Avis sur Hilton Toronto Airport Hotel & Suites
Hilton Toronto Airport Hotel & Suites
5875 Airport Road, Mississauga, ON
Avis
8,2
Très bien
8,6/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Virginie
Voyage en couple
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Virginie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Kady Yasmine
17 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kady Yasmine
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Mikhail Korolko Front Office Manager le 17 mars 2024
Dear Kady,Thank you for sharing your feedback concerning your stay at the Hilton Toronto Airport Hotel & Suites. Excellent service is what we strive to be known for; therefore, your feedback is essential as it enables us to continually improve our service and provide a memorable experience to our valued guests.I noticed that you rated our “service” experience low. Please be informed that as per Hilton Brand, anything below nine counts as an unsatisfactory stay. I would greatly appreciate it if you would be willing to provide further information about any problem you may have encountered, as this will help me better understand what happened to anticipate any future occurrence.Our relationship with our guests is of paramount importance. We hope you will allow us to serve you better soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
10/10 Excellent
Brigitte
Voyage en famille
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brigitte
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Mikhail Korolko Front Office Manager le 5 mars 2024
Dear Bridgitte,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
10/10 Excellent
christine
Voyage d’affaires
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
christine
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mikhail Korolko Front Office Manager le 5 mars 2024
Dear Christine,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
4/10 Médiocre
Kady Yasmine
Voyage en couple
21 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kady Yasmine
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mikhail Korolko Front Office Manager le 29 févr. 2024
Thank you for telling us about your experience at the Hilton Toronto Airport Hotel & Suites. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is essential to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrences.We appreciate your sharing your concerns, and we hope you will allow us to serve you in the near future better.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
8/10 Bien
Lorraine
1 févr. 2024
Lorraine
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Mikhail Korolko Front Office Manager le 20 mars 2024
Dear Lorraine,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
8/10 Bien
Jean-Yves, Québec
Voyage en famille
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-Yves
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Mikhail Korolko Front Office Manager le 2 févr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
6/10 Satisfaisant
Steve
Voyage d’affaires
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Steve
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Mikhail Korolko Front Office Manager le 2 févr. 2024
)Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
10/10 Excellent
Lucie
21 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lucie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 27 déc. 2023
Dear Lucie,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
4/10 Médiocre
Steve
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Steve
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Hilton team le 2 févr. 2024
2)Thank you for telling us about your experience at the Hilton Toronto Airport Hotel & Suites. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is essential to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrences.We appreciate your sharing your concerns, and we hope you will allow us to serve you in the near future better.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
10/10 Excellent
Daniel
13 nov. 2023
Daniel
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 5 déc. 2023
Dear Daniel,We are delighted that you had an excellent stay and enjoyed your visit to our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service, as it is what we strive for every day.Thank you for your kind feedback, and we hope to welcome you again very soon! Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
10/10 Excellent
Kevin
Voyage en famille
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté
Kevin
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 10 oct. 2023
Dear Kevin,Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
8/10 Bien
Abdellah
29 août 2023
Abdellah
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 19 sept. 2023
Dear Abdellah,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
2/10 Horrible
Dany
24 août 2023
Dany
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 15 sept. 2023
Dear Dany,'Thank you for sharing your comments concerning your stay at the Hilton Toronto Airport Hotel & Suites. Excellent service is what we strive to be known for; therefore, your feedback is essential as it enables us to continually improve our service and provide a memorable experience to our valued guests.I noticed that you rated our “service” experience low. I would greatly appreciate it if you would be willing to provide further information about any problem you may have encountered, as this will help me better understand what happened to anticipate any future occurrence.Our relationship with our guests is of paramount importance. We hope you will allow us to serve you better soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
10/10 Excellent
Georges
Voyage d’affaires
13 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Georges
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 17 août 2023
Dear Georges,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
10/10 Excellent
David
8 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 9 août 2023
Dear David,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
10/10 Excellent
Andreanne
Voyage en couple
22 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andreanne
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Mikhail le 22 juin 2023
Nous apprécions beaucoup vos commentaires concernant votre séjour au Hilton Toronto Airport Hotel & Suites.C'est toujours un plaisir de recevoir des commentaires positifs. Je partagerai vos commentaires avec notre équipe. Je suis sûr que ces commentaires serviront d'encouragement à l'ensemble de notre personnel alors que nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services.Merci encore d'avoir partagé votre expérience, et nous espérons que votre prochaine visite sera aussi agréable que la précédente.Sincèrement,Mikhaïl Korolkochef de réceptionHôtel et suites Hilton de l'aéroport de Toronto.
