pleasure to welcome you again in Amsterdam.Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace

4/10 Médiocre

Carine

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Réservation effectué un mois avant indiquant 3 personnes dont un enfant Pas de lit fait et situation de la chambre sous d’une ruelle ayant 3 boites Résultat nous n’avons pas su dormi avant 3:00 Nul Solution trouvé par la conciergerie c’est de nous faire chànger de chambre à 23:30 nos affaires Décevant
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Jairo le 14 nov. 2022
Dear Guest,First of all, we would like to thank you for taking the time to post your review.Your feedback is very important to us because we use this to continuously improve our services every day. However, we do regret that we have not met your expectations. we kindly ask you to contact us regarding your stay so we can discuss the situation with the relevant departments to prevent this from happening again.In case you have any questions please let us know. It will be our pleasure to welcome you again at NH Collection Barbizon Palace.Kind regards,Ludo de JongGeneral Manager

10/10 Excellent

Solene

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bel hôtel
Séjour de 3 nuits en mai 2022

10/10 Excellent

Matagne

Séjour de 2 nuits en avril 2022

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place to visit amsterdam
Very nice hotel and good location
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de . le 15 févr. 2022
Dear Guest. It gives us a pleasure to see this high score and we would like to thank you for taking the time to share your experiences with us. It will be our pleasure to welcome you again at NH Collection Barbizon Palace. Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace

10/10 Excellent

Alexandre

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel pratique et confortable.
Séjour de 4 nuits pour le travail. Excellent buffet le matin. Réception 24/24. Literie confortable. Salle de sport bien équipée. localisation pratique proche de la gare et des bureaux. Les équipes de l'hôtel sont très professionnelles et agréables.
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
Réponse de Jordy le 9 nov. 2021
Dear guest, Wow! Thank you very much for sharing your wonderful experience with us. We highly appreciate this. We are looking forward to your next trip to Amsterdam and hope to welcome you back at NH Collection Barbizon Palace. Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace

10/10 Excellent

cedric

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent service
Very nice place, quiet and close to center. Staff very gentle!
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Jordy le 28 oct. 2021
Dear Guest, Many thanks for your praising words and for taking the time to write this wonderful review. We are truly happy to read that you enjoyed your stay here with us. We are looking forward to your next visit in Amsterdam and it would be a pleasure to welcome you again at NH Collection Barbizon Palace. Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace

10/10 Excellent

Sandra

Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Jordy le 17 sept. 2021
Dear guest, Wow! Thank you very much for sharing your wonderful experience with us. We highly appreciate this. We are looking forward to your next trip to Amsterdam and hope to welcome you back at NH Collection Barbizon Palace. Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Très bon hôtel très bien placé. Personnel très aimable et serviable.
Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de Jordy le 9 sept. 2021
Dear Guest, First of all, we would like to thank you for taking the time to write a review. We are truly happy to read that you enjoyed your stay here with us. Your feedback is very important to us because we use this to continuously improve our services every day. We are looking forward to your next visit in Amsterdam and it would be a pleasure to welcome you again at NH Collection Barbizon Palace. Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace

10/10 Excellent

Pamela

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super séjour
Hôtel en ultra centre et très bien desservi ! Le personnel est au petit soin et très agréable. Je recommande les yeux fermés !
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Jordy le 3 sept. 2021
Dear Guest, It gives us a pleasure to see this high score and we would like to thank you for taking the time to share your experiences with us. We appreciate your nice words about our colleagues and we will make sure to share your compliments with the rest of the team. It will be our pleasure to welcome you again at NH Collection Barbizon Palace. Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Expérience client mitigé
Les chambres sont magnifiques avec une belle hauteur sous plafond. Hôtel bien situé en face de la gare centrale. Nous sommes arrivés en voiture et la personne à l'accueil nous dit que le parking est trop petit pour notre véhicule mais que le parking public situé à 400m est plus grand et moins cher. Mais pourquoi elle décide que c'est moins cher pour nous? Pas de chance, 2 jours plus tard je vois 2 voiture différentes, aussi grandes que la mienne qui rentrent dans ce parking. Du racisme? Les pantoufles et peignoirs ne sont pas mis à disposition. La chambre ne dispose pas de l'ensemble douche + baignoire comme annoncé dans la pub avant de réserver. Nous avons visiblement eu une chambre inférieur au service pour lequel nous avons payé. Le petit déjeuner est excellent et les produits sont frais. Il y a des serviettes en papier à table, étrange pour un hôtel de ce standing et qui affiche : Palace La machine à café ne fonctionne pas, pensez à la changer. Il y a quelques travaux à faire dans les chambres pour qu'on se rappelle être dans un 5 étoile. Pour ma part, c'est un 4 étoiles moyen. Dans l'ensemble le personnel est gentil. Pas de personnel parlant français comme annoncé dans la description. Donc description à refaire pour la faire coller à la réalité.
Séjour de 5 nuits en août 2021
Réponse de Judith le 23 août 2021
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We feel very sorry to read that we you experienced inconveniences during your stay. We will discuss this internally within the teams. As it is our goal to make sure your stay is extraordinary we would like to ask you to get in direct contact with us about your stay. We are looking forward to your reply. Hopefully you will give us a second change, so we can welcome you back in NH Collection Barbizon Palace. Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace

8/10 Bien

Magali

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en août 2021
Réponse de Judith le 23 août 2021
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We are glad to read that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcome you back again soon. Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace

8/10 Bien

Julie

Voyage en groupe
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Jordy le 17 sept. 2021
Dear Guest, First of all, we would like to thank you for taking the time to write a review. We are truly happy to read that you enjoyed your stay here with us. Your feedback is very important to us because we use this to continuously improve our services every day. We are looking forward to your next visit in Amsterdam and it would be a pleasure to welcome you again at NH Collection Barbizon Palace. Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace

8/10 Bien

Karine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
Réponse de Ludo de Jong le 3 août 2021
Dear guest, Thank you very much for sharing your experience. We are glad to read that you have enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcome you back soon in NH Collection Barbizon Palace. Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace

8/10 Bien

Myriam

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien situé pour un court séjour à Amsterdam
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Ludo de Jong le 28 juil. 2021
Dear guest, It gives us pleasure to see this high score and we would like to thank you for taking the time to share your experiences with u. We are looking forward to your next trip to Amsterdam and hope to welcome you back at NH Collection Barbizon Palace. Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace

6/10 Satisfaisant

Pascal

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
need a renovation
The lobby is very nice, the location is very good, but the room on the street side need renovation, the windows dont close properly and are not sound proof at all.
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Ludo de Jong le 28 juil. 2021
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We feel very sorry to read that we you experienced inconveniences during your stay. We will discuss this internally within the teams. Hopefully you will give us a second change in the near future so we can welcome you back and give you the extraordinary feeling like we always want to give our guests. Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace

6/10 Satisfaisant

Xavier

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Un bel hôtel très mal isolé
Un bel hôtel avec des chambres correctes et pour lequel il faut noter la convivialité et la forte sympathie de l'ensemble du personnel toujours à l'écoute, à la disposition de chacun d'entre nous. Le sourire est de rigueur et c'est très appréciable. Par ailleurs, il faut noter que l'emplacement géographique est top, à 10minutes à pied de la gare central et idéal pour visiter le coeur de la ville. Enfin, je noterai notre déception quant à l'isolation des fenêtre donnant sur la rue : notre 1ère nuit a été "horrible" car fenêtre fermée, nous avions l'impression d'être en discothèque ou au sein des bars qui se trouvaient dans la rue. Nous étions en famille avec 4 enfants et il n'est pas normal de ne pas pouvoir dormir de la nuit compte tenu du prix des chambres. Sans problème, nous avons changé de chambre mais celles-ci n'étaient plus du même standing et ne valaient clairement pas le prix payé initialement....mais nous avions au moins gagner le silence pour dormir. Pour cette dernière raison, l'hotel ne mérite pas ses 5 étoiles. Un changement de vitrage et l'hotel sera vraiment topissime !
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Ludo de Jong le 5 juil. 2021
Dear Guest, First of all, we would like to thank you for taking the time to post your review. Your feedback is very important to us because we use this to continuously improve our services every day. Unfortunately, it has come to our attention that some services could have been better and we would like to ask you to contact us regarding your stay. Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace

8/10 Bien

Philippe

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2020
Réponse de NH Collection Barbizon Palace le 3 nov. 2020
Dear Guest. We would like to thank you for taking the time to share your experiences with us. We will share your review with the rest of the team. We are looking forward to your next visit to Amsterdam and it would be a pleasure to welcome you again. Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace

10/10 Excellent

Abdallah

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2020
Réponse de Chris Decnop le 9 oct. 2020
Dear Mr. Abdallah, Thank you very much for rating your stay with a 10 out of 10. We very much appreciate your review and hope to welcome you back in the future. Kind regards, Chris Decnop Guest Relations Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de NH Collection Barbizon Palace le 30 sept. 2020
Dear Guest. It gives us a pleasure to see this high score and we would like to thank you for taking the time to share your experiences with us. We will make sure to share your compliments with the rest of the team. It will be our pleasure to welcome you again at NH Collection Barbizon Palace. Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace

8/10 Bien

ROGER

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2020
Réponse de NH Collection Barbizon Palace le 24 sept. 2020
Dear Guest. Thank you for taking the time to share your experiences with us. Your feedback is very important to us because we use this to continuously improve our services every day. It will be our pleasure to welcome you again at NH Collection Barbizon Palace. Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace

10/10 Excellent

jose

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel parfait
Tout à proximités, vieux centre, resto, attractions, le personnel très pro et serviable, mention très bien pour le personnel du petit dej, très pro et attachant, nous reviendrons sans hésiter
Séjour de 7 nuits en septembre 2020
Réponse de NH Collection Barbizon Palace le 24 sept. 2020
Dear Guest, Many thanks for your praising words and for taking the time to write this review. We appreciate your nice words about our colleagues and we will make sure to share your compliments with the rest of the team. We are looking forward to your next visit in Amsterdam and it would be a pleasure to welcome you again at NH Collection Barbizon Palace. Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace

6/10 Satisfaisant

damien

Voyage d’affaires
Les points forts : Confort de la chambre
How it can be rated 5 stars?
Positive points: the location the design of the rooms breakfast Overall amenities Negative points: Room 455 The small room, the small bed. The wallpaper that peels off the wall with visible mould!!!! Toilets that don't work (no evacuation...) Dirty windows the very poor soundproofing in relation to the street which was very noisy until late in the evening. It's amazing that I was given this room when the hotel was almost empty due to covid19 How can it be rated 5 stars?
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de NH Collection Barbizon Palace le 17 sept. 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to write this review. Your feedback is very important to us because we use this to continuously improve our services every day. We do regret that we have not met your expectations and it has come to our attention that some services could have been better. We have taken action and discussed the situation with the relevant departments to prevent this from happening again. In order to ensure that this matter is thoroughly investigated we would appreciate it if you could contact us. We hope to have the opportunity to rectify this situation and exceed your expectations during a future visit. Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace

10/10 Excellent

Arnaud

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
grandiose !
Fantastic, service de 1ère classe, chambres très confortables et tres propres.... Petit-déjeuner extra, qualité très complet avec de tout....tres bel hotel (palace) Accueil de grande classe, personnel genial... Je recommande grandement !
Séjour de 6 nuits en août 2020
Réponse de NH Collection Barbizon Palace le 23 août 2020
Dear Guest. It gives us a pleasure to see this high score and we would like to thank you for taking the time to share your experiences with us. We appreciate your nice words about our colleagues and we will make sure to share your compliments with the rest of the team. It will be our pleasure to welcome you again at the NH Collection Barbizon Palace. Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace

8/10 Bien

Marie

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Great location
Hotel très bien situé et confortable!
Séjour de 3 nuits en juillet 2020
Réponse de NH Collection Barbizon Palace le 23 juil. 2020
Dear guest. First of all, we would like to thank you for taking the time to post your review on this website. We appreciate your kind words about our staff. We will make sure to share your compliments with the rest of the team. It will be our pleasure to welcome you again at the NH Collection Barbizon Palace. Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace

6/10 Satisfaisant

Philippe

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Deception !!
Certes un bon hotel mais le nom de Palace ne correspond pas au standing de l'hotel. Tout au plus un 4* moyen. Chambre dite superieure petite et sans AUCUNE fenêtre exterieure ... juste un chassis fixe sur couloir qui ne s'ouvre pas ... chauffage eteint la chambre était encore surchauffée... pas vu de clim. Pour un Palace les goodies de toilettes sont ceux d'un 3*. Pas de check in après minuit ... en France les 5* c'est H24 !! Check out late à 14h payant alors que le check in est après 15h. Même pas 24h de prestation ... Dommage le personnel est sympathique et l'hotel bien placé mêmes si les chambres semblent assez mal isolées et plutot bruyante.
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Judith le 24 févr. 2020
Dear guest, Thank you very much for taking the time to share your wonderful experience with us! We highly appreciate this. Indeed we are very fortunate with the location of the hotel. All the touristic attractions are easy to reach by public transport or within a few footsteps. We would be delighted to welcome you back soon in our hotel! Kind regards, Ludo de Jong General Manager NH Collection Barbizon Palace

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Exelente salle de fitness et bain turc chambre tres spacieuse
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Judith le 17 févr. 2020
Dear guest, Thank you very much for taking the time to share your wonderful experience with us. We appreciate this. We are happy to read that you have enjoyed your stay with us! Hopefully we can welcome you back another time. Kind regards, Ludo de Jong Hotel Director NH Collection Barbizon Palace

10/10 Excellent

Samira

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fabuleux
Tout était parfait
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Judith le 13 févr. 2020
Dear guest, Thank you very much for sharing your wonderful rating. We highly appreciate this. We are looking forward to welcome you back soon. Kind regards, Ludo de Jong Hotel Director NH Collection Barbizon Palace

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout es super rien a dire coooool super je reviendrais
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Judith le 7 janv. 2020
Dear Guest, Thank you for staying at NH Collection Barbizon Palace. We were happy to welcome you in our hotel! Hopefully we can welcome you back soon in Amsterdam! Kind regards, Judith - Management Assistant

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
On ne pouvez pas ouvrir la fenêtre et personne ne parlait français c est dommage
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Judith - Management Assistant le 6 nov. 2019
Dear Guest, Thank you very much for staying at NH Collection Barbizon Palace. We were happy to welcome you in our hotel. Hopefully we can welcome you back soon. Kind regards,

10/10 Excellent

Nicolas

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
One of the best place to stay in Amsterdam! Very good location and the staff is very helpful.
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Judith - Management Assistant le 14 sept. 2019
Dear Nicolas, Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate this. Indeed we are very fortunate with the location of the hotel. All the touristic attractions are easy to reach by public transport or within a few footsteps. We are looking forward to welcome you back soon! Kind regards,

10/10 Excellent

Sophie

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour parfait!
Service impeccable, rapide, chaleureux!! A1 +++
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Judith - Management Assistant le 14 sept. 2019
Dear Sophie, Wow! Thank you so much for sharing your wonderful experience with us. We highly appreciate this. We are looking forward to welcome you back soon in our hotel, to give you the extra ordinary feeling again. Kind regards,

4/10 Médiocre

Pierre, Canada

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
L'arrivée à l'hôtel est décevante. Le trottoir devant l’entrée principale gagnerait à être nettoyé. Il y flotte en permanence une lourde odeur désagréable de marijuana qui empeste aussi à l'intérieur dans le lobby que le personnel ne sent probablement même plus. La devanture de l’hôtel est délabrée et tombe en ruine. Les ascenseurs et les corridors menant aux chambres sentent mauvais. Il n’y a aucune climatisation dans les chambres et ce que le personnel de l’hôtel appelle le “climate control system” et prend soin de dire que ce n’est pas un système d’air climatisé, peine à maintenir une température acceptable dans les chambres. Les chambres sont propres, les lits confortables et les salles-de-bain de bonne dimension. En revanche, les douches sont mal conçues et laissent l’eau se répandre partout dans la pièce, et le plancher très glissant. Le personnel est agréable et compétent. Le petit-déjeuner est ordinaire, mais très cher pour ce que c’est.
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Judith - Management Assistant le 19 sept. 2019
Dear Pierre, Thank you for taking the time to share your experience with us. We highly appreciate this. We regret the fact that you experienced inconveniences during your stay. Your comments will be shared internally so we can have a look to the points you have mentioned. Hopefully you will give us a second change, so we can give you the extra ordinary feeling like we always want to give to our guests. Kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Week End en amoureux...
Hotel très bien situé, les chambres sont grandes, confortable et bien décorées. Que demander de plus...
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Judith - Management Assistant le 18 sept. 2019
Dear guest, Thank you for staying at NH Collection Barbizon Palace. We were happy to welcome you in our hotel. Hopefully we can welcome you back soon, to give you the extra ordinary feeling again. Kind regards,

