Avis
9,2
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
fabrice
Voyage en famille
29 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
fabrice
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de Maria Ferreira - Guest Relations le 1 mai 2023
Dear Mr. Fabrice,Warm greetings from Wyndham Grand Algarve.Thank you for such an amazing feedback regarding your stay at Wyndham Grand Algarve and for choosing our Hotel for your stay.Looking forward to wecome you once again in the future for another Grand Experience.With kind regards,Maria FerreiraGuest Relations
6/10 Satisfaisant
RENAN
3 nov. 2021
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Pas trop mal mais decevant
RENAN
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
10/10 Excellent
JACQUES
Voyage en groupe
18 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JACQUES
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Réponse de Paulo Timóteo le 20 janv. 2020
Dear Jacques,
Thank you for taking the time to rate our property. Many thanks, Hoping to welcome you back at Monte Da Quinta Resort!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
1 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en décembre 2018
Réponse de Guest Relations Executive le 5 janv. 2019
Cher traveler,
Je vous remercie pour votre commentaire, c'était un plaisir de vous avoir parmi nous.
Nous sommes heureux de savoir que vous avez adoré nos spacieuses suites avec le confort et l'équipement nécessaires pour passer un agréable séjour.
Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau dans le futur.
Bien à vous,
Julia CHENE - Guest Relations
10/10 Excellent
Jacques
10 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe
Jacques
Séjour de 7 nuits en novembre 2018
Réponse de Guest Relations Executive le 15 déc. 2018
Cher M. Meunier,
Je vous remercie pour votre agréable commentaire, c'était un plaisir de vous recevoir parmi nous.
Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécie la totalité de nos prestations ainsi que nos spacieuses suites très bien équipées.
Notre petit déjeuner est toujours récompensé par nos clients grâce à sa générosité et sa qualité.
L'équipe du SPA vous remercie aussi pour ce feedback concernant la propreté des facilitées.
Pour la WIFI, il aurait été possible de placer un router en plus sur demande si nous l'avions su. Pour votre prochain séjour n'hésitez pas à nous le reporter afin d'améliorer votre expérience.
Nous espérons vous accueillir de nouveau au Portugal !
Bien à vous,
Julia CHENE - Guest Relations
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
10/10 Excellent
Thierry
22 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tout simplement parfait - un vrai 5 étoiles
Thierry
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de Guest Relations Executive le 25 sept. 2018
Cher Thierry,
Je ne saurais comment vous remercier pour ce magnifique commentaire sur notre hôtel.
Nous avons transmis votre commentaire à nos équipes et c'était avec un grand plaisir que je l'ai traduit pour eux.
Nous sommes heureux de savoir que tous nos services vous ont satisfait que ce soit de la suite très bien équipée à toutes les facilités de l'hôtel tels que notre piscine avec terrasse, notre spa et notre très bon petit-déjeuner qui permet de bien commencer la journée.
Nous serions très heureux de vous accueillir de nouveau pour un séjour bien plus long !
en vous souhaitant une très bonne journée,
Bien à vous,
Julia CHENE - Guest Relations
8/10 Bien
Nikola
19 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super !!
Nikola
Réponse de Tatiana Vieira le 2 mai 2018
Cher Nikola
Au nom de toute l'équipe, je vous remercie beaucoup pour votre visite et pour votre commentaire fantastique. Notre équipe est ravie de savoir que vous avez passé un bon moment avec nous et nous Nous aimerions donc avoir l'opportunité de vous accueillir à Monte da Quinta dans un proche avenir.
Avec nos meilleurs salutations
10/10 Excellent
jean-marc, montpellier
27 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel super très calme tous est parfait.
jean-marc
Séjour de 3 nuits en décembre 2017
Réponse de L'Équipe Monte da Quinta le 24 janv. 2018
Cher Jean-Marc
Merci beaucoup pour votre visite et pour votre commentaire fantastique. Nous espérons aurez l'opportunité de vous accueillir à nouveau au Monte da Quinta à l'avenir!