10/10 Excellent
Philippe
Voyage d’affaires
18 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Philippe
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 19 juin 2023
Nous apprécions vos commentaires concernant votre séjour au Hilton Toronto Airport Hotel & Suites. C'est toujours un plaisir de recevoir des commentaires positifs. Je partagerai vos commentaires avec notre équipe. Ces commentaires encourageront l'ensemble de notre personnel alors que nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services. Merci encore d'avoir partagé votre expérience, et nous espérons que votre prochaine visite sera aussi agréable que la précédente.Sincèrement,Mikhaïl Korolkochef de réceptionHôtel et suites Hilton de l'aéroport de Toronto.
10/10 Excellent
Thomas-Alexandre
21 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas-Alexandre
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 21 mai 2023
Dear Thomas-Alexandre,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
6/10 Satisfaisant
Sylvain
Voyage d’affaires
15 mai 2023
Sylvain
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 15 mai 2023
Merci pour vos commentaires, et nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau parmi nous dans un avenir pas si lointain.Sincèrement,Mikhaïl Korolkochef de réceptionHôtel et suites Hilton de l'aéroport de Toronto.
8/10 Bien
Sylvie, Kipawa
7 mai 2023
Les points forts : Propreté
Sylvie
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 10 mai 2023
Dear Sylvie,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
8/10 Bien
Alex
16 mars 2023
Alex
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Mikhail le 17 avr. 2023
Dear Alex,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
4/10 Médiocre
Dany
4 mars 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Très moyen
Dany
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 4 mars 2023
2)Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Toronto Airport Hotel & Suites. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrences.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
2 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 2 mars 2023
Dear Maxime,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
10/10 Excellent
Serge
Voyage en famille
28 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Serge
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 28 févr. 2023
Dear Serge,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Toronto Airport Hotel & Suites. We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day.Thank you for your kind feedback, and we hope to welcome you again very soon! Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
8/10 Bien
Simon
27 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Simon
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 28 févr. 2023
Dear Simon,Thank you for your feedback and we are looking forward to welcoming you back with us in the not-so-distant future.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
6/10 Satisfaisant
Ariane
24 févr. 2023
Ariane
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 27 févr. 2023
Thank you for your feedback and we are looking forward to welcoming you back with us in the not-so-distant future.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
6/10 Satisfaisant
Sebastien
Voyage d’affaires
19 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Sebastien
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 20 févr. 2023
Dear Sebastien,Thank you for your feedback and we are looking forward to welcoming you back with us in the not-so-distant future.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
10/10 Excellent
Eric
17 févr. 2023
Eric
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 18 févr. 2023
Dear Eric,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Toronto Airport Hotel & Suites. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
4/10 Médiocre
daniel
Voyage d’affaires
7 févr. 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
daniel
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 7 févr. 2023
Cher Daniel,Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience au Hilton Toronto Airport Hotel & Suites.Je suis désolé que votre expérience n'ait pas répondu à vos attentes; permettez-moi de vous présenter mes excuses les plus sincères.Chez Hilton, nous nous efforçons de fournir une expérience de service supérieure à chaque client ; par conséquent, vos commentaires sont très importants pour nous. Soyez assuré que nous prenons les mesures appropriées pour résoudre le problème et prévenir de futurs événements.Nous apprécions que vous partagiez vos préoccupations et nous espérons que vous nous donnerez l'occasion de mieux vous servir dans un proche avenir.Sincèrement,Mikhaïl Korolkochef de réceptionHôtel et suites Hilton de l'aéroport de Toronto.
