Avis
6,2
6,6/10
Propreté
7,2/10
Personnel et service
5,4/10
Équipements
5,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
5,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
17 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023
4/10 Médiocre
didier
19 août 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
disappointing hotel
didier
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Customer Care Team le 21 août 2019
Dear guest, thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We are disappointed that you don't seem to have had the wonderful experience that the vast majority of our guests do. We sincerely hope that you will give us another opportunity to restore your faith in our hotel and hospitality.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
23 nov. 2017
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
27 août 2011
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
Angel o
Voyage en famille, Voyage d’affaires
21 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angel o
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Jolynne
Voyage en couple
5 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jolynne
Séjour de 1 nuit en mars 2024
4/10 Médiocre
Jose
Voyage en couple
30 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
Stephen
16 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Chinhui
19 janv. 2024
Chinhui
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Customer Care Team le 9 févr. 2024
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team
6/10 Satisfaisant
Arsenio
Voyage en famille
15 janv. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Arsenio
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Customer Care Team le 17 janv. 2024
Dear guest, we are always anxious to get feedback from our guests in relation to their stays with us, so we very much appreciate your rating, thank you. Whilst we are pleased that you had a reasonable stay here, we aim to exceed all of our guests’ expectations, and we are disappointed that we did not exceed yours. We sincerely hope you will give us another opportunity to host you. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team
6/10 Satisfaisant
shannon
Voyage d’affaires
9 janv. 2024
Les points faibles : Équipements
shannon
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Customer Care Team le 10 janv. 2024
Dear guest, we are always anxious to get feedback from our guests in relation to their stays with us, so we very much appreciate your rating, thank you. Whilst we are pleased that you had a reasonable stay here, we aim to exceed all of our guests’ expectations, and we are disappointed that we did not exceed yours. We sincerely hope you will give us another opportunity to host you. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team
2/10 Horrible
Linda
4 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Issac
31 déc. 2023
Issac
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Customer Care Team le 3 janv. 2024
Dear guest, we are always anxious to get feedback from our guests in relation to their stays with us, so we very much appreciate your rating, thank you. Whilst we are pleased that you had a reasonable stay here, we aim to exceed all of our guests’ expectations, and we are disappointed that we did not exceed yours. We sincerely hope you will give us another opportunity to host you. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team
8/10 Bien
Leigh
27 déc. 2023
Leigh
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Customer Care Team le 30 déc. 2023
Dear guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team
6/10 Satisfaisant
Marina
23 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Marina
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Customer Care Team le 14 déc. 2023
Dear guest, we are always anxious to get feedback from our guests in relation to their stays with us, so we very much appreciate your rating, thank you. Whilst we are pleased that you had a reasonable stay here, we aim to exceed all of our guests’ expectations, and we are disappointed that we did not exceed yours. We sincerely hope you will give us another opportunity to host you. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team
2/10 Horrible
James
Voyage d’affaires
22 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Wow!
James
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
4/10 Médiocre
Sonia
Voyage en famille
13 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Sonia
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
4/10 Médiocre
Robert
Voyage en couple
19 oct. 2023
Robert
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Paz Belén
Voyage en groupe
16 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Unbeatable price, just to spend the night.
Paz Belén
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
MICHAEL
Voyage d’affaires
16 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
MICHAEL
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
JOSE
15 oct. 2023
JOSE
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Customer Care Team le 8 nov. 2023
Dear guest, we are always anxious to get feedback from our guests in relation to their stays with us, so we very much appreciate your rating, thank you. Whilst we are pleased that you had a reasonable stay here, we aim to exceed all of our guests’ expectations, and we are disappointed that we did not exceed yours. We sincerely hope you will give us another opportunity to host you. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team
2/10 Horrible
Eveling
Voyage en famille
9 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Horrible experiance
Eveling
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
2/10 Horrible
Ari
28 sept. 2023
Ari
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Customer Care Team le 30 sept. 2023
Dear guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team
8/10 Bien
Elke
28 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Elke
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Robin
Voyage d’affaires
27 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Robin
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
4/10 Médiocre
Pam
26 sept. 2023
Pam
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Customer Care Team le 17 oct. 2023
Dear guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team
4/10 Médiocre
Rosie
Voyage en famille
25 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rosie
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
2/10 Horrible
José
Voyage en famille
10 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
José
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Ishmael
27 août 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Ishmael
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Customer Care Team le 29 août 2023
Dear guest, we are always anxious to get feedback from our guests in relation to their stays with us, so we very much appreciate your rating, thank you. Whilst we are pleased that you had a reasonable stay here, we aim to exceed all of our guests’ expectations, and we are disappointed that we did not exceed yours. We sincerely hope you will give us another opportunity to host you. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team
4/10 Médiocre
Larry
Voyage d’affaires
14 août 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Larry
Séjour de 1 nuit en août 2023
4/10 Médiocre
Randall
12 août 2023
Les points faibles : Équipements
Randall
Séjour de 3 nuits en août 2023
10/10 Excellent
Lary
Voyage en famille
7 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lary
Séjour de 1 nuit en août 2023
2/10 Horrible
Mark
Voyage d’affaires
29 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
Paul
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
For the price...
Paul
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
jose
22 juil. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
jose
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
eduard
18 juil. 2023
eduard
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Customer Care Team le 20 juil. 2023
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team
10/10 Excellent
Michelle
17 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michelle
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Customer Care Team le 18 juil. 2023
Many thanks for your positive rating – we are delighted that you enjoyed your time at our property so much. We hope to host you again successfully in the near future.Best Regards,Customer Care Team
2/10 Horrible
Natalia
Voyage d’affaires
12 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HORRIBLE!
Natalia
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
2/10 Horrible
Rebecca
Voyage d’affaires, Voyage en couple
9 juil. 2023
Rebecca
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
2/10 Horrible
Alessandro
5 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alessandro
Séjour de 5 nuits en juin 2023
8/10 Bien
Bo
3 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bo
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Customer Care Team le 4 juil. 2023
Dear guest, We are glad to hear back from you about your recent stay with us. While you didn't say much in your review, we hope that you had an awesome time and that you were comfortable in your room. Thanks for choosing to stay with us and we hope to see you again soon. Best Regards, Customer Care Team
2/10 Horrible
Jeuly
20 juin 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Jeuly
Séjour de 1 nuit en juin 2023
2/10 Horrible
Luis
19 juin 2023
Luis
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Customer Care Team le 20 juil. 2023
Dear guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team
10/10 Excellent
terry
Voyage en famille
18 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
terry
Séjour de 2 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Gerald
Voyage en famille
14 juin 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Gerald
Séjour de 1 nuit en juin 2023
2/10 Horrible
Lawrence
12 juin 2023
Lawrence
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Customer Care Team le 13 juin 2023
Dear guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team
8/10 Bien
Larry
Voyage d’affaires
11 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Larry
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Customer Care Team le 13 juin 2023
Dear guest, We are glad to hear back from you about your recent stay with us. While you didn't say much in your review, we hope that you had an awesome time and that you were comfortable in your room. Thanks for choosing to stay with us and we hope to see you again soon. Best Regards, Customer Care Team
6/10 Satisfaisant
Anna
Voyage en famille
6 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Anna
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
maricela
1 juin 2023
maricela
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Customer Care Team le 22 juin 2023
Many thanks for your positive rating – we are delighted that you enjoyed your time at our property so much. We hope to host you again successfully in the near future.Best Regards,Customer Care Team
4/10 Médiocre
Laura
30 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Laura
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Customer Care Team le 1 juin 2023
Dear guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team