Avis sur Henann Regency Resort & Spa
Henann Regency Resort & Spa
Beachfront, Station 2, Boracay Island, Western Visayas
Avis
8,2
Très bien
8,2/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
19 mars 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en mars 2020
Réponse de Ma.Fe Algarme/ Reservation-Iloilo le 23 mars 2020
As much as we would like to assist you in this matter, I am afraid we can't. Since booking was made through a third party, we are not authorized to change, cancel or amend bookings coursed through them. Their policy should be the one implemented and we have to follow that. Kindly address your concern to them directly.
10/10 Excellent
Ralph
15 oct. 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top
Ralph
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Ma. Fe Algarme/ Reservation-Iloilo le 16 oct. 2019
Thank you for the excellent rating. We highly appreciate your positive comments about our location. It will be our pleasure and privilege to have you back again soon for yet another memorable stay!
2/10 Horrible
Mehdi, Montr/al
9 janv. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worst service ever
Mehdi
Séjour de 6 nuits en décembre 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
regis, paris
6 sept. 2015
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
bon hotel pour sejourner sur Boracay
regis
10/10 Excellent
GARY
Voyage en couple
12 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
GARY
Séjour de 2 nuits en août 2022
10/10 Excellent
GLADY
Voyage en famille avec de jeunes enfants
12 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
GLADY
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
22 juil. 2021
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 16 nuits en juillet 2021
Réponse de Ma. Fe Algarme/Reservation-Iloilo le 3 août 2021
We would like to thank you for sparing time to rate us.
10/10 Excellent
Mitos
Voyage en famille
14 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mitos
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Ma. Fe Algarme/Reservation-Iloilo le 14 mai 2021
Thank you.
10/10 Excellent
ChriseldaKrystal Villaber
Voyage en famille
8 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ChriseldaKrystal Villaber
Séjour de 2 nuits en mars 2021
Réponse de Ma. Fe Algarme/Reservation-Iloilo le 28 avr. 2021
Thank you for the high rating
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
28 févr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2021
Réponse de Ma. Fe Algarme/Reservation-Iloilo le 2 mars 2021
Thank you for the high rating.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
20 févr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2021
Réponse de Ma. Fe Algarme/Reservation-Iloilo le 22 févr. 2021
Thank you for the high rating.
8/10 Bien
Alexander
Voyage en famille
22 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexander
Séjour de 4 nuits en janvier 2021
Réponse de Ma. Fe Algarme/Reservation-Iloilo le 22 janv. 2021
Thank you very much for an high rating! There is nothing more fulfilling than to hear that we are able to deliver a notable service to our guests.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
1 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/Reservation-Iloilo le 2 janv. 2021
Please understand that due to health & safety reason, we need to control & monitor the number of person inside the gym at a time so management has decided not to include the use of fitness center in our room charge. We hope this experience does not generalize your impression with us and hope you reconsider us again in the future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
27 déc. 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
christmas at hennan
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/Reservation-Iloilo le 2 janv. 2021
Thank you very much and We do hope that you will consider us again on your next visit in the island.
8/10 Bien
Antonio
2 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Antonio
Séjour de 2 nuits en novembre 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/Reservation-Iloilo le 2 janv. 2021
Thank you. Your valuable feedback is essential in our continuous efforts to improve our service standards and facilities. Rest assured that this concern will be forwarded to our management. I hope these do not generalize your impression with us and I hope that you will reconsider us again in the future.
10/10 Excellent
Pablo
Voyage en famille, Voyage d’affaires
24 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice place to stay
Pablo
Séjour de 2 nuits en novembre 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/Reservation-Iloilo le 27 nov. 2020
Your comments made us more inspired to continue with our strong commitment to deliver topnotch service to all guests.
Sir, thank you very much and we definitely look forward to welcoming you back here at Henann Regency Resort & Spa in a not too distant future.
6/10 Satisfaisant
D, San Francisco
Voyage en couple
20 août 2020
Les points forts : Propreté
D
Séjour de 2 nuits en mars 2020
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
17 août 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 11 nuits en août 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/Reservation-Iloilo le 20 août 2020
Thank you for your rating.We hope that you reconsider us again in the future.
10/10 Excellent
Kyl
Voyage en famille
1 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kyl
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/Reservation-Iloilo le 7 août 2020
Thank you for your high rating.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 mai 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Awsome
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/Reservation-Iloilo le 5 juin 2020
Thank you for the high rating.
8/10 Bien
Junnel
27 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
amazing ( Palm Beach)
Junnel
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/Reservation-Iloilo le 27 mars 2020
Thank you for sharing this review about your recent stay, we are happy to hear that you had an overall positive experience at HENANN. Our constant goal is to create memorable hotel experiences for our guests and we are delighted to learn that you enjoyed the helpful and accommodating service and hospitality by our team.
