Bureau, rideaux occultants, fer et planche à repasser

Avis sur Siegel Select Albuquerque

2 out of 5
Siegel Select Albuquerque
2500 University Blvd. NE, Albuquerque, NM

Avis

5,6
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 104 avis sur 960." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 190 avis sur 960." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 241 avis sur 960." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 176 avis sur 960." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 249 avis sur 960." "

5,8/10

Propreté

6,2/10

Personnel et service

5,6/10

Équipements

5,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,0/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

Erika, Erika, 2015

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel vieux et plus entretenu
l'hôtel est vieux et plus entretenu. Si on marche sur la vielle moquette, les meubles bougent et font du bruit. La proprété est limite, pas de ocnfort. Nos chambres ont eu des fenêtres sur un couloir intérieure sans vue à l'extérieure. Quartier routière. C'est juste pour dormir.

6/10 Satisfaisant

agnès, albi

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
rapport qualité prix correct
prix correct petit déjeuner également bien centré

6/10 Satisfaisant

Eric, St-Jean

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
plus jamais
dans un park industrielle. le lit rond comme un hamak, l'hotel a vraiment besoin de renovation.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Correct
Chambre correcte sans plus; il manquait la cafetière et le réveil. Petit déjeuner standard pas de piscine.

4/10 Médiocre

Hélène, Paris

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel "strict nécessaire"
Un hôtel peu cher mas qui liasse à désirer coté emplacement et service.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
bon rapport qualité prix
Hotel tout à fait correct pour un court séjour

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
emplacement par rapport a l'aéroport
Très mauvaise impression - Mal entretenu - Moquette dégradée - Fuite d'eau au plafond dans la salle de bain !!! Petit déjeuner continental avec strict minimum - Nous sommes des gens modestes mais nous ne recommanderons jamais cet hôtel. Seule bonne note : un personnel accueillant et sympathique

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement

4/10 Médiocre

Gabriela

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
The hotel inside the room and in the corridors had cockroaches, they have a limit of toilet paper, towels and they don't clean, I had to go twice to ask them to clean my room. I paid 3 days and I only stayed 2 for that reason they need to check the rooms much better the manager
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Management le 25 sept. 2022
Thank you so much for staying with us we really appreciate it!

2/10 Horrible

Lorie

Séjour de 2 nuits en juillet 2022

10/10 Excellent

Frederick

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff were professional & nicely dress for their jobs. Quiet, safe, well lit areas, clean & no one bother me at all while I was there. I did a lot of sleeping & resting with no pne knocking (very peaceful).
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Management le 5 juil. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Roy

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean and a great value!
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Tim J le 5 juil. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 Horrible

Joseph

Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en juin 2022

6/10 Satisfaisant

Jacqueline

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
I liked the full fridge with freezer. Rose and Jesse were really great! They fixed the problems we encountered. Unfortunately the residents smoke, which was very unpleasant
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Management le 16 mai 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 Horrible

Joel

Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Management le 16 mai 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 Satisfaisant

Kortney

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Management le 27 avr. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 Horrible

Steven

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pubic hairs in bed, area not safe
Horrible overall. We were traveling from Dallas, so after booking, I received an email saying they close at 7pm. We were stressed to get there on time. We called left a voicemail letting them know we would possibly not arrive in time. Never heard back from them. We arrived 5 minutes passed 7 && it was closed. Waited 20 minutes and we saw a security. He let us into out room. This place isn’t safe at all. Smells like weed. People in the parking area just hanging out doing drugs. When we seen them we decided to leave. The security told us our car wasn’t safe in the front so we packed our things and left. Not to mention there was disgusting pubic hairs in our bed we were going to sleep in.
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Management le 20 sept. 2021
Thanks for staying with us!

10/10 Excellent

Sergio

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
late night arrival
We arrived late and Mark the security guard let us in. All arrangements were handled by manager before our arrival. Thanks for thinking about our late arrival.
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Ali Siddiqui-General Manager le 2 sept. 2021
We appreciate your business. Thank you for staying with us.

8/10 Bien

Sergio

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice, clean hotel
Nice clean hotel, has a bad reputation with Uber and Lyft drivers for a place to find drugs. I caught someone using drugs in the laundry facilities.
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Management le 14 sept. 2021
Thanks for staying with us!

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Équipements
Although the hotel met our needs, the location is in a scetchy part of town
Séjour de 1 nuit en juillet 2021

10/10 Excellent

Nicole

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Management le 6 janv. 2021
Thank you so much for staying with us!

10/10 Excellent

Geneva

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It was good.there was some noise but overall good
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de Ali Siddiqui-General Manager le 21 nov. 2020
Thank for staying with us. Hope to see you again.

4/10 Médiocre

Mairalin

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
poor
The room was sticky from the previous person. I asked for room service several times before it could be cleaned. since no one came by I bought my own cleaning supplies and cleaned the room myself. Some spilled or barfed on the floor underneath the bed. Which I cleaned myself. It was gross and disturbing.. Especially with the pandemic going on made it worse. Neighborhood was very strange and worry. Alot of drug related and ghetto stereo typed people walking around visting others within the hotel. I had to stand up and household like it was my own... Very troubling to adapt even for a weekend stay..
Séjour de 3 nuits en septembre 2020
Réponse de Management le 24 sept. 2020
Thanks for staying with us !

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
Réponse de Management le 4 août 2020
Thanks for staying with us!

8/10 Bien

Frances

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2020
Réponse de Management le 6 juin 2020
Thanks for staying with us!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en mai 2020
Réponse de Management le 6 juin 2020
Thanks for staying with us!

