Avis sur Red Roof Inn Allentown South
Red Roof Inn Allentown South
2650 Moravian Avenue, Allentown, PA
Avis
7,0
Bien
7,4/10
Propreté
7,2/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 mars 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de P.P. General Manager le 12 mars 2020
Thank you for your five out of five evaluation and positive feedback. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 août 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Paul Patel General Manager le 20 août 2018
Thank you for your feedback. We look forward to seeing you again soon.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
24 nov. 2016
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
scott anthony
Voyage en couple
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
scott anthony
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de P.P. General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for your five out of five evaluation and positive feedback. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Daniel, Griswold
Voyage d’affaires
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de P.P. General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for your five out of five evaluation and positive feedback. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Mary
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de P.P. General Manager le 24 mars 2024
Thank you for your five out of five evaluation and positive feedback. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Tammy, Cherry Hill
Voyage en couple
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tammy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de P.P. General Manager le 24 mars 2024
Thank you for your five out of five evaluation and positive feedback. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
Nicole
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de P.P. General Manager le 22 févr. 2024
Thank you for your four out of five evaluation and positive feedback. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We are happy you found our property clean and convenient. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Brian
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de P.P. General Manager le 14 févr. 2024
Thank you for your five out of five evaluation and positive feedback. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
Lesli
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Lesli
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de P.P. General Manager le 14 févr. 2024
Thank you for your four out of five evaluation and positive feedback. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Amy
Voyage d’affaires
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Toni-Ann RediResponse Specialist le 8 févr. 2024
Thank you for leaving such a positive review, Amy. At Red Roof Inn Allentown South we work hard to provide clean, safe, comfortable and value based stays for all our guests, so I am happy that is always achieved for you. Your feedback is always welcomed as it only helps us to improve our services.Thank you again, we hope you'll return so that we can provide you with another great stay.Best wishes,Red Roof Management
6/10 Satisfaisant
Mark
Voyage d’affaires
4 janv. 2024
Mark
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de P.P. General Manager le 14 févr. 2024
Thank you for evaluating our property. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Dikaury
Voyage en famille avec de jeunes enfants
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dikaury
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de P.P. General Manager le 27 déc. 2023
Thank you for your five out of five evaluation and positive feedback. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We are happy you found our property an excellent place. We look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
Richard, FENTON
Voyage d’affaires
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de P.P. General Manager le 18 déc. 2023
Thank you for your four out of five evaluation and positive feedback. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Isa
Voyage d’affaires
12 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Isa
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de P.P. General Manager le 18 déc. 2023
Thank you for your five out of five evaluation and positive feedback. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We are happy you found your room clean and staff respectful. We are glad you found our hotel great for the price. We look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
Courtney
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Courtney
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de P.P. General Manager le 18 déc. 2023
Thank you for your eight out of ten evaluation and positive feedback. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Susan
18 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de P.P. General Manager le 20 nov. 2023
Thank you for your five out of five evaluation and positive feedback. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Rolando
Voyage d’affaires
7 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Better than some 5 star hotels
Rolando
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de P.P. General Manager le 8 nov. 2023
Thank you for your positive ten out of ten evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. Glad to hear you found our rooms clean and our staff friendly. We look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
Beatrice
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beatrice
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de P.P. General Manager le 8 nov. 2023
Thank you for your eight out of ten evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
Gregg
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gregg
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de P.P. General Manager le 26 sept. 2023
Thank you for your positive four out of five evaluation and feedback. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We appreciate your suggestion and will look into it. We look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
Sheila
Voyage en famille
9 sept. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Sheila
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de S.P. General Manager le 10 sept. 2023
Thank you for your eight out of ten evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
4/10 Médiocre
Brian
Voyage d’affaires
7 sept. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Brian
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de P.P. General Manager le 10 sept. 2023
We apologize your experience was anything less than completely satisfying. We hope you will give us the opportunity to better serve you in the future.
6/10 Satisfaisant
Margaret
28 août 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Margaret
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de P.P. General Manager le 30 août 2023
Thank you for evaluating our property. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Cecilia
Voyage en couple
27 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cecilia
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de P.P. General Manager le 28 août 2023
Thank you for your positive five out of five evaluation and feedback. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Jeremy
24 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jeremy
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de P.P. General Manager le 26 août 2023
Thank you for your positive ten out of ten evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
ADELA
22 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HAVE STAYED HERE TWICE. WOULD STAY HERE AGAIN.
