Avis
7,8
Bien
8,0/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de ST Hotels Management Team le 19 avr. 2024
Dear HELENE JEANNE LEThank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you had a great experience at our hotel. Your satisfaction is our top priority, and we're grateful for your recognition. We can't wait to host you again on your next visit!Best Regards,ST HOTELS MALTA
10/10 Excellent
Michael
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de ST Hotels Management Team le 19 avr. 2024
Dear MichaelThank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you had a great experience at our hotel. Your satisfaction is our top priority, and we're grateful for your recognition. We can't wait to host you again on your next visit!Best Regards,ST HOTELS MALTA
8/10 Bien
Peggy Magalie LE
Voyage en groupe
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Peggy Magalie LE
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de ST Hotels Management Team le 8 mars 2024
Dear Peggy,Thank you for your positive review! We're delighted to hear that you had a great experience with us. We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best Regards, ST HOTELS MALTA
6/10 Satisfaisant
Semen, Bruxelles
Voyage en couple
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Semen
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de ST Management Team le 8 mars 2024
Dear Semen,Thank you for staying at our Hotel,It has been an honor having you as our guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. We assure you that your comments will be followed up with the respective departments, and we will be doing our utmost to learn from this feedback with a view of improving our performance.We thank you once again for choosing to stay at our Hotel. Best Regards, ST HOTELS MALTA
10/10 Excellent
Nicolas
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nicolas
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
ANNE
14 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je recommande
ANNE
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
6/10 Satisfaisant
Cathia
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Correct
Cathia
Séjour de 8 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Johanna
3 juil. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Johanna
Séjour de 5 nuits en juin 2023
6/10 Satisfaisant
Nina
24 juin 2023
Nina
Séjour de 7 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Bruno
22 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hotel
Bruno
Séjour de 6 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
geraldine
11 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A conseiller
geraldine
Séjour de 4 nuits en juin 2023
8/10 Bien
Valérie
Voyage en famille
20 mars 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Valérie
Séjour de 4 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Audrey
Voyage en groupe
18 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Audrey
Séjour de 7 nuits en mars 2023
8/10 Bien
Arnaud
Voyage en couple
28 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arnaud
Séjour de 6 nuits en février 2023
6/10 Satisfaisant
Eric
Voyage en couple
20 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 7 nuits en février 2023
Réponse de ST HOTELS MALTA le 22 févr. 2023
Dear It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. We assure you that your comments will be followed up with the respective departments, and we will be doing our utmost to make sure that the mentioned issues will not happen again. Best Regards from, ST HOTELS MALTA
10/10 Excellent
André
22 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
André
Séjour de 6 nuits en décembre 2022
Réponse de ST HOTELS MALTA le 6 janv. 2023
Dear It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you as one of our guests and we look forward to welcome you again.Best Regards from, ST HOTELS MALTA
4/10 Médiocre
RACHID
9 déc. 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
RACHID
Séjour de 7 nuits en décembre 2022
Réponse de ST HOTELS MALTA le 6 janv. 2023
Dear It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. We assure you that your comments will be followed up with the respective departments, and we will be doing our utmost to make sure that the mentioned issues will not happen again. Best Regards from, ST HOTELS MALTA
10/10 Excellent
Sisse
Voyage d’affaires
6 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sisse
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de ST HOTELS MALTA le 6 janv. 2023
Dear It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you as one of our guests and we look forward to welcome you again.Best Regards from, ST HOTELS MALTA
8/10 Bien
Gianni
Voyage en famille
29 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beau séjour
Gianni
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de ST HOTELS MALTA le 18 nov. 2022
Dear It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you as one of our guests and we look forward to welcome you again.Best Regards from,
8/10 Bien
Jean-Luc
Voyage en couple
3 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-Luc
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Réponse de ST HOTELS MALTA le 18 nov. 2022
Dear It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you as one of our guests and we look forward to welcome you again.Best Regards from,
10/10 Excellent
AGATHE
21 sept. 2022
AGATHE
Séjour de 10 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Claire COUTARD épouse
Voyage en couple
12 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Claire COUTARD épouse
Séjour de 7 nuits en août 2022
8/10 Bien
Valérie
Voyage en famille
5 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très bien placé
Valérie
Séjour de 17 nuits en juillet 2022
Réponse de ST Hotels le 10 août 2022
It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us.
We assure you that your comments will be followed up with the respective departments, and we will be doing our utmost to make sure that the mentioned issues will not happen again.
Best Regards from,
ST HOTELS MALTA
4/10 Médiocre
Johanna
Voyage en famille
3 août 2022
Les points forts : Propreté
Séjour très décevant
Johanna
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Réponse de ST HOTELS MALTA le 5 août 2022
Dear
Thank you for sticking with us and providing feedback.
We apologize for any inconvenience this has given you, and we regret that your time with us was memorable for the wrong reasons. We will not tolerate an unhappy guest, and your concerns will be addressed immediately.
Please contact or email us if you'd like to talk about how we could have improved your experience. We eagerly await your response.
Kind Regards from,
ST HOTELS MALTA
8/10 Bien
Fabienne
Voyage en famille
26 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour agréable
Fabienne
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de ST HOTELS MALTA le 29 juil. 2022
Dear
It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us.
It was a pleasure having you as one of our guests and we look forward to welcome you again.
