Studio, 1 très grand lit et 1 canapé-lit | Surmatelas, bureau, espace de travail pour ordinateur portable

Avis sur SpringHill Suites by Marriott Sarasota Bradenton

3 out of 5
SpringHill Suites by Marriott Sarasota Bradenton
1020 University Pkwy, Sarasota, FL

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 330 avis sur 796." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 257 avis sur 796." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 106 avis sur 796." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 55 avis sur 796." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 48 avis sur 796." "

8,4/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

7,4/10

Équipements

8,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Joaquim

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A refaire sans hésitation
Réceptionniste super sympa, literie top, super sejour
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Manager le 15 janv. 2020
Great

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Classement surfait de mon point de vue car la proximité immédiate e la voie express et la très mauvaise nsonorisation en font un établissement à malheureusement éviter. La réceptionniste a pourtant fait d son mieux pour nous trouver une chambre au calme......
Séjour de 1 nuit en novembre 2019

10/10 Excellent

Mathieu

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent bang for your bucks!
Excellent location. Only one minute from the Gulf of Mexico. The staff was very kind. The room was huge! Perfect for a family of 4. I will not hesitate to come back the next time I 'll be in Sarasota.
Séjour de 1 nuit en novembre 2017

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de General Manager le 31 août 2016
8/31/16 Dear Valued Guest, I am the Front Office Supervisor at the SpringHill Suites by Marriott in Sarasota. Thank you for taking the time to share your recent experience at the SpringHill Suites Sarasota Bradenton. When you stay at a SpringHill Suites, there are certain expectations that a guest has, and very well should have. We look forward to seeing you again! At your service, Front Office Supervisor Telephone 941-358-3385

10/10 Excellent

Mélanie, Charleville-Mézières

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Excellente nuit passée dans cet hôtel qui est très propre. Chambre spacieuse et fonctionnelle. Petit-déjeuner très bien. Rien à dire !

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien
Parfait si vous devez prendre l'avion de bonne. Hotel moderne et confortable

8/10 Bien

Linda M, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
Très satisfait de cet hôtel qui bénéficie d'un très bon rapport qualité/prix. Les chambres sont spacieuses, propres et confortables. Le personnel est serviable et efficace. Enfin le petit déjeuner est copieux et complet. L'emplacement est parfait pour visiter les environs et allers dans les différentes plages des environs.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
bon etablissement
bon acceuil , bon hotel , propre, piscine sympa ,prevoir voiture

8/10 Bien

lyudmila

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 13 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk Staff le 24 avr. 2024
We're delighted to hear that you had such a wonderful time here at our hotel. We strive to provide the best experience possible and are thrilled to know that we succeeded.”

10/10 Excellent

Rick

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel was clean and staff was friendly and helpful. Room had a musty smell, otherwise the stay was great.
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk le 24 avr. 2024
Thank you for your kind words about your stay! We have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly.

10/10 Excellent

Mary

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect stay for our purpose.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk Staff le 24 avr. 2024
Thank you for the Stars Hope to see you back soon!

2/10 Horrible

Sarah

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Front desk (african american) was beyond rude. Wjen we wanted 5 plus minutes for someone to check us in she looked at me like i had 5 heads...mumbled under her breath nasty words. Asked her name, ignored me. Asked for manager on duty ignored me. Called the gm and she turned the whole story aroind. I have never been so appauled by a customer service agent. The gm shpuld be ashamed of himself for evening having her as an employee. It gets better, we walked in our room and it smelled like weed...needless to stay we were not comfortable w the agent knowing what room we were in and the smell of weed we checked out. With that, i will be reaching oit marriott corporate and placong a formal complaint on the agent and general manager. Stay away from this property!!!! Youll do yourself a big favor!
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Front Desk Staff le 24 avr. 2024
We are very sorry to hear that you didn't have a great experience in our hotel – our mission is to provide excellent guest experiences, so we are sorry to have let you down. We have taken your feedback on board, and we will strive to make improvements accordingly. We Would love to point out that we do our best to take care of each quest. No matter if there is 1 quest or 100.

10/10 Excellent

Ana

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Desk Staff le 24 avr. 2024
“We hope to see you again soon!”

10/10 Excellent

William, Bryn Mawr

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 Bien

Mitchell

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location, quiet, clean, good staff,. Would recommend and stay again.
Séjour de 6 nuits en février 2024

8/10 Bien

Peter

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Adrienne

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
We like the location, but we’ve had issues on both of our last two trips there.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wish we would have stayed here for our actual vaca
This was booked last minute after our flight got canceled. Gentleman who checked us in was incredibly kind. The next morning our flight got cancelled (again), and they were so sweet to extend our checkout to 2pm. We would stay here in a heartbeat. Clean, price is good, rooms are spacious… great stay
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Kathryn

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

4/10 Médiocre

Ronnie

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Had problems checking in charged again, had problems getting room service. Halls were not cleaned our whole time?
Séjour de 5 nuits en décembre 2023

2/10 Horrible

Luis, Miami

Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

2/10 Horrible

Michael

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The shower floor was black with filth. Asked the front desk three times to send housekeeping up to clean it. There was no body soap or shampoo in the shower either. Housekeeping never showed up. The water was shut off on day two from 7:00am to 9:00PM. My wife couldn't take a shower all day and I ( I work construction) went to be dirty and sweaty. Had to shower in the morning before checking out. To make matters worse, there was demolition going on in the adjoining room my wife had to listen too all day. Lots of pounding and banging, What did I LIKE? There were two young men on the front desk. They did everything they could to help us out. One of them brought us shampoo and body soap at 8:00 pm beings housekeeping refused to do their job.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Nicole

