Entrée intérieure

Avis sur InterContinental Amstel Amsterdam, an IHG Hotel

5 out of 5
InterContinental Amstel Amsterdam, an IHG Hotel
Professor Tulpplein 1, Amsterdam

Avis

9,4

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 153 avis sur 198." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 31 avis sur 198." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 4 avis sur 198." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 5 avis sur 198." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 5 avis sur 198." "

9,6/10

Propreté

9,6/10

Personnel et service

9,2/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Cédric

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel de grand caractère. La piscine est à une excellente température ; les dames apprécieront. Il faut louer une chambre vue mer car la vue est à couper le souffle. Je recommande cet hôtel à La Haye
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Rudolf van Dijk le 29 nov. 2023
Dear Cédric,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future.Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 Excellent

brian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Rudolf van Dijk General Manager le 27 mars 2023
Dear Brian,Thank you for taking the time to share your review with us. It is wonderful to read you enjoyed your stay with and we hope we have the pleasure of welcoming you again in the future. Kind regards,

10/10 Excellent

Cédric

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
AMAZING AMSTEL HÔTEL
Hôtel d’exception (vraiment), l’établissement est rénové et hyper propre. Le personnel est souriant. Attentionné et néanmoins discret ! La piscine est implantée au rez-de-jardin, juste au bord de AMSTEL. La salle du petit-déjeuner est également au rez-de-jardin au bord de AMSTEL. Un sentiment de quiétude s’empare de vous à votre arrivée et ne vous quitte pas jusqu’à votre départ. C’est, à coup sûr, un des meilleurs hôtels de charme dans lequel il m’a été donné de séjourné.
Piscine
Petit-déjeuner
AMSTEL HÔTEL by night
Hall
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
Réponse de Rudolf van Dijk le 30 janv. 2023
Dear Cédric,Thank you for your kind review of your stay at the Amstel Hotel.I am delighted to read you enjoyed your stay with us.Hopefully we have the pleasure of welcoming you back in the future.Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
À la hauteur de sa réputation
Hôtel parfait. Proche du centre ville. Confort de luxe. Le petit déjeuné est magique. Le personnel est très agréable et a notre écoute. Le coin relaxation piscine et spa est bienvenue après une grosse journée de visite et de marche. Un hôtel que je recommande fortement pour ceux qui souhaitent passer un séjour agréable.
Séjour de 3 nuits en avril 2018
Réponse de Anita Bos le 24 juin 2018
Cher Madame, Monsieur, Nous tenons à vous remercier pour avoir pris le temps de nous écrire ce commentaire si positif. Nous sommes enchantés de lire que vous avez apprécié votre expérience dans InterContinental Amstel Amsterdam. Nous nous efforçons en effet toujours de vous permettre de passer un moment unique proche de la perfection, aussi bien en termes de cuisine que de service. J'ai vraiment hâte de vous accueillir à nouveau dans un proche avenir Bien cordialement, Anita Bos, Directrice Génerale

10/10 Excellent

Xavier, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel, grandes chambres
Très bonne impression générale, nous avons beaucoup apprécié la chambre avec vue sur canal, belle chambre avec beaucoup d'espace très grand lit (lit très confortable, moelleux, très bien!). Très belle piscine et jacuzzi + sauna rien que pour nous ou presque!!!, la piscine donne directement sur le canal, c'est très agréable. Très bon restaurant étoilé michelin (mais le temps de service est trop long: 4 heures!). Nous garderons un très bon souvenir de nos moments passés dans ce bel hôtel.

10/10 Excellent

Michèle, Nîmes, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tradition et raffinement
L'InterContinental Amstel est une parfaite illustration d' une certaine conception de l'hôtellerie traditionnelle : élégance du cadre, raffinement du service, chaleur de l'accueil. Doté d'une excellente table, l'hôtel est proche du centre historique et des musées. Un lieu où l'on souhaite revenir;

8/10 Bien

PASCAL, ISSY LES MOULINEAUX

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
magnifique
tres bonne restauration,service et superbe piscine et salle de fitness .Depart a pied de l'hotel pour visiter amsterdam

10/10 Excellent

Jose

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice crew and room.
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Anna Maria, New York

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A beautiful hotel with excellent service.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Rudolf van Dijk le 28 mars 2024
Dear Anna Maria,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel and your kind review.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 Excellent

ANDREW W, ROMSEY

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent staff and facilities. Breakfast wonderful - serene Spa amazingly relaxing and guest friendly. Only sad the hotel bar was not functioning due to renovations. Kind, efficient and helpful staff. Deserves its 5 star rating
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Rudolf van Dijk le 1 mars 2024
Dear ANDREW W,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel and your kind review.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 Excellent

mel

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great experience will be back ❤️
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Rudolf van Dijk le 12 févr. 2024
Dear mel,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 Excellent

