Avis
7,0
Bien
7,0/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
6,8/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 18 févr. 2024
We appreciate you staying with us and sharing your experience. On behalf of my entire team, thank you! We look forward to your return!
2/10 Horrible
Lise
19 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lise
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brandon Center Hotel Team le 19 nov. 2023
Thank you for your feedback. Your concerns will be passed on to management.
6/10 Satisfaisant
Jacques
Voyage en couple
14 mars 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacques
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Soner O. le 7 avr. 2022
Gracias
4/10 Médiocre
Sherrie
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Sherrie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brandon Center Hotel Team le 22 avr. 2024
Thank you for staying with us. We are sorry to hear your stay was less than desirable. We strive to always provide a top-notch experience, however, there is always room for improvement. We hope you give us an opportunity to provide you with a better experience the next time you come to the area.
10/10 Excellent
Brisaidaliz
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brisaidaliz
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 22 avr. 2024
I’m delighted to hear that you enjoyed your stay! We thank you for your compliments. Each member of our team strives daily to deliver a positive guest experience; your feedback serves as encouragement to our associates. We appreciate having you as our guest, and we hope you’ll visit us again soon. Until then, Safe Travels!
8/10 Bien
Patrick
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 22 avr. 2024
Hi Patrick! Your feedback is important to us, and we're glad you had a good experience. If there are specific areas where you feel we could enhance your stay in the future, we'd love to hear your insights. We hope to have the pleasure of welcoming you back for a 5-star experience.
8/10 Bien
Quoc Trung
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Quoc Trung
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brandon Center Hotel Team le 17 avr. 2024
Quoc, thank you for your review on our hotel. We are glad to hear you had a great experience with your stay. We hope to see you in the future for another positive stay. If you have any other feedback for our team, please feel free to reach out and a team member will be in contact with you.
10/10 Excellent
Shirkou
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shirkou
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brandon Center Hotel Team le 14 avr. 2024
Thank you for your kind review, that means the world to us! We hope to be able to host you again soon!
4/10 Médiocre
Rafael
Voyage d’affaires
4 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rafael
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brandon Center Hotel Team le 5 avr. 2024
Lamentamos que no haya disfrutado de su estancia. Las alfombras que aparecen en las imágenes del sitio web son viejas y las hemos actualizado por alfombras nuevas. El hotel está en proceso de renovación actualmente; nuestro sitio web se actualizará con las nuevas fotografías en breve. Comuníquese con nuestro equipo si podemos hacer que su próxima estadía sea más placentera. Gracias por hospedarte con nosotros, esperamos verte nuevamente la próxima vez.Lamentamos que no haya disfrutado de su estancia. Las alfombras que aparecen en las imágenes del sitio web son viejas y las hemos actualizado por alfombras nuevas. El hotel está en proceso de renovación actualmente; nuestro sitio web se actualizará con las nuevas fotografías en breve. Comuníquese con nuestro equipo si podemos hacer que su próxima estadía sea más placentera. Gracias por hospedarte con nosotros, esperamos verte nuevamente la próxima vez.
6/10 Satisfaisant
Valeria
Voyage d’affaires, Voyage en couple
4 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Valeria
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brandon Center Hotel Team le 5 avr. 2024
We are sorry to hear you did not enjoy your stay, our hotel is currently being refurbished. We hope you come to see us again, if there is anything else our team can help you with to make your next stay more enjoyable we would appreciate further feedback. We hope to see you again. Best Regards, Brandon Center Hotel Team
6/10 Satisfaisant
Terry
4 avr. 2024
Terry
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brandon Center Hotel Team le 5 avr. 2024
We are sorry to hear you did not enjoy your stay. Please let our team know if there is any further feedback so we can make your next stay more enjoyable. We hope to see you again. Thank you for staying with us. Best Regards, Brandon Center Hotel Team.
2/10 Horrible
Daisy
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daisy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brandon Center Hotel Team le 25 mars 2024
We are so sorry to hear about your experience. We will notify all departments of this information to ensure this never happens again. We regret that we were not informed of this information to be able to help you in any way. We hope we have the opportunity to serve you in the future.
2/10 Horrible
Muhamed, Washington
24 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Muhamed
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brandon Center Hotel le 25 mars 2024
We are so sorry you were not satisfied with your stay. We hope we have the opportunity to host you again in the future.
