Avis
8,4
Très bien
8,6/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
24 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de hotel Portos le 9 janv. 2023
Dear GuestThank you very much for your kind feedback. I am glad that your stay ran as expected. We kindly invite to our hotel next time.Regards, hotel Portos team
8/10 Bien
Philippe
Voyage d’affaires
10 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Philippe
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Marta Bogusławska le 2 déc. 2019
Dear Philippe,
thank you for choosing Hotel Portos and for your opinion. I hope, that we will have a pleasure to host you in a future.
With kind regards Marta Bogusławska, Deputy Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
12 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Marta Bogusławska le 1 août 2019
Dear Guest,
Thank you for leaving an opinion - we always try to do everything in our best to meet your expectations. I hope we get a chance to erase the bad taste. We cordially invite you to our hotel.
8/10 Bien
Laure
15 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel à proximité de l’aeroport
Laure
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Marta Bogusławska le 17 mars 2019
Dear Laure,
thank you for choosing Hotel Portos and for your opinion. I hope, that we will have a pleasure to host you in a future.
With kind regards Marta Bogusławska, Deputy Manager
8/10 Bien
OLIVIER
Voyage en couple
12 mars 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
OLIVIER
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Marta Bogusławska le 17 mars 2019
Dear Olivier, thank you for such wonderful recommendation! I'm very happy, that you enjoyed your stay in Hotel Portos Hope to see you again in a future.
With kind regards - Marta Bogusławska, Deputy Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 nov. 2018
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en novembre 2018
Réponse de Marta Bogusławska le 1 déc. 2018
Dear Guest,
thank you for choosing Hotel Portos and for your opinion. I hope, that we will have a pleasure to host you in a future.
With kind regards Marta Bogusławska, Deputy Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
29 oct. 2018
Bien pour une nuit.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Marta Bogusławska le 6 nov. 2018
Dear Guest,
Thank you for your opinion regarding your recent stay at our property.
On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.
I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
With regards
10/10 Excellent
Lucien
2 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lucien
Séjour de 4 nuits en septembre 2018
Réponse de Marta Bogusławska le 7 oct. 2018
Dear Lucien,
I'm glad, that you enjoyed your stay and I hope, that we will have a pleasure to host you in a future.
With kind regards
Marta Bogusławska, Deputy Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Marta Bogusławska le 3 avr. 2018
Dear Guest, thank you for choosing Best Western Hotel Portos and for your opinion. I hope, that we will have a pleasure to host you in a future.
With kind regards Marta Bogusławska, FO manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Dear Guest, we are very happy, that you choose Best Western Hotel Portos.
I'm glad, that we meet your expectations and you spend nice time in our hotel.
Hope to see you again in a future!
With kind regards Marta Bogusławska, FO manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hôtel simple et sympa
Voyageur vérifié
Réponse de Marta Bogusławska le 20 avr. 2017
Dear Guest,
thank You so much for so nice opinion! It's very important for us, that your stay meet your expectations.
I hope that we will have a pleasure to host you again
With kind regards
Marta Bogusławska, FO manager
8/10 Bien
Julien, Arles
9 janv. 2016
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel propre et pratique.
Julien
8/10 Bien
parviz, Paris
27 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
parviz
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
8 juil. 2013
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
8/10 Bien
mp, Bucharest
23 avr. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
nice but far!
mp
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 mars 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Nicolas, Paris
22 sept. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
RAS
Nicolas
10/10 Excellent
Tatsiana
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tatsiana
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Bartosz
2 janv. 2024
Bartosz
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Mathanaraj
Voyage en groupe
21 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mathanaraj
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Elzbieta
30 nov. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Elzbieta
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Marcelo Pintado and Natalia
1 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcelo Pintado and Natalia
6/10 Satisfaisant
John
Voyage en famille
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
John
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
CO LTD
Voyage d’affaires
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
베스트 웨스턴 호텔 포르토스 후기!
