Extérieur

Avis sur Wyndham Grand Algarve

5 out of 5
Wyndham Grand Algarve
Avenida Andre Jordan, Quinta do Lago, Loulé

Avis

9,2

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 206 avis sur 298." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 72 avis sur 298." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 14 avis sur 298." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 3 avis sur 298." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 3 avis sur 298." "

9,6/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

9,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Evan Claude

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Endroit parfait. Incroyable.
Séjour de 5 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

fabrice

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de Maria Ferreira - Guest Relations le 1 mai 2023
Dear Mr. Fabrice,Warm greetings from Wyndham Grand Algarve.Thank you for such an amazing feedback regarding your stay at Wyndham Grand Algarve and for choosing our Hotel for your stay.Looking forward to wecome you once again in the future for another Grand Experience.With kind regards,Maria FerreiraGuest Relations

6/10 Satisfaisant

RENAN

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Pas trop mal mais decevant
Très mauvais accueil pour un hotel de ce standing. Il ne suffit pas d'offrir une boisson pour être bien accueilli. Nous avons du partir et revenir car arrivée à 13h30. La chambre n'étant pas prête et le check in à 15h, ils nous ont fait attendre sans aucune explication ! Au bout de 45 minutes.....nous sommes partis. Seul point positif, le surclassement et une offre commerciale due à notre fidélité chez Expedia. Hotel décevant malgré la qualité de l'hébergement. Une lettre du manager nous disait qu'il y avait 5 restaurants à notre disposition, dans la réalité il n'y en avait qu'un seul et les deux dernières nuits que le bar ! L'hotel était sutout occupé par des familles et beaucoup d'enfants. Très bruyants, surtout dans le Spa qui leur avait été ouvert exceptionnellement ! Dans l'après-midi, d'accord, mais le soir un peu de répis n'aurait pas été du Luxe. Le petit-déjeuner etait très copieux mais de qualité moyenne digne d'un 3 etoiles pas d'un 5 étoiles. Le parking, bien que peu pratique, évitez les grosses voitures, reste quand même un atout. Le peronnel ? Il se fait tellement discret qu'on n'ose pas leur demander quoique ce soit. Une bonne adresse malgré tout si vous ne payez pas plus de 150 euro la nuit.
Séjour de 3 nuits en octobre 2021

10/10 Excellent

JACQUES

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Réponse de Paulo Timóteo le 20 janv. 2020
Dear Jacques, Thank you for taking the time to rate our property. Many thanks, Hoping to welcome you back at Monte Da Quinta Resort!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Une grande suite, bien équipée et confort total. Vraiment top.
Séjour de 7 nuits en décembre 2018
Réponse de Guest Relations Executive le 5 janv. 2019
Cher traveler, Je vous remercie pour votre commentaire, c'était un plaisir de vous avoir parmi nous. Nous sommes heureux de savoir que vous avez adoré nos spacieuses suites avec le confort et l'équipement nécessaires pour passer un agréable séjour. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau dans le futur. Bien à vous, Julia CHENE - Guest Relations

10/10 Excellent

Jacques

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe
Séjour golfique début décembre. 2 couples dans une suite spacieuse et confortable. 2 chambres, 3 salles de bain, séjour, cuisine équipée ( ce qu’il faut sans plus), bref un appartement dans l’hôtel. Petit déjeuner très copieux et excellent. Piscine intérieure et spa très propre dans l’hôtel. Garage fermé en sous-sol. Personnel charmant, disponible et efficace. Seul reproche: wifi pas assez puissant dans l’appartement. Situé tout à côté des golfs. A recommander sans réserve.
Séjour de 7 nuits en novembre 2018
Réponse de Guest Relations Executive le 15 déc. 2018
Cher M. Meunier, Je vous remercie pour votre agréable commentaire, c'était un plaisir de vous recevoir parmi nous. Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécie la totalité de nos prestations ainsi que nos spacieuses suites très bien équipées. Notre petit déjeuner est toujours récompensé par nos clients grâce à sa générosité et sa qualité. L'équipe du SPA vous remercie aussi pour ce feedback concernant la propreté des facilitées. Pour la WIFI, il aurait été possible de placer un router en plus sur demande si nous l'avions su. Pour votre prochain séjour n'hésitez pas à nous le reporter afin d'améliorer votre expérience. Nous espérons vous accueillir de nouveau au Portugal ! Bien à vous, Julia CHENE - Guest Relations

