Extérieur

Avis sur NH Amsterdam Museum Quarter

4 out of 5
NH Amsterdam Museum Quarter
Hobbemakade 50, Amsterdam

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 435 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 416 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 87 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 42 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 20 avis sur 1000." "

8,6/10

Propreté

8,8/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

martin

Hôtel convenable Bien situé
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Andrea le 1 août 2023
Dear Mr. Martin,Thank you very much for sharing your experiences with us.We are happy to see that you had a nice overall stay. We look forward to welcoming you again in the future!Kind regards,

10/10 Excellent

Hans

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good location.Friendly reception and quick checkin and checkout. Great view from the room. Spacious. Practical options for dining when arriving late. Needs a little maintenance,cracked sink and loose door handle. We would return, thank you.
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Sandi le 18 avr. 2023
Best guest,Thank you very much for the positive review regarding your stay at NH Museum Quarter!We are pleased to read that your stay was to your liking.See you at NH Hotels!

10/10 Excellent

Carino

Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Marta le 23 avr. 2023
Dear Carino, we appreciate that you took the time to write us this nice review. We hope to welcome you again in our hotel. Wish you a great day! Kind regards, Marta

8/10 Bien

Ludovic

Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Nerea le 21 mars 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bien

Nurdan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
sympatique
L'emplacement est idéale pour se promener et tout faire à pied, joli parc près des musées
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Front office le 21 mai 2022
Dear Nurdan, Thank you very much for your review. We really appreciate. Kind regards,

10/10 Excellent

Samah

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Spacious room, great amenities, amazing service done through an app. Loved my stay!
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
Réponse de Vincent Zuijderhoudt le 4 nov. 2021
Dear Samah, Thank you for your positive review and kind words. We hope to welcome you again to the NH Museum Quarter soon Best regards,

8/10 Bien

Benoit

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Petit séjour à deux pour visiter Amsterdam. Hôtel très correcte. Beaucoup de marche😅 Dommage que la météo ne fut pas plus Clémente. Ville et hôtel à recommander
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Andrea le 30 août 2021
Dear Benoit, Thank you so much for taking the time and writing a review, we really appreciate it. Kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de fo le 2 mars 2020
Dear, Thankyou for taking the time to leave a review about our hotel. We hope to see you again in the nearby future! Kindest regards, Caitlin

10/10 Excellent

Alix, Paris

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien placé, juste à côté des musées Les chambres sont très propres Le service est agréable
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Reception le 22 janv. 2020
Dear Alix, Thank you for your review, we really appreciate it. Kind regards,

8/10 Bien

Marilia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bon hotel
Service excellent, personnel tres aimable et efficace, chambre tres calme, situation excellente pour voir les musees et pas trop loin du centre, on peut y aller a pied...
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Caitlin le 11 janv. 2020
Thank you very much for your kind review of our hotel! We hope to see you back soon. Kindest regards,

8/10 Bien

Stephane

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
A proximité du quartier des musées
Hôtel au calme et très bien situé dans le quartier des Musées et à côté du TRAM. Le « restaurant » pourrait être plus efficace et rapide. Ménage non fait le premier jour. Seulement 3 dosettes de café non remplacées. Ménage juste correct. Deux lits collés en guise de lit double... pas très confortable. Dommage.
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Floris le 28 déc. 2019
Dear Stephane, We appreciatie your feedback regarding the housekeeping. Kind regards, Floris Front-Office

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Chyntia le 8 oct. 2019
Dear guest, Many thanks for your great review regarding your stay at NH Museum Quarter. We are more than happy to read that you had a comfortable stay with us. We are looking forward to welcome you again at NH Hotels! Kind Regards, Chyntia Yubrini

10/10 Excellent

Michel, Bromont, Qc

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Accueil chaleureux, très propre. Distance de marche des transports en commun.Quartier sécuritaire
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Ellie le 6 oct. 2019
Dear Michel, Thank you for your kind words. We are glad to know that you have enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back in the future! With kind regards, Ellie

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Vincent le 9 août 2019
Dear, thank you for you nice feedback. we hope to welcome you again in our hotel. Kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Joren le 3 juin 2019
dear guest, We would like to thank you for the positive review. kindest regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Attitude extremement desagreable de la serveuse petit dejeuner. Le reste du personnel etait impeccable
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de Sharon - Front Desk le 30 mars 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to write a review regarding your stay. We are very sorry to hear about the unpleasant experience you have had with a lady at the breakfast. We will inform our F&B manager, to take further action on this. Thank you again. Kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Attitude extremement desagreable de la serveuse petit dejeuner. Le reste du personnel etait impeccable
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de Front Desk le 30 mars 2019
Thank you again.