CO LTD
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
2/10 Horrible
Krishnapura
8 oct. 2023
Krishnapura
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Tausif
25 sept. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Tausif
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de hotel Portos le 5 oct. 2023
Dear GuestThank you very much for your kind feedback. I am glad that your stay ran as expected. We kindly invite to our hotel next time.Best regards, hotel Portos team
8/10 Bien
Dan
21 sept. 2023
Dan
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de hotel Portos le 5 oct. 2023
Drogi GościuSerdecznie dziękujemy za wybór hotelu Portos. Zapraszamy ponownie w przyszłości.Pozdrawiamy, zespół hotelu Portos
4/10 Médiocre
HUGO
7 sept. 2023
HUGO
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de hotel Portos le 8 sept. 2023
Drogi Gościu, Dziękujemy za Twoją opinię. W imieniu całego naszego zespołu pragnę wyrazić ubolewanie z powodu niespełnienia Państwa oczekiwań w 100%. Państwa satysfakcja jest dla nas ważna, a otrzymane opinie pomogą nam w przyszłości podnosić jakość usług świadczonych naszym Gościom. Mamy nadzieję, że ponownie rozważą Państwo skorzystanie z naszego hotelu, dając nam możliwość zapewnienia Państwu doskonałego pobytu w przyszłości. Pozdrawiamy, zespół hotelu Portos
10/10 Excellent
Mariola
30 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mariola
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de hotel Portos le 8 sept. 2023
Drogi GościuSerdecznie dziękujemy za wybór hotelu Portos. Zapraszamy ponownie w przyszłości.Pozdrawiamy, zespół hotelu Portos
6/10 Satisfaisant
Adam
9 juin 2023
Adam
Séjour de 2 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Andrzej
Voyage en couple
17 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrzej
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de hotel Portos le 18 mai 2023
Dear GuestThank you for your feedback. Your opinion is very important for us. We hope you will come back and see us again soon.Regards, hotel Portos team
6/10 Satisfaisant
vinod
Voyage en couple
14 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
vinod
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de hotel Portos le 18 mai 2023
Dear GuestThank you for your feedback. Your opinion is very important for us. We hope you will come back and see us again soon.Regards, hotel Portos team
8/10 Bien
paul
28 avr. 2023
paul
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de hotel Portos le 18 mai 2023
Drogi GościuSerdecznie dziękujemy za wybór hotelu Portos. Zapraszamy ponownie w przyszłości.Pozdrawiamy, zespół hotelu Portos
8/10 Bien
Willem
17 janv. 2023
Willem
10/10 Excellent
Piotr
19 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Portos Hotel
Piotr
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
Réponse de hotel Portos le 9 janv. 2023
Dear GuestThank you very much for your kind feedback. I am glad that your stay ran as expected. We kindly invite to our hotel next time.Regards, hotel Portos team
8/10 Bien
Kaj
30 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pieniä puutteita muuten hyvässä hotellissa
Kaj
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Hayden Lee
20 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hayden Lee
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Nikola
9 oct. 2022
Nikola
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de hotel Portos le 10 oct. 2022
Drogi Gościu, dziękujemy za wybór hotelu Portos. Zapraszamy ponownie w przyszłości.Pozdrawiamy, Zespół hotelu Portos
4/10 Médiocre
anna
7 oct. 2022
Les points faibles : Personnel et service
anna
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de hotel Portos le 10 oct. 2022
Dear GuestThank you for leaving an opinion - we always try to do everything in our best to meet your expectations. I hope we get a chance to erase the bad taste. We cordially invite you to our hotel.With Best Regards,hotel Portos team
8/10 Bien
Andrew
Voyage en groupe
26 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rigtig godt til prisen
Andrew
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de hotel Portos le 10 oct. 2022
Dear GuestThank you very much for your kind feedback. I am glad that your stay ran as expected. We kindly invite to our hotel next time.Regards, hotel Portos team
10/10 Excellent
Kamila
20 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Polecam.
Kamila
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de hotel Portos le 10 oct. 2022
Szanowny Gościu, dziękujemy za pobyt w hotelu Portos. Zapraszamy ponownie w przyszłości.Pozdrawiamy,Zespół hotelu Portos
10/10 Excellent
SUNOJ CHEERAMKUZHIYIL
5 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SUNOJ CHEERAMKUZHIYIL
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de hotel Portos le 10 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for your kind feedback. I am glad that your stay ran as expected. We kindly invite to our hotel next time.Regards, hotel Portos team
10/10 Excellent
Irina
Voyage en famille
3 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Irina
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de hotel Portos le 10 sept. 2022
Dear GuestThank you very much for your kind feedback. Our work gives us great satisfaction, thanks to such opinions, we know that our efforts have been recognized. We endeavor to make your stay enjoyable and in line with expectations. We kindly invite to our hotel next time.With Best Regards,hotel Portos team
6/10 Satisfaisant
Luis Alberto
10 juil. 2022
Luis Alberto
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
8/10 Bien
Andrzej
5 juil. 2022
Andrzej
Séjour de 3 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Jakub
12 juin 2022
Jakub
Séjour de 2 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Stephen
9 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de kierownik recepcji le 22 juin 2022
Dear guest, thank you for your opinion. We are very happy that your stay was nice and hotel did met your expectation in 100%. Hope to see you again in the future.
Regards, hotel Aramis team
8/10 Bien
Dieter
31 mai 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gute Hotelausstattung mit lückenhaftem Service
Dieter
Séjour de 7 nuits en mai 2022
Réponse de kierownik recepcji le 22 juin 2022
Dear guest, thank you for your opinion. We are sorry that hotel did not met your expectations in 100%. Hope to see you again in the future.
Regards, hotel Portos team
8/10 Bien
Piotr
19 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Piotr
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de kierownik recepcji le 22 juin 2022
Dear guest, thank you for your opinion. We are very happy that your stay was nice. Hope to see you again in the future.
Regards, hotel Portos team
6/10 Satisfaisant
Richard, Knoxville
Voyage en couple
28 avr. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Richard
Séjour de 3 nuits en avril 2022
Réponse de kierownik recepcji le 22 juin 2022
Dear guest, thank you for your opinion. We are sorry that hotel did not met your expectations in 100%.
We hope to have the pleasure to see you again in the future.
Regards, hotel Portos team