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en octobre 2018

10/10 Excellent

Thierry

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tout simplement parfait - un vrai 5 étoiles
Séjour parfait ! Hotel bien situé au coeur du Quinta Do Lago, à 5 minutes en voiture de l'Océan ou 25 minutes à pied. Nous avons résidé dans une suite avec cuisine, salon séjour, chambre et 2 salle de bains. Tout simplement parfait avec une cuisine parfaitement équipée en électroménager, un salon séjour et la chambre qui s'ouvre sur une belle et grande terrasse et 2 salle de bains (le grand luxe non ? ;-). Frigo avec mini bar inclus et gratuit (l'ensemble des boisson une fois seulement). L'hotel est grandiose, les couloirs, le Spa, la piscine extérieur... tout est fait pour que vous vous sentiez bien. Le petit déjeuner est tout simplement parfait, avec une terrasse au bord de la piscine, un très grand choix de salé et sucré, y compris des pastei de nata aussi bonne qu'à Belem ! Possibilité de se faire faire une omelette à son gout parmi une sélection d'ingrédients. Personnel attentionné, réception en Français, bref, impossible de trouver quelque chose a y redire ! Mérite ses 5 étoiles !
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de Guest Relations Executive le 25 sept. 2018
Cher Thierry, Je ne saurais comment vous remercier pour ce magnifique commentaire sur notre hôtel. Nous avons transmis votre commentaire à nos équipes et c'était avec un grand plaisir que je l'ai traduit pour eux. Nous sommes heureux de savoir que tous nos services vous ont satisfait que ce soit de la suite très bien équipée à toutes les facilités de l'hôtel tels que notre piscine avec terrasse, notre spa et notre très bon petit-déjeuner qui permet de bien commencer la journée. Nous serions très heureux de vous accueillir de nouveau pour un séjour bien plus long ! en vous souhaitant une très bonne journée, Bien à vous, Julia CHENE - Guest Relations

8/10 Bien

Nikola

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super !!
Super . Agréable ...tout confort et petit déjeuné magnifique
Réponse de Tatiana Vieira le 2 mai 2018
Cher Nikola Au nom de toute l'équipe, je vous remercie beaucoup pour votre visite et pour votre commentaire fantastique. Notre équipe est ravie de savoir que vous avez passé un bon moment avec nous et nous Nous aimerions donc avoir l'opportunité de vous accueillir à Monte da Quinta dans un proche avenir. Avec nos meilleurs salutations

10/10 Excellent

jean-marc, montpellier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel super très calme tous est parfait.
Week-end de la noël très réussi. Tout est comme le jour de la réservation sur vôtre site
Séjour de 3 nuits en décembre 2017
Réponse de L'Équipe Monte da Quinta le 24 janv. 2018
Cher Jean-Marc Merci beaucoup pour votre visite et pour votre commentaire fantastique. Nous espérons aurez l'opportunité de vous accueillir à nouveau au Monte da Quinta à l'avenir! avec nos meilleures salutations

8/10 Bien

charlotte, annecy

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Chambre très spacieuse. Près de la plage. Belle piscine pas froide pour une fin octobre.
Séjour de 4 nuits en octobre 2017

10/10 Excellent

Roger

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
very good
Lovely, family-friendly hotel, with nice suites, lovely pool, good food. We had a great stay.
Séjour de 6 nuits en juillet 2017

8/10 Bien

Patrice

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Eric

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel situé dans un beau cadre proche de la mer
Hotel avec excellent confort, beaucoup de place dans la chambre et salon, petit-déjeuner avec grand choix. Bon rapport qualité prix

10/10 Excellent

Caroline

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
magnifique
magnifique quoique les jets de la piscine intérieur était disfonctionnents il restait le jakuzi et le sauna une après midi bien agréable de farniente

10/10 Excellent

jean, le havre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Il manque en peu d'animation les soiréees
Tout est bien; le prix, la qualité de service, l'équipement de chambre , propriété

10/10 Excellent

Michal, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon l'hôtel
Superbes deux semaines en septembre. L'océan pas très loin avec magnifique plage.

6/10 Satisfaisant

Sofia, Belgique

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Déçue
Ce fut une déception vu l'ampleur de l'hôtel, trop grand et donc moins châleureux, plus impersonnel. Les deux piscines intérieures trop froides. Par contre, j'ai testé les soins de massage relaxants pour ma fille et moi même et je dois dire que c'était vraiment très agréable. Merci

10/10 Excellent

sigrid, bruxelles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
magnifique hotel au coeur de quinta do lago
Tres bel hotel situé au centre de quinta do lago, a 20 minutes de l'aeroport de Faro. Magnifique piscine , chaises longues confortables. Les suites ont une vue sur les golf de Quinta do Lago. L'hotel est à 5 minutes de la plage. Le service de l'hotel ainsi que la propreté des lieux est parfait. Le personnel très acceuillant et très disponibles. Activités pour les plus petits. Parfaite vacances en famille.