We appreciate your time in sharing this review and look forward to welcoming you back during your next visit to Boracay.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
21 mars 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/ Reservation-Iloilo le 23 mars 2020
Thank you for sharing your comments. We are disappointed to hear that your recent stay was not up to expectations and would like to extend our most sincere apologies for the inconveniences that this has caused. Hope these do not generalize your impression with us and hope to reconsider us again in the future.
8/10 Bien
David
Voyage en famille
21 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 5 nuits en mars 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/Reservation-Iloilo le 23 mars 2020
Thank you for your rating.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
19 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/Reservation-Iloilo le 23 mars 2020
We are very disappointed to know that of your experience with us was not up to your expectations.We hope you will give us another opportunity to recover your impression of us.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en mars 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/Reservation-Iloilo le 17 mars 2020
Thank you for your high rating.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
16 mars 2020
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/Reservation-Iloilo le 16 mars 2020
Thank you for the rating.
6/10 Satisfaisant
Aleksandra
Voyage en groupe
12 mars 2020
Les points forts : Propreté
Не самый лучший отель
Aleksandra
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/ Reservation-Iloilo le 16 mars 2020
Thank you so much for the honest and detailed review about your recent stay with us. It is only through feedback such as yours that we are able to maintain and indeed, where necessary, improve upon the service that we provide to our valued guests. We are disappointed to hear that some parts of your recent stay was not up to expectations and would like to extend our most sincere apologies for the inconveniences that this has caused. Rest assured that the points you have raised regarding our air-conditioner are being addressed and dealt with accordingly.
On a lighter note, we do appreciate that your kind comments with regards to our prime location, amenities, dining experience and friendly accommodating staff. These comments give us much inspiration.
Once again, we extend our apologies for the inconveniences and hope these do not generalize your impression with us and hope to reconsider us again in the future.
10/10 Excellent
Paul
Voyage en famille
9 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hennan Regency is a Gem!
Paul
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/ Reservation-Iloilo le 10 mars 2020
We are greatly pleased to learn that you had an overall positive experience and enjoyed the accessibility of our location and the dining experience at Sea Breeze. Your review validates our strong commitment to improving and maintaining our brand, as well as our priority to satisfy our valued guests.We hope to accommodate you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
9 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/Reservation-Iloilo le 10 mars 2020
Thank you so much for the review about your recent stay with us. It is only through feedback such as yours that we are able to maintain and indeed, where necessary, improve upon the service that we provide to our valued guests.
Our housekeeping team ensures that all rooms are with spot-free quality even during make-up room service and we apologize if there have been shortcomings. Have you reported this case to any resort staff? Everything could have been arranged to your liking. Nonetheless, we hope this experience does not generalize your impression with us and hope you reconsider us again in the future.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
7 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 9 nuits en février 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/ Reservation-Iloilo le 9 mars 2020
Thank you for your high rating. Our constant goal is to create memorable hotel experiences for our guests and we are delighted to learn that you enjoyed the helpful and accommodating service and hospitality by our team.
8/10 Bien
jess
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 mars 2020
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
jess
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/ Reservation-Iloilo le 4 mars 2020
We appreciate the time you spared writing this review. We are delighted to know that you appreciate our location & enjoyed our buffet breakfast.
As for the amenities, standard set-up is for 2 people only but you can always call our housekeeping for additional toiletries.
The hotel has a priority in regards to cleanliness especially issues such as insects and we assure you that the Management has addressed and raised this concern accordingly. Our Housekeeping Team is equipped with all the necessary tools to make sure the cleanliness of the rooms exceed guest expectations. Have you reported this directly with the resort staff?
We hope this experience does not generalize your impression with us and hope you reconsider us again in the future. We will be happy to have you back and guarantee your next stay better.
2/10 Horrible
Margaret
Voyage en groupe
2 mars 2020
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Check in nightmare
Margaret
Séjour de 7 nuits en février 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/ Reservation-Iloilo le 2 mars 2020
Sincerest apology for your inconvenience upon check-in. May I ask what room type did you booked? Our room type with 2 bedrooms are Family, Presidential or Royal Suite only. As for your requests, please understand that these are still subject to availability upon arrival but rest assured that these are highly prioritized. Have you reported this concern directly with the resort staff? Everything could have been arranged to your liking. Nonetheless, we hope this experience does not generalize your impression with us and hope you reconsider us again in the future.
10/10 Excellent
Vladi, Frankfurt
Voyage en couple
1 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vladi
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/ Reservation-Iloilo le 2 mars 2020
Thank you for sharing this review about your recent stay, we are happy to hear that you had an overall positive experience and enjoyed the convenience of our location. Our constant goal is to create memorable hotel experiences for our guests and we are delighted to learn that you enjoyed the helpful and accommodating service and hospitality by our team.
We appreciate your time in sharing this review and look forward to welcoming you back during your next visit to Boracay.
