Avis sur Microtel Inn & Suites by Wyndham Statesville
Microtel Inn & Suites by Wyndham Statesville
109 Landson Dr, Statesville, NC
Avis
7,4
Bien
7,6/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
6,8/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
24 mars 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
4/10 Médiocre
Pascale
Voyage en couple
21 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pascale
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Jocelyn
20 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jocelyn
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
4/10 Médiocre
Jean-Luc, Levis
Voyage en famille
30 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-Luc
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
Stephane, BOISBRIAND
Voyage en couple
2 juil. 2023
Stephane
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Hotel Manager le 4 juil. 2023
Dear Stephane,Thank you for your feedback. We are sorry that your stay was not as per your expectations. We have seriously taken note of your suggestion regarding upgrading the overall hotel and have forwarded it to management. Hope you will visit again soon.Sincerely,Hotel Manager
4/10 Médiocre
Mireille
Voyage en couple
15 avr. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mireille
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Hotel Manager le 17 avr. 2023
Dear Mireille,Thank you for sharing your experience with us. We apologize for the cleanliness and maintenance issues you experienced during your stay. We will address these issues with our team to ensure that we are doing everything we can to provide a clean and comfortable experience for our guests. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,Hotel Manager
10/10 Excellent
Carole
10 avr. 2023
Carole
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Hotel Manager le 12 avr. 2023
Dear Carole,Thank you for your excellent rating! We are thrilled to hear that you had a great experience during your stay. Your feedback is valuable to us and we hope to continue providing you with exceptional service in the future. We look forward to your next visit!Sincerely,Hotel Manager
10/10 Excellent
Richard
Voyage en couple
5 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Hotel Manager le 5 avr. 2023
Dear Richard,Thanks for the visit. We hope the experience was enjoyable and memorable. We greatly appreciate your kind words and will do our best to make each guest's stay a unique, pleasurable one. Hope to see you again soon.Sincerely,Hotel Manager
8/10 Bien
Andre
23 févr. 2023
Andre
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Hotel Manager le 25 févr. 2023
Dear Andre, Thank you for your valuable time to leave a rating on your stay at our hotel. If you can think of anything to bring our guest satisfaction score from 8 to 10, please be sure to let us know. We look forward to seeing you again soon! Sincerely, Hotel Manager
6/10 Satisfaisant
Louis
6 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Louis
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Hotel Manager le 8 févr. 2023
Dear Louis,Thanks for the stay. We apologize that your experience with us was rated 6 out of 10. Kindly give us some opinion, which can be useful for us to improve our hotel service from 6 to 10. Hope to see you again soon.Sincerely,Hotel Manager
8/10 Bien
Jean Marie
Voyage en couple
28 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean Marie
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Hotel Manager le 28 janv. 2023
Dear Jean Marie,Thank you for taking the time to leave such a positive review! We are thrilled to hear that you were impressed with the size of your room and that you had a great experience overall. We strive to provide our guests with comfortable accommodations and exceptional service. We look forward to welcoming you back in the future.Sincerely,Hotel Manager
8/10 Bien
Gilles
Voyage en couple
18 déc. 2022
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gilles
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Hotel Manager le 19 déc. 2022
Dear Gilles,Thanks for your stay at our hotel. We thank you that you noticed the cleanliness of our hotel. We accept your appreciation for it. Our goal is an excellent experience for every guest, and we are pleased you were completely satisfied. We invite you to stay with us again soon so you can experience the many positive attributes of our hotel again. Sincerely,Hotel Manager
8/10 Bien
Linda
16 déc. 2022
Linda
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Hotel Manager le 19 déc. 2022
Dear Linda,Thanks for your stay. Our goal is to provide a consistently superior guest experience, and your comments are very important to us. We rely on guests like you to tell us when we’re doing well and when we are so we can get better. If we let you down, we apologize. Please visit us again.Sincerely,Hotel Manager
10/10 Excellent
Claire
12 déc. 2022
Claire
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
6/10 Satisfaisant
Daniel
Voyage en famille
2 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Hotel Manager le 3 oct. 2022
Dear Daniel,Thanks for your stay and feedback and for telling us the positive and negative aspects. We apologize for the inconvenience. We shall work on priority to improve the said areas based on your observations. Guest feedback is important to us for betterment. Hope to welcome you again soon.Sincerely,Hotel Manager.
4/10 Médiocre
Annie
30 juil. 2022
Annie
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Hotel manager le 1 août 2022
Dear Guest, Thank you for your feedback. We work very hard to provide the highest level of service for all of our guests which is why we cannot apologize enough for your stay being so disappointing. Please know, your feedback is very important to us and we would welcome an opportunity to learn more about the particulars of your situation, which is critical to helping us understand where we went wrong. With this in mind, if you would be kind enough to contact us, discuss and sort it out for the betterment of our services. Please reconsider and visit us again. Sincerely, Hotel Manager
8/10 Bien
Pierre
12 avr. 2022
Pierre
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Hotel manager le 18 avr. 2022
Dear Guest, Thanks for the stay and great feedback. It is really encouraging. We feel proud when we get such reviews and motivate us to serve better. Look forward to welcoming you again. Sincerely, Hotel Manager
8/10 Bien
Alain
22 mars 2020
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Alain
Séjour de 1 nuit en mars 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
18 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
8/10 Bien
Rejean, Quebec
Voyage en groupe
16 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rejean
Séjour de 1 nuit en mars 2020
10/10 Excellent
Eric
Voyage en groupe
19 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eric
Séjour de 1 nuit en février 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
12 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
24 janv. 2020
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 mai 2019
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
23 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
10/10 Excellent
Carole
17 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien comm hôtel
Carole
Séjour de 1 nuit en avril 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 avr. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
10/10 Excellent
Waclaw
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Waclaw
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
Laura
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
24 mars 2024
Les points faibles : Propreté et équipements
Laura
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
randolph
Voyage en couple
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
randolph
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Waclaw
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Waclaw
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Jedrzejewski
18 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Jedrzejewski
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
Ryan, Whitby
16 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Laurie
Voyage en famille
11 mars 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Laurie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
4/10 Médiocre
Jeannette, Batavia
Voyage en famille, Voyage d’affaires
9 mars 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeannette
Séjour de 1 nuit en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Danielle
7 mars 2024
Danielle
Séjour de 2 nuits en mars 2024
2/10 Horrible
patience
2 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
patience
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
D
1 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
D
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Martha
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Martha
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
randolph
Voyage en famille
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
randolph
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Donna
23 févr. 2024
Donna
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Donna
Voyage en groupe, Voyage en couple
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donna
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Ivan Adalid
18 févr. 2024
Ivan Adalid
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Victor
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Victor
Séjour de 1 nuit en février 2024
4/10 Médiocre
Steve
17 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Steve
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Nancy
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Kim
13 févr. 2024
Kim
Séjour de 5 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Steve
12 févr. 2024
Steve
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
Michael
Voyage d’affaires, Voyage en couple
12 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Michael
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Claudio
11 févr. 2024
Claudio
Séjour de 2 nuits en février 2024