8/10 Bien

Robert

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
A good hotel with excellent staff. The bathroom light average for women in the master bathroom and also she was not a fan of the hairdryer. Some terrace paint work needed repair and I thought a little mean one small bottle of water for two people in two nights not 5 stars with these small details
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Taravat

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Absolutely perfect in every way. Very comfortable suite. Lovely breakfast and helpful staff.
Séjour de 5 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Tony

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A fantastic hotel!
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Simran

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff are amazing, the hotel is perfect and facilities for kids are really good. Would stay here again.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Omeme

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Karen Jane

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A great stay!
Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 Excellent

JAMES

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Jon

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Loved this hotel. They did an excellent job on everything! Very clean. Very top-notch. Pool area was beautiful. Food was wonderful. Food was slightly expensive but still good. Area is very beautiful and safe. Little bit of a walk to the beach so more difficult if you had children in the off-season. The shuttle they run to the beach doesn’t run in the off-season and the pool bar is not open in the off-season just so people are aware. I think if I went again, I would come in a slightly warmer time. But everything was excellent! Definitely five star. The VIP benefits almost seem irrelevant. They did acknowledge them, but had no extra upgrades available and we typically don’t take advantage of spa services. Would be nice to include some basic amenities in VIP plan?
Séjour de 4 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Andrew

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Brian

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s secluded with not much to do unless you’re a golfer. We went to the driving range less than a 10 minute walk. That was a nice diversion. We also took Uber to Vilamoura and Loulé for day trips. It’s a good 25 minute walk to the beach so be prepared. There are great walking trails into the Ria Formosa on the way to the beach. Highly recommended but note there are no amenities or bathrooms. The property and staff are top notch. Room on the sunset side was luxurious. Pool area clean and comfortable. Happy hour much appreciated at the comfortable bar. Make sure to visit the indoor pool and jacuzzi and the “hot chairs “ around the pool. Quite relaxing! All in all a great stay for a week in February.
Séjour de 7 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Rosemary, Warrenpoint

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 10 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Alfons

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leider hatte der Innenpool die ersten 3 Tage unseres Aufenthaltes wegen Renovierung geschlossen. Das war uns vorher nicht bekannt.
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Joana Silva le 26 janv. 2024
Dear Alfons, On behalf of all the team at Wyndham Grand Algarve, we would like to thank you for your comments posted on Expedia. It is truly gratifying to see that your experience with our resort was a memorable one. Your positive feedback is a great source of motivation for us as we strive to achieve even higher standards of service. We sincerely regret that the pool was under mainetance works during your stay and we hope that you visit us again, so that you can enjoy all the facilities. We thank you once again for your kind comments and we all look forward to the opportunity of welcoming you back on your next trip to Portugal.Yours Sincerely,Joana SilvaDirector of Guest Experience

10/10 Excellent

Shilan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Joana Silva le 23 janv. 2024
Dear Shilan, Thank you for taking your precious time to share your experience with us. It is heartening to get such amazing scores and, we are delighted to know that you enjoyed your stay at Wyndham Grand Algarve.We look forward to welcoming you back to our Hotel.Yours Sincerely,Joana Silva

10/10 Excellent

Beatriz

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Habitacion muy buena para familias. Desayuno excelente, mucha variedad.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Director of Guest Experience le 23 janv. 2024
Estimada Beatriz, Muito agradecemos os seus scores, e a sua preferência pelo Wyndham Grand Algarve. Verificamos com grande satisfação que a sua estada, e os nossos serviços foram do seu agrado.Ficamos todos na expectativa de voltar a dar as boas-vindas em breve.Muito obrigada. Com os melhores cumprimentos,Joana Silva

8/10 Bien

Robert

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
All very good except: Despite being emailed 2x asking regards room preference ( upper floor room) , when we arrived, clearly nobody had actioned our request and, at first, reception resisted resolving the issue. Finally resolved. Spa area needs a refurbishment. Un-necessary to change towels every day.
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Joana Silva le 31 déc. 2023
Dear Mr. Robert, Thank you for taking the time to share with us your experience at Wyndham Grand Algarve. We are thrilled that you have enjoyed our hotel and services. Your comments are truly valued and are an important contribution to the continuous improvement of our services and we hope to have the opportunity of welcoming you back.Yours sincerely, Joana Silva Director of Guest Experience