10/10 Excellent

annick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon endroit pour fêter 10ans d’Une fillette M
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de Sharon le 3 mars 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback. Kind regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Proche du centre ville , vue sur les canaux sympathique , correct pour un week-end
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Front Desk le 9 juin 2018
Thank you for your review we appreciate. Kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel, propre et personnel sympa. Seul bémol, l’hôtel est un peu loin du centre, donc beaucoup de marche.
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Maude le 6 juin 2018
Chère Visiteur, Merci pour votre note, a propos de votre sejour dans notre hotel. Nous espérons vous revoir. Cordialement, Maude Front Office

8/10 Bien

Garlaban, Marseille

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hôtel convenable
Hôtel très bien situé car proche des musées et des transports, mais tout en restant à l'écart du bruit. Personnel très accueillant et aux petits soins. Chambre propre et correcte (peut-être manque-t-il une bouteille d'eau à disposition). Cependant, travaux (fin avril 2018) sur le canal qui gâche un peu le côté esthétique attendu (vue sur les machines!); mais attention, pas de bruit car les travaux commencent tard et finissent tôt.
Séjour de 4 nuits en avril 2018
Réponse de Mara, Front Office le 28 avr. 2018
Dear Mr./Mrs. Garlaban, Many thanks for your review regarding your stay at NH Museum Quarter. We are so sorry that we did not completely meet your expectations. Because of your feedback we can grow and improve our product and service. Best Regards,

8/10 Bien

MS, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel accueillant
Nous avons séjourné 3 jours et 2 nuits, le personnel est serviable et à notre écoute. Le petit déjeuner est très copieux et il y a beaucoup de choix. L’accueil est 24 sur 24, c’est vraiment bien lorsque que l’on arrive tard. Notre séjours c’est très bien passé.
Séjour de 2 nuits en février 2018
Réponse de Chyntia Yubrini le 6 mars 2018
Dear guest, Many thanks for taking the time to share your experience regarding your stay at NH Museum Quarter. We are sorry to read that we did not completely meet your expectations. Your comments will be looked into with our involved departments. Thanks again for sharing, as this way we can upgrade our service and product. Best Regards,

8/10 Bien

margarita

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff is very nice but very stretched. Few people taking care of too many things.
Séjour de 3 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Richard

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel and staff were great - everything looks like new and is spotlessly clean. The rooms we had were on the 6th floor overlooking the canal, so we had wonderful views. I know it is common now in hotels, but personally I prefer a wardrobe and drawers to a hanging rail and shelves. (Though I guess it cuts the costs of furnishing rooms and means that I am less likely to leave stuff behind when I leave, which is no bad thing.)
Réponse de Marta le 12 avr. 2024
Dear Richard, Thank you for your kind review. We glad that you like the room and location. We look forward to welcoming you back again soon in Amsterdam! Best regards, Marta Front Office Team NH Museum Quarter

10/10 Excellent

JERRY

Voyage en famille
Great location near museums and trolley. Our room was recently remodeled. Spotless and very comfortable
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Marta le 12 avr. 2024
Dear Jerry, Thank you for sharing a review! We are glad to hear you liked the hotel and enjoyed the location as well! We hope to welcome you soon again at NH Hotels. Best regards, Marta Front office team

10/10 Excellent

Chenggang

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Samuel le 3 avr. 2024
Dear Cheng gang,Thank you very much for this rating.We are happy to see that you had a nice overall stay. We look forward to welcoming you again in the future!Kind regards,

10/10 Excellent

SALOMON

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente hotel!!! Muy buena ubucacion
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Marta le 29 mars 2024
Dear Salomon, Thank you for your 5 star review. We hope too see you in NH Museum Quarter in the future again!Best regards, Marta

8/10 Bien

CAMILO

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient
Réponse de Lourdes le 30 janv. 2024
Dear Camilo,Thank you for writing a review for the hotel.We are glad to hear you have had a nice stay.We hope to welcome you again at NH Museum Quarter.Best regards,Lourdes

10/10 Excellent

Joanna

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent location for museums. Good access to transport and restaurants. Ideal for short city break
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de lourdes le 26 janv. 2024
Dear Joanna,Thank you for writing a review.We are glad to hear you had a nice stay and enjoyed the location.We hope to welcome you again soon at NH Museum Quarter.Best regards,Lourdes

8/10 Bien

Jane

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very well located for Museumsplein. Room overlooked the canal. Rooms light and airy. Great choice at breakfast buffet and lovely staff. Reception is not adequately staffed at weekends meaning long waits at busy times (10am/12.00). Leave plenty of time for check out if you have a timed museum ticket. Also guests at Reception were not served in order in our experience.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Samuel Front Office le 21 janv. 2024
Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We will share your feedback with our Front Office department. Kind regards,

10/10 Excellent

Angel

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel!
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Samuel Front Office le 21 janv. 2024
Dear Angel,Thank you very much for sharing your experiences with us.We are happy to see that you had a nice overall stay. We look forward to welcoming you again in the future!Kind regards,

6/10 Satisfaisant

Jan

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Réponse de Sergio le 11 janv. 2024
Dear Jan,Thank you for taking the time to make a review.We sincerely hope that you enjoyed your stay with us. We are always open to feedback to improve our services. We hope to receive you back in the near future, so we can exceed your expectations.With kind regards,SergioDesk ManagerNH Museum Quarter