avec nos meilleures salutations
8/10 Bien
charlotte, annecy
2 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
charlotte
Séjour de 4 nuits en octobre 2017
10/10 Excellent
Roger
19 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
very good
Roger
Séjour de 6 nuits en juillet 2017
8/10 Bien
Patrice
4 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patrice
10/10 Excellent
Eric
16 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel situé dans un beau cadre proche de la mer
Eric
10/10 Excellent
Caroline
15 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
magnifique
Caroline
10/10 Excellent
jean, le havre
11 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Il manque en peu d'animation les soiréees
jean
10/10 Excellent
Michal, Paris
29 sept. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon l'hôtel
Michal
6/10 Satisfaisant
Sofia, Belgique
1 mars 2012
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Déçue
Sofia
10/10 Excellent
sigrid, bruxelles
17 avr. 2009
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
magnifique hotel au coeur de quinta do lago
sigrid
8/10 Bien
Robert
Voyage en couple
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Taravat
Voyage en couple
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Taravat
Séjour de 5 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Tony
Voyage d’affaires
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tony
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Simran
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Simran
Séjour de 3 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Omeme
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Omeme
Séjour de 4 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Karen Jane
Voyage en famille, Voyage d’affaires
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen Jane
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 Excellent
JAMES
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
JAMES
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Jon
Voyage en couple
29 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Jon
Séjour de 4 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Andrew
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Brian
Voyage en couple
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 7 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Rosemary, Warrenpoint
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosemary
Séjour de 10 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Alfons
Voyage en couple
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alfons
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Joana Silva le 26 janv. 2024
Dear Alfons, On behalf of all the team at Wyndham Grand Algarve, we would like to thank you for your comments posted on Expedia. It is truly gratifying to see that your experience with our resort was a memorable one. Your positive feedback is a great source of motivation for us as we strive to achieve even higher standards of service. We sincerely regret that the pool was under mainetance works during your stay and we hope that you visit us again, so that you can enjoy all the facilities. We thank you once again for your kind comments and we all look forward to the opportunity of welcoming you back on your next trip to Portugal.Yours Sincerely,Joana SilvaDirector of Guest Experience
10/10 Excellent
Shilan
Voyage en famille
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shilan
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Joana Silva le 23 janv. 2024
Dear Shilan, Thank you for taking your precious time to share your experience with us. It is heartening to get such amazing scores and, we are delighted to know that you enjoyed your stay at Wyndham Grand Algarve.We look forward to welcoming you back to our Hotel.Yours Sincerely,Joana Silva
10/10 Excellent
Beatriz
Voyage en famille
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beatriz
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Director of Guest Experience le 23 janv. 2024
Estimada Beatriz, Muito agradecemos os seus scores, e a sua preferência pelo Wyndham Grand Algarve. Verificamos com grande satisfação que a sua estada, e os nossos serviços foram do seu agrado.Ficamos todos na expectativa de voltar a dar as boas-vindas em breve.Muito obrigada. Com os melhores cumprimentos,Joana Silva
8/10 Bien
Robert
Voyage en couple
23 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Joana Silva le 31 déc. 2023
Dear Mr. Robert, Thank you for taking the time to share with us your experience at Wyndham Grand Algarve. We are thrilled that you have enjoyed our hotel and services. Your comments are truly valued and are an important contribution to the continuous improvement of our services and we hope to have the opportunity of welcoming you back.Yours sincerely, Joana Silva Director of Guest Experience
10/10 Excellent
Christopher J, Bucks
Voyage en couple
21 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher J
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Joana Silva le 25 nov. 2023
Dear Mr. Christopher J, Thank you for choosing Wyndham Grand Algarve when staying in Quinta do Lago and for taking your precious time to share your experience. We are thrilled that you have enjoyed our hotel and services and would like to thank you for recognizing the professionalism and friendliness of our team.Your comments are truly valued and are an important contribution to the continuous improvement of our services and we hope to have the opportunity of welcoming you back.Yours Sincerely,Joana SilvaDirector of Guest Experience
10/10 Excellent
Albert
18 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tip Top
Albert
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Joana Silva le 25 nov. 2023
Dear Mr. Albert,Thank you for choosing Wyndham Grand Algarve when staying in Quinta do Lago and for taking your precious time to share your experience. We are thrilled that you have enjoyed our hotel and services and would like to thank you for recognizing the professionalism and friendliness of our team, specially Ana Clara.Your comments are truly valued and are an important contribution to the continuous improvement of our services and we hope to have the opportunity of welcoming you back.Yours Sincerely,Joana Silva,Director of Guest Experience
10/10 Excellent
Gary
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gary
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Joana Silva le 25 nov. 2023
Dear Gary, Thank you for choosing Wyndham Grand Algarve when staying in Quinta do Lago and for taking your precious time to share your experience. We are thrilled that you have enjoyed our hotel and services and would like to thank you for recognizing the professionalism and friendliness of our team, specially Maria, from Guest Experience team.Your comments are truly valued and are an important contribution to the continuous improvement of our services and we hope to have the opportunity of welcoming you back.Yours Sincerely,Joana SilvaDirector of Guest Experience
10/10 Excellent
Alireza, Weubridge
2 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alireza
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Joana Silva le 2 nov. 2023
