Les notes se basent sur un nombre total de 238 avis vérifiés

Ils ont payé. Ils ont séjourné. Nous avons vérifié.
4,2 sur 5
Recommandé par 92 % des clients
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Services et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 Conditions de l'hôtel
Ils ont payé. Ils ont séjourné.
Nous avons vérifié.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Nice central location

Publié le 24 juil. 2015
Les - : Breakfast did not have as much variety as other continental breakfasts
Situation : Easy to get to shopping and restaurants
Was in town for family wedding, it was central to venues, affordable
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Publié le 14 juil. 2015
Due to some maintenance issues, I had to vacate my home. La Quinta was the best home-away-from home I could have asked for! The rates are reasonable, the accommodations are nice and the staff is friendly.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Publié le 7 juin 2015
Love the pool and the staff was very helpful with directions and took care of our granddaughters needs with a Pac n play.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de Orléans (FRANCE)

hôtel bien situé, proche de Bass Pro

Publié le 24 mai 2015
Les + : Le personnel, les locaux spacieux, la situation, dans Springfield, proche de Bass Pro (15mn à pied) la chambre confortable, propre, le tarif
Les - : La moquette omniprésente peut provoquer des allergies l'hôtel accepte les animaux (idem pour les allergiques) la climatisation trop forte
Situation : Dans la ville de Springfield, cet hôtel est proche de toutes commodités, dont un grand complexe commercial Bass Pro (à voir !),
Un accueil très sympathique, efficace et rapide, avec un personnel très sympathique, accueillant et discret; idem pour le personnel d'entretien, ou au restaurant; en résumé : très professionnel J'ai également apprécié le parking gratuit, le WIFI gratuit, ainsi que le petit déjeuner également inclus.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Publié le 21 mai 2015
Good for the night. Stayed here on a business trip
4 sur 5
Recommandé
pour Événement personnel
par Jeremy de St Louis, MO

Great stay

Publié le 22 avr. 2015 sur Hotels
I only stayed one night but enjoyed it and as a regular traveler I can definitely recommend this place and will stay here again.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Nice Hotel

Publié le 15 avr. 2015
We only stayed one night as a stop on the road. We were driving more north the next day. The staff was nice, and it was a nice stay to get us the rest we needed to go on with our trip. I would stay again.
1 sur 5
Recommandé
pour Familles
par un voyageur vérifié

Disrespectful

Publié le 13 avr. 2015 sur Hotels
Booking through Hotels.com was a breeze. The hotel on the other hand would not except cash for the room charge. Imagine a business not taking cash? The girl at the counter lacked knowledge and had to defer to her manager on the phone the whole time. Would not work with me and demanded I pay with a credit/debit card. Not a huge issue but the refusal to accept cash turned me off. I cancelled my reservation and went somewhere else and they accepted cash, no issues.
3 sur 5
Recommandé
pour Familles
par Stacy de Illinois

LaQuinta Inn

Publié le 22 mars 2015 sur Hotels
Hotel was fine. Breakfast was good. Had strawberry flavored waffle batter which was good. Pool area could use some upgrades. No problems with our stay.
2 sur 5
Recommandé
pour Familles
par Kaycie de Pittsburg

Will never stay at another La Quinta Inn!

Publié le 17 mars 2015 sur Hotels
It was the worst stay in a hotel my family and I have encountered. The rooms are run-down (bathroom door was a closet door rigged as a pocket door, scratches all over the head boards, marred walls, thin walls, paper thin room door, thermostat has a mind of its own, loud comforter and extremely small pool with cold water). We had partying adults on one side and the stair hallway on the other (2nd floor). We checked in at 5:00 p.m. so obviously there were better rooms we could of been given. Room keys didn't work the first time, clerk had to fix. Pool was rented to a less than classy family for a child's birthday where one of the guests tormented my children and when confronted, retaliated by throwing a large bucket full of water at my head, hitting & bruising my back (child had gotten out of the pool to complete this act of hate while I was trying to enjoy my family).