Avis
8,6
Excellent
8,6/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,4/10
Écoresponsabilité
Avis
30 juil. 2023
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Andrea le 1 août 2023
Dear Mr. Martin,Thank you very much for sharing your experiences with us.We are happy to see that you had a nice overall stay. We look forward to welcoming you again in the future!Kind regards,
10/10 Excellent
Hans
Voyage en famille
18 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hans
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Sandi le 18 avr. 2023
Best guest,Thank you very much for the positive review regarding your stay at NH Museum Quarter!We are pleased to read that your stay was to your liking.See you at NH Hotels!
10/10 Excellent
Carino
3 avr. 2023
Carino
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Marta le 23 avr. 2023
Dear Carino, we appreciate that you took the time to write us this nice review. We hope to welcome you again in our hotel. Wish you a great day! Kind regards, Marta
8/10 Bien
Ludovic
28 févr. 2023
Ludovic
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Nerea le 21 mars 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Nurdan
Voyage en famille
15 mai 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
sympatique
Nurdan
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Front office le 21 mai 2022
Dear Nurdan,
Thank you very much for your review.
We really appreciate.
Kind regards,
10/10 Excellent
Samah
Voyage d’affaires
4 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Samah
Séjour de 7 nuits en octobre 2021
Réponse de Vincent Zuijderhoudt le 4 nov. 2021
Dear Samah,
Thank you for your positive review and kind words. We hope to welcome you again to the NH Museum Quarter soon
Best regards,
8/10 Bien
Benoit
28 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Benoit
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Andrea le 30 août 2021
Dear Benoit,
Thank you so much for taking the time and writing a review, we really appreciate it.
Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de fo le 2 mars 2020
Dear,
Thankyou for taking the time to leave a review about our hotel. We hope to see you again in the nearby future!
Kindest regards,
Caitlin
10/10 Excellent
Alix, Paris
Voyage en groupe
21 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alix
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Reception le 22 janv. 2020
Dear Alix,
Thank you for your review, we really appreciate it.
Kind regards,
8/10 Bien
Marilia
Voyage en famille
11 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bon hotel
Marilia
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Caitlin le 11 janv. 2020
Thank you very much for your kind review of our hotel!
We hope to see you back soon.
Kindest regards,
8/10 Bien
Stephane
Voyage en famille
28 déc. 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
A proximité du quartier des musées
Stephane
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Floris le 28 déc. 2019
Dear Stephane,
We appreciatie your feedback regarding the housekeeping.
Kind regards,
Floris
Front-Office
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 oct. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Chyntia le 8 oct. 2019
Dear guest,
Many thanks for your great review regarding your stay at NH Museum Quarter.
We are more than happy to read that you had a comfortable stay with us.
We are looking forward to welcome you again at NH Hotels!
Kind Regards,
Chyntia Yubrini
10/10 Excellent
Michel, Bromont, Qc
Voyage en couple
6 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michel
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Ellie le 6 oct. 2019
Dear Michel,
Thank you for your kind words.
We are glad to know that you have enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back in the future!
With kind regards,
Ellie
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Vincent le 9 août 2019
Dear, thank you for you nice feedback. we hope to welcome you again in our hotel. Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Joren le 3 juin 2019
dear guest,
We would like to thank you for the positive review.
kindest regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 mars 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de Sharon - Front Desk le 30 mars 2019
Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to write a review regarding your stay.
We are very sorry to hear about the unpleasant experience you have had with a lady at the breakfast.
We will inform our F&B manager, to take further action on this.
Thank you again.
Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 mars 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de Front Desk le 30 mars 2019
Thank you again.
10/10 Excellent
annick
2 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon endroit pour fêter 10ans d’Une fillette M
annick
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de Sharon le 3 mars 2019
Dear Guest,
Thank you for your feedback.
Kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Front Desk le 9 juin 2018
Thank you for your review we appreciate.
Kind regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Maude le 6 juin 2018
Chère Visiteur,
Merci pour votre note, a propos de votre sejour dans notre hotel. Nous espérons vous revoir.
Cordialement,
Maude
Front Office
8/10 Bien
Garlaban, Marseille
28 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hôtel convenable
Garlaban
Séjour de 4 nuits en avril 2018
Réponse de Mara, Front Office le 28 avr. 2018
Dear Mr./Mrs. Garlaban,
Many thanks for your review regarding your stay at NH Museum Quarter.
