Avis
5,0
5,0/10
Propreté
5,8/10
Personnel et service
3,6/10
Équipements
4,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
4,0/10
Écoresponsabilité
Avis
21 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Sophia CSR le 23 oct. 2023
Dear Guest,Please accept our sincerest apologies for any issue you faced. It is disheartening to discover that we were not able to surpass your expectations. We would like to know more about how we can make your future stay with us enjoyable. We hope for a chance to redeem ourselves with you and restore your faith in our facility and hospitality.
2/10 Horrible
Michel
30 oct. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A fuir
Michel
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Marquitta- General Manager le 1 nov. 2018
Good morning, thank you for your feedback. We are sorry that you didnt enjoy your stay. We informed you at checkin that we did not serve breakfast, sorry for the inconveniences that you may have encountered.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
18 oct. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel pas accueillant du tout
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Réponse de Jessica, General Manager le 23 nov. 2017
Dear Guests,
We want to apologize about the inconvenience you experienced during your stay. Your feedback is very important to us as we will use this information to provide an enjoyable experience for our guests.
We have changed somethings around to create a better experience and we hope to see you again in the future.
Thank you so much for staying with us
6/10 Satisfaisant
Elisabeth
1 juil. 2017
Les points forts : Propreté
Il y a mieux
Elisabeth
Séjour de 1 nuit en juin 2017
6/10 Satisfaisant
rene
23 déc. 2016
Les points forts : Propreté et personnel et service
Bon rapport qualité prix
rene
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
8 août 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel vétusté sentant la moisissure
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Dominique
20 juin 2015
Dominique
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Bernard, vaudreuil-dorion
20 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
surprenant
Bernard
4/10 Médiocre
Serge, PERPIGNAN FRANCE
13 mai 2015
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Seul bon point : le petit déjeuner.
Serge
8/10 Bien
jean pierre, paris
3 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tres bon rapport qualite prix
jean pierre
8/10 Bien
laurent, guadeloupe
31 déc. 2014
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Bon rapport qualité prix
laurent
2/10 Horrible
patrice, Marseille
16 nov. 2014
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Faut pas s' y arrêter.
patrice
8/10 Bien
oui, LE HAVRE
28 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon service qualité, prix
oui
4/10 Médiocre
Antoine, Lyon - France
21 août 2014
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pas du tout en centre ville
Antoine
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
4 juin 2014
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Juste pour une nuit ...
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Micheline, Montreal
30 mai 2014
Micheline
8/10 Bien
fanytin
9 mai 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
fanytin
8/10 Bien
Sabella
6 avr. 2013
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Hôtel étape
Sabella
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
10 juil. 2012
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
Natasha
Voyage d’affaires, Voyage en couple
2 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Natasha
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de GM le 2 avr. 2024
We apologize for the inconvenience. And are currently working on the issue. We do thank you for your 2 night with us at fairbridge Inn Express.
10/10 Excellent
Dustie
Voyage en groupe
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dustie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM le 28 mars 2024
Thank you for kindness And we appreciate you for choosing Fairbridge for your stay. Have a wonderful day.
4/10 Médiocre
Natalie
13 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Natalie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM le 14 mars 2024
No ma'am you were only charged for one night. The 32 is what Expedia paid us.. That is what I was explaining to you yesterday. And thank you for choosing Fairbridge Inn for your stay.
10/10 Excellent
Sean
4 mars 2024
Sean
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de GM le 6 mars 2024
Thank you for your feedback.We most thankful you enjoyed your stay with us.
4/10 Médiocre
William
Voyage d’affaires
16 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 16 janv. 2024
We do apologize for your experience, we are working to get these issues address!!! We thank you for your 3 night stay with us at Fairbridge Inn Express!!!Kind Regards;GM Mary!
2/10 Horrible
Marco
29 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Evitate
Marco
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de GM Mary le 2 janv. 2024
I"m sorry for the Inconvenience, But the policy is a 100.00 cash deposit!! We do hope in the future you will choose us as the hotel of your choice!!
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
4 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de GM le 5 déc. 2023
We sincerely apologize for the inconvenience!!!!
2/10 Horrible
Brett
4 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brett
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de GM le 5 déc. 2023
I Sincerely Apologize for your experience!!!!
6/10 Satisfaisant
raymond
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
raymond
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Sophia CSR le 13 nov. 2023
Dear Guest,Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.
2/10 Horrible
Gianluca
7 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gianluca
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Sophia CSR le 9 nov. 2023
Dear Guest,We regret the inconvenience you faced. This is certainly not the standard we aim to provide to our valued guests, and we would appreciate the opportunity to address your concerns and make things right. Your feedback is crucial to us, and we are actively working with our management team to take swift action based on your input. We hope you'll consider giving us another chance to provide you with an improved stay in the future.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
28 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Sophia CSR le 30 oct. 2023
Dear Guest,We're eager to understand the challenges you faced during your visit as you've rated us 2. Our goal is to provide a superior experience, and we regret that we fell short in your case. Your candid feedback, whether positive or negative, is invaluable for our improvement. We're looking forward to the opportunity to serve you in the future better.
