Façade de l’hébergement - soirée/nuit

Avis sur Microtel Inn & Suites by Wyndham Statesville

2 out of 5
Microtel Inn & Suites by Wyndham Statesville
109 Landson Dr, Statesville, NC

Avis

7,4

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 319 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 312 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 163 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 111 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 96 avis sur 1001." "

7,6/10

Propreté

7,8/10

Personnel et service

6,8/10

Équipements

7,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,4/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 Horrible

Martine

Voyage en couple
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Pas notre reservation, cle fonctionnait pas nous avons du aller 6 fois reception finalement change de chambre . Un espace d’un demi pouce a la porte de chambre Drap sale pas de bouchon pour le bain. Ect…
Séjour de 1 nuit en mars 2024

4/10 Médiocre

Pascale

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
On the non-smoking floor, there was a STRONG weed odor. The room was ok but the sheets were dirty, I had to sleep with clothes on and a towel on the bed. There was many bugs too… Go somewhere else. At least, the staff was friendly!
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Jocelyn

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très propre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

4/10 Médiocre

Jean-Luc, Levis

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pas d’électricité!!!
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

Stephane, BOISBRIAND

Voyage en couple
Bath faucet was linking. Need renovation.
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Hotel Manager le 4 juil. 2023
Dear Stephane,Thank you for your feedback. We are sorry that your stay was not as per your expectations. We have seriously taken note of your suggestion regarding upgrading the overall hotel and have forwarded it to management. Hope you will visit again soon.Sincerely,Hotel Manager

4/10 Médiocre

Mireille

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sale et manque table et chaise dans studio seulement 1 chaise
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Hotel Manager le 17 avr. 2023
Dear Mireille,Thank you for sharing your experience with us. We apologize for the cleanliness and maintenance issues you experienced during your stay. We will address these issues with our team to ensure that we are doing everything we can to provide a clean and comfortable experience for our guests. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,Hotel Manager

10/10 Excellent

Carole

Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Hotel Manager le 12 avr. 2023
Dear Carole,Thank you for your excellent rating! We are thrilled to hear that you had a great experience during your stay. Your feedback is valuable to us and we hope to continue providing you with exceptional service in the future. We look forward to your next visit!Sincerely,Hotel Manager

10/10 Excellent

Richard

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Grandeur de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Hotel Manager le 5 avr. 2023
Dear Richard,Thanks for the visit. We hope the experience was enjoyable and memorable. We greatly appreciate your kind words and will do our best to make each guest's stay a unique, pleasurable one. Hope to see you again soon.Sincerely,Hotel Manager

8/10 Bien

Andre

Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Hotel Manager le 25 févr. 2023
Dear Andre, Thank you for your valuable time to leave a rating on your stay at our hotel. If you can think of anything to bring our guest satisfaction score from 8 to 10, please be sure to let us know. We look forward to seeing you again soon! Sincerely, Hotel Manager

6/10 Satisfaisant

Louis

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Hotel Manager le 8 févr. 2023
Dear Louis,Thanks for the stay. We apologize that your experience with us was rated 6 out of 10. Kindly give us some opinion, which can be useful for us to improve our hotel service from 6 to 10. Hope to see you again soon.Sincerely,Hotel Manager

8/10 Bien

Jean Marie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Surprise très grande chambre et vraiment super
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Hotel Manager le 28 janv. 2023
Dear Jean Marie,Thank you for taking the time to leave such a positive review! We are thrilled to hear that you were impressed with the size of your room and that you had a great experience overall. We strive to provide our guests with comfortable accommodations and exceptional service. We look forward to welcoming you back in the future.Sincerely,Hotel Manager

8/10 Bien

Gilles

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très propre. Buffet petit-déjeuner correct.
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Hotel Manager le 19 déc. 2022
Dear Gilles,Thanks for your stay at our hotel. We thank you that you noticed the cleanliness of our hotel. We accept your appreciation for it. Our goal is an excellent experience for every guest, and we are pleased you were completely satisfied. We invite you to stay with us again soon so you can experience the many positive attributes of our hotel again. Sincerely,Hotel Manager

8/10 Bien

Linda

Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Hotel Manager le 19 déc. 2022
Dear Linda,Thanks for your stay. Our goal is to provide a consistently superior guest experience, and your comments are very important to us. We rely on guests like you to tell us when we’re doing well and when we are so we can get better. If we let you down, we apologize. Please visit us again.Sincerely,Hotel Manager

10/10 Excellent

Claire

Séjour de 1 nuit en décembre 2022

6/10 Satisfaisant

Daniel

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
L'hotel en lui-meme est tres correct, mais malheureusement nous avons trouvés des cheveux dans la baignoire et dans le lavabo de plus les draps de lit etaient légerement taché, etait-ce un oubli de la femme de ménage.. D'habitude nous sommes satisfait des hotels de la chaine Microtel
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Hotel Manager le 3 oct. 2022
Dear Daniel,Thanks for your stay and feedback and for telling us the positive and negative aspects. We apologize for the inconvenience. We shall work on priority to improve the said areas based on your observations. Guest feedback is important to us for betterment. Hope to welcome you again soon.Sincerely,Hotel Manager.

