Les notes se basent sur un nombre total de 693 avis vérifiés

Ils ont payé. Ils ont séjourné. Nous avons vérifié.
4,4 sur 5
Recommandé par 96 % des clients
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Services et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 Conditions de l'hôtel
Ils ont payé. Ils ont séjourné.
Nous avons vérifié.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Publié le 4 mai 2015
Les + : Large modern room. Good breakfast & dinner.
Situation : Enjoyed being in a neighborhood away from the crowds, but did not like having to take two crowded vaporettos with luggage to and from the airport.
Lovely, modern hotel..Beautiful walk into town along the water.
4 sur 5
Recommandé
pour Couples
par un voyageur vérifiéde UK

Staff were amazing and always willing to help.

Publié le 28 avr. 2015
Les + : The staff.
Les - : Thicker walls.
Situation : Great location, you have the peace and quiet of being away from the centre but are only 5mins on the water bus from St Mark's Square.
The staff were amazing and always willing to help. They even made us a breakfast to go on the morning of check out as we had to leave at 4:30am. Rooms were always clean with new towels everyday. Only down side was the walls were paper thin, however most people were conscious of this and people tended to keep the noise down. They also put on a free excursion to the glass factory. You are taken in a private water taxi which takes about 10-15mins and you don't have to pay. It was amazing, although the tour doesn't last that long and you only have a one way transfer, I would still recommend this!
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifiéde Bolton, England

Venice with a Spring in her step.

Publié le 26 avr. 2015
Les + : We like the location which is quiet and spacious. And the facilities fulfil our needs.
Situation : Children's play area in the Park. The Biennial Park with statues. Extensive promenade for walking or running. Boat or Liner watching.
Spring is a great time of year to visit Venice and the from our experience the location of the Hotel St' Elena can't be bettered. One stop on the Vaparetto to the Lido and two stops to St Marks Square. Alternatively, a lovely walk through the Park or along the Promenade to the centre. The Hotel was once a Monastery and has been designed with modern interiors. The bedrooms are very clean and well maintained, as are all the other spaces in the hotel. The breakfast is very good with an extensive selection of food and drinks. Finally the Staff are very nice to converse with, and are both knowledgeable and helpful.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifiéde La Garenne Colombes

A RECOMMENDER

Publié le 24 avr. 2015
Les + : L'emplacement ( au calme) , le service , le petit déjeuné (très copieux), grande chambre pour 3 adultes, parle français
Les - : Aucun
Situation : Retiré de la cohue de la place St Marc et à 30 mn à pied du centre, situé à proximité d'un square. Super !
Nous avons passé 4 nuits dans cet hôtel. Nous y retournerons volontiers.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifiéde Nrw

Schön und ruhig gelegen.

Publié le 22 avr. 2015
Dank der Wasserbusse, die rund um die Uhr fahren, ist die Innenstadt immer sehr gut erreichbar.
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifiéde Berlin

Gutes Hotel, in ruhiger Lage, sehr gutes Frühstück

Publié le 22 avr. 2015
Les + : Das Frühstück und die Lage.
Les - : Ja , die Klimaanlagen und der Gestank von unserem Zimmer 220, wenn man die Fenster öffnet.
Situation : Das Hoten ist in Sant Elena, vor der Nase hat man sehr viele Sportmöglichkeiten, es ist sehr grün und man kann in 15 Gehminuten am Markusplatz sein.
Wir waren 4 tage in Venedig und haben es genossen, in ruhiger Lage mit tollem Frühstück und guten Zimmer zu schlafen.Besonders gut hat us gefallen, dass es auch Soja Milch ind glutenfreie Produkte gab. Eine sache hat uns gestört, das Zimmer war zu diser Jahreszeit sehr warm und leider stank es beim öffnen des Fensters stark nach Kanalisation. Wir würden jedoch , das Hotel immer wieder buchen.
Commentaire laissé par : Direction de l'hôtel
28 avr. 2015 par paola.derrigo@hnh.it, Direction de l'hôtel
Dear Guest, thank you for taking the time to write a review on our BEST WESTERN PREMIER Hotel Sant’Elena on Hotels.com. Your opinion is very important for us. We are happy you enjoyed the location of our home and the design of out rooms. We are also pleased to know you appreciated our gluten free products. We would like to apologize if the room temperature was not comfortable for you. In the middle seasons, it is very hard to find the perfect temperature to satisfy all our guests. Nevertheless, we are working to turn on the air conditioning system as soon as possible. Thank you for choosing our home for your stay in Venice. We are waiting to welcome you once more. Sincerely, Paola D'Errigo Customer Care Supervisor BEST WESTERN PREMIER Hotel Sant'Elena
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifiéde Essex uk

Perfect hotel at a great location

Publié le 19 avr. 2015
Hotel is in a perfect place just outside of city centre only 5 mins away on the water bus with easy access no bridges to tackle .The breakfast was lovely rooms are spacious and clean staff were lovely and friendly .
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Extremely friendly staff, excellent allround

Publié le 17 avr. 2015
Excellent facilities with very friendly and cooperative staff.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifiéde Ludwigsburg

Publié le 14 avr. 2015
Schoenes Hotel mit einem fantastischen Fruehstuecksbueffet Grosse Zimmer und sehr nettes Personal
3 sur 5
Recommandé
pour Couples
par un voyageur vérifiéde wien

ruhiges hotel in Venedig Wohnbezirk

Publié le 13 avr. 2015
Les + : Ruhige Lage, Espresso und Prosecco zum Frühstück
Les - : Der Garderobekasten ist für 2 Personen zu klein. Das Rezeptionspersonal sollte auf mehr Entgegenkommen und Service geschult werden.
Situation : Es befindet sich in einem Wohnbezirk von Venedig Station Sant Elena und man kann spazieren gehen oder Joggen.
Das Personal beim Frühstück und Bar abends war sehr nett und freundlich. sonst unpersönlich, trampling und nicht hilfsbereit - wollte eine Ansichtskarte an der Rezeption aufgeben - man hat mich zu einem Kiosk geschickt!Das an der Rezeption empfohlene Restaurant war durchschnittlich, teuer und unfreundlich.Das Zimmerpflegepersonal war zwar sauber aber unsensibel und trampling - den ganzen Vormittag haben die Zimmertüren geknallt! Der Innenhof ist auch nett und ruhig. Es gibt de facto keine Lobby und auch keine österr-bzw.deutschen Zeitungen. Das Preis- Leistungs-Verhältniß passt nicht. Die Leistungen sind unter dem eines 4 Sterne Hotels. Unser Sohn war mit und bekam kein Einzelzimmer, sondern wir mussten ein Doppelbettzimmer mit Frühstück für 2 bezahlen, obwohl unser Sohn nicht gefrühstückt hatte.