Artin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing stay
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Rudolf van Dijk le 11 janv. 2024
Dear Artin,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 Excellent

James, Ventura

Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Rudolf van Dijk le 2 janv. 2024
Dear James,Thank you so much for sharing your review with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 Excellent

Rakesh

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent hotel , friendly staff , polite and courteous. Best place to stay in Amsterdam
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Rudolf van Dijk le 2 janv. 2024
Dear Rakesh,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel. We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

8/10 Bien

Peter

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wir waren für 3 Übernachtungen in diesem Hotel und sind als Paar verreist. Wir lieben es für einen Kurztrip in einem tollen Luxushotel abzusteigen. Preis / Leistung stimmt hier allerdings nicht ganz überein. Es gab keinerlei Aufmerksamkeiten wie sonst in einem Hotel dieser Kategorie üblich. Außerdem wurden die Vorhänge 3 Tagelang nicht mehr geöffnet. Wir haben Frühstück mit Abendessen gebucht. Das Abendessen haben wir von Expedia kostenlos mit dazu angeboten bekommen. Leider haben wir 3 Tage lang das gleiche Menü bekommen. Am 2. Tag dachten wir noch es ist eine kleine Verwechslung und haben nichts gesagt und nochmal das gleiche gegessen. Am 3. Tag haben wir dann aber schon darauf hingewiesen, dass das doch nicht so ganz üblich sei und wir doch nicht jeden Tag das gleiche essen wollen. Wir sind damit nicht auf große Begeisterung gestoßen - haben dann aber doch ein anderes Menü bekommen bzw. Eigentlich die gleichen Zutaten in einer anderen Zusammenstellung. Als Dessert durften wir uns etwas neues aussuchen. Beim Check-Out haben wir nochmal darauf hingewiesen dass das etwas seltsam war, bekamen aber auch die gleiche Antwort, dass das Essen ja kostenlos im Paket dabei ist. Im Restaurant meinte man noch wir könnten uns ja etwas anderes bestellen. Das Essen war aber ausgezeichnet gut und vorallem das Frühstück ein Traum. Gerade das Personal beim Frühstück war sehr gut. Die Sauberkeit des Hotels ist perfekt und auch der ruhige und sehr schöne Spa Bereich lässt keine Wünsche offen.
Réponse de Rudolf van Dijk le 7 déc. 2023
Dear Peter,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We are delighted to read you enjoyed your stay with us. However, we regret to learn that you feel the price and performance do not align. Your feedback is highly valuable to us and has been shared with our team.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 Excellent

Timothy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was fantastic
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Rudolf van Dijk le 31 oct. 2023
Dear Timothy,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

8/10 Bien

patricia

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The restaurant was amazing great food !!! Breakfast and dinner amazing
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Rudolf van Dijk le 16 oct. 2023
Dear patricia,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 Excellent

julie

Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Rudolf van Dijk le 31 oct. 2023
Dear julie,Thank you so much for sharing your review with us.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 Excellent

Kate

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
The staff are all exceptionally helpful. The restaurant was great for both breakfast and supper. The hotel is in easy walking distance to just about everything you’d want to see. Our room, a premium overlooking the river, was spacious and well-appointed. Would absolutely stay here again!
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Rudolf van Dijk le 16 oct. 2023
Dear Kate,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel and your kind review.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 Excellent

Norma Estela

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
No debería len de limitar elmdesayuno
No deberían de limitar los platillos en el desayuno.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Rudolf van Dijk le 5 oct. 2023
Dear Norma Estela,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 Excellent

arnon

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We just got back home from intercontinental Amstel hotel. It was perfect holiday in a perfect hotel .
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Rudolf van Dijk le 2 oct. 2023
Dear Arnon,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

8/10 Bien

Christine

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Felt like royalty
The hotel is beautiful inside and out. The staff are friendly and professional. The room was very large and the beds were nice. It is close to the metro and a rail station and once you understand the route the hotel is very conveniently located. The only thing was that the carpet was old, the chair in the room had seen much better days and the room smelled of the 1970 smokers that had stayed in the room previously, that’s my only complaint. We loved the hotel.
The outside of the hotel at night
Beautiful sconce in the foyer
Flowers in the foyer
The staircase
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Rudolf van Dijk, General Manager le 18 sept. 2023
Dear Christine,First of all, thank you very much for choosing the Amstel Hotel for your stay in Amsterdam.We are delighted to hear you enjoyed your stay with us, specially the location and the service received.On the other hand, we already took note of your feedback and we will inform the involved departments so an action can be taken.Thank you very much and we look forward to welcoming you back in a near future!Kind Regards,