2/10 Horrible
Randerick
Voyage d’affaires
19 oct. 2023
Randerick
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Sophia CSR le 2 nov. 2023
Dear Guest,We deeply regret that your recent experience at our property did not meet your expectations. This is certainly not the standard we aim to provide to our valued guests, and we would appreciate the opportunity to address your concerns and make things right. Your feedback is crucial to us, and we are actively working with our management team to take swift action based on your input. We hope you'll consider giving us another chance to provide you with an improved stay in the future.
2/10 Horrible
edward
14 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ride Crude and very Nasty place! Don’t think abou!
edward
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Sophia CSR le 17 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your review. We regret that you had an unpleasant experience at our property. We never want our guests to have such a kind of experience. We will investigate this issue and will take the required measures. We hope to serve you better next time
2/10 Horrible
Sylvester
Voyage en famille, Voyage d’affaires
6 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvester
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Sophia CSR le 7 oct. 2023
Dear Guest,We would appreciate it if you could kindly provide us with more details about your experience. This will enable us to identify areas of improvement and ensure a better experience for our future guests. We look forward to hearing from you.
2/10 Horrible
Gary
Voyage d’affaires
8 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gary
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Sophia CSR le 8 sept. 2023
Hi Gary,We apologize for this interaction and will follow up with the team to ensure this does not happen in the future to you or any other guest. Please be assured that this is not an everyday occurrence with our team. We hope you will give us another opportunity in the future.
2/10 Horrible
Andrew, Houston
7 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Sophia CSR le 8 sept. 2023
Hi Andrew,We take all reports of lacking service and issues with amenities and accommodations seriously, particularly those that you have raised. Your voice is very important to us and we are continuously striving to improve the guest experience. We hope you'll return someday to see how we're improving.
8/10 Bien
Maurizio
29 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maurizio
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Sophia CSR le 31 août 2023
Hi Maurizio,We are thrilled to know that everything was to your liking. We endeavor to make our guest's stay enjoyable, and we are proud that we accomplished our goal.
2/10 Horrible
James, Monroe
Voyage d’affaires
2 août 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Réponse de Sophia CSR le 3 août 2023
Hi James,Guest satisfaction is our primary aim and it is disheartening to hear that this is not the impression we left you with. This is generally not what our guests experience with us, and we hope you give us a chance to make it better for you. We are actively investigating your feedback with our management for prompt action.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
2 août 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Sophia CSR le 4 août 2023
Dear Guest,We are sad to see this rating. We apologize for the inconvenience you faced. We would love to know more about your experience. So, we can make the required changes and improvements. We always welcome our guest's ideas and suggestions. We hope to earn your business on future travels so that you can see our continuous improvement. We hope to serve you better next time.
10/10 Excellent
Indira
16 juin 2023
Indira
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Sophia CSR le 19 juil. 2023
Hi Indira,We are delighted to have provided you with suitable accommodation for your trip here. We are pleased to see this awesome 5-star rating, and we hope to welcome you back again before long.
6/10 Satisfaisant
Travis
Voyage en famille
5 juin 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Travis
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de General Manager le 7 juin 2023
I do apologize for the pool , we hope you choose us again when we have that amenity available!
2/10 Horrible
Beth
Voyage d’affaires
1 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beth
Séjour de 11 nuits en mai 2023
Réponse de Sophia CSR le 24 juil. 2023
Hi Beth,Guest satisfaction is our primary aim and it is disheartening to hear that this is not the impression we left you with. This is generally not what our guests experience with us, and we hope you give us a chance to make it better for you. We are actively investigating your feedback with our management for prompt action.
2/10 Horrible
Chandler
1 juin 2023
Chandler
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Fairbridge Inn Express Hotel le 7 juin 2023
Thank you for your feedback.
2/10 Horrible
Richard
Voyage d’affaires
25 mai 2023
Richard
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de General Manager le 7 juin 2023
We apologize for the inconvenience this caused during your stay with us.
10/10 Excellent
Singleton
Voyage en couple
14 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Singleton
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Fairbridge Inn Express Hotel le 7 juin 2023
Thank you for your feedback.
6/10 Satisfaisant
Derrick
3 mai 2023
Derrick
Réponse de Fairbridge Inn Express Hotel le 7 juin 2023
Thank you for your feedback.
2/10 Horrible
Wesley
17 janv. 2023
Wesley
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
2/10 Horrible
Charles
17 janv. 2023
Charles
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Sophia CSR le 6 nov. 2023
Dear Guest,Thank you for your stay. I am very disappointed to see this rating and that you found our service to be below your standards. Kindly share your review with us so that we can improve our services for our future guests.
2/10 Horrible
Arlene, Crowley
Voyage en famille
7 oct. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arlene
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
2/10 Horrible
Shane
5 sept. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not even open
Shane
Séjour de 1 nuit en septembre 2022