Extérieur

Avis sur Grand Bohemian Orlando, Autograph Collection

4.5 out of 5

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 651 avis sur 1007." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 187 avis sur 1007." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 78 avis sur 1007." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 40 avis sur 1007." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 51 avis sur 1007." "

9,2/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

9,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

JEAN PHILIPPE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de GBOguestservices le 29 janv. 2020
Thank you so much for the wonderful review! We are delighted to read you enjoyed your experience with us! Please come see us again soon!

10/10 Excellent

Henry

Voyage en couple
Close to everything we wanted to do
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Maria

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Only issue difficult getting back to hotel Saturday night due to many street closures
Séjour de 1 nuit en avril 2024

8/10 Bien

annie, Lynn Haven

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charming hotel, as are all the Kessler properties are.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

10/10 Excellent

Mario N, San Francisco

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location! Great food at their restaurants. Gym could use a kettle ball or two.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Lara

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Breakfast and brunch were very expensive. The room didn’t have a small fridge
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Services Team le 9 avr. 2024
Thank you for your feedback; we appreciate this and will make note of this with our teams.

10/10 Excellent

Corina

Séjour de 1 nuit en mars 2024

4/10 Médiocre

theresa, brooklyn

To be honest, this hotel could have probably been a good stay for me. But due to the almost four hours waiting to be checked in and been placed in a room right across from the ice vending machine, that had people seemingly getting ice all hours of the night. Had a constant sleep disturbance during my stay.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Services Team le 9 avr. 2024
We sincerely apologize for the experience you had while staying with us and truly appreciate the feedback. Please reach out to us should you choose to return and we will ensure you will be located in a quieter section of the hotel.

10/10 Excellent

Jessica

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Services Team le 9 avr. 2024
Thank you so much! We hope to see you again!

6/10 Satisfaisant

Philip

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
The service you are paying for in the rates charged by this hotel is not there. They were understaffed. Huge line to get in to valet parking. Huge check-in line in the lobby with one person at the front. When we called the room service number to order food, no one picked up after 5 minutes.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Services Team le 9 avr. 2024
We sincerely apologize yet appreciate your feedback. We have noted this and will bring this message back to our teams.

10/10 Excellent

Jessica

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing stay. The neighbors we loudly enjoying each other all night, but the staff and hotel took care of the situation and made up for the noisy neighbors. Would stay again anytime!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Services Team le 9 avr. 2024
Thank you so very much for your kindness. Please let us know when you plan on returning!

10/10 Excellent

Jason

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Services Team le 9 avr. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 Excellent

Tamid

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Services Team le 9 avr. 2024
Thank you so much!

4/10 Médiocre

Paul

Voyage en couple
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Wheelchair lift did not work so could not gain access to pool and been out of order for days so we can not use the pool and the pool deck bar which is what we came for
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Services Team le 11 avr. 2024
We sincerely apologize for this issue and will follow up with our Engineering Teams. Thank you for bringing this to our attention.

10/10 Excellent

greg

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Services Team le 9 avr. 2024
Thank you so much for your feedback! We hope you return!

10/10 Excellent

Amanda

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful. We've stayed here multiple times and it is amazing.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Services Team le 9 avr. 2024
Thank you so much for your wonderful feedback! Please let us know when you plan on returning!

8/10 Bien

Robert

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice property but seriously understaffed at the front desk and even the bar. The hotel was full and the staffing wasn’t capable of handling the volume associated with full occupancy. This is no fault of the staff, but rather management of the volume.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Services Team le 9 avr. 2024
Thank you for your important feedback. We will bring this concern to our teams and appreciate your words.

10/10 Excellent

Ray, Miami

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Services Team le 9 avr. 2024
Thank you so much for your feedback!

10/10 Excellent

Cathy

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
What we remember hen we walked in the door was the smell of clean. We loved the restaurant. They were able to fit us in without a reservation. Ryan, our waiter, was amazing and the food was awesome. Everything from room service to check out was wonderful. The Spa also was superb. Loved everything.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Guest Services Team le 9 avr. 2024
Thank you so much and we're glad to hear you had an amazing experience! We will pass this message along to our Food & Beverage Team about Ryan!