8/10 Bien

William

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Rudolf van Dijk le 5 sept. 2023
Dear William,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 Excellent

John, Clearwater

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice Place
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Rudolf van Dijk le 15 août 2023
Dear John,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 Excellent

Ma Veronica

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Rudolf van Dijk le 15 août 2023
Dear Ma Veronica,Thank you so much for sharing your review with us.We hope we have the pleasure of welcoming you again in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

4/10 Médiocre

Mario

Les points faibles : Personnel et service
We arrived early and they had us wait after 3:00 pm for our room to be ready. The door of the mini bar was open.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Rudolf van Dijk le 18 juil. 2023
Dear Mario,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We are very sorry to hear you were disappointed with the service you received. Your feedback is highly valuable to us and has been shared with our team. We hope to welcome you back in the near future. If your travels bring you back, please reach out to us personally so that we can ensure you of a true Amstel Hotel experience. Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 Excellent

HYOUNG KEUN

Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Rudolf van Dijk le 10 juil. 2023
Dear HYOUNG KEUN,Thank you so much for sharing your review with us.We hope we have the pleasure of welcoming you back in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

8/10 Bien

Christine

Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Rudolf van Dijk le 10 juil. 2023
Dear Christine,Thank you so much for sharing your review with us.We hope we have the pleasure of welcoming you back in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

8/10 Bien

Debra

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was a lovely hotel with lovely staff
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Rudolf van Dijk le 5 juin 2023
Dear Debra,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Amstel Hotel.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you back in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 Excellent

Daniel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en mai 2023
Réponse de Rudolf van Dijk le 30 mai 2023
Dear Daniel,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you back in the future.Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 Excellent

luz del carmen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
El mejor Hotel de Amsterdan! Es un palacio Con todas las comodidades excelentes ubicacion desayunos bufet buenísimo. Mi próxima estancia en Amsterdan será shi otravez ❤️ el personal excelente.
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Rudolf van Dijk le 30 mai 2023
Dear luz del carmen,Thank you for taking the time to share your experience at the Amstel Hotel.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.We hope we have the pleasure of welcoming you back in the future.Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 Excellent

Saku

Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Rudolf van Dijk, General Manager le 15 juin 2023
Dear Saku,Thank you for your review!Wishing you a great day!

10/10 Excellent

Antonio

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice property, with a friendly staff, Restaurant view is beautiful, but menu offer is limited.
Séjour de 11 nuits en avril 2023
Réponse de Rudolf van Dijk le 25 avr. 2023
Dear Antonio,Thank you so much for sharing the review of your experience at the Amstel Hotel with us.We are delighted to read you enjoyed your stay with us.I hope we have the pleasure of welcoming you back in the future!Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 Excellent

Ann

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful spot right on canal. Wonderful staff.
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Rudolf van Dijk le 24 avr. 2023
Dear Ann,Thank you for taking the time to share a review of your experience at the Amstel Hotel with us.It's wonderful to hear you have enjoyed your time in our hotel. We hope we have the pleasure of welcoming you back in the future.Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 Excellent

kristin

Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de General Manager le 19 avr. 2023
Dear Kristin,Thank you very much for your feedback!We look forward to welcoming you very soon,Best regards,

10/10 Excellent

SUJO

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
An incredible luxury property where old-world charm meets new. The staff is super friendly.
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Rudolf van Dijk le 13 mars 2023
Dear SUJO, Thank you for taking the time to share your review with us. It is wonderful to read you enjoyed your stay with and we hope we have the pleasure of welcoming you again in the future. Kind regards, Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Highly recommend this hotel.
We had a wonderful experience at the Amstel Hotel. The building, the rooms, the dining rooms and the pool are terrific. Best of all is the staff! They were all so friendly and helpful. We extended our stay an extra night!
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Rudolf van Dijk le 24 févr. 2023
Dear, Thank yo so much for sharing your review with us. It is wonderful to read you had such a great time in our hotel and that you especially enjoyed the building, rooms and pool. Thank you for mentioning our friendly and helpful team. I will make sure to share your kind words with them. I hope we have the pleasure of welcoming you back in the future. Kind regards, Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 Excellent