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

DARLENE, Pickerington

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We arrived early and were assigned our room immediately. Our room is clean and spacious!!
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

Alejandro

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Regular stay
The hotel is nice. The front desk experience was not so good. The associate was not friendly. The air conditioning is too noisy. The room was recently renovated, but the elevator and common areas need more attention.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Noel

Séjour de 3 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Vicki

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 Bien

orlando

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall, it was a wonderful stay. Plus for me was the breakfast and free parking. Nevertheless, the breakfast was not all that. The variety was limited and void of fruits. But it served its purpose nevertheless. The staff was courteous. The hotel was pretty clean and smelled good.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Philip

Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Veronica

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Maria lucia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel incrível
Hotel incrível, limpo e seguro
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

8/10 Bien

Vicki

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfortable bed and great space. Room was a little musty and had a dehumidifier that needed emptying. Husband emptied and it filled up again overnight. Must have had water issue but didn’t follow-up with it. Great breakfast!
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

6/10 Satisfaisant

John

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en octobre 2023

6/10 Satisfaisant

Susan

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
this Marriott was not up to any standard.
light by table needed adjustment, lamp as you walk in did not work, lighting in bathroom by sink was so dull, and the shower was not clean, was not impressed. i would of expected a higher quality of attention to detail at a marriott.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
nice hotel, bkft. person inept.
Front desk women was outstanding. Young man in bkft area totally unable to stock area, even when there were only " seven" guests there . Out of , coffee for 35 min,, no waffle batter, no bread, even when several people asked, He finally brought 4 wrapped slices of read, that were taken by a family with small children since he didn't bring waffle batter, We left about 8:30 the whole area was swamped, long lines waiting for " food". He needs a different position.Almost nonverble, flat affect.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023

10/10 Excellent

Aida

Séjour de 1 nuit en septembre 2023

6/10 Satisfaisant

Raul

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté
Room smelled bad. Checked under the sheets and discovered that the mattress was wet with urine.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Jennifer - GSM le 19 sept. 2023
Thank you for choosing Springhill suites for your stay, I greatly apologize for this. If you wouldn't mind reaching out directly to me, I would like to discuss this more and try to rectify the situation.

10/10 Excellent

Sharoll

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Jennifer -GSM le 10 sept. 2023
Thank you for choosing Springhill suites Sarasota for your stay and taking the time to rate our facility. We are very happy to hear you enjoyed your time with us and hope to see you again in the future

2/10 Horrible

Teresa

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Property was very dirty and very moldy. All betting was damp and moldy
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Jennifer -GSM le 10 sept. 2023
Thank you for choosing the Springhill Suites Sarasota for your stay. We greatly appreciate the feedback as it is needed to make any necessary updates. I will be sure to pass this onto the appropriate management team for review and any corrections that need to be made.

2/10 Horrible

Douglas

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service
Disappointed
Specifically confirmed with front desk availability of an Accessible room. Essential for my in-laws, who were being evacuated from an assisted living facility during hurricane Idalia. Received an email 2 hours later that an accessible room was not available any longer. I can only presume that they gave it to someone else.
Séjour de 7 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Gladys

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Jennifer -GSM le 10 sept. 2023
Thank you for choosing Springhill suites Sarasota for your stay and taking the time to rate our facility. We are very happy to hear you enjoyed your time with us and hope to see you again in the future

10/10 Excellent

Sandra

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
is good
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Jennifer _GSM le 10 sept. 2023
Thank you for choosing Springhill suites Sarasota for your stay and taking the time to give us your feedback. We are very happy to hear you enjoyed your time with us and hope to see you again in the future.

6/10 Satisfaisant

Linda

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved the suite with extra sleeping space. Did not like mold in bathroom and no transportation to airport
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Jennifer -GSM le 10 sept. 2023
Thank you for choosing Springhill Suites Sarasota for your stay. We appreciate all feedback as it is necessary to make any updates as needed. I have given your feedback to the necessary management team for review. Thank you again.

6/10 Satisfaisant

Scott

Les points forts : Personnel et service
Bathroom had mold in the shower. Breakfast had very limited items. There was no meat unless you count the sausage gravy. A/c unit was very loud.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Jennifer - GSM le 10 sept. 2023
Thank you for choosing Springhill Suites Sarasota for your stay. We appreciate all feedback as it is necessary to make any updates as needed. I have given your feedback to the necessary management team for review. Thank you again.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

8/10 Bien

Natalie

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall a good experience. Seemed like there might be a staff shortage in housekeeping as some things had not been cleaned thoroughly in my room prior to my checking in. Also, the elevator is rather loud and stops roughly when going up.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023

8/10 Bien

Kerrie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good breakfast
The staff is super friendly. Unfortunately, our first room had a shower head that was not working. We called the front desk and we were notified that it would be 15 mins for maintenance to come. After a half hour, we called again and got a new room. The continental breakfast was better than expected.
Séjour de 2 nuits en juin 2023

10/10 Excellent

Carlos, MIAMI

Séjour de 1 nuit en juin 2023

6/10 Satisfaisant

Selwyn

Voyage d’affaires
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Broken TV never fixed for 6 days, asked for housekeeping, did not service rooms, had no change for laundry machines
Séjour de 6 nuits en juin 2023

2/10 Horrible

Les

Séjour de 1 nuit en juin 2023