Dear Alireza, Thank you for taking your precious time to fill our online survey. It is heartening to get such amazing scores and, we are delighted to know that you enjoyed your stay at Wyndham Grand Algarve.We look forward to welcoming you back to our Hotel.Yours Sincerely,Joana Silva Director of Guest Experience
10/10 Excellent
Victoria
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Victoria
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Joana Silva le 2 nov. 2023
Dear Victoria, Thank you for taking your precious time to fill our online survey. It is heartening to get such amazing scores and, we are delighted to know that you enjoyed your stay at Wyndham Grand Algarve.We look forward to welcoming you back to our Hotel.Yours Sincerely,Joana Silva Director of Guest Experience
10/10 Excellent
Ben
Voyage en famille
28 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ben
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Joana Silva le 31 oct. 2023
Dear Ben, Thank you for taking your precious time to fill our online survey. It is heartening to get such amazing scores and, we are delighted to know that you enjoyed your stay at Wyndham Grand Algarve.We look forward to welcoming you back to our Hotel.Yours Sincerely,Joana Silva
10/10 Excellent
Frank, Berlin
Voyage en famille
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Frank
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Joana Silva le 31 oct. 2023
Dear Frank, Thank you for taking your precious time to fill our online survey. It is heartening to get such amazing scores and, we are delighted to know that you enjoyed your stay at Wyndham Grand Algarve.Your positive feedback is a great source of motivation for us as we strive to achieve even higher standards of service. We thank you once again for your kind comments.We look forward to welcoming you back to our Hotel.Yours Sincerely,Joana Silva Director of Guest Experience
10/10 Excellent
Gemma
Voyage en couple
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gemma
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Joana Silva le 24 oct. 2023
Dear Gemma, Thank you for taking the time to share with us your experience at Wyndham Grand Algarve. We are thrilled that you have enjoyed our hotel would like to thank you for recognizing the friendliness of our team as well as the facilities for children and breakfast.Your comments regarding food and beverage shortfalls are truly valued and are an important contribution to the continuous improvement of our services. Please be informed that they have been shared with the head of departments and taken in very good consideration. Once again, thank you for taking the time to share your feedback on this platform and we look forward to welcoming you back. Kind Regards, Joana Silva Guest Experience Director
10/10 Excellent
Lee
Voyage en famille
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lee
Réponse de Joana Silva le 24 oct. 2023
Dear Lee, It is heartening to get such amazing scores and, we are delighted to know that you enjoyed your stay at Wyndham Grand Algarve.Your positive feedback is a great source of motivation for us as we strive to achieve even higher standards of service. We thank you once again for your kind comments.We look forward to welcoming you back to our Hotel.Yours Sincerely,
10/10 Excellent
Tim
Voyage en famille avec de jeunes enfants
10 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tim
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Joana Silva le 11 oct. 2023
Dear Tim, Thank you for taking your precious time to share your experience in our Hotel. It is heartening to get such amazing scores and, we are delighted to know that you enjoyed your stay at Wyndham Grand Algarve.Your positive feedback is a great source of motivation for us as we strive to achieve even higher standards of service. We thank you once again for your kind comments.We look forward to welcoming you back to Wyndham Grand Algarve.Yours Sincerely,Joana Silva Director of Guest Experience
8/10 Bien
Charlene
Voyage d’affaires
6 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charlene
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Joana Silva le 11 oct. 2023
Dear Charlene, Thank you for taking your precious time to share your review on our hotel and its services.We are delighted to know that you enjoyed your stay at Wyndham Grand Algarve We look forward to your future visit, we take this opportunity to always assure you of our best attention and services.Your Sincerely,Joana SilvaDirector of Guest Experience
10/10 Excellent
Nicolas
Voyage en groupe
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicolas
Réponse de Joana Silva le 11 oct. 2023
Dear Nicolas, Thank you for taking your precious time to share your experience in our Hotel. It is heartening to get such amazing scores and, we are delighted to know that you enjoyed your stay at Wyndham Grand Algarve.Your positive feedback is a great source of motivation for us as we strive to achieve even higher standards of service. We thank you once again for your kind comments.We look forward to welcoming you back to our Hotel.Yours Sincerely,Joana Silva Director of Guest Experience
10/10 Excellent
Greg
30 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Greg
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Joana Silva le 3 oct. 2023
Dear Greg, Thank you for taking your precious time to fill our online survey. It is heartening to get such amazing scores and, we are delighted to know that you enjoyed your stay at Wyndham Grand Algarve.Your positive feedback is a great source of motivation for us as we strive to achieve even higher standards of service. We look forward to welcoming you back to our Hotel.Yours Sincerely,Joana Silva Director of Guest Experience
8/10 Bien
Franziska Stefanie
20 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Franziska Stefanie
Séjour de 14 nuits en septembre 2023
Réponse de Joana Silva le 23 sept. 2023
Dear Franziska, On behalf of all the team, we would like to thank you for your comments posted on Expedia.com It is truly gratifying to see that your experience at Wyndham Grand Algarve was a memorable one, and we all look forward to the opportunity of welcoming you back on your next trip to Portugal.Yours Sincerely,Joana Silva,Director of Guest Experience
6/10 Satisfaisant
alex
Voyage en famille
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
alex
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Joana Silva le 5 sept. 2023
Dear Alex, We would like to thank you for taking the time to share your experience at Wyndham Grand Algarve. We are truly sorry to learn that your experience fell short from your expectations. Kindly note that your concerns regarding the mentioned shortfalls on your review has been addressed to the relevant Department Heads involved. We look forward to welcoming you again in your next trip to Quinta do Lago and show you that our resort is much more than what you have experienced.Yours sincerely, Joana Silva Director of Guest Experience
8/10 Bien
Per
Voyage en famille
29 août 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Per
Séjour de 9 nuits en août 2023
Réponse de Joana Silva le 2 sept. 2023
Dear Per, Thank you for taking your precious time to fill our online survey. It is heartening to get such good scores and, we are delighted to know that you enjoyed your stay at Wyndham Grand Algarve.We look forward to welcoming you back to our Hotel.Yours Sincerely,Joana Silva Director of Guest Experience