Avis sur Hotel Amarano Burbank - Hollywood
Hotel Amarano Burbank - Hollywood
322 N Pass Ave, Burbank, CA
Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
27 juil. 2022
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Peter Kolla - GM le 28 juil. 2022
Thanks for staying with us and for the 10 Point review. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Goym, Paris
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Goym
Séjour de 3 nuits en avril 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
23 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
10/10 Excellent
Tracie
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 13 avr. 2024
Thank you for staying with us and for the great review, Windy really is fantastic! We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Jason
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 11 avr. 2024
Thank you for staying with us and for the 5 Star review. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
joseph
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
joseph
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 11 avr. 2024
Thank you for staying with us and for the 5 Star review. We very much appreciate your business and look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Ben
Voyage en famille
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ben
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 9 avr. 2024
Thanks so much for staying with us and for the great reveiw. By way of an explanation, there are several local parks and we provide complementary bicycles. Additionally, both Warner Bros and Universal are just around the corner. We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Davit
7 avr. 2024
Davit
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 8 avr. 2024
Thank you for staying with us and for the great review. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Thuan
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thuan
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 8 avr. 2024
Thanks for staying with us and for the feedback. We very much appreciate your business and look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Jacqueline
Voyage en famille
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacqueline
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 4 avr. 2024
Thank you for staying with us and for the 5 Star review. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Jason
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 3 avr. 2024
Thank you for staying with us and for the 5 Star review. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Dustin
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dustin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 3 avr. 2024
Thank you for staying with us and for the 5 Star review. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Linda
Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 1 avr. 2024
Thank you very much for staying with us and for the great review. We appreciate your business and hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Davit
27 mars 2024
Davit
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jefferson Garcia le 5 avr. 2024
Thank you for your wonderful review. We're delighted to hear that you enjoyed your time at Hotel Amarano. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.
6/10 Satisfaisant
alexandra
25 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service
alexandra
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 26 mars 2024
Thanks for staying with us. It looks like we missed the mark this time but do hope you’ll give us a second chance for a 5 Star experience.
10/10 Excellent
Sang Eun Vivien
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sang Eun Vivien
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 21 mars 2024
Thanks so much for staying with us and for the great review. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.
4/10 Médiocre
Sara
Voyage en famille
18 mars 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Sara
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 18 mars 2024
Thank you for staying with us and our sincere apologies for what you experienced. By way of an explanation the amenity fee covers daily valet parking and continental breakfast, complimentary bike rentals and more. I'll investigate the room in which you stayed to resolve the AC noise mentioned and do hope to see you again for a 5 Star experience. Should you prefer a different room location, we do our best to move all guests whenever possible.
10/10 Excellent
Jackelynn
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jackelynn
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Peter Kolla - GM le 17 mars 2024
We’re thrilled you enjoyed your experience and appreciate the review. Thanks for staying with us and we hope to see you again soon.
8/10 Bien
LUCIA
16 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
LUCIA
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 16 mars 2024
Thank you for staying with us and for the detailed review. By way of an explanation, in addition to parking the amenity fee also includes continental, bike rentals and much more. All room conditions have been addressed. We do hope you’ll give us a second chance for a 5 Star experience.
8/10 Bien
Kristen
4 mars 2024
Kristen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 4 mars 2024
Thank you for staying with us and for the comments. By way of an explanation, valet parking is included in your amenity fee. Additionally, all CA hotels are non-smoking and the City of Burbank in its entirety is non-smoking. We appreciate your business.
10/10 Excellent
Euka
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Euka
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 4 mars 2024
Thank you for staying with us and for the wonderful review. We’re thrilled you enjoyed your experience and hope to see you again soon.
10/10 Excellent
David
4 mars 2024
Les points forts : Propreté et équipements
David
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 4 mars 2024
Thank you for staying with us and for the great review. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
nancy
29 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
nancy
Réponse de Peter Kolla - GM le 1 mars 2024
Thank you for staying with us and for the great review. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
ELEANOR
26 févr. 2024
ELEANOR
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 27 févr. 2024
Thank you for staying with us and for the great review. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Karla
Voyage en famille
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karla
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 25 févr. 2024
Thank you for staying with us and for the outstanding review. We’re thrilled you and your family enjoyed yourselves and look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Marlisa
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marlisa
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 23 févr. 2024
Thanks for staying with us and for the great review. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Jeremy
Voyage en couple
18 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeremy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 18 févr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate the great review and look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
Daniel, Shelby Township
Voyage en famille
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 18 févr. 2024
Thanks for staying with us and for the great review. We hope to see you again soon for a 5 Star experience.
10/10 Excellent
Andre
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 18 févr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate the great review and look forward to seeing you again soon.