ADELA
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de P.P. General Manager le 23 août 2023
Thank you for your ten out of ten evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Thomas
Voyage en famille
14 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thomas
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de P.P. General Manager le 16 août 2023
Thank you for your ten out of ten evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
4/10 Médiocre
ahzad
12 août 2023
Les points forts : Propreté
ahzad
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de P.P. General Manager le 14 août 2023
We apologize your experience was anything less than completely satisfying. We hope you will give us the opportunity to better serve you in the future.
10/10 Excellent
Laura
10 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Convenient
Laura
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de P.P. General Manager le 11 août 2023
Thank you for your positive evaluation and feedback. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We are happy you had a pleasant stay and we look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
Paul
Voyage en famille
8 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pleasant Stay
Paul
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de P.P. General Manager le 9 août 2023
Thank you for your positive evaluation and feedback. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We are happy you had a pleasant stay and we look forward to seeing you again soon.
6/10 Satisfaisant
Huyen-Nga
7 août 2023
Huyen-Nga
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de P.P. General Manager le 28 août 2023
Thank you for evaluating our property. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Maria
1 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de P.P. General Manager le 5 août 2023
Thank you for your five out of five evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
PAUL
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
27 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
PAUL
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de S.P. General Manager le 28 juil. 2023
Thank you for your four out of five evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We are very glad you found our rooms clean and our price reasonable. We look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
Robert
Voyage en famille
25 juil. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice towels and bed
Robert
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de P.P. General Manager le 26 juil. 2023
Thank you for your eight out of ten evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Jeffrey
16 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffrey
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de P.P. General Manager le 23 juil. 2023
Thank you for your five out of five evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
scott anthony
7 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
scott anthony
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de P.P. General Manager le 8 juil. 2023
Thank you for your five out of five evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. Glad to hear you found our property to be a nice place to stay. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
KARL
Voyage en famille
22 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
KARL
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de P.P. General Manager le 23 juin 2023
Thank you for your five out of five evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We are very glad everything was good, We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Hollis, Danbury
Voyage en groupe
17 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hollis
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de P.P. General Manager le 19 juin 2023
Thank you for your five out of five evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We are very glad everything was good, We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Dale
17 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dale
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de P.P. General Manager le 19 juin 2023
Thank you for your five out of five evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We are very glad everything was good, We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Marleny
12 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marleny
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de P.P. General Manager le 13 juin 2023
Thank you for your five out of five evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We are very glad everything was good, We look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
Cecilia
12 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cecilia
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de P.P. General Manager le 13 juin 2023
Thank you for your four out of five evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We are very glad everything was good during your stay. We look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
Brianna
10 juin 2023
Brianna
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de P.P. General Manager le 8 juil. 2023
Thank you for your four out of five evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
John
26 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de P.P. General Manager le 27 mai 2023
Thank you for evaluating our property. We are glad you found your room clean and well serviced. We hope to see you again soon.
8/10 Bien
Michael
23 mai 2023
Michael
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de P.P. General Manager le 13 juin 2023
Thank you for your four out of five evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
John
21 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de P.P. General Manager le 23 mai 2023
Thank you for your five out of five evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
2/10 Horrible
LOU
Voyage en famille
10 mai 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
NO CUSTOMER SERVICE THERE
LOU
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de P.P. General Manager le 12 mai 2023
We apologize your experience was anything less than completely satisfying. Our Desk Clerk was on the phone helping someone and that is why you needed to wait. You wanted a down stairs room, however your reservation had no notes from Expedia requesting a downstairs room. At the time of your arrival there were no rooms left of the type you selected on the first floor. You were advised that we had a very nice accessible room on the first floor that was a different room type. Our Desk Clerk advised if you would like the room you needed to contact Expedia and change your room type since we are not permitted to change the reservation when you book with a third party. We are sorry we could not meet your expectations.
6/10 Satisfaisant
Sandra
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
9 mai 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de P.P. General Manager le 10 mai 2023
We apologize your experience was anything less than completely satisfying. We are a newly renovated property and most guests love our comfortable rooms and friendly staff. Red Roof standards are very important to us. We are sorry we could not meet your expectations.
10/10 Excellent
Benjamin
Voyage d’affaires
30 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Benjamin
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de P.P. General Manager le 2 mai 2023
Thank you for your ten out of ten evaluation. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Antonio
Voyage d’affaires
8 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Antonio
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de P.P. General Manager le 9 avr. 2023
Thank you for your positive evaluation and feedback. It encourages all of us as we strive to provide exceptional guest experiences. We are glad you always stay with us. We look forward to seeing you again at our Red Roof Inn Allentown South.