2/10 Horrible
Guy
4 févr. 2023
Guy
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 10 mars 2023
Dear Guy,Thank you for taking the time to share your comments concerning your stay at the Hilton Toronto Airport Hotel & Suites. Excellent service is what we strive to be known for; therefore, your feedback is extremely important as it enables us to continually improve our service and provide a memorable experience to our valued guests. I noticed that you rated our “service” experience low. I would greatly appreciate it if you would be willing to provide further information about any problem you may have encountered as this will help me better understand what happened in order to anticipate any future occurrence. Please let us know what we can do differently to get a perfect 10 from you. Our relationship with our guests is of paramount importance. We hope that you will present us with the opportunity to better serve you soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
8/10 Bien
brigitte
Voyage d’affaires, Voyage en couple
31 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
brigitte
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Mikhail Korolko le 1 févr. 2023
Dear Bridgitte,Thank you for your feedback and we are looking forward to welcoming you back with us in the not-so-distant future.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
10/10 Excellent
François
Voyage en couple
7 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
François
Réponse de Mikhail Korolko le 9 janv. 2023
Dear Francois,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Toronto Airport Hotel & Suites. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
4/10 Médiocre
BOUILLE ANNE
Voyage en couple
6 janv. 2023
Les points faibles : Propreté
BOUILLE ANNE
Réponse de Mikhail Korolko le 6 janv. 2023
Dear Anne,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Toronto Airport Hotel & Suites. I am sorry that your experience with room cleanliness did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address it with the housekeeping department and prevent future occurrences.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
2/10 Horrible
Natacha
Voyage en couple
31 déc. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Natacha
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Mikhail Korolko le 31 déc. 2022
Dear Natacha,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hilton Toronto Airport Hotel & Suites. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Hilton, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the issue with housekeeping team and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
4/10 Médiocre
Nelson
11 déc. 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nelson
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Mikhail Korolko le 12 déc. 2022
Cher Nelson,Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience au Hilton Toronto Airport Hotel & Suites.Je suis désolé que votre expérience n'ait pas répondu à vos attentes; permettez-moi de vous présenter mes excuses les plus sincères.Chez Hilton, nous nous efforçons de fournir une expérience de service supérieure à chaque client ; par conséquent, vos commentaires sont très importants pour nous. Soyez assuré que nous prenons les mesures appropriées pour résoudre le problème et éviter qu'il ne se reproduise à l'avenir.Nous apprécions que vous partagiez vos préoccupations et nous espérons que vous nous donnerez l'occasion de mieux vous servir dans un proche avenir.Sincèrement,Mikhaïl Korolkochef de réceptionHôtel et suites Hilton de l'aéroport de Toronto.
8/10 Bien
Christopher
5 déc. 2022
Christopher
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Mikhail Korolko le 6 déc. 2022
Dear Christopher,'Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
10/10 Excellent
jean-francois
20 nov. 2022
jean-francois
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
10/10 Excellent
Yvan
27 oct. 2022
Yvan
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
8/10 Bien
Nicolas
Voyage d’affaires
22 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Nicolas
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Mikhail Korolko le 24 oct. 2022
Dear Nicolas,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
6/10 Satisfaisant
Frederic
6 oct. 2022
Frederic
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
8/10 Bien
Richard
23 sept. 2022
Richard
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
6/10 Satisfaisant
Sylvain
Voyage d’affaires
20 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvain
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Mikhail Korolko le 20 sept. 2022
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office ManagerHilton Toronto Airport Hotel & Suites.
10/10 Excellent
Carl
28 août 2022
Carl
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Mikhail Korolko le 29 août 2022
Dear Carl,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hilton Toronto Airport Hotel & Suites. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office Manager
2/10 Horrible
Billy
4 juil. 2022
Billy
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
8/10 Bien
Diane
Voyage en famille
10 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diane
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Mikhail Korolko le 13 juil. 2022
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,
Mikhail Korolko
Front Office Manager
Hilton Toronto Airport Hotel & Suites.
4/10 Médiocre
Samuel
6 juin 2022
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Personnel et service
Samuel
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Mikhail Korolko le 13 juil. 2022
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,
Mikhail Korolko
Front Office Manager
Hilton Toronto Airport Hotel & Suites.
10/10 Excellent
Dany
16 mai 2022
Dany
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Mikhail Korolko le 13 juil. 2022
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,
Mikhail Korolko
Front Office Manager
Hilton Toronto Airport Hotel & Suites.
6/10 Satisfaisant
Jim
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jim
Séjour de 1 nuit en avril 2024