Avis sur Homewood Suites by Hilton Allentown-Bethlehem Airport
Homewood Suites by Hilton Allentown-Bethlehem Airport
2031 Avenue C, Bethlehem, PA
Avis
8,4
Très bien
8,6/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
15 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de Eric H le 11 juin 2018
Thanks!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 oct. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon lieu de repos
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Noel
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Noel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 11 avr. 2024
Noel, we're thrilled to hear about your excellent experience at Homewood Suites by Hilton Allentown-Bethlehem Airport. It's wonderful to know our front desk was able to assist you easily over the phone. We're looking forward for your frequent visits and continual opportunity to serve your guests.
10/10 Excellent
Michael
3 mars 2024
Les points forts : Propreté
Michael
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 5 mars 2024
Michael, we're thrilled to know that your stay at Homewood Suites by Hilton Allentown-Bethlehem Airport delivered the experience you were hoping for! We value your support and appreciate you choosing us for your travels. We eagerly look forward to your next visit!
2/10 Horrible
Amy
19 févr. 2024
Amy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Customer Service le 21 mars 2024
We appreciate your feedback, Amy.We regret that your time with us didn't meet your expectations. We hold ourselves to a higher standard so we do hope you allow us the opportunity to share a more positive experience with you soon.
2/10 Horrible
Samantha
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Samantha
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Customer Service le 19 févr. 2024
Samantha, we deeply regret to learn about the unfortunate experience you faced concerning your room allocation and disruption from noise. Our team strives to offer the best possible stay, and your comfort is pivotal to us. We assure you that we take concerns such as yours seriously and use them as a way to refine our approach. We hope for another chance to host you in the future to provide an improved experience.
8/10 Bien
Richard Eric
Voyage en famille
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard Eric
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Customer Service le 18 févr. 2024
Richard, it's terrific to hear that the spacious room and efficient layout at Homewood Suites by Hilton Allentown-Bethlehem Airport met your expectations. We're glad the cleanliness and great pressure in the shower added value to your stay. We acknowledge your feedback on the kitchen supplies and the overall aesthetics. Your comments help us in our continuous pursuit of improving our guest experience. We're looking forward to welcoming you and your family back for another enjoyable stay.
8/10 Bien
richard
Voyage en famille
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
richard
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Customer Service le 6 févr. 2024
Richard, thanks for sharing your impressions of Homewood Suites by Hilton Allentown-Bethlehem Airport. It's heartening to hear that you appreciated our well-kept premises, comfortable rooms, cozy beddings and accommodating team members. We hope to see you return in the future for more enjoyable stays.
10/10 Excellent
Jalieska
5 févr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jalieska
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Customer Service le 5 févr. 2024
Jalieska, thanks for sharing your succinct yet positive feedback. It's wonderful to hear that Homewood Suites by Hilton Allentown-Bethlehem Airport met your expectations. We look forward to providing the same quality experience on your next visit. Safe travels.
10/10 Excellent
Fernando
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Fernando
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Melanie le 1 févr. 2024
Thank you!
8/10 Bien
Jeffrey, Reston
Voyage en couple
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffrey
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Team le 1 févr. 2024
Thank you for your review! We appreciate your feedback and take your comments very seriously! We hope to see you again soon!
2/10 Horrible
richard
21 janv. 2024
richard
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Team le 1 févr. 2024
We do apologize it appears you didn't enjoy your stay! Please reach out to us directly so that we can try to rectify this for you!
10/10 Excellent
Noel
Voyage en couple
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Noel
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Melanie le 1 févr. 2024
Thank you!
8/10 Bien
VICTOR R
Voyage en famille
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
VICTOR R
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Melanie le 1 févr. 2024
Thank you!
10/10 Excellent
Marisa
14 janv. 2024
Marisa
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Customer Service le 3 févr. 2024
Thanks for the perfect rating, Marisa!We aim to please and your praise lets us know we're doing our job! We look forward to sharing another amazing experience with you soon at Homewood Suites by Hilton Allentown-Bethlehem Airport.Have a wonderful day!
2/10 Horrible
Sean
7 janv. 2024
Sean
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Team le 1 févr. 2024
We do apologize it appears you didn't enjoy your stay! Please reach out to us directly so that we can try to rectify this for you!
10/10 Excellent
LILI
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
LILI
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Melanie le 1 févr. 2024
Thank you!
10/10 Excellent
Karen
18 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Karen
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Melanie le 1 févr. 2024
Thank you!
6/10 Satisfaisant
MD
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
MD
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Melanie le 18 déc. 2023
Thank you for staying with us! We are getting a new key system January 2nd! Come back and see us again soon!