8/10 Bien
Sonya
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sonya
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 17 févr. 2024
Thank you for staying with us and for the detailed review. We appreciate your business and hope to see you again soon for a 5 Star experience.
10/10 Excellent
Benjamin
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Benjamin
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 14 févr. 2024
Thank you for staying with us and for the 5 Star review. We very much appreciate your business and hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Brenda
Voyage en couple
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brenda
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 5 févr. 2024
Thank you for staying with us and for the great review. We value your business and look forward to seeing you again soon.
6/10 Satisfaisant
Malana
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Malana
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 5 févr. 2024
Thank you for staying with us. It looks like we missed the mark this time but do hope you’ll give us a second chance for a 5 Star experience.
10/10 Excellent
Cori
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cori
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 30 janv. 2024
We're so thrilled to hear this and look forward to seeing you again soon. Thanks so much for the wonderful review.
10/10 Excellent
Reina
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Reina
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Peter Kolla - GM le 30 janv. 2024
Thank you for the wonderful review and for staying with us. We’re so glad you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Raluca
Voyage d’affaires
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Raluca
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 27 févr. 2024
Thanks for staying with us and for the review. By way of an explanation, Hotel Amarano is centrally located in a residential area with parks, shopping and restaurants all just steps away. We do hope to see you again.
2/10 Horrible
Brenda
23 janv. 2024
Brenda
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 24 janv. 2024
We are so sorry to hear this which is not typical to Hotel Amarano experiences. Please reach out to us directly to remedy all matters and allow us to work toward a second chance to get it right.
8/10 Bien
Emily
22 janv. 2024
Emily
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 14 févr. 2024
Thank you for staying with us. We do appreciate your business and hope to see you again soon for a 5 Star experience.
10/10 Excellent
Joshua
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joshua
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 20 janv. 2024
Thanks for staying with us and for the great review. We appreciate your business and hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Matthew Carl, North Royalton
Voyage en famille
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew Carl
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 17 janv. 2024
Thank you for staying with us and for the 5 Star review. My sincere apologies that the TV services were not properly functioning in your room. Our BeyondTV provides extensive channels, subscription login for Netflix etc. along with streaming. I'm checking the room in which you stayed to ensure it's working properly.
2/10 Horrible
Jacob
15 janv. 2024
Jacob
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Peter Kolla - GM le 16 janv. 2024
We are so terribly sorry to hear of your stay with us. I assure you this is not a typical experience at Hotel Amarano. I've shared your comments with all team involved: front desk, housekeeping & engineering to ensure what happened does not repeat. We sincerely hope you'll give us a second chance to get it right. Please reach out to me directly as I'd love to assist with future reservations for 5 Star experiences.
10/10 Excellent
larry
Voyage en couple
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
larry
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Peter Kolla - GM le 10 janv. 2024
Thank you for staying with us and for the 5 Star review. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Santosh
6 janv. 2024
Santosh
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Jefferson Garcia le 26 janv. 2024
Thank you so much for the fantastic five-star review! We truly appreciate your support and are delighted to know that you had a wonderful experience with us. Your feedback means the world to us.
2/10 Horrible
Mary
Voyage en famille
5 janv. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mary
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Peter Kolla - GM le 10 janv. 2024
I'm terribly sorry to hear of your experience with us. What you explained is not typical of Hotel Amarano service standards. I've shared your feedback with the appropriate departments and do hope you'll give us a second chance to get it right.
8/10 Bien
Simranjit
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Simranjit
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de Peter Kolla - GM le 10 janv. 2024
Thank you for staying with us and for the review. We appreciate your business and strive for 5 Star experiences with every stay. By way of an explanation, staffing challenges remain hospitality's #1 symptom from the pandemic. We appreciate your business as we continue to grow our team.
6/10 Satisfaisant
Luan
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Luan
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Peter Kolla - GM le 10 janv. 2024
Thank you for staying with us and for the constructive feedback. We strive to provide excellent service, every stay. I've shared your feedback with the appropriate department for immediate improvement.
10/10 Excellent
Michael
4 janv. 2024
Michael
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Peter Kolla - GM le 10 janv. 2024
Thank you for staying with us and for the 5 Star review. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
sandy
Voyage en famille
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
sandy
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Peter Kolla - GM le 5 janv. 2024
Thank you for staying with us and for the 5 Star review. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
sam
Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
sam
Réponse de Peter Kolla - GM le 9 févr. 2024
Thank you for staying with us and for the outstanding review. We value your business and look forward to welcoming you back soon.
8/10 Bien
Erin, WEBSTER
Voyage en famille
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Erin
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Peter Kolla - GM le 5 janv. 2024
Thank you for staying with us and for the review. We value your business and are looking into what took place, apologize for the inconvenience and hope you'll give us a second chance to get it right.