6/10 Satisfaisant

Caroline

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté
Personnel de réception peu aimable. Langues parlées uniquement néerlandais et anglais. Chambre toujours pas faite à 17h30 alors que nous nous étions absentés de 10h00 17h30. Inadmissible pour un 5 étoiles ! Personnel en salle et concierges adorables et très efficaces. Excellent petit déjeuner, excellente insonorisation.
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Judith - Management Assistant le 18 sept. 2019
Dear guest, Thank you for staying at NH Collection Barbizon Palace. We were happy to welcome you in our hotel. Hopefully we can welcome you back soon, to give you the extra ordinary feeling again. Kind regards,

10/10 Excellent

ALAIN

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
facile d'accés à pied depuis la gare centrale - au bord du red light district - à proximité des bateaux pour la visite des canaux - chambre spacieuse et calme
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de Judith - Management Assistant le 17 août 2019
Dear Alain, Thank you very much for taking the time to share your experience with us. We appreciate this. We are looking forward to welcome you back soon in our hotel. To give you the extra ordinary feeling again. Kind regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très bien. Un peu débordé au petit déjeuner.
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de Judith - Management Assistant le 16 août 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We highly appreciate this. We are happy to read that you have enjoyed your stay with us. Hopefully we can welcome you back soon. Kind regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Judith - Management Assistant le 9 août 2019
Dear guest, Thank you for staying at NH Collection Barbizon Palace. We were happy to welcome you in our hotel. Hopefully we can welcome you back soon. Kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We arrived early as we came in by cruise and they offer us an appartment with a view direcly on the canal for no extra charges. That was really great since we were able to drop our luggages in the apparment. Mind you that they do have a place to store your luggages if you arrive ealier than the chek-in time
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Marlotte - Guest relations le 27 juin 2019
Dear guest, Thank you very much for your great review. We highly appreciate this. Our actual check-in time is at 3 pm but we always try to have the rooms ready as soon as possible and we are happy to read that we could provide you one of our apartments. Hopefully, we can welcome you back in the near future, to give you the extraordinary feeling again. Kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Marlotte - Guest relations le 26 juin 2019
Dear guest, What a great score! Thank you very much for sharing this with us. We hope to see you soon in the near future. Kind regards,

10/10 Excellent

PHILIPPE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un séjour parfait.
C'est toujours un moment privilégié de séjourné au dans cet hôtel, si vous le pouvez prenez une cambre supérieure vue canal.
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Marlotte - Guest relations le 26 juin 2019
Dear Philippe, Thank you very much for your nice words. We highly appreciate this! We are happy to read that you have enjoyed your stay with us in one of our rooms with a canal view. We are happy to welcome you again in the near future at NH Collection Barbizon Palace. Kind regards,

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Judith - Management Assistant le 7 mai 2019
Dear guest, Thank you for staying at NH Collection Barbizon Palace. We were happy to welcome you in our hotel. We are looking forward to welcome you back soon. Kind regards,

8/10 Bien

Paola

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôte très bien situé accueil chaleureux
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Judith - Management Assistant le 6 mai 2019
Dear Paola, Thank you for sharing your wonderful experience. We are looking forward to welcome you back in the near future. Kind regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Parfaite situation géographique, possible de tous faire à pied. Seul bémol, le personnel ne parle pas français.
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Judith - Management Assistant le 3 mai 2019
Dear Guest, Thank you for staying at NH Collection Barbizon Palace. We were happy to welcome you in our hotel. Hopefully we can welcome you back soon. Kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Judith - Management Assistant le 3 mai 2019
Dear Guest, Thank you for staying at NH Collection Barbizon Palace. We were happy to welcome you in our hotel. Hopefully we can welcome you back soon. Kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Au lieu de la chambre prévue, on nous a proposé un appartement. Nous l'avons essayé et adopté car très spacieux avec 2 chambres.
Séjour de 7 nuits en avril 2019
Réponse de Judith - Management Assistant le 30 avr. 2019
Dear guest, Thank you very much for staying at NH Collection Barbizon Palace. We were happy to welcome you in our hotel! Hopefully we can welcome you back soon in our hotel! Kind regards,