10/10 Excellent

James

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel, our favorite place to stay in Orlando.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Guest Services Team le 9 avr. 2024
We thank you for your loyalty and your feedback! Please let us know when you plan on returning!

10/10 Excellent

Ciara, Ocala

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel is always TOP NOTCH !
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Services Team le 9 avr. 2024
We are biased, but agree! Thank you so much for your kind words!

10/10 Excellent

Veronique

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This is our go to hotel when we are in town to attend performances at the Dr. Phillips Performing Arts Center (which is directly across the street). The most recent upgrades and renovations are definitely a nice boon to an already great property. Easily walkable to downtown dining options and the newly renovated bar area are also greatly features.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Services Team le 9 avr. 2024
Thank you for pointing out the great benefits of our location! We appreciate your loyalty and please let us know when you plan on returning!

10/10 Excellent

Julia, Toronto

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great staff. Nice art and ambiance. Very good location for Kia Centre and Dr. Philllips centre.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Guest Services Team le 9 avr. 2024
Thank you so much for your feedback! We appreciate you!

8/10 Bien

Judy

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Services Team le 9 avr. 2024
Thank you for your feedback. Please let us know what we could do better for your next visit!

8/10 Bien

Andrea

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
While this hotel is quite nice with a very convenient location, the room itself was just ok. Lighting was lacking, no vanity lighting in bathroom and spotlight over mirror in entry gave no options to properly get ready for our event. My daughter had to use the flashlight on her cellphone to apply her makeup. We'll chose another hotel when visiting Orlando for an event again.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Guest Services Team le 11 avr. 2024
We sincerely apologize for the issues you experience and will bring this up to our Engineering Team. Thank you for making us aware of this issue.

6/10 Satisfaisant

Jeffrey, barrington

Very dark bathrooms, had to ask for utensils at room service.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Guest Services Team le 9 avr. 2024
Thank you for your feedback. We appreciate you telling us and sincerely apologize. This is certainly not the standard we hold ourselves to.

10/10 Excellent

Corry

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Guest Services Team le 9 avr. 2024
Thank you so very much!

10/10 Excellent

Katie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Elizabeth, Jacksonville

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Guest Services Team le 9 avr. 2024
Thank you so much for your feedback!

10/10 Excellent

Katie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful hotel. Every staff member we came in contact with was above and beyond helpful and friendly! The only critique I have is that the coffee maker in my room was not clean on the inside. It looked like maybe hard water buildup but it certainly made me not want to use it. Otherwise, great experience.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

sierra

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

4/10 Médiocre

Michael

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Tamara

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
To repeat
Stayed 3 days at the hotel and everything was excellent. We met a dominican supervisor we had su beautiful details with us. Best BLT and turkey sandwiches at the restaurant🙂🙃
Séjour de 4 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Mark

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Sharon Kay

Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Melissa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Daniel

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
We were in town for the bowl game. The hotel lobby is very nice and the people were friendly and provided excellent customer service. The rooms are getting dated and the lighting in the bathroom was poor. It looks like an aging and somewhat tired hotel.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Victor

Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Mary

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Walkable
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Alan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean and friendly staff
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Kendall

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Rosanna

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Hotel is very nice but too pricey for what it has to offer… front desk staff belongs to a motel 6. I’ve experienced hotel staff all around the world, from NH collection hotel in Europe to IHG Hotels in America (Intercontinental being my favorite) in comparison Grand Bohemian in Orlando is left wanting.

10/10 Excellent

Tascha

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Roger

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Christopher

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

8/10 Bien

Jim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

manny

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful hotel. Service by the pool could be better but overall a great stay.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Mercedes

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff and vibe were great!
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

4/10 Médiocre

India

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room next door had loud crying children we had yo stay in bed room to get away from noise
Séjour de 2 nuits en novembre 2023