Best Regards from,
8/10 Bien
Haridi
Voyage en famille
7 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Haridi
Séjour de 7 nuits en juin 2022
Réponse de ST HOTELS MALTA le 15 juil. 2022
Thank you for your kind rating
Kind Regards from,
ST HOTELS MALTA
2/10 Horrible
carmelo
14 juin 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
deluso
carmelo
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de ST HOTELS MALTA le 20 juin 2022
Dear
Thanks for staying with us and sharing your feedback.
We sincerely apologize for the inconvenience caused, and that your stay with us was unforgettable for the wrong reasons. An unhappy guest is something that we do not tolerate, and your comments will be addressed instantly.
If you would like to discuss how we could have made your experience better, please call or email us. We look forward to hearing from you.
Kind Regards from,
8/10 Bien
Joaquim
24 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joaquim
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de ST HOTELS MALTA le 26 mai 2022
Dear
It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us.
It was a pleasure having you as one of our guests and we look forward to welcome you again.
Best Regards from,
ST HOTELS MALTA
10/10 Excellent
Laura
28 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait !
Laura
Séjour de 3 nuits en mars 2022
Réponse de ST HOTELS MALTA le 27 avr. 2022
Dear Laura
It is our pride and joy to cater to our guests’ needs in the best possible way and we are delighted to hear that your stay with us was also exceptional. Thanks for taking the time in writing such an amazing review.
Nothing would make us happier but to see you again at our hotels.
8/10 Bien
françoise
Voyage en couple
9 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
françoise
Séjour de 7 nuits en août 2021
Réponse de ST HOTELS MALTA le 10 mai 2022
Dear
It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us.
It was a pleasure having you as one of our guests and we look forward to welcome you again.
Best Regards from,
ST HOTELS MALTA
6/10 Satisfaisant
Stephane
31 août 2021
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Services de ménage à soigner
Stephane
Séjour de 14 nuits en août 2021
8/10 Bien
karina
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
karina
Séjour de 6 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Josly clynton
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Josly clynton
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de ST Hotels Management Team le 19 avr. 2024
Dear Josly ClyntonThank you for staying at our hotel,It has been an honor having you as our guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are delighted that you enjoyed your stay with us!We take this opportunity to thank you for being part of our esteemed clientele and we look forward to welcoming you again soon.Best Regards, ST HOTELS MALTA
6/10 Satisfaisant
Gena
Voyage en couple
16 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Gena
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de ST Hotels Management Team le 19 avr. 2024
Dear GenaThank you for staying at our hotel.It has been an honor having you as our guest and we are sorry if we didn't manage to reach your expectations during your stay.We thank you for your comments and while assuring you that the mentioned issues will be tackled from our end as soon as possible, we shall do our utmost to learn from this feedback with a view to improving our performance. Best Regards, ST HOTELS MALTA
8/10 Bien
Stefanie
Voyage en couple
6 mars 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stefanie
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de ST Hotels Management Team le 8 mars 2024
Dear Stefanie,It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you as one of our guests and we look forward to welcoming you again.Kind Regards from, ST HOTELS MALTA
10/10 Excellent
Imke
Voyage en couple
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Imke
Séjour de 9 nuits en janvier 2024
Réponse de ST Management Team le 8 mars 2024
Dear Imke,Thank you for staying at our Hotel,It has been an honor having you as our guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are delighted that you enjoyed your stay with us!We take this opportunity to thank you for being part of our esteemed clientele and we look forward to welcoming you again in the near future.Best Regards, ST HOTELS MALTA
10/10 Excellent
Kathryn
Voyage en couple
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathryn
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de ST Management Team le 8 mars 2024
Dear Kathryn,It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you as one of our guests and we look forward to welcoming you again.Kind Regards from, ST HOTELS MALTA
10/10 Excellent
Chirag
22 janv. 2024
Chirag
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Petr
22 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Petr
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Darius
Voyage en groupe
21 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Darius
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Haneef
Voyage en groupe
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Haneef
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de ST Management Team le 8 mars 2024
Dear Haneef,Thank you for staying at our Hotel,It has been an honor having you as our guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are delighted that you enjoyed your stay with us!We take this opportunity to thank you for being part of our esteemed clientele and we look forward to welcoming you again in the near future.Best Regards, ST HOTELS MALTA
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
16 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de ST Management Team le 8 mars 2024
Dear Guest,Thank you for staying at our Hotel,It has been an honor having you as our guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. We assure you that your comments will be followed up with the respective departments, and we will be doing our utmost to learn from this feedback with a view of improving our performance.We thank you once again for choosing to stay at our Hotel. Best Regards, ST HOTELS MALTA
10/10 Excellent
NORBERTO RAUL
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Muy bueno
NORBERTO RAUL
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Charlotte
7 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Cheap and cheerful!
Charlotte
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
6 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Raquel
5 janv. 2024
Raquel
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Alison
Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alison
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Jonas
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonas
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Britta
Voyage en couple
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Britta
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de ST Management Team le 8 mars 2024
Dear Britta,Thank you for your positive review! We're delighted to hear that you had a great experience with us. We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Kind Regards from, ST HOTELS MALTA
8/10 Bien
Georgia
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Georgia
Séjour de 3 nuits en décembre 2023