Javed

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
I stayed there for 1 week on a business trip and loved the hotel. A couple is useful points to consider: 1. Not a crowded or noisy hotel (filtered crowd) 2. Very comfortable rooms with nice layout and super soft pillows better than the ones you have at your home 3. Adjusted to local time zone quickly from jetlag from California time zone 4. Reception and front door staff are very warm, and intelligent and will go out of their way to help you (broke my iphone screen, and the receptionist was able to find a cheap local store to get my screen fixed at prices she would pay herself) 5. Location is quite nice as I could walk 5-20 mins to any place I had to be or take uber when needed 6. Good breakfast in the hotel and if you have special dietary needs they can customize it for you but you should also try going outside as well Great hotel for business travelers, couples or families. I'll be returning for a family trip next time in summer.
Séjour de 5 nuits en février 2023
Réponse de Rudolf van Dijk le 24 févr. 2023
Dear Javed, Thank you so much for taking the time to share your kind feedback with us. I am very happy to read you had such a wonderful time in our hotel during your business trip. I will share your review with our team as I am certain they will also be delighted to hear your kind words of recognition. We look forward to welcoming you again in the summer. Kind regards, Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 Excellent

CYRO

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Imperdível, ótimo hotel , atendentes super atenciosos , botem muito agradável e bem localizado
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Rudolf van Dijk le 24 févr. 2023
Dear Cyro, Thank you so much for taking the time to share your review with us. We are delighted to read you had such a good time in our hotel. We hope we have the pleasure of welcoming again in the future. Kind regards, Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 Excellent

Shiraz

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Rudolf van Dijk le 23 janv. 2023
Dear Shiraz,Thank you for your review of your stay at the Amstel Hotel.We hope we have the pleasure of welcoming you back in the future.Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 Excellent

Miguel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Friendly Helpful Staff and excellent amenities. I will definitely stay there on my next visit.
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de Rudolf van Dijk le 16 janv. 2023
Dear Miguel,Thank you so much for your wonderful feedback. We are very happy to hear you had such a great time in The Amstel Hotel. I will share your review with our team as I am sure they will also be happy to hear it.We hope to have the pleasure of welcoming you again soon.Kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 Excellent

ganya

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
.
Réponse de Rudolf van Dijk le 6 déc. 2022
Dear Ganya, Thank you for sharing your review of the Amstel Hotel with us. We are very happy you enjoyed your stay with us. We hope we have the pleasure to welcome you back in the future. Kind regards, Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 Excellent

MESHAL M

Réponse de Rudolf van Dijk, General Manager le 15 juin 2023
Dear Meshal,Thank you for your review!Wishing you a great day

10/10 Excellent

Toms

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent stay, very good level of service. Super tasty breakfast and dinner (one small minus was that the "menu of the day" did not change from Friday to Saturday). Good location for exploring the city and wonderful views of the river.
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Rudolf van Dijk le 21 nov. 2022
Dear Toms, Thank you for taking the time to share your feedback of your stay at the Amstel Hotel with us. We are delighted to read you had an excellent stay and that you enjoyed our breakfast, dinner and location. We hope we have the pleasure of welcoming you back in the future. Kind regards, Rudolf van DijkGeneral Manager

10/10 Excellent

Douglas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Rudolf van Dijk le 6 déc. 2022
Dear Douglas, Thank you for taking the time to share your feedback of the Amstel Hotel with us. We are happy to read you enjoyed your stay with us. Please know that your feedback is extremely valuable. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope we have the pleasure to welcome you back in the future. Kind regards, Rudolf van DijkGeneral Manager

8/10 Bien

Tak Yuen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Rudolf van Dijk le 6 déc. 2022
Dear Tak Yuen, Thank you for taking the time to share your feedback of the Amstel Hotel with us. Please know that your feedback is extremely valuable. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope we have the pleasure to welcome you back in the future. Kind regards, Rudolf van DijkGeneral Manager

8/10 Bien

Mingran

Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Rudolf van Dijk General Manager le 13 oct. 2022
Thank you for your feedback.We look forward to seeing you very soon!

10/10 Excellent

Patricia

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was amazing! Very good experience
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Rudolf van Dijk le 23 sept. 2022
Dear Patricia,Thank you very much for taking the time to share your experience at The Amstel Hotel! I am happy to hear that you had a pleasant stay and especially with our professional staff. I will make sure to share your review with the team, as I am sure they would like to hear it. Hopefully we can welcome you back in the future, when your travels bring you back to Amsterdam.With kind regards,Rudolf van DijkGeneral Manager

8/10 Bien

FINN

Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Rudolf van DijkGeneral Manager le 13 oct. 2022
Thank you for your feedback. We are delighted to hear you enjoyed your stay at the Amstel Hotel!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
the staff were super attentive, felt 5*plus!
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Rudolf van Dijk General Manager le 13 oct. 2022
Thank you for your feedback. We are delighted to hear you enjoyed your stay at the Amstel Hotel. I will make sure to share your feedback with our team as I am certain the will also be happy to hear this. We hope to see you again when your travels bring you back to Amsterdam. Kind regards