10/10 Excellent
Hazel, San Diego, CA
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
1 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hazel
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/ Reservation-Iloilo le 2 mars 2020
Thank you for taking your time to write this generous review of us. We are delighted that you had an overall positive experience and enjoyed our Family Room.
Providing excellent service is at the core of our service commitment to our guests. Please be assured that we will pass on your kind words to the rest of the team and hope to welcome back you in the near future.
2/10 Horrible
KYEONG-MIN
28 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
KYEONG-MIN
Séjour de 4 nuits en février 2020
4/10 Médiocre
Rolando, Sydney Australia
Voyage en groupe, Voyage en couple
28 févr. 2020
Les points faibles : Propreté
Rolando
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/Reservation-Iloilo le 29 févr. 2020
Dear Valued Guest,
Greetings from Henann Regency Resort & Spa!
Thank you for staying with us and for your feedback on your recent stay. I would like to sincerely apologize for having failed to meet your expectations. Our staff, especially our Front line Associates are trained to provide the highest quality of service to our guests and are often encouraged to extend extra mile to make our guest's stay memorable. Have you reported this concern directly with the resort staff?
With regard to the welcome drink, we do try to serve welcome drinks to all guests who are in queue for check-in but if the wait staff could not serve the drinks, we give coupons instead, regardless of nationality.
We hope this experience does not generalize your impression with us and hope you reconsider us again in the future. May you change your mind, we will be happy to have you back and guarantee your next stay better.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe, Voyage en couple
26 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/Reservation-Iloilo le 26 févr. 2020
Unfortunately, some of the rooms and areas in the resort will show age at this time and this is because we have been a long standing establishment for luxury accommodation. We are in fact upgrading our furniture and fixtures to meet today's standards and exceed expectations in terms of comfortability and luxury, most especially in terms of customer service. We do hope to see you here in the hotel again on your next visit in the island! Thank you again for your patronage!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 févr. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/ Reservation-Iloilol le 26 févr. 2020
Thank you for your rating.
10/10 Excellent
manho
Voyage en famille
25 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
보라카이 최고의 자리ㅡ
manho
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/ Reservation-Iloilo le 27 févr. 2020
Our service is what we pride ourselves on and nothing makes us happier than to hear that our guests are truly satisfied. We will definitely send your kudos the whole team for encouragement. It’d be our pleasure to welcome you back again at Henann Regency. Cheers!
2/10 Horrible
James
24 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Terrible experience and customer service
James
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/ Reservation-Iloilo le 26 févr. 2020
We understand the situation. As much as we would like to assist you in this matter, I am afraid we can't. Since booking was made through a third party, we are not authorized to change, cancel or amend bookings coursed through them. Their policy should be the one implemented and we have to follow that. Anyway, have you submitted any relevant documents prior to your booking dates so we can consider your request?
2/10 Horrible
Seunghyun
Voyage d’affaires
24 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
무책임합니다.
Seunghyun
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/ Reservation-Iloilo le 26 févr. 2020
You may submit any relevant documents like flight cancellation certificate from the airline or passport copy (If you are traveler from China, Macau & Hong Kong) to consider your request.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great place for family, stress free
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/ Reservation-Iloilo le 24 févr. 2020
We are thrilled with your very high rating and glowing recommendation. It is always a pleasure to read comments of satisfaction from our guests. Our top priority is to ensure our valued guests have the most pleasant and comfortable stay during their time with us and we are pleased to know that our team has exceeded this goal. Thank you for giving such high remarks on our location & staffs. Rest assured that your comments will be shared with the entire team for further encouragement. It was a pleasure to have you with us, and we hope to accommodate you again soon.
8/10 Bien
James
21 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
James
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/ Reservation-Iloilo le 24 févr. 2020
Thank you for the high rating.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
17 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/Reservation-Iloilo le 18 févr. 2020
Thank you for your time to rate us. We definitely look forward to welcoming you back here at Henann Regency Resort & Spa in a not too distant future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/ Reservation-Iloilo le 14 févr. 2020
Thanks for the good rating and we look forward to welcoming you back during your next visit to Boracay.
10/10 Excellent
HO
Voyage en groupe
13 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HO
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/Resrevation-Iloilo le 15 févr. 2020
Thank you for the high rating.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
10 févr. 2020
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/Reservation-Iloilo le 11 févr. 2020
Please note that our top priority is to ensure our valued guests have the most pleasant and comfortable stay during their time with us. We are sad to know that your recent stay with us was not up to your expectations. Hope it will not generalize your impression with us and hope you will still reconsider us again in the future.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
6 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Ma. Fe Algarme/ Reservation-Iloilo le 7 févr. 2020
We would like to thank you for sparing time to write us a review. Unfortunately, some of the rooms and areas in the resort will show age at this time and this is because we have been a long standing establishment for luxury accommodation. We are in fact upgrading our furniture and fixtures to meet today's standards and exceed expectations in terms of comfortability and luxury.