8/10 Bien

John

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Sergio le 11 janv. 2024
Dear John,Thank you for taking the time to give us such a nice score.We are glad to see you enjoyed your stay with us. We sincerely hope to receive you back as our guest in the near future.With kind regards,SergioDesk ManagerNH Museum Quarter

2/10 Horrible

Riaz

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
We paid over €500 a night and got a dirty room.
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Sergio le 11 janv. 2024
Dear Riaz,Thank you for your message!We are sorry to hear this has happened during your stay. This is not the level of service we try to uphold. We made a note of your experience and share it with the team. Thank you nonetheless for staying with us.With kind regards,SergioDesk ManagerNH Museum Quarter

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Andrea le 27 déc. 2023
Dear guest,Thank you so much for the score.We hope to receive you back as our guest in the near future.Kind regards,

6/10 Satisfaisant

Melika

Les points forts : Personnel et service
There was lots of black mould in the bathroom around the tub, and the shower curtain was covered in black mould at the bottom. The tables and lamps were dusty.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Andrea le 27 déc. 2023
Dear Ms. Melika,Thank you for taking your time to review your stay with us. We are really sorry to hear about the inconvenience you have experienced. I do like to let you know that the situation has been taken very seriously and discussed with our department involved. In case there is anything we can do to enhance your future stay with us, please feel free to contact us directly.Kind regards,

10/10 Excellent

JOSE ALBERTO ANDRADE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Sergio le 21 déc. 2023
Dear Jose,Thank you so much for giving us such a high score.We are glad to see that you had such a nice experience with us. We would love to see you back in the near future.We wish you happy holidays for the upcoming days.With kind regards,SergioNH Museum Quarter

6/10 Satisfaisant

Emilia

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Reception le 17 déc. 2023
Dear Ms. Emilia,Thank you so much for the score.We hope to receive you back as our guest in the near future.With kind regard,

8/10 Bien

Franco

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Reception le 17 déc. 2023
Dear Mr. Franco,Thank you for sharing your experience at NH Museum Quarter..Kind regards,

10/10 Excellent

LUIS

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Sergio le 11 déc. 2023
Dear Luis,Thank you so much for the good score. We are glad you enjoyed your stay with us.We hope to receive you back as our guest in the near future.With kind regards,SergioDesk ManagerNH Museum Quarter

10/10 Excellent

James

Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great value for the price.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Sergio le 11 déc. 2023
Dear James,Thank you for taking the time to write this nice review. We appreciate that the value we offered was up to your standards.We would love to receive you back as our guest, in the near future!With kind regards,SergioDesk ManagerNH Museum Quarter

6/10 Satisfaisant

JITESH

Voyage en couple
Location was good. Room was clean but tired/dated.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Jeffrey le 6 déc. 2023
Dear Jitesh,thank you for your review, we hope you have had a great stay with us.

8/10 Bien

Shay

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Andrea le 25 déc. 2023
Dear Shay,Thank you so much for the score.We hope to receive you back as our guest in the near future.Kind regards,

10/10 Excellent

Guðrún

Voyage en groupe
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Jeffrey Joling le 5 déc. 2023
Dear Guorun,thank you for your outstanding review, we are very happy you have had a great stay with us.

2/10 Horrible

UMEHARA

Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Sergio le 21 déc. 2023
Dear Umehara,We are sorry to see that we did not meet your expectations during your stay with us. If it is possible, I would like to kindly ask you to elaborate about your experience with us. Please send an email to fo.nhmuseumquarter@nh-hotels.com, to share your experience, we would like to see where we could improve.Thank you nonetheless for staying with us.With kind regards,SergioDesk ManagerNH Museum Quarter

10/10 Excellent

Michael

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient to museums and walkable to dining options. Enjoyed overlooking canal.
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Andrea le 30 nov. 2023
Dear Mr. Michael,Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We look forward to welcoming you again in the future!Kind regards,

8/10 Bien

Øystein

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Lourdes le 30 nov. 2023
Dear Oystein,Thank you for leaving a review.We are happy to hear you have had a nice overall stay.We hope to welcome you soon again in Amsterdam.Best regards,Lourdes

10/10 Excellent

Nicole

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We enjoyed stellar service, slong with clean,comfortable amenities. Sergio at the front desk was a wonderfully accomodaying to our needs! Looking forward to staying here again in the future!
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Jeffrey le 28 nov. 2023
Dear Nicole,thank you for your amazing review, we are pleased to hear that you have had a great stay with us, we hope that for your next visit to Amsterdam we can welcome you again in our hotel.

10/10 Excellent

Kjell-Rune

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Veldig god frokost. Bra beliggenhet for mange av museene. Standard rommet var lyst og stort, men litt slitt.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Lourdes le 28 nov. 2023
Dear Kjell-Rune,Thank you for writing a review.We are happy to hear you enjoyed the breakfast and the location of the hotel!We hope to welcome you soon again in Amsterdam.Best regards,Lourdes Gokoglu

10/10 Excellent

Simon

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Reception le 17 déc. 2023
Dear Mr. Simon,Thank you so much for the good score. We are glad you enjoyed your stay with us.Kind regards,