Avis sur MainStay Suites Louisville Jeffersontown
MainStay Suites Louisville Jeffersontown
11762 Commonwealth Dr, Louisville, KY
Avis
8,0
Très bien
8,4/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,4/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
8 janv. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de General Manager le 9 janv. 2023
Dear Guest, We thank you for your business and your feedback. We will share this with our team! We hope to see you soon!
2/10 Horrible
Tim
16 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Tim
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Steve le 18 avr. 2024
Allow me to apologize for not meeting your expectations..
4/10 Médiocre
Leigh
Voyage en famille
16 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Leigh
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Steve le 16 avr. 2024
I'm sorry we were unable to make a better experience for you.
10/10 Excellent
Donovan
Voyage en groupe
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donovan
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de steve le 16 avr. 2024
Thank you for your review. We hope to see you again in the future!
4/10 Médiocre
Lakeshia
13 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lakeshia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Steve le 14 avr. 2024
We apologize that the room did not fulfill your needs.
4/10 Médiocre
Heather
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de steve le 28 mars 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at MainStay Suites Louisville Jeffersontown.On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with your visit. Your satisfaction is important to us as a valued Choice Privileges Diamond member.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.Should you need additional support, please do not hesitate to reach out to us or by visiting our Support page: https://www.choicehotels.com/supportWe hope for an opportunity to properly host you in the future.Sincerely,Steve PittmanGeneral Manager
10/10 Excellent
Kylee B
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kylee B
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de steve le 22 mars 2024
Thank you for sharing your experience during your visit. We hope to see you again soon!!
2/10 Horrible
Srikanth
2 mars 2024
Srikanth
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de steve le 28 mars 2024
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at MainStay Suites Louisville Jeffersontown.On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with your visit. Your satisfaction is important to us as a valued Choice Privileges Diamond member.We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.Should you need additional support, please do not hesitate to reach out to us or by visiting our Support pageWe hope for an opportunity to properly host you in the future.Sincerely,Steve PittmanGeneral Manager
10/10 Excellent
Ooha
3 févr. 2024
Ooha
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de steve le 22 mars 2024
Thank you for sharing your experience during your visit. We hope to see you again soon!!
10/10 Excellent
Vinay kumar
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vinay kumar
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Steve Pittman le 18 févr. 2024
Thank you so much for your kind review. We hope to see you again soon!
8/10 Bien
Keith
Voyage en famille
1 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Keith
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Steve Pittman le 18 févr. 2024
Thank you for your review Keith.
6/10 Satisfaisant
Peifang F
Voyage en famille
10 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Peifang F
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Charles
2 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Christmas Shopping Visit
Charles
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
4/10 Médiocre
Latasha
Voyage en famille
15 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Latasha
Séjour de 8 nuits en novembre 2023
Réponse de Steve le 19 nov. 2023
I'm sorry that you feel like your money was wasted.
2/10 Horrible
ramsai
Voyage en groupe
11 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ramsai
Réponse de Steve le 12 nov. 2023
Allow me to apologize for the rudeness of staff over the phone. Further training is required and will be institued immediately. I hope you will think about joining us again in the future.
10/10 Excellent
Brie
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brie
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Steve le 7 nov. 2023
Your response to the Expedia guest survey is appreciated. We hope to see you again in the near future!
2/10 Horrible
Gail
2 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gail
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Steve le 3 nov. 2023
Could you tell me what the problems were that you had?
8/10 Bien
Rebeca, Saint Louis
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebeca
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Steve le 2 nov. 2023
Thank you for taking the time to let us know how we are doing. I apologize for the wobbly bed. I hope you will join us in the future and I'm sure you will not have the same problem.
4/10 Médiocre
Brittany
29 oct. 2023
Brittany
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Steve le 30 oct. 2023
We apologize for the miscommunication between Expedia and our property. Most guest choose to utilize our full kitchen and buy groceries at their leisure which is how we are able to offer such a good rate. We hope you will join us again in the future.
4/10 Médiocre
Faraj Michael
Voyage en famille
23 oct. 2023
Faraj Michael
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Steve le 24 oct. 2023
Hello Faraj, thank you for staying with us. We have recently made improvements to our maintenance/housekeeping staff and I'm sure if you were to join us in the future your stay would be much more memorable.
8/10 Bien
Tonya
Voyage en groupe
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tonya
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Steve le 22 oct. 2023
Thank you for your visit with us. We hope to see you again soon!
4/10 Médiocre
Jennifer
20 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de steve le 22 oct. 2023
Thank you for your visit with us. Employees will have to be retrained. We hope to see you again soon!
6/10 Satisfaisant
Michael
Voyage d’affaires
20 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de steve le 22 oct. 2023
Thank you for your visit with us. We hope to see you again.
8/10 Bien
Mustafa, Little Rock
Voyage en famille
19 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Mustafa
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Steve le 30 oct. 2023
My apologies for the misunderstanding between Expedia and our property concerning breakfast. With each room having a full kitchen and it being an extended stay property, most guests buy their own groceries and enjoy them at their leisure. This is also the reason we are able to keep our nightly rates so low. In any case, I hope you will join us again in the future knowing that. Your feedback is greatly appreciated.