2/10 Horrible

Joseph

Séjour de 5 nuits en avril 2020
Réponse de Management le 6 juin 2020
Thanks for staying with us!

4/10 Médiocre

Deborah, Syracuse, NY

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
I liked the location and the extra measures to keep things sanitized.
Séjour de 3 nuits en avril 2020
Réponse de Management le 14 avr. 2020
Thanks for staying with us!

8/10 Bien

Timothy

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Management le 14 avr. 2020
Thanks for staying with us!

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The floors in the hall were FILTHY ! The room smelt of stale smoke.
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Mary le 31 mars 2020
Thank you for choosing to stay with us.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Mary le 31 mars 2020
Thank you for choosing to stay with us.

10/10 Excellent

Darrell

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Tammy le 7 mars 2020
Thank you for staying with, so happy that we meet your expectations.

2/10 Horrible

Arnold

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Tammy le 10 mars 2020
Thank you for staying with us.

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Management le 25 déc. 2019
Thanks for staying with us!

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
.!. .!..!..!..!..!..!..!..!..!..!..!..!..!..!..!..!..!..!..!..!..!..!..!..!..!..!..!..!..!..!..!..!..!..!.
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Management le 26 nov. 2019
Thanks for staying with us!

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Get better
The hotel was dirty: heavy and patent stains on the carpet in the hallway, in my room, and through the hotel. The low lighting in my room hide some of these defects, but not all. The hours the lobby is open needs to be extended. I wanted to check out early, say 6:30 am, but had to wait until at least 9:00 am. And there was not a microwave in the entire hotel!!!! Surely you can afford a microwave???
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Management le 18 juin 2019
Thanks for staying with us!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
When an accident on I 40 delayed my arrival the manager the next day erased my reservation. I was not charged. I did stay else where because the doors closed before I got there.
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Management le 18 juin 2019
Thanks for staying with us!

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de General Manager le 8 mai 2019
Receiving and listening to customer input is key in providing you with the best possible customer service. The Siegel Select in Albuquerque thanks you for your feedback. We are sorry to hear that your experience with us was less than perfect.Since we are unable to understand what actually went wrong with your stay we request you if you can specify what was not as per your expectations so we can address that area or If there is anything else you would like us to know to improve on your next experience with us, please feel free to leave us additional comments. Again thank you for staying with us. We hope to provide you with the best hospitality on your next stay with us. Sincerely,

8/10 Bien

Jamal

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
The stay
It was iight
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de General Manager le 24 avr. 2019
Thank you for staying with us.

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
When we arrived, the concierge was in no hurry to help us and even went so far as to ignore the person in the wheelchair that was struggling with opening the door. I was the one who walked over and assisted the man. I watched her ignore the ringing phone and then watched both counter people not know who had spoken to the man (after he called back a 3rd time) who was looking to make a reservation. They then couldn’t tell him if they even had rooms available and told him they didn’t take reservations for rooms and to just come in tomorrow to check in person. When we finally checked into our room, we found hair in the bed, an animal cracker on the bathroom floor, and a cut going across the tv screen. The on and off button were the only buttons on the remote that worked so the volume and channel remained the same during our stay. The hallway carpets were filthy and several homeless people were loitering in the parking lot. This area is conveniently located near the highway but does not feel like a safe location. Even for the price, this place is not worth the stay.
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de General Manager le 25 mars 2019
We apologize for the inconvenience and we will address this issue.

10/10 Excellent

Jamal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stanton
It was iight
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Management le 10 mars 2019
Thank you so much for staying with us!

10/10 Excellent

Jamal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Staycation
It was iight
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Management le 10 mars 2019
Thank you so much for staying with us!

10/10 Excellent

Jamal

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Staycation
It was iight
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Management le 10 mars 2019
Thank you so much for staying with us!

8/10 Bien

Gavriel

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Management le 7 janv. 2019
Thanks for staying with us!

10/10 Excellent

Adam, Albuquerque nm

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice clean lots of room i enjoyef my stsy berh
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Management le 26 nov. 2018
Thanks for staying with us!

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Management le 19 nov. 2018
Thanks for staying with us!

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de Management le 14 oct. 2018
Thank you for staying with us!

2/10 Horrible

Ashley

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de General Manager le 3 juil. 2018
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. We will try our levels best to make your stay comfortable with us.

8/10 Bien

Donna

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice
The hotel is remodeling. Our room was good. The neighbor is not so much. A lot of begging for money outside the hotel. I found it strange that the lobby is closed, doors locked, between 10 pm and 8 am. There was a number to call is something is needed. The outside doors on the side of the building were left unlocked all night. If those get fixed... it will be a nice place.
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de General Manager le 27 juin 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback. We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

8/10 Bien

Josh, Albuqurque

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Its nice to go to a resonably priced hotel and not be surrounded by hookers and drug dealers. We were surprised how quiet it was and how friendly the staff was as well. They also have around the clock security so my girlfriend and myself felt safe knowing that our car wasnt going to get broken into or when we left our room we wouldnt be bombarded by pan handlers and hookers. We stayed at every motel 6 in albuqurque and they wete all over run with hookers,junkies,pimps and drug dealers. Motel 6 was a nightmare compared to siegal. I would highly reccomend staying there.
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de General Manager le 20 juin 2018
Thank You for staying with us. We appreciate your feedback. We try our best to keep our hotel as per the expectations of our guest and treat our guest like family. Thank you for your business.