We are so sorry that we did not completely meet your expectations. Because of your feedback we can grow and improve our product and service.
Best Regards,
8/10 Bien
MS, Paris
6 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel accueillant
MS
Séjour de 2 nuits en février 2018
Réponse de Chyntia Yubrini le 6 mars 2018
Dear guest,
Many thanks for taking the time to share your experience regarding your stay at NH Museum Quarter.
We are sorry to read that we did not completely meet your expectations. Your comments will be looked into with our involved departments. Thanks again for sharing, as this way we can upgrade our service and product.
Best Regards,
8/10 Bien
margarita
Voyage en famille
16 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
margarita
Séjour de 3 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Richard
Voyage en famille
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Réponse de Marta le 12 avr. 2024
Dear Richard, Thank you for your kind review. We glad that you like the room and location. We look forward to welcoming you back again soon in Amsterdam! Best regards, Marta Front Office Team NH Museum Quarter
10/10 Excellent
JERRY
Voyage en famille
10 avr. 2024
JERRY
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Marta le 12 avr. 2024
Dear Jerry, Thank you for sharing a review! We are glad to hear you liked the hotel and enjoyed the location as well! We hope to welcome you soon again at NH Hotels. Best regards, Marta Front office team
10/10 Excellent
Chenggang
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chenggang
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Samuel le 3 avr. 2024
Dear Cheng gang,Thank you very much for this rating.We are happy to see that you had a nice overall stay. We look forward to welcoming you again in the future!Kind regards,
10/10 Excellent
SALOMON
Voyage en famille avec de jeunes enfants
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SALOMON
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Marta le 29 mars 2024
Dear Salomon, Thank you for your 5 star review. We hope too see you in NH Museum Quarter in the future again!Best regards, Marta
8/10 Bien
CAMILO
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
CAMILO
Réponse de Lourdes le 30 janv. 2024
Dear Camilo,Thank you for writing a review for the hotel.We are glad to hear you have had a nice stay.We hope to welcome you again at NH Museum Quarter.Best regards,Lourdes
10/10 Excellent
Joanna
Voyage en couple
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joanna
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de lourdes le 26 janv. 2024
Dear Joanna,Thank you for writing a review.We are glad to hear you had a nice stay and enjoyed the location.We hope to welcome you again soon at NH Museum Quarter.Best regards,Lourdes
8/10 Bien
Jane
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jane
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Samuel Front Office le 21 janv. 2024
Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We will share your feedback with our Front Office department. Kind regards,
10/10 Excellent
Angel
Voyage en famille, Voyage en groupe
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angel
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Samuel Front Office le 21 janv. 2024
Dear Angel,Thank you very much for sharing your experiences with us.We are happy to see that you had a nice overall stay. We look forward to welcoming you again in the future!Kind regards,
6/10 Satisfaisant
Jan
Voyage en famille
7 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Jan
Réponse de Sergio le 11 janv. 2024
Dear Jan,Thank you for taking the time to make a review.We sincerely hope that you enjoyed your stay with us. We are always open to feedback to improve our services. We hope to receive you back in the near future, so we can exceed your expectations.With kind regards,SergioDesk ManagerNH Museum Quarter
8/10 Bien
John
6 janv. 2024
John
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Sergio le 11 janv. 2024
Dear John,Thank you for taking the time to give us such a nice score.We are glad to see you enjoyed your stay with us. We sincerely hope to receive you back as our guest in the near future.With kind regards,SergioDesk ManagerNH Museum Quarter
2/10 Horrible
Riaz
6 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Riaz
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Sergio le 11 janv. 2024
Dear Riaz,Thank you for your message!We are sorry to hear this has happened during your stay. This is not the level of service we try to uphold. We made a note of your experience and share it with the team. Thank you nonetheless for staying with us.With kind regards,SergioDesk ManagerNH Museum Quarter
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Andrea le 27 déc. 2023
Dear guest,Thank you so much for the score.We hope to receive you back as our guest in the near future.Kind regards,
6/10 Satisfaisant
Melika
26 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Melika