10/10 Excellent
Andrew, Warren
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 14 nuits en octobre 2023
Réponse de Steve le 17 oct. 2023
Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay.
10/10 Excellent
Elizabeth
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Steve le 17 oct. 2023
Thank you so much for staying with us upon your visit. We look forward to seeing you again.
10/10 Excellent
Daniel, Sandy
11 oct. 2023
Daniel
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Steve le 3 nov. 2023
Thank you for responding to our survey. I'm glad you had a great visit, and hope to see you again soon.
6/10 Satisfaisant
Derek
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté
Derek
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Steve le 17 oct. 2023
Allow us to apologize for your visit.
8/10 Bien
Abigail
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Abigail
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Steve le 2 oct. 2023
I'm so glad you enjoyed your visit with us! Hopefully we will see you in the near future
4/10 Médiocre
Russell
Voyage d’affaires
29 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Russell
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Steve le 1 oct. 2023
I apologize that your visit was not more memorable. Hopefully we can garner your trust again in the future and make for a more memorable visit.
6/10 Satisfaisant
Keaton
27 sept. 2023
Keaton
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Steve le 29 sept. 2023
Thank you for taking the time to review us!
10/10 Excellent
Tara
Voyage en couple
24 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tara
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Steve le 25 sept. 2023
Thank you so much for your review of our property!
8/10 Bien
James
21 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Steve le 21 sept. 2023
Thank you for the review. We hope to see you again in the near future!
4/10 Médiocre
Gail
20 sept. 2023
Les points faibles : Propreté
Gail
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Steve le 25 sept. 2023
Thank you so much for your review of our property!
8/10 Bien
Randy
20 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Randy
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Steve le 25 sept. 2023
Thank you so much for your review of our property!
10/10 Excellent
Andrew, Warren
Voyage d’affaires
15 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de Steve le 25 sept. 2023
Thank you so much for your review of our property!
10/10 Excellent
Richard
14 sept. 2023
Richard
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Steve le 17 oct. 2023
Thank you for staying with us upon your visit and for the review. We appreciate it.
6/10 Satisfaisant
William
Voyage d’affaires
12 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fix the Wi-Fi!
William
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Steve le 25 sept. 2023
Thank you so much for your review of our property!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
5 sept. 2023
One-night stand...
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Steve le 25 sept. 2023
Thank you so much for your review of our property!
10/10 Excellent
kevin
15 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
kevin
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Steve le 17 août 2023
I am so delighted you had a memorable stay at our property. Hopefully you will be able to join us again in the future!
4/10 Médiocre
tonisha
Voyage en famille
14 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
tonisha
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Jason le 25 sept. 2023
Thank you so much for your review of our property!
10/10 Excellent
Oumou
8 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Oumou
Séjour de 9 nuits en juillet 2023
Réponse de Steve le 10 août 2023
I'm glad you had a great experience at our property!!
10/10 Excellent
Ginger
Voyage en couple
4 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ginger
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Steve le 6 août 2023
Thank you for taking the time to fill out our guest survey. I'm glad you had a great experience.We hope to see you again in the near future!
2/10 Horrible
Abrar
Voyage en famille
29 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Abrar
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Steve le 6 août 2023
I'm sorry you had such a bad experience during your stay with us. We have obviously got some work to do. Hopefully you will stay with us again in the future after we have instituted some of these changes. Thank you for your feedback.
8/10 Bien
Robert
Voyage en famille
18 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Steve le 25 juil. 2023
Thank you for taking the time to fill out our guest survey, it really helps us in everything we do every day!
2/10 Horrible
David
Voyage en famille
9 juil. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Steve le 10 juil. 2023
Hello David, I was disheartened to read your review. We were not doing all we could to make your stay more enjoyable and memorable. We will work on these issues you mentioned and hopefully, if you return, you can see the improvements we have made.
2/10 Horrible
Asia
8 juil. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Asia
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Steve le 9 juil. 2023
Hello Asia, It appears by your review that we didn't live up to your expectations during your stay. Allow me to apologize for the shortcomings. We hope that if you do decide to stay with us in the future, you can bring these issues to our staff's attention so that we can try to make your stay more enjoyable and memorable.
2/10 Horrible
Tharunkoushik
Voyage en famille
25 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tharunkoushik
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Steve le 27 juin 2023
Thank you for taking the time to fill out our guest survey. I was disheartened to read that your visit was less than memorable. I can assure you that retraining will be given and hope you will join us again in the future to see our many improvements!
4/10 Médiocre
Babie
Voyage en famille, Voyage en couple
25 juin 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Babie
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Steve le 25 juin 2023
I apologize for your stay not being as memorable as you would have liked. We strive to make each guest feel special when they visit and this did not happen while you were here. Steps have been taken to adjust this and further training will be given. Thank you for bringing this to our attention.
8/10 Bien
Brad
Voyage en famille
24 juin 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Brad
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Steve le 25 juin 2023
Thank you for taking the time to fill out our guest survey. My apologies for you not being able to contact us like you should have been. Retraining is needed and we will institute that as soon as possible. Thank you for bringing this to our attention.