10/10 Excellent

Christopher J, Bucks

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We were very impressed with the staff who were very helpful. Our suite was well equipped and decorated to a good standard and the facilities at the hotel were excellent. We are already planning a return visit next.
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Joana Silva le 25 nov. 2023
Dear Mr. Christopher J, Thank you for choosing Wyndham Grand Algarve when staying in Quinta do Lago and for taking your precious time to share your experience. We are thrilled that you have enjoyed our hotel and services and would like to thank you for recognizing the professionalism and friendliness of our team.Your comments are truly valued and are an important contribution to the continuous improvement of our services and we hope to have the opportunity of welcoming you back.Yours Sincerely,Joana SilvaDirector of Guest Experience

10/10 Excellent

Albert

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tip Top
A wonderful hotel with all needs met Ana Clara was an exceptional host during our stay
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Joana Silva le 25 nov. 2023
Dear Mr. Albert,Thank you for choosing Wyndham Grand Algarve when staying in Quinta do Lago and for taking your precious time to share your experience. We are thrilled that you have enjoyed our hotel and services and would like to thank you for recognizing the professionalism and friendliness of our team, specially Ana Clara.Your comments are truly valued and are an important contribution to the continuous improvement of our services and we hope to have the opportunity of welcoming you back.Yours Sincerely,Joana Silva,Director of Guest Experience

10/10 Excellent

Gary

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic stay although the weather wasn’t great. very well decorated throughout and the rooms are very spacious. Would definitely stay again! all the staff were superb throughout, especially Maria at guest relations who our 9 year old daughter took a shine to. Excellent in every department!
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Joana Silva le 25 nov. 2023
Dear Gary, Thank you for choosing Wyndham Grand Algarve when staying in Quinta do Lago and for taking your precious time to share your experience. We are thrilled that you have enjoyed our hotel and services and would like to thank you for recognizing the professionalism and friendliness of our team, specially Maria, from Guest Experience team.Your comments are truly valued and are an important contribution to the continuous improvement of our services and we hope to have the opportunity of welcoming you back.Yours Sincerely,Joana SilvaDirector of Guest Experience

10/10 Excellent

Alireza, Weubridge

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful and luxurious hotel superb breakfast
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Joana Silva le 2 nov. 2023
Dear Alireza, Thank you for taking your precious time to fill our online survey. It is heartening to get such amazing scores and, we are delighted to know that you enjoyed your stay at Wyndham Grand Algarve.We look forward to welcoming you back to our Hotel.Yours Sincerely,Joana Silva Director of Guest Experience

10/10 Excellent

Victoria

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Joana Silva le 2 nov. 2023
Dear Victoria, Thank you for taking your precious time to fill our online survey. It is heartening to get such amazing scores and, we are delighted to know that you enjoyed your stay at Wyndham Grand Algarve.We look forward to welcoming you back to our Hotel.Yours Sincerely,Joana Silva Director of Guest Experience

10/10 Excellent

Ben

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Joana Silva le 31 oct. 2023
Dear Ben, Thank you for taking your precious time to fill our online survey. It is heartening to get such amazing scores and, we are delighted to know that you enjoyed your stay at Wyndham Grand Algarve.We look forward to welcoming you back to our Hotel.Yours Sincerely,Joana Silva

10/10 Excellent

Frank, Berlin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr schönes Hotel, große komfortable Zimmer, eher schon eine kleine Wohnung. Sehr freundliches Personal (bis auf eine Ausnahme 😉). Die Gegend drum herum hat uns an unsere Florida Urlaube erinnert. Einzig der (indoor) Spa Bereich hat nicht ganz unseren Vorstellungen eines Spa Bereiches entsprochen.
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Joana Silva le 31 oct. 2023
Dear Frank, Thank you for taking your precious time to fill our online survey. It is heartening to get such amazing scores and, we are delighted to know that you enjoyed your stay at Wyndham Grand Algarve.Your positive feedback is a great source of motivation for us as we strive to achieve even higher standards of service. We thank you once again for your kind comments.We look forward to welcoming you back to our Hotel.Yours Sincerely,Joana Silva Director of Guest Experience

10/10 Excellent

Gemma

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely, modern hotel, extremely clean & generous-sized rooms. Food was a little disappointing, the poolside food was a bit limited in variety & despite coming down to breakfast half an hour before it ended, there was barely any hot food left, and the staff appeared to have stopped making any more. Lots of guests were queuing up for a cooked breakfast & looking bewildered & disappointed that it had clearly finished.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Joana Silva le 24 oct. 2023
Dear Gemma, Thank you for taking the time to share with us your experience at Wyndham Grand Algarve. We are thrilled that you have enjoyed our hotel would like to thank you for recognizing the friendliness of our team as well as the facilities for children and breakfast.Your comments regarding food and beverage shortfalls are truly valued and are an important contribution to the continuous improvement of our services. Please be informed that they have been shared with the head of departments and taken in very good consideration. Once again, thank you for taking the time to share your feedback on this platform and we look forward to welcoming you back. Kind Regards, Joana Silva Guest Experience Director