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Andrea le 27 déc. 2023
Dear Ms. Melika,Thank you for taking your time to review your stay with us. We are really sorry to hear about the inconvenience you have experienced. I do like to let you know that the situation has been taken very seriously and discussed with our department involved. In case there is anything we can do to enhance your future stay with us, please feel free to contact us directly.Kind regards,
10/10 Excellent
JOSE ALBERTO ANDRADE
Voyage en famille
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JOSE ALBERTO ANDRADE
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Sergio le 21 déc. 2023
Dear Jose,Thank you so much for giving us such a high score.We are glad to see that you had such a nice experience with us. We would love to see you back in the near future.We wish you happy holidays for the upcoming days.With kind regards,SergioNH Museum Quarter
6/10 Satisfaisant
Emilia
Voyage en couple
16 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emilia
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Reception le 17 déc. 2023
Dear Ms. Emilia,Thank you so much for the score.We hope to receive you back as our guest in the near future.With kind regard,
8/10 Bien
Franco
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Franco
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Reception le 17 déc. 2023
Dear Mr. Franco,Thank you for sharing your experience at NH Museum Quarter..Kind regards,
10/10 Excellent
LUIS
8 déc. 2023
LUIS
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Sergio le 11 déc. 2023
Dear Luis,Thank you so much for the good score. We are glad you enjoyed your stay with us.We hope to receive you back as our guest in the near future.With kind regards,SergioDesk ManagerNH Museum Quarter
10/10 Excellent
James
8 déc. 2023
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Sergio le 11 déc. 2023
Dear James,Thank you for taking the time to write this nice review. We appreciate that the value we offered was up to your standards.We would love to receive you back as our guest, in the near future!With kind regards,SergioDesk ManagerNH Museum Quarter
6/10 Satisfaisant
JITESH
Voyage en couple
6 déc. 2023
JITESH
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Jeffrey le 6 déc. 2023
Dear Jitesh,thank you for your review, we hope you have had a great stay with us.
8/10 Bien
Shay
4 déc. 2023
Shay
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Andrea le 25 déc. 2023
Dear Shay,Thank you so much for the score.We hope to receive you back as our guest in the near future.Kind regards,
10/10 Excellent
Guðrún
Voyage en groupe
4 déc. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Guðrún
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Jeffrey Joling le 5 déc. 2023
Dear Guorun,thank you for your outstanding review, we are very happy you have had a great stay with us.
2/10 Horrible
UMEHARA
1 déc. 2023
UMEHARA
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Sergio le 21 déc. 2023
Dear Umehara,We are sorry to see that we did not meet your expectations during your stay with us. If it is possible, I would like to kindly ask you to elaborate about your experience with us. Please send an email to fo.nhmuseumquarter@nh-hotels.com, to share your experience, we would like to see where we could improve.Thank you nonetheless for staying with us.With kind regards,SergioDesk ManagerNH Museum Quarter
10/10 Excellent
Michael
Voyage en famille
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Andrea le 30 nov. 2023
Dear Mr. Michael,Thank you very much for your review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We look forward to welcoming you again in the future!Kind regards,
8/10 Bien
Øystein
Voyage d’affaires
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Øystein
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Lourdes le 30 nov. 2023
Dear Oystein,Thank you for leaving a review.We are happy to hear you have had a nice overall stay.We hope to welcome you soon again in Amsterdam.Best regards,Lourdes
10/10 Excellent
Nicole
Voyage en couple
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Jeffrey le 28 nov. 2023
Dear Nicole,thank you for your amazing review, we are pleased to hear that you have had a great stay with us, we hope that for your next visit to Amsterdam we can welcome you again in our hotel.
10/10 Excellent
Kjell-Rune
Voyage en groupe, Voyage en couple
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kjell-Rune
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Lourdes le 28 nov. 2023
Dear Kjell-Rune,Thank you for writing a review.We are happy to hear you enjoyed the breakfast and the location of the hotel!We hope to welcome you soon again in Amsterdam.Best regards,Lourdes Gokoglu
10/10 Excellent
Simon
23 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Simon
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Reception le 17 déc. 2023
Dear Mr. Simon,Thank you so much for the good score. We are glad you enjoyed your stay with us.Kind regards,