2/10 Horrible
Noah
Voyage en couple
24 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Noah
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brandon Center Hotel Team le 25 mars 2024
We are so sorry you were not satisfied during your stay. We will pass this information to the proper departments so we can fix these issues as quickly as possible. We hope to have the opportunity to host you again.
4/10 Médiocre
Yusuf
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yusuf
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 24 mars 2024
Thank you for taking the time to leave us a review. We understand your frustration and appreciate your feedback. I will be sure to pass these concerns on to management. Have a beautiful day. Yusuf!
10/10 Excellent
Way
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Way
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brandon Center Hotel Team le 25 mars 2024
Thank you so much for your kind review! We are elated to hear you enjoyed your stay! We look forward to hosting you again soon!
10/10 Excellent
Bernard
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bernard
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 24 mars 2024
Thank you for your generosity with the rating. We are glad that you had an enjoyable experience with us, and we hope you will come back and visit us next time you are in the Tampa Bay area!
2/10 Horrible
Jermichael
Voyage d’affaires
23 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jermichael
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 23 mars 2024
Hi Jermichael. Attentive service is one of our core values, so I’m sorry we let you down. I will pass these concerns on to our Housekeeping manager, as well as front desk supervisors. Thank you so much for taking the time out to let us know about your experience. We will strive to do better!
8/10 Bien
William, Akron
16 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jonathan R. front desk agent le 16 mars 2024
Thank you for staying with and taking the time to share your review We hope we get to host you again soon!
8/10 Bien
Cathy
Voyage d’affaires
16 mars 2024
Les points forts : Propreté
Cathy
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Jonathan R. front desk agent le 16 mars 2024
Thank you for staying with and taking the time to share your review We hope we get to host you again soon!
8/10 Bien
Cathy
Voyage en famille, Voyage d’affaires
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cathy
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 14 mars 2024
Thank you for sharing your feedback. The biggest compliment we can receive is to earn your business again. So, please consider us again on your next trip. Until then, Safe Travels!
8/10 Bien
Maria
11 mars 2024
Maria
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 31 mars 2024
Thank you kindly for taking the time out to leave us a review. We are happy to see that you enjoyed your stay and hope to get the chance to host you again next time you are in town!
2/10 Horrible
Iris a
5 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Iris a
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 6 mars 2024
We're sorry to hear that your room wasn't cleaned to your satisfaction. We understand the importance of providing a clean and comfortable environment for our guests, and we apologize for falling short in this area. Thank you kindly for your feedback, as I will be passing it on to management.
8/10 Bien
Cathy
4 mars 2024
Cathy
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Brandon Center Hotel le 25 mars 2024
Thank you for your positive review! We are so glad you enjoyed your stay and we hope to have you visit us again soon!
10/10 Excellent
Mark J
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark J
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 4 mars 2024
Thank you Mark! Your feedback is greatly appreciated. We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Deifilia, Hialeah
Voyage d’affaires
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Deifilia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 3 mars 2024
Hi Deifillia! Thank you for letting us and the community know about your fantastic experience with us! We hope to see you again soon.Safe Travels!
4/10 Médiocre
Walter
Voyage en famille
2 mars 2024
Les points faibles : Équipements
Walter
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 3 mars 2024
Thank you for sharing your feedback, Walter.. We apologize for not meeting your expectations and for any inconveniences you experienced because of it. Please know that these concerns will be passed on to management immediately. Thanks again.
10/10 Excellent
Susan
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 4 mars 2024
Thank you so much for taking time out of your day to give us a rating. We are thrilled to learn you enjoyed your stay and hope to have the privilege to host you again soon!
10/10 Excellent
Chanelle
Voyage en couple
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chanelle
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 2 mars 2024
Thank you so much for the positive rating. We greatly appreciate your support and are thrilled to know that you enjoyed our breakfast! . We always strive to provide quality service and satisfaction to our guests, and we look forward to having you back with us!
10/10 Excellent
Brian
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 2 mars 2024
Thank you so much for your exceptional rating. We are glad we could win your trust and provide you with the best. We hope to enhance this experience even further in the future. We are indeed looking forward to your next visit!
4/10 Médiocre
Kimberlyn
Voyage en famille
29 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberlyn
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 2 mars 2024
Hi Kimberlyn! We're sorry to hear you were less than satisfied with your stay. I will pass your concerns on to management. We will strive to do better, and we thank you for your feedback!
2/10 Horrible
Kimberly
Voyage en famille
29 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 2 mars 2024
We would not be able to grow and develop without feedback like yours, Kimberly.. Although we’re disheartened by your experience, we’re grateful for your feedback so we can work to improve. Our apologies!