10/10 Excellent

Lee

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice resort hotel. Suites are really very nice.
Réponse de Joana Silva le 24 oct. 2023
Dear Lee, It is heartening to get such amazing scores and, we are delighted to know that you enjoyed your stay at Wyndham Grand Algarve.Your positive feedback is a great source of motivation for us as we strive to achieve even higher standards of service. We thank you once again for your kind comments.We look forward to welcoming you back to our Hotel.Yours Sincerely,

10/10 Excellent

Tim

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A fantastic hotel with amazing suites perfect for our family. Surrounding area is stunning with walkable cafes and restaurants. Staff were all very helpful and friendly. Breakfast was great and plentiful every morning. We really enjoyed our stay and are already looking forward to planning our return.
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Joana Silva le 11 oct. 2023
Dear Tim, Thank you for taking your precious time to share your experience in our Hotel. It is heartening to get such amazing scores and, we are delighted to know that you enjoyed your stay at Wyndham Grand Algarve.Your positive feedback is a great source of motivation for us as we strive to achieve even higher standards of service. We thank you once again for your kind comments.We look forward to welcoming you back to Wyndham Grand Algarve.Yours Sincerely,Joana Silva Director of Guest Experience

8/10 Bien

Charlene

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Joana Silva le 11 oct. 2023
Dear Charlene, Thank you for taking your precious time to share your review on our hotel and its services.We are delighted to know that you enjoyed your stay at Wyndham Grand Algarve We look forward to your future visit, we take this opportunity to always assure you of our best attention and services.Your Sincerely,Joana SilvaDirector of Guest Experience

10/10 Excellent

Nicolas

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The suites are comfortable and spacious. The common areas are very well decorated. The hotel is beautiful.
Réponse de Joana Silva le 11 oct. 2023
Dear Nicolas, Thank you for taking your precious time to share your experience in our Hotel. It is heartening to get such amazing scores and, we are delighted to know that you enjoyed your stay at Wyndham Grand Algarve.Your positive feedback is a great source of motivation for us as we strive to achieve even higher standards of service. We thank you once again for your kind comments.We look forward to welcoming you back to our Hotel.Yours Sincerely,Joana Silva Director of Guest Experience

10/10 Excellent

Greg

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Joana Silva le 3 oct. 2023
Dear Greg, Thank you for taking your precious time to fill our online survey. It is heartening to get such amazing scores and, we are delighted to know that you enjoyed your stay at Wyndham Grand Algarve.Your positive feedback is a great source of motivation for us as we strive to achieve even higher standards of service. We look forward to welcoming you back to our Hotel.Yours Sincerely,Joana Silva Director of Guest Experience

8/10 Bien

Franziska Stefanie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 14 nuits en septembre 2023
Réponse de Joana Silva le 23 sept. 2023
Dear Franziska, On behalf of all the team, we would like to thank you for your comments posted on Expedia.com It is truly gratifying to see that your experience at Wyndham Grand Algarve was a memorable one, and we all look forward to the opportunity of welcoming you back on your next trip to Portugal.Yours Sincerely,Joana Silva,Director of Guest Experience

6/10 Satisfaisant

alex

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Although the staff where exceptional in most areas , the food In general was poor outside of xxx , breakfast was a letdown with nothing really cooked correctly and lacking in flavours
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Joana Silva le 5 sept. 2023
Dear Alex, We would like to thank you for taking the time to share your experience at Wyndham Grand Algarve. We are truly sorry to learn that your experience fell short from your expectations. Kindly note that your concerns regarding the mentioned shortfalls on your review has been addressed to the relevant Department Heads involved. We look forward to welcoming you again in your next trip to Quinta do Lago and show you that our resort is much more than what you have experienced.Yours sincerely, Joana Silva Director of Guest Experience

8/10 Bien

Per

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 9 nuits en août 2023
Réponse de Joana Silva le 2 sept. 2023
Dear Per, Thank you for taking your precious time to fill our online survey. It is heartening to get such good scores and, we are delighted to know that you enjoyed your stay at Wyndham Grand Algarve.We look forward to welcoming you back to our Hotel.Yours Sincerely,Joana Silva Director of Guest Experience