Avis sur Travelodge by Wyndham Wytheville
Travelodge by Wyndham Wytheville
140 Lithia Rd, Wytheville, VA
Avis
8,4
Très bien
8,4/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
22 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Lori le 23 oct. 2022
Thank you so much
8/10 Bien
Leonard
2 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leonard
Séjour de 1 nuit en mars 2022
10/10 Excellent
Danielle
26 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbe
Danielle
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Guest Service le 11 avr. 2022
Thank you for your feedback and stay! We continue to improve our service as our first priority.
10/10 Excellent
Daniel
Voyage d’affaires
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
David
Voyage en famille
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM,Sanket P. le 27 mars 2024
Thank you for your stay and feedback. We will address the issue. We didn't have any complaints on the ice machine from any other guest that we could resolve at the time. We did lots of updates last year you can relocate the old and new pictures from the guests' who took them during their stay. We are old but provide the same service as other big brand does at affordable prices.
8/10 Bien
Sheila
Voyage en couple
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sheila
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM,Sanket P. le 27 mars 2024
Thank you for your review and stay. Not all rooms are required to have grab bars as we do have a couple of rooms with handicapped accessible rooms which you may able to request or call the front desk for availability.
4/10 Médiocre
Monika
Voyage en famille avec de jeunes enfants
26 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Monika
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Lori le 27 mars 2024
We do apologize for this and as soon as it was brought to my attention I moved you to an upgraded 200.00-a-night suite to try and correct this misfortune.We can not control some matters but we did our best to make the remainder of your stay pleasant. Again, we are sorry and best wishes to you.
8/10 Bien
Barbara
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Barbara
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM,Sanket P. le 27 mars 2024
Thank you for your stay and feedback. Sorry for any inconvenience of the 50 security hold amount and pet fee. Yes, we have been doing this for a long time without any issues as most of the hotels do it too. As pet fees go, please check, the Expedia's hotel policy states that pet fees may apply or have a fee amount. If you booked through our brand website it does state that. Also, every hotel operates differently based on their needs, and updating the policies best suits them to protect their assets and damages.
4/10 Médiocre
Mike
24 mars 2024
Mike
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Lori le 27 mars 2024
We apologize for this. It has been taken care of
6/10 Satisfaisant
Rebecca
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Rebecca
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Lori le 27 mars 2024
We were unaware of some of these complaints. We were not informed during your stay.We do apologize.
10/10 Excellent
Amy
Voyage en couple
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de LP le 19 mars 2024
We appreciate your review
4/10 Médiocre
Gary
Voyage en famille
18 mars 2024
Gary
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM,Sanket P. le 18 mars 2024
Thank you for your stay and feedback. We are so sorry that happened which is not our policy. It might be a misunderstanding for the housekeeping as they thought you were checking out from the room if there was nothing left in the room. We don't strip the beds if guests' belongings are still in the room. It is not our standard to strip any occupied rooms and housekeeping does get a list in the morning. Again we will address the issue to prevent it in the future.
10/10 Excellent
Nicholas
Voyage en couple
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicholas
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Lori le 16 mars 2024
Thank you so much
10/10 Excellent
Michael
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Lori le 12 mars 2024
Thank you so much for your review
4/10 Médiocre
Summer
12 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Summer
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Lori le 13 mars 2024
Thank you for your review
6/10 Satisfaisant
Linda, BROOKVILLE
12 mars 2024
Les points forts : Propreté
Linda
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Lori le 13 mars 2024
Thank you for your review
10/10 Excellent
Debra
Voyage en couple
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Debra
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Lori le 11 mars 2024
Thank you for the review. We are glad you enjoy the complimentary breakfast offered with your stay.
8/10 Bien
Francyne
9 mars 2024
Les points forts : Propreté
Francyne
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de LP le 10 mars 2024
We are sorry you thought it was dated, we just recently remodeled our whole property.We are glad that you chose us for your stay.
10/10 Excellent
cvengros
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
cvengros
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Lori le 9 mars 2024
Thank you so much!
8/10 Bien
Nancy
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de LP le 9 mars 2024
We apologize for the room. If made with Expedia that was something made on their end.Did you let us know when you arrived in your room? If at all possible we would have tried to give you the room that would have been what you were hoping for.We hope other than that issue you enjoyed your stay.
6/10 Satisfaisant
MARY
3 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
MARY
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk le 4 mars 2024
Hello Mary,Thank you for being a Travelodge customer, we appreciate your business
2/10 Horrible
Randall
27 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Randall
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de GM,Sanket P. le 28 févr. 2024
Thank you for your review and feedback. Sorry that our heat wasn't ON when you arrived. We don't keep our A/C unit ON as we opt-in for green energy. Our heater does work and heat the room. Please remember when the weather is very cold it will distract the unit as it was freezing temperature during January month. Our front desk staff is always there to assist when you need help or have any issues.