10/10 Excellent
Lorraine
Voyage en groupe
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lorraine
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Melanie le 18 déc. 2023
Thank you for staying with us! We can't wait to Welcome you Home Again!
10/10 Excellent
Theresa
Voyage en groupe
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Theresa
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Melanie le 18 déc. 2023
Thank you for staying with us! We can't wait to Welcome You Home Again Soon!
6/10 Satisfaisant
Samantha
Voyage en famille
10 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Samantha
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Team le 18 déc. 2023
Thank you for staying with us! We hope you enjoyed your stay!
6/10 Satisfaisant
Kelly
10 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Travel
Kelly
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hotel Team le 18 déc. 2023
Thank you for staying with us! We are terribly sorry for the inconveniences you experienced, although thankful the team tried to correct the situations immediately. We do hope you come back to see us again soon!
10/10 Excellent
Jane
Voyage en famille
5 déc. 2023
Jane
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Melanie le 18 déc. 2023
Thank you for your review! We look forward to Welcoming You Home Again Soon!
2/10 Horrible
John
3 déc. 2023
John
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Team le 18 déc. 2023
Thank you for your review. We would appreciate the opportunity to learn more about your experience. Please reach out to us privately to discuss.
4/10 Médiocre
Nina, Somerville
Voyage en couple
30 nov. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nina
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Assistant General Manager le 5 déc. 2023
Hello Nina,I apologize for the unsatisfactory experience you had here during your stay. & the issues noted will be addressed with the appropriate staff. Thank you for your feedback to help us grow as a team.
10/10 Excellent
Victoria
Voyage en famille
26 nov. 2023
Victoria
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Melanie le 18 déc. 2023
Thank you for staying with us! We hope you enjoyed your stay!
10/10 Excellent
Bruce
18 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bruce
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Assistant General Manager le 22 nov. 2023
Thank you so much.
10/10 Excellent
Lauren
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lauren
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Assistant General Manager le 22 nov. 2023
Thank you for the positive feedback!
6/10 Satisfaisant
Christina
21 oct. 2023
Christina
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Assistant General Manager le 22 nov. 2023
Thank you for the feedback.
10/10 Excellent
Naylani
Voyage en famille
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Naylani
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Assistant General Manager le 17 oct. 2023
Thank you so much for the positive feedback.
8/10 Bien
Patrice
15 oct. 2023
Patrice
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Melanie le 6 nov. 2023
Thank you!
10/10 Excellent
Glenn
2 oct. 2023
Glenn
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Assistant General Manager le 31 oct. 2023
Thank you so much for the positive rating!
8/10 Bien
anthony
Voyage en couple
24 sept. 2023
Les points forts : Équipements
anthony
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Assistant General Manager le 12 oct. 2023
We are so sorry you experienced key issues. We hope you return for a better experience.
6/10 Satisfaisant
TRUDY, Chesterfield
22 sept. 2023
TRUDY
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Assistant General Manager le 12 oct. 2023
Thank you for the rating!
8/10 Bien
Virginia
16 sept. 2023
Virginia
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Assistant General Manager le 12 oct. 2023
Thank you for the rating!
10/10 Excellent
Susan
9 sept. 2023
Susan
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Assistant General Manager le 12 oct. 2023
Thank you for the rating!
10/10 Excellent
Jonathon
6 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathon
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Assistant General Manager le 12 oct. 2023
Thank you so much for the positive feedback. We hope to see you again!
8/10 Bien
Joanne
Voyage en famille
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joanne
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Assistant General Manager le 12 oct. 2023
We appreciate the feedback and hope you return soon!
10/10 Excellent
Sharon
Voyage en famille
1 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharon
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Assistant General Manager le 12 oct. 2023
Thank you so much for the positive feedback.
8/10 Bien
Jacob
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
28 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacob
Réponse de Assistant General Manager le 12 oct. 2023
Thank you so much for the feedback. We do hope you return soon!
8/10 Bien
Herbert
Voyage en famille
24 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pleasant stay
Herbert
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Assistant General Manager le 12 oct. 2023
Thank you so much for the positive feedback. We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Violeta
Voyage en famille
21 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Violeta
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Assistant General Manager le 12 oct. 2023
Thank you so much for your feedback.
8/10 Bien
Bonnie
7 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonnie
Séjour de 1 nuit en août 2023
2/10 Horrible
Sajjad
Voyage en famille
25 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horrible experience ever
Sajjad
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Amy
Voyage en famille
22 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
8/10 Bien
Richard
Voyage d’affaires
12 juil. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
4/10 Médiocre
Jennifer
9 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Lashica
6 juil. 2023
Les points forts : Propreté
Lashica
2/10 Horrible
Eduardo
Voyage en famille
28 juin 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
No a Hilton
Eduardo
Séjour de 1 nuit en juin 2023