8/10 Bien
Destiny
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 févr. 2024
Destiny
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 2 mars 2024
We sincerely appreciate you taking the time out to leave us a review. Our guest’s feedback guides our business and helps us to keep improving the service we provide to all of our guests. From all of our team, Thank you!
8/10 Bien
Cathy
Voyage en famille, Voyage d’affaires
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cathy
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 2 mars 2024
Your feedback means a lot to our team. Thank you for taking the time to leave us this review. We look forward to your next visit!
6/10 Satisfaisant
Faith
Voyage en famille
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Faith
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 27 févr. 2024
Thank you for leaving us some feedback. We hope we get the privilege to host you again soon!
2/10 Horrible
margie
Voyage en famille avec de jeunes enfants
26 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
margie
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 27 févr. 2024
I appreciate you taking the time out of your day to express your concerns. I am sorry to hear your stay was less than desirable, and i will pass this feedback on to our entire team.Thank you.
4/10 Médiocre
April
26 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
April
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 27 févr. 2024
Thank you kindly for your feedback, we hope to host you again sometime soon!
2/10 Horrible
Sandra
Voyage en couple
26 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 27 févr. 2024
We're sorry to hear that you had a negative experience with us,.We take cleanliness seriously, and we apologize for falling short in this area. We have addressed this with our staff and are taking steps to ensure that it doesn't happen again. Thank you for taking a moment to let us know!
10/10 Excellent
Roel
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roel
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 24 févr. 2024
Thank you so much for your 5 out of 5 star rating! The biggest compliment we can receive is to earn your business again. So, please consider us again on your next trip!
2/10 Horrible
Rivera
Voyage en famille
21 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et équipements
Rivera
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 24 févr. 2024
Thank you for taking the time to give us some feedback. We are very sorry to hear that you didn't have a great experience in our hotel – our goal is to provide excellent guest experiences, so my apologies that we have let you down. We have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly!
8/10 Bien
Rivera
20 févr. 2024
Rivera
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 24 févr. 2024
We are incredibly grateful that you took the time out of your busy schedule to rate us. We hope to have you back with us soon!
2/10 Horrible
Christian
20 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christian
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 24 févr. 2024
Thank you kindly for your feedback!
8/10 Bien
Rafael
20 févr. 2024
Rafael
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 25 févr. 2024
Thank you for taking the time out to leave us a rating. We are glad that you had an enjoyable experience with us, and we look forward to hosting you again next time you are in the Tampa area!
2/10 Horrible
Keyaunna
Voyage en couple
19 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Keyaunna
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 20 févr. 2024
Thank you for taking the time out to share your feedback with us. On behalf of our entire staff, we apologize for the concerns you shared about your experience. I have addressed these issues with our team, and I assure you we are working diligently to ensure a similar situation does not occur again in the future.
6/10 Satisfaisant
Paul J
19 févr. 2024
Paul J
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 20 févr. 2024
Thank you for bringing your concerns to our attention. These matters will be further reviewed by our management team as we strive to provide quality lodging accommodations and excellent customer service to all our guests. My sincerest apologies!
6/10 Satisfaisant
Leslie
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leslie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 18 févr. 2024
We recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have provided.We are 100% a non smoking hotel and I apologize for any inconvenience the smell of smoke in hallways caused you. I will pass these concerns onto management,so we can assure it does not continue. We would love to have the opportunity to host you again next time you are in town! Until then!
10/10 Excellent
Rp
Voyage en couple
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rp
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 18 févr. 2024
We are delighted to hear about your recent stay with us and thank you kindly for your feedback. Feedback such as yours is reviewed with our entire team to continue to improve our service for our guests in the future. I hope you will consider us again the next time you are in the Tampa Bay Area!
8/10 Bien
Donna, Eden Valley
Voyage en couple
18 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Donna
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 18 févr. 2024
We appreciate the feedback and hope to see you again next time travel brings you to Tampa!
2/10 Horrible
adi
17 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
adi
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 19 févr. 2024
Thank you for taking the time out to leave us a review. I am sorry to learn that you an issue with Expedia. Your feedback is important to us, and these concerns will be passed on to management. Have a beautiful day!
8/10 Bien
Christine
16 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Christine
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Nicole, Front Desk le 18 févr. 2024
Thank you for choosing to stay with us. We appreciate your feedback and hope we get the privilege to host you again in the future. Until then, Safe Travels!