10/10 Excellent
Diane
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Diane
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Lori le 25 févr. 2024
Thank you for your time in leaving us a review
10/10 Excellent
Roger
Voyage en famille
24 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roger
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 24 févr. 2024
We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us, we appreciate your business and we look forward to booking your next stay with us, Thank you.
4/10 Médiocre
lenna
22 févr. 2024
Les points faibles : Équipements
lenna
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM,Sanket P. le 22 févr. 2024
Thank you for your stay and feedback. When it comes to 3rd party bookings, sometimes 3rd party websites and brand websites are not connected or have an issue that's the reason we didn't receive your reservation through the 3rd party booking. You didn't prepay your reservation through a third party. Therefore, your card wasn't charged. Our front desk tried explaining to you regarding that issue. Secondly, please see the hotel policies for the pet fee and others under the policies tab on the 3rd parties websites that state the fees. Our breakfast was between 6 am and 9 am. Coffee is available all day. Sorry that you missed the breakfast or didn't meet the standards of items you are looking for. Our hotel staff is always there to assist the guests when needed. Sorry again for not being able to find the reservation that you booked thru 3rd party website. It's not always in the hotel's hands when a reservation does connect from one server to another.
10/10 Excellent
Mike
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 22 févr. 2024
Thank you for taking time to leave a review and rating us 5 out of 5! We appreciate your business!
10/10 Excellent
Mickey
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mickey
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Lori le 27 févr. 2024
Thank you so much for your review.
10/10 Excellent
Mark
Voyage en couple
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Mark
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 20 févr. 2024
Thank you for taking time to rate us and leave a review, we appreciate your business!
8/10 Bien
Ron
Voyage en couple
19 févr. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ron
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 20 févr. 2024
Thank you for leaving a review, we appreciate your business!
10/10 Excellent
Anne
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anne
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 20 févr. 2024
Thank you for rating us 5 out of 5. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Karlie
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karlie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 17 févr. 2024
We're so glad that you enjoyed your stay with us! We are excited to book your next stay with us!
10/10 Excellent
Glenn
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Glenn
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 17 févr. 2024
Thank you for rating us 5 out of 5! We're glad to hear you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon!
10/10 Excellent
LISA
Voyage en couple
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LISA
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 17 févr. 2024
Thank you for rating us 5 out of 5! We're pleased to hear that you had a nice stay with us and we want you to know that we value and appreciate each of our guests! Thank you!
10/10 Excellent
Russell
16 févr. 2024
Russell
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de LP le 21 mars 2024
Thank you so much
10/10 Excellent
Marilyn
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marilyn
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 16 févr. 2024
We're pleased to hear that we could make your stay as comfortable as possible!
8/10 Bien
Ronald
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronald
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 16 févr. 2024
Thank you for rating us 4 out of 5!
10/10 Excellent
Juliette
Voyage en famille
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juliette
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 16 févr. 2024
We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us! We look forward to booking your next stay with us!
10/10 Excellent
Mark
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 16 févr. 2024
Thank you for rating us 5 out of 5!
8/10 Bien
Susan
11 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Susan
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 16 févr. 2024
Thank you for rating us 4 out of 5!
8/10 Bien
Kyle
Voyage en couple
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kyle
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 17 févr. 2024
Thank you for your rating and for taking time to leave a review for us as well. We appreciate each and everyone of our guests and take all feedback very seriously to ensure the best guest experience possible. We look forward to seeing you again soon!
10/10 Excellent
Sheryl
Voyage en famille
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sheryl
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sanket P. le 13 févr. 2024
Thank you for your loyalty and for staying here again with the same great experience.
8/10 Bien
GERARD
8 févr. 2024
GERARD
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Lori le 10 févr. 2024
Thank you so much
8/10 Bien
Janet
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Janet
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Desk le 8 févr. 2024
Thank you for leaving a review! We are happy to hear that you enjoyed your stay with us!
10/10 Excellent
Darwin, LANCASTER
Voyage en couple
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Darwin
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Lori le 3 févr. 2024
Thank you so much
6/10 Satisfaisant
Dave
Voyage en couple
2 févr. 2024
Dave
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Lori le 3 févr. 2024
Thank you for review
10/10 Excellent
Anne
1 févr. 2024
Les points forts : Équipements
Anne
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Lori le 3 févr. 2024
Thank you very much
4/10 Médiocre
Boyd
1 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Boyd
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Lori le 3 févr. 2024
Thank you for review
8/10 Bien
Layla Rayne
30 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Layla Rayne
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 31 janv. 2024
We're pleased to hear that you enjoyed your stay with us! Thank you for rating us 4 out of 5 also! We look forward to booking your next stay with us again soon.
10/10 Excellent
Robert
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 31 janv. 2024
Thank you for rating us 5 out of 5! We appreciate your business and can't wait to book your next stay with us!
10/10 Excellent
Kenneth
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kenneth
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Desk le 27 janv. 2024
Thank you for rating us a 5 out of 5! We appreciate your business and look forward to accommodating your next stay with us!