4/10 Médiocre

Annie

Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Hotel manager le 1 août 2022
Dear Guest, Thank you for your feedback. We work very hard to provide the highest level of service for all of our guests which is why we cannot apologize enough for your stay being so disappointing. Please know, your feedback is very important to us and we would welcome an opportunity to learn more about the particulars of your situation, which is critical to helping us understand where we went wrong. With this in mind, if you would be kind enough to contact us, discuss and sort it out for the betterment of our services. Please reconsider and visit us again. Sincerely, Hotel Manager

8/10 Bien

Pierre

Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Hotel manager le 18 avr. 2022
Dear Guest, Thanks for the stay and great feedback. It is really encouraging. We feel proud when we get such reviews and motivate us to serve better. Look forward to welcoming you again. Sincerely, Hotel Manager

8/10 Bien

Alain

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Apprécié propreté de l hôtel mais très bruyant dans les chambres à proximité.
Séjour de 1 nuit en mars 2020

8/10 Bien

Rejean, Quebec

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres propre et oersonnrl attentionné. Les recommandations de restaurants etaient excellentes. Italien.
Séjour de 1 nuit en mars 2020

10/10 Excellent

Eric

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Proche de l'autoroute Belle accueil..............
Séjour de 1 nuit en février 2020

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Personnel à la réception à 14.00 bien reçu mais soir et le matin mauvais attitude air de boeuf, faut pas déranger
Séjour de 1 nuit en janvier 2020

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le lit n'était pas confortable, très mou. la propreté générale de l'hotel laisse à désirer.
Séjour de 1 nuit en mai 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Belle chambre pratique. Excellente TV facile d'utilisation. Unité de climatisation efficace et silencieuse. Bel emplacement situé près de l'autoroute. Bon déjeuner.
Séjour de 1 nuit en avril 2019

10/10 Excellent

Carole

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien comm hôtel
Séjour de 1 nuit en avril 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien situé pour le retour au Québec et excellent rapport qualité prix. Chambre propre et bien entretenu...
Séjour de 1 nuit en avril 2019

10/10 Excellent

Waclaw

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Conveniently located, safe quiet, room very clean, great breakfast, courteous staff.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

2/10 Horrible

Laura

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté et équipements
Staff is clueless, dont seem to care..dirty rooms
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

randolph

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
quiet street, easy check in, good staff
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Waclaw

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place to stay. I recommend.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Jedrzejewski

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
New motel
Séjour de 1 nuit en mars 2024

2/10 Horrible

Ryan, Whitby

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Did not stay.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Laurie

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall this was a good room for the price. The listing online is misleading. Some rooms specify non smoking and others don’t which makes it seem as though they are smoking but the whole hotel is non smoking. I would have chosen a different hotel if I had known. The tub had hair in it.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

4/10 Médiocre

Jeannette, Batavia

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The beds were uncomfortable & didn’t have enough pillows. I is definitely an older property that hasn’t been updated.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Danielle

Séjour de 2 nuits en mars 2024

2/10 Horrible

patience

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Property was trashed
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 Bien

D

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was a brief overnighter and all was just fine.
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Martha

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good place to stay one night.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

randolph

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly staff. Very helpful. Recommend
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Donna

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Donna

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was courteous, friendly & knowledgeable. Rooms were clean & quite. Mexican restaurant was next door and the food was excellent. That was the best Mexican food that i have ever tasted. The bed was extremely comfortable.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Ivan Adalid

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Victor

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
great overnight stay
Séjour de 1 nuit en février 2024

4/10 Médiocre

Steve

Les points faibles : Personnel et service et équipements
Not customer friendly
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Nancy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Kim

It was clean and the stuff was nice. Breakfast was the same thing today needs variety.
Séjour de 5 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Steve

Séjour de 1 nuit en février 2024

6/10 Satisfaisant

Michael

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Property was fine. No hand soap in the room Had to use shampoo. Breakfast was kinda sad. Expected quality for the price.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Claudio